Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Juokinga tikrai, skaityti kad tramvajus yra laikomas megaprojektu. Tai yra elementarus VT žingsnis pasiekus 100 000 gyventojų ar mažiau.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąLabai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų?
Neprisimeni? Juk žiniasklaidai nuo tramvajaus idėjos "verkti norisi".Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.
Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
- 6 patinka
Comment
-
Skaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.
- 13 patinka
Comment
-
Čia 50-ųjų retorika. Tais laikais tikrai nemažai tramvajų išpjauta vardan automobilių pardavimų.Parašė gerietis Rodyti pranešimąSako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.
- 7 patinka
Comment
-
Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.Parašė R.D. Rodyti pranešimąSkaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Nesąmonė. Niekas netrukdo tiesti tramvajaus didžiuliuose skiriamuosiuose juostuose/vejose, kaip Geležinio Vilko ar iki pat Pilaitės, bet ne, viskas tik auto patogumui, asfalto jūra. Aš juoksius, kai šitie intelektiniai bomžai taisys klaidas ateityje, kurias galėjo nesunkiai spręsti jau seniai, kai miestas atsiliko gerus 30 metų nuo kitų miestų raidos vien viešojo transporto prasme.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.
- 8 patinka
Comment
-
Kad tramvajaus ir troleibusų laidai negali kirstis irgi yra kažkoks mitas...Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.
- 5 patinka
Comment
-
Dar galima pridurti autofašistų dažnai kartojamą, kad VT laidai yra miesto vizualinė tarša.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kad tramvajaus ir troleibusų laidai negali kirstis irgi yra kažkoks mitas...
- 8 patinka
Comment
-
Zaragosa, Innenstadt (mažesnis), Thessaloniki. Reik pripažinti, jog 5 sunku surinkti.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
Comment
-
Koks tai miestas?Parašė Horn Rodyti pranešimą
Innenstadt (mažesnis),
Kiolno centras (kur šiaip tai viskas yra)?
Salonikai jau beveik pasistatė metro pirmą liniją, atidarymas planuojamas 2023 m. balandžio mėn., antros linijos - metų gale.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_Metro
Saragosa turi tramvajų, 2011 m. atidarytas
https://en.wikipedia.org/wiki/Zaragoza_tram
Paskutinis taisė Sula; 2023.01.06, 13:45.
- 3 patinka
Comment
-
Thesalloniki statosi metro, atidarymas šiemet. Tai kaip ir nebesiskaito. O kas tas "Innenstadt (mažesnis)"?Parašė Horn Rodyti pranešimą
Zaragosa, Innenstadt (mažesnis), Thessaloniki. Reik pripažinti, jog 5 sunku surinkti.
Ir Zaragoza? Tikrai?
- 2 patinka
Comment
-
Po paskutinio surašymo teko išminusiuot 28 000 gyventojų. 2019 m. sausio 1 buvo 507k., bet 2023 sausio 1 d. jau nesiekia 500k ir toliau mažės po -5 tūkst. kasmet. Neturi didelių priemiesčių. Be to, belorusai meluoja, kad pas juos visai nėra jokios emigracijos ir klastoja duomenis neva turi teigiamą migracijos saldo, tai ir tie miestų duomenys ir išpūstas, dirbtinai padidintas feikas.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGomelis (500+k gyv.), Baltarusijoje.
Pagal paskutinius gyventojų surašmo duomenis – 469 tūkst. ir toliau mažėja.Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
Kišiniovas
Tik pridėjus Kišioniovo apskritį, susikrapšto 670 tūkst., bet apskritis nėra miestas.
Jokių šansų artimiausiu metu Kišioniovui pasiekt 500k. Pati Moldova turėjo 4,5 mln. gyventojų, dabar belikę 2,4 mln. (po emigracijos).
Statosi METRO.Parašė Horn Rodyti pranešimąThessaloniki. Reik pripažinti, jog 5 sunku surinkti.
Nėra ten jokio pusės milijono, nereikia SVAIGT. Liublianos gyventojų skaičius, be SKIEDIMO – 290 tūkst. arba mažiau nei Kaune.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąLiubliana (500+k gyv. metro area), Slovėnijoje neturi tramavajų sistemos. Vis planuojama grąžinti (XX. a. buvo tramvajų linijos).
Vilniuje pačiame mieste gyvena 630k, dar studentai apie 50k, Vilniaus rajone 115k, Trakų rajone 40k. (kur į visokius Avižienius, Nemėžius, Lentvarius, Skaidiškes, Pagirius ir kt. važinėja miesto autobusai, faktiškai miestas, galima būtų pajungt).
- 3 patinka
Comment
-
Gomelis NĖRA miestas, į kokius turėtume orientuotis, būdami Europos sąjungos miestas, valstybės sostinė.Parašė John Rodyti pranešimąGomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.
Gal dar tuoj džiaugsimes, kad Kal-inin-gradas (oficialiai 480k) tuoj neturės tramvajų ir kad galėsime į jį lygiuotis?
Apgailėtina...
- 2 patinka
Comment
-
Radau šiuos Europos Sąjungos miestus ir miestines teritorijas su 500000+ populiacija (https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...European_Union), neturinčius bėginio transporto sistemų susisiekimui mieste:- Bergamas, Verona, Baris Italijoje;
- Nansi (turi padanginį „tramvajų“), Tulonas, Duė-Lansas Prancūzijoje;
- Las Palmasas, Vigas, Ovjedas-Chichonas-Avilesas Ispanijoje;
- Groningenas, Eindhovenas Nyderlanduose;
- Achenas, Munsteris, Kylis (planuojamas Stadbahn'as) Vokietijoje;
- Plovdivas Bulgarijoje;
- Vilnius Lietuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkokie nelabai tikslūs duomenys.Parašė Komunistas Rodyti pranešimąRadau šiuos Europos Sąjungos miestus ir miestines teritorijas su 500000+ populiacija (https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...European_Union), neturinčius bėginio transporto sistemų susisiekimui mieste:- Bergamas, Verona, Baris Italijoje;
- Nansi (turi padanginį „tramvajų“), Tulonas, Duė-Lansas Prancūzijoje;
- Las Palmasas, Vigas, Ovjedas-Chichonas-Avilesas Ispanijoje;
- Groningenas, Eindhovenas Nyderlanduose;
- Achenas, Munsteris, Kylis (planuojamas Stadbahn'as) Vokietijoje;
- Plovdivas Bulgarijoje;
- Vilnius Lietuvoje.
Bergamas: 121K
Nancy 105K
Las Palmos: 378K
Groningen: 233K
Achen: 249K
Plovdiv: 346K
Tai sunkiai sunkai su tais 500K miestais be tramvajaus
- 4 patinka
Comment
-
Niekas ir nesako, kad į juos reikia lygiuotis. Tiesiog Gomelis tvirtina taisyklę, kad vieninteliai miestai Europoje (ES pamirškim), kurie būdami ~500K neturi tramvajaus, yra klaikios šiknaskylės.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Gomelis NĖRA miestas, į kokius turėtume orientuotis, būdami Europos sąjungos miestas, valstybės sostinė.
Gal dar tuoj džiaugsimes, kad Kal-inin-gradas (oficialiai 480k) tuoj neturės tramvajų ir kad galėsime į jį lygiuotis?
Apgailėtina... 
- 4 patinka
Comment
-
Mano klaida, nes panašu tram'ui ir autikams bilietų sistema visiškai atskira.Parašė John Rodyti pranešimą
Ir Zaragoza? Tikrai?
Ai neberašysiu koks, nes irgi pražiopsojau tram'ą, nors mieste tik 311k gyventojųParašė Sula Rodyti pranešimą
Koks tai miestas?
Paskutinis taisė Horn; 2023.01.06, 15:43.
- 1 patinka
Comment
-
Tuomet pamėginsiu remtis Eurostat funkcinių miestų teritorijų (functional urban area, FUA) populiacijų 2020 metų duomenimis (https://ec.europa.eu/eurostat/databr.../table?lang=en).Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkokie nelabai tikslūs duomenys.
Bergamas: 121K
Nancy 105K
Las Palmos: 378K
Groningen: 233K
Achen: 249K
Plovdiv: 346K
Tai sunkiai sunkai su tais 500K miestais be tramvajaus
Taigi, 500k ir daugiau gyventojų turinčios Europos Sąjungos FUA, kuriose galimai nėra bėginio transporto susisiekimui mieste:- Eindhovenas (770k) Nyderlanduose;
- Baris (730k) Italijoje;
- Vilnius (720k) Lietuvoje;
- Kylis (650k) Vokietijoje (planuojamas Stadtbahn);
- Las Palmasas (640k) Ispanijoje;
- Achenas (560k) Vokietijoje;
- Centrinės Slovėnijos regionas (560k) Slovėnijoje;
- Vigas (550k) Ispanijoje;
- Groningenas (540k) Nyderlanduose;
- Plovdivas (540k) Bulgarijoje;
- Munsteris (540k) Vokietijoje;
- Osnabriukas (540k) Vokietijoje;
- Verona (520k) Italijoje;
- Ingolštatas (500k) Vokietijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Galima remtis, bet čia jau pritempinėjimai ir interpretacijos. Siūlau apsistoti ties normaliomis miestų definicijomis.Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
Tuomet pamėginsiu remtis Eurostat funkcinių miestų teritorijų (functional urban area, FUA) populiacijų 2020 metų duomenimis (https://ec.europa.eu/eurostat/databr.../table?lang=en).
Taigi, 500k ir daugiau gyventojų turinčios Europos Sąjungos FUA, kuriose galimai nėra bėginio transporto susisiekimui mieste:- Eindhovenas (770k) Nyderlanduose
- Baris (730k) Prancūzijoje;
- Vilnius (720k) Lietuvoje
- Kylis (650k) Vokietijoje (planuojamas Stadtbahn);
- Las Palmasas (640k) Ispanijoje;
- Achenas (560k) Vokietijoje;
- Centrinės Slovėnijos regionas (560k) Slovėnijoje;
- Vigas (550k) Ispanijoje;
- Groningenas (540k) Nyderlanduose;
- Plovdivas (540k) Bulgarijoje;
- Munsteris (540k) Vokietijoje;
- Osnabriukas (540k) Vokietijoje;
- Verona (520k) Italijoje;
- Ingolštatas (500k) Vokietijoje.
Comment
-
Taigi jis ten ima "metropolitan areas".Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkokie nelabai tikslūs duomenys.
Bergamas: 121K
Nancy 105K
Las Palmos: 378K
Groningen: 233K
Achen: 249K
Plovdiv: 346K
Tai sunkiai sunkai su tais 500K miestais be tramvajaus
Talinas ten 609K
Bratislava 670K
Venecija 552K
Aarhus 846K
Vilniaus nėra apskritai, matyt iki 500K "netraukia"
Comment
Comment