Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dabar lyg ir tyli ir nieko nesako. Obetačiau, Pakalnis, buvęs Vilniaus vyr. architektas, piktybiškai ir šlykščiai melavo, kaip Vilniui neva trūksta "tankumo", dydžio ar kitų visiškai iš šiknos ištrauktų dalykų. Buvęs meras Šimašius melavo, kad "nėra vietos", kur statyti. Tai jeigu taip trumpai, pasiteisinimai buvo visiškai primityvus ir bukas melavimas.
    Ponas Pakalnis po šiai dienai po madeinvilnius straipsniais komentuoja koks blogas Vilniuje tankumas ir netinkamas miestui su tramvajumi
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.05.20, 20:38.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Reimsas, Prancūzija. 182 tūkst. (!) gyventojų turinčiame mieste dvi tramvajaus linijos atidarytos 2011 m.
    ...

    O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?
    Dabar lyg ir tyli ir nieko nesako. Obetačiau, Pakalnis, buvęs Vilniaus vyr. architektas, piktybiškai ir šlykščiai melavo, kaip Vilniui neva trūksta "tankumo", dydžio ar kitų visiškai iš šiknos ištrauktų dalykų. Buvęs meras Šimašius melavo, kad "nėra vietos", kur statyti. Tai jeigu taip trumpai, pasiteisinimai buvo visiškai primityvus ir bukas melavimas.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Pagal gyventojų skaičių labiau tiktų Klaipėdai ar net Šiauliams

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Reimsas, Prancūzija. 182 tūkst. (!) gyventojų turinčiame mieste dvi tramvajaus linijos atidarytos 2011 m.

    Manau, tai yra puikus šiuolaikinio tramvajaus pavyzdys - nuo integracijos i aplinką jautriausiose miesto vietose (nuotraukose - puikiosios Reimso katedros prieigos), laidų nebuvimo miesto centre iki platformų dizaino ir patogumo.

    Štai taip Vilniuje galėtų atrodyti Pylimo g:

    Click image for larger version  Name:	IMG_0449.jpeg Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	2131289

    Click image for larger version  Name:	IMG_0448.jpeg Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	2131290

    O čia kokia nors Vokiečių g, tik su pėsčiųjų promenada ir daugiau žalumos:

    Click image for larger version  Name:	IMG_0447.jpeg Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2131291

    Click image for larger version  Name:	IMG_0446.jpeg Views:	0 Size:	1,59 MB ID:	2131292

    O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?
    Paskutinis taisė eigh; 2024.05.20, 00:25.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Lenkija , Olštynas tramvajai 2024 metais
    Tramvajų tinklas ir toliau plečiasi ir tai dar ne pabaiga

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Seniausiame Suomijos mieste Turku (šv. Åbo; 201k gyv.) iki 2030 m. planuojama tiesti pirmą šiuolaikinio tramvajaus liniją. Galutinis sprendimas dėl projekto plano įgyvendinimo turėtų būti priimtas kitąmet.


    Šaltinis

    Daugiau informacijos: https://www.turku.fi/en/tramway (anglų k.).
    Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.24, 00:23.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vengrija , Budapeštas tramvajai 2024 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vokietija , Frankfurtas prie Oderio tramvajai 2023 metais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Daugpilio tramvajus (LV)
    Foto 2024.03


    Komentuoti:


  • John
    replied
    Neblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vokietija , Kotbusas tramvajai 2023 metais

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Tramvajai Milane prie San Siro stadiono

    Attached Files

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    Hmmm Ryga. Tramvajus tai meh... bet Rygos architektūra ir pastatai mane žavi kiekvieną kartą. Puikios foto

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar šiek tiek iš Rygos

    Škoda 15T






    Tatra T3 (T3SU). Seneliukai šitie, bet tiek išorė, tiek vidus tvarkingi, be akivaizdžių problemų ar medvaržčių kaip nekurių ES šalių sostinėse. Pasirodo, įmanoma prižiūrėti ir sutvarkyti net labai senas (o šitos tikrai labai senos, 60s, 70s) VT priemones


    Tatra T3 (T3SU) vidus, irgi viskas atrodo tvarkinga, iš stogo nebėga vanduo, medvaržčių nesimato, visi elementai arba atnaujinti arba, kaip minimum, perdažyti


    Tatra T3MR (T6B5R)


    Nu ir čia toks įdomesnis. Tramvajaus maršruto greičio grafikėlis nuo Ledmanes Iela iki Dzirnavu Iela t.y. centro. Vidutinis greitis vargani 15km/h t.y. kaip moterišku dviračiu, atsipūtus, ir viena ranka maigant telefoną, o kitoje laikant kavą kartoniniame puodelyje. Padariau greitą palyginimą su Vilniaus 53 autobusu nuo Stanevičiaus stotelės iki Geležinkelio stoties (pagal tvarkaraštį ir atstumą, GPS nematavau). Vidutinis greitis ~18km/h. 1G nuo Pramogų Arenos (Kalvarijų/Ozo/Kareivių sankryža) iki Stoties vidutiniu ~16km/h. Žodžiu, nekažką Rygos 1 tramvajus greičio požiūriu. Ir šiaip, kiek pamenu, nu labai lėtai jis vilkosi. Tai čia matyt ir problemos dalis su lietuvių suvokimu, kas yra tramvajus. Daugelis yra buvę Rygoje ir kai išgirstą žodį "tramvajus", įsivaizduoja, kad tai yra kažkas panašaus, kaip Rygoje. Bet praktiškai visi tramvajai Europoje, išskyrus Rygą, Daugpilį ir Liepoją, nėra tokie, kaip tuose miestuose. Greičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus


    1G matuota atkarpa Žemėlapyje
    Paskutinis taisė John; 2024.03.13, 22:38.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vokietija , Magdeburgas tramvajai 2023 metais

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vokietija , Braunšveigas tramvajai 2023 metais

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Važiuoti tikrai įspudinga ir neįprasta , posukyje jaučiasi lengvas posvyris panašiai kaip ir didesniu greičiu tramvajum ar traukiniu , visą maršrutą keleivių daug nors intervalai darbo dieomis ir savaitgalį 3-5min . Dėja gan dažnai būna dėl kažkokių problemų jie kartais ima ir nevažiuoja . Butent taip man ir buvo ryte apie 7h ryte ilipus jis stovėjo stotelėje 10min nors taip neturi būti . Jokios info dėl kokios problemos taip yra ir kiek stovės , teko eiti pestute nors kitos alternatyvos nebuvo , autobusas panašia trasa važiavo kas 60min .
    Ačiū už greitą atsakymą. Įdomi transporto priemonė su ilga istorija. Visada buvo įdomu sužinoti, koks pojūtis keliaujant transporto priemone su bėgiais viršuje. Gaila, kad nebuvo patogių alternatyvų persėdimui.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kelionė tramvajumi Amsterdame. Vairuotojo perspektyva.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Įspūdinga, žinoma, ypač paskaičius, kad veikia jau kone 123 metus. Kita vertus, vizualinė tarša tiesiog siaubinga. Virš upės vagos dar dar, bet gatvėje...
    Čikaga tokį turi, irgi virš 100 metų senumo, dabar tokių jau nebelabai, kur bedaro.

    Komentuoti:

Working...
X