Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąReimsas, Prancūzija. 182 tūkst. (!) gyventojų turinčiame mieste dvi tramvajaus linijos atidarytos 2011 m.
...
O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Pagal gyventojų skaičių labiau tiktų Klaipėdai ar net Šiauliams
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Reimsas, Prancūzija. 182 tūkst. (!) gyventojų turinčiame mieste dvi tramvajaus linijos atidarytos 2011 m.
Manau, tai yra puikus šiuolaikinio tramvajaus pavyzdys - nuo integracijos i aplinką jautriausiose miesto vietose (nuotraukose - puikiosios Reimso katedros prieigos), laidų nebuvimo miesto centre iki platformų dizaino ir patogumo.
Štai taip Vilniuje galėtų atrodyti Pylimo g:
O čia kokia nors Vokiečių g, tik su pėsčiųjų promenada ir daugiau žalumos:
O koks Lietuvos miestų, ypač Vilniaus, pasiteisinimas?Paskutinis taisė eigh; 2024.05.20, 00:25.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Lenkija , Olštynas tramvajai 2024 metais
Tramvajų tinklas ir toliau plečiasi ir tai dar ne pabaiga
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Seniausiame Suomijos mieste Turku (šv. Åbo; 201k gyv.) iki 2030 m. planuojama tiesti pirmą šiuolaikinio tramvajaus liniją. Galutinis sprendimas dėl projekto plano įgyvendinimo turėtų būti priimtas kitąmet.
Šaltinis
Daugiau informacijos: https://www.turku.fi/en/tramway (anglų k.).Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.24, 00:23.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Hmmm Ryga. Tramvajus tai meh... bet Rygos architektūra ir pastatai mane žavi kiekvieną kartą. Puikios foto
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar šiek tiek iš Rygos
Škoda 15T
Tatra T3 (T3SU). Seneliukai šitie, bet tiek išorė, tiek vidus tvarkingi, be akivaizdžių problemų ar medvaržčių kaip nekurių ES šalių sostinėse. Pasirodo, įmanoma prižiūrėti ir sutvarkyti net labai senas (o šitos tikrai labai senos, 60s, 70s) VT priemones
Tatra T3 (T3SU) vidus, irgi viskas atrodo tvarkinga, iš stogo nebėga vanduo, medvaržčių nesimato, visi elementai arba atnaujinti arba, kaip minimum, perdažyti
Tatra T3MR (T6B5R)
Nu ir čia toks įdomesnis. Tramvajaus maršruto greičio grafikėlis nuo Ledmanes Iela iki Dzirnavu Iela t.y. centro. Vidutinis greitis vargani 15km/h t.y. kaip moterišku dviračiu, atsipūtus, ir viena ranka maigant telefoną, o kitoje laikant kavą kartoniniame puodelyje. Padariau greitą palyginimą su Vilniaus 53 autobusu nuo Stanevičiaus stotelės iki Geležinkelio stoties (pagal tvarkaraštį ir atstumą, GPS nematavau). Vidutinis greitis ~18km/h. 1G nuo Pramogų Arenos (Kalvarijų/Ozo/Kareivių sankryža) iki Stoties vidutiniu ~16km/h. Žodžiu, nekažką Rygos 1 tramvajus greičio požiūriu. Ir šiaip, kiek pamenu, nu labai lėtai jis vilkosi. Tai čia matyt ir problemos dalis su lietuvių suvokimu, kas yra tramvajus. Daugelis yra buvę Rygoje ir kai išgirstą žodį "tramvajus", įsivaizduoja, kad tai yra kažkas panašaus, kaip Rygoje. Bet praktiškai visi tramvajai Europoje, išskyrus Rygą, Daugpilį ir Liepoją, nėra tokie, kaip tuose miestuose. Greičiau dabaigtų autostradą į Lenkiją ir pastatytų RB, kad vidutinis lietuvis, dažniau apsilankęs Lenkijos miestuose, imtų greičiau suprasti, kas yra normalus tramvajus
1G matuota atkarpa Žemėlapyje
Paskutinis taisė John; 2024.03.13, 22:38.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąVažiuoti tikrai įspudinga ir neįprasta , posukyje jaučiasi lengvas posvyris panašiai kaip ir didesniu greičiu tramvajum ar traukiniu , visą maršrutą keleivių daug nors intervalai darbo dieomis ir savaitgalį 3-5min . Dėja gan dažnai būna dėl kažkokių problemų jie kartais ima ir nevažiuoja . Butent taip man ir buvo ryte apie 7h ryte ilipus jis stovėjo stotelėje 10min nors taip neturi būti . Jokios info dėl kokios problemos taip yra ir kiek stovės , teko eiti pestute nors kitos alternatyvos nebuvo , autobusas panašia trasa važiavo kas 60min .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąĮspūdinga, žinoma, ypač paskaičius, kad veikia jau kone 123 metus. Kita vertus, vizualinė tarša tiesiog siaubinga. Virš upės vagos dar dar, bet gatvėje...
Komentuoti:
Komentuoti: