Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    taip
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.09.11, 19:18.

    Comment


      Tai klausiu- ar kažkas iš Vilniaus savivaldybės tau pasakė, kad planuojama kelti bilietų kainas? O gal kažkas kitas?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        nekankink jo

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Jeigu žmogus VT nesinaudoja, jam ir toliau būtų išduodamas paprastas pažymėjimas. Bet jeigu nori naudotis VT, ir naudotis su lengvata (į kurią turi teisę), tuomet jau privalėtų pasidaryti vardinę elektroninio bilieto kortelę su integruotu pažymėjimu. Idealiausiu atveju kortelė galėtų būti gaminama už simbolinę kainą, bet tuomet kur valstybė suras lėšų viskam šitam? ES paramos jau negausim- pramiegojom.
          [QUOTE=Vilnietizz;583224]J
          Deja, teisės į lengvatą neturi būti susijusios su pažymėjimo tipu. Be VT yra dar daugybė lengvatų, tai jos irgi turėtų būti tik su brangia elektronine kortele? Valstybės problema, iš kur surasti lėšų. Tačiau pati praktika, kad dabar egzistuoja daugybė įvairiausio pavyzdžio pažymėjimų, kuriuos išduoda aibė institucijų, yra bloga. Pažymėjimai neapsaugoti nuo padirbinėjimo, valstybė dėl sukčiavimo praranda daugiau, nei kainuotų vieningo pažymėjimo įvedimas.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          P.S. O kodėl visų e.bilietų nepadarius vardiniais?
          Kuo daugiau sekimo, tuo geriau?

          Comment


            [QUOTE=Al1;583244]
            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            J
            Deja, teisės į lengvatą neturi būti susijusios su pažymėjimo tipu. Be VT yra dar daugybė lengvatų, tai jos irgi turėtų būti tik su brangia elektronine kortele? Valstybės problema, iš kur surasti lėšų. Tačiau pati praktika, kad dabar egzistuoja daugybė įvairiausio pavyzdžio pažymėjimų, kuriuos išduoda aibė institucijų, yra bloga. Pažymėjimai neapsaugoti nuo padirbinėjimo, valstybė dėl sukčiavimo praranda daugiau, nei kainuotų vieningo pažymėjimo įvedimas.



            Kuo daugiau sekimo, tuo geriau?
            Tai aš juk aiškiai pasakiau- elektroninės kortelės su integruotais pažymėjimais būtų privalomos tik tiems, kas nori NAUDOTIS VIEŠUOJU TRANSPORTU su nuolaidas. Tiems, kas naudojasi kitomis lengvatomis, o VT nesinaudoja, užteks ir paprasto pažymėjimo. Būtų, žinoma, jei kortelės būtų išduodamos nemokamai, bet būkim realistais- kur valstybė suras tokius didelius pinigus? O jei ir suras, tai pasisavins, kaip visada.

            Ar tikrai bus daugiau sekimo? Juk vardiniai būtų tik lengvatininkų bilietai. Perkantys bilietą už visą kaina ir toliau galės savo vardo nenurodinėti. Bet nevardinių bilietų savininkams bilietai su nuolaida nebūtų parduodami.
            O jei žmogus turi teisę į lengvatą, paprastai VT nesinaudoja, bet netikėtai prireikia, tai nusiperka lengvatinį bilietą iš vairuotojo ir kontrolės metu parodo savo paprastą pažymėjimą
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Ne, nereikia jokių kortelių skirtų tik VT. Yra seniai pribrendęs reikalas turėti vieningą pažymėjimą visiems pensininkams, invalidams, kitiems pripažintiems nukentėjusiais nuo okupacijų, tremtiniams ir t.t. Tuo turi užsiimti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. Moksleiviai ir profesinių mokyklų moksleiviai būtų atskira kalba. Jų pažymėjimais turėtų rūpintis Mokslo ir švietimo ministerija. Taip pat ir studentų pažymėjimais, kad pagaliau baigtųsi tas studentų atstovybių ir bankų biznis.

              Iš kitos pusės, tokios kortelės privalomas žymėjimas VT bus tikriausias sekimas.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ne, nereikia jokių kortelių skirtų tik VT. Yra seniai pribrendęs reikalas turėti vieningą pažymėjimą visiems pensininkams, invalidams, kitiems pripažintiems nukentėjusiais nuo okupacijų, tremtiniams ir t.t. Tuo turi užsiimti Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. Moksleiviai ir profesinių mokyklų moksleiviai būtų atskira kalba. Jų pažymėjimais turėtų rūpintis Mokslo ir švietimo ministerija. Taip pat ir studentų pažymėjimais, kad pagaliau baigtųsi tas studentų atstovybių ir bankų biznis.

                Iš kitos pusės, tokios kortelės privalomas žymėjimas VT bus tikriausias sekimas.
                Na tegu ir vieningas pazymejimas atsiras- aš būčiau tik už. Bet kur valdžia pinigų tokiam projektui? ES paramą jau pražiopsojom. Antra misija- surasti pinigų, bet nepasisavinti

                Na koks dar sekimas? Juk į komposterio duomenų bazę turėtų būti įrašomas tik bilieto pažymėjimo (prilietimo) faktas, bet ne žyminčiojo asmens duomenys. Kai kontrolierius patikrina lengvatininko pažymėjimą- čia irgi sekimas?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                  nekankink jo
                  Tai dabar jau viskas aišku

                  Parašė Nerijus_kns
                  ts informacija.tegu vilnius pasibrangina iki 2,2 ,o po to mes 2 lt. o priekiniu duru panaikinmas tai pretekstas jog pajamu sumazejo .....
                  Šią frazę ištarė Kauno transporto skyriaus vedėjas, tai yra, žmogus, visiškai nesusijęs su Vilniaus VT. Taigi galite būti ramūs- niekas Vilniuje bent jau artimiausiu metu nesiruošia kelti bilietų kainų.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Na koks dar sekimas? Juk į komposterio duomenų bazę turėtų būti įrašomas tik bilieto pažymėjimo (prilietimo) faktas, bet ne žyminčiojo asmens duomenys. Kai kontrolierius patikrina lengvatininko pažymėjimą- čia irgi sekimas?
                    Pažymėjimas yra unikalus ir duomenys bus įrašomi. O pagal juos galima bus atsekti, kas jo savininkas. Kontrolierius neįsimena nei vardo, nei pavardės, nei kitų duomenų.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Pažymėjimas yra unikalus ir duomenys bus įrašomi. O pagal juos galima bus atsekti, kas jo savininkas. Kontrolierius neįsimena nei vardo, nei pavardės, nei kitų duomenų.
                      O kam tuos duomenis įrašinėti? Juk ir taip aišku, kad žmogus turi teisę į lengvatą, jei jau tokį bilietą gavo.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        O kaip kitaip patikrinti? Jei netikrinti, tai netenka prasmės ir kortelės. Pakanka popierinių pažymėjimų.

                        Comment


                          Vilniuje priekinių durų tvarka panaikinta, bet ar sumažėjo kelionės laikas? Ar ne tas pats dabar, kai visi prie vidurinių durų eina ir tam, kad įliptų laukia, kol kiti išlips?

                          Comment


                            Šiandien Kaune teko pastebėti kaip vairuotojas griežtai laikosi priekinių durų tvarkos, apie 9:00 val teko važiuoti 3 maršruto autobusu link 2-antros ligoninės, keleivių nebuvo daug, įlipo keleivę per priekines duris, ir nepažymėjo bilieto, vairuotojas pradėjo šaukti "grįžk pažymėk bilietą", ji išsitraukė jį ir pažymėjo prie kito komposterio, esančio autobuso viduryje, vairuotojas supyko, kad keleivė nesilaiko tvarkos nežymi prie jo akių, atidarė duris ir liepė išlipti, ji nelipo, žmonės pradėjo šaukti, kad važiuojam toliau, nes jau ir taip vėlavo apie 5 min.,Važiavome toliau, o moteris skambino į parką skundėsi dėl vairuotojo elgesio. Dabar mano pastebėjimai pliusai minusai, važinėju jau pora savaičių, įlipimas per priekines duris patinka, pakankamai greitai vyksta įlipimas, jeigu nebūna perkančių arba žyminčius popierinius bilietus. Minusai tai, kad žmonės Kaune labai sąžiningi ir net piko metu grūdasi visi lipti per priekį, nors vairuotojas palieka atidaręs kitas duris ir sako lipkit per kitas. Taip pat ir žmonės kitiems sako, kad įlipimas tik per priekį, teko pačiam susidurti piko metu buvau perspėtas vienos moters, kad lipčiau per priekį, ir dar gal jau reiktų lipdukų autobusuose, kad žmonės praeitų daugiau į autobuso galą , dažnai autobuse gale būna laisvos vietos. Ir dar minusas, kartais susidaro vėlavimų. Pliusai greitai galima rasti vietos atsisėsti, mažiau stumdosi žmonės autobuse, kas man labai patinka, tai yra kai vieni išlipa iki įlipa, tada stumia tave, kad galėtų pasižymėti bilietą, arba nusigrūsti kur nors atsisėsti, autobusai "nebesivelka" taip kaip anksčiau, jeigu nedaug įlipa/išlipa žmonių pakankamai greitai išvažiuojama autobusas iš stotelės. Buvau skeptiškai nusiteikęs prieš šitą tvarką, bet dabar patenkintas, aišku su sąlygą jeigu nevėluos autobusai. O 3 maršruto autobusas manau vėluoja dėl Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijos, nes iš 2-ligoninės atvažiuoja beveik visada laiku.

                            Comment


                              Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                              Šiandien Kaune teko pastebėti kaip vairuotojas griežtai laikosi priekinių durų tvarkos, apie 9:00 val teko važiuoti 3 maršruto autobusu link 2-antros ligoninės, keleivių nebuvo daug, įlipo keleivę per priekines duris, ir nepažymėjo bilieto, vairuotojas pradėjo šaukti "grįžk pažymėk bilietą", ji išsitraukė jį ir pažymėjo prie kito komposterio, esančio autobuso viduryje, vairuotojas supyko, kad keleivė nesilaiko tvarkos nežymi prie jo akių, atidarė duris ir liepė išlipti, ji nelipo, žmonės pradėjo šaukti, kad važiuojam toliau, nes jau ir taip vėlavo apie 5 min.,Važiavome toliau, o moteris skambino į parką skundėsi dėl vairuotojo elgesio. Dabar mano pastebėjimai pliusai minusai, važinėju jau pora savaičių, įlipimas per priekines duris patinka, pakankamai greitai vyksta įlipimas, jeigu nebūna perkančių arba žyminčius popierinius bilietus. Minusai tai, kad žmonės Kaune labai sąžiningi ir net piko metu grūdasi visi lipti per priekį, nors vairuotojas palieka atidaręs kitas duris ir sako lipkit per kitas. Taip pat ir žmonės kitiems sako, kad įlipimas tik per priekį, teko pačiam susidurti piko metu buvau perspėtas vienos moters, kad lipčiau per priekį, ir dar gal jau reiktų lipdukų autobusuose, kad žmonės praeitų daugiau į autobuso galą , dažnai autobuse gale būna laisvos vietos. Ir dar minusas, kartais susidaro vėlavimų. Pliusai greitai galima rasti vietos atsisėsti, mažiau stumdosi žmonės autobuse, kas man labai patinka, tai yra kai vieni išlipa iki įlipa, tada stumia tave, kad galėtų pasižymėti bilietą, arba nusigrūsti kur nors atsisėsti, autobusai "nebesivelka" taip kaip anksčiau, jeigu nedaug įlipa/išlipa žmonių pakankamai greitai išvažiuojama autobusas iš stotelės. Buvau skeptiškai nusiteikęs prieš šitą tvarką, bet dabar patenkintas, aišku su sąlygą jeigu nevėluos autobusai. O 3 maršruto autobusas manau vėluoja dėl Juozapavičiaus pr. rekonstrukcijos, nes iš 2-ligoninės atvažiuoja beveik visada laiku.
                              Na ka galiu paskyti-vairuotojas pasitaike arba svolacius,arba nenuotaikoj. Ant moters tik ir galejo rekti,nes jei ant kokio vyriskio butu aprekes butu rizikaves gauti i duda

                              Comment


                                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                Na ka galiu paskyti-vairuotojas pasitaike arba svolacius,arba nenuotaikoj. Ant moters tik ir galejo rekti,nes jei ant kokio vyriskio butu aprekes butu rizikaves gauti i duda
                                O gal atvirkšiai-keleivis butu gaves į dūdą. Vairuotojas ne tik moka vairuoti bet ir į dūdą duoti . Jai šį keleivė įlipo ir nuėjo nepažimėdama tolonėlio, tai vairuotojas teisingai padarė ją aprėkdamas. Mat atsirado kažkokia ponė nerodanti jokios pagarbos.

                                Comment


                                  Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                  O gal atvirkšiai-keleivis butu gaves į dūdą. Vairuotojas ne tik moka vairuoti bet ir į dūdą duoti . Jai šį keleivė įlipo ir nuėjo nepažimėdama tolonėlio, tai vairuotojas teisingai padarė ją aprėkdamas. Mat atsirado kažkokia ponė nerodanti jokios pagarbos.
                                  Vairuotojui rėkti tikrai nereikia. Tokiais atvejais, kai keleiviai elgiasi piktybiškai, vairuotojams turėtų padėti keleivių kontrolė.

                                  Comment


                                    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                    O gal atvirkšiai-keleivis butu gaves į dūdą. Vairuotojas ne tik moka vairuoti bet ir į dūdą duoti . Jai šį keleivė įlipo ir nuėjo nepažimėdama tolonėlio, tai vairuotojas teisingai padarė ją aprėkdamas. Mat atsirado kažkokia ponė nerodanti jokios pagarbos.
                                    Atsakymas asmeniskai tau. Jei vairuotojas nors pabandytu duoti i duda,tai butu jo paskutine darbo diena gyvenime,be teises sugrizti i bet koki kita darba!
                                    Matyt esi toks pat kaip chamas kaip minetas vairuotojas!?

                                    Comment


                                      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                      O gal atvirkšiai-keleivis butu gaves į dūdą. Vairuotojas ne tik moka vairuoti bet ir į dūdą duoti . Jai šį keleivė įlipo ir nuėjo nepažimėdama tolonėlio, tai vairuotojas teisingai padarė ją aprėkdamas. Mat atsirado kažkokia ponė nerodanti jokios pagarbos.
                                      Grynai lietuviškas dažno šios profesijos atstovo portretas: rėkiantis, besikeikiantis, treningais apsirengęs darbo vietoje ir kumščiais besimosikuojantis asmuo. Man vis kyla klausimas, kodėl už 1800 km nuo Lietuvos, viešojo transporto vairuotojai sugeba pasisveikinti su kiekvienu įlipančiu keleiviu, mandagiai paprašyti parodyti ar pažymėti bilietą, jei keleivis to nepadarė. Tačiau mes čia gyvenam lyg kitoje planetoje, nes problemos sprendimas tik aprėkti ir paleisti keletą "triaukščių" keiksmažodžių.

                                      Comment


                                        Todėl, kad keleiviai troliai ir į kultūringus vairuotojo prašymus nereaguoja. Dažnai tenka matyti - praeina, atsisėda ir žiūri pro langą kaip pabučiuoti. Kas lieka vairuotojui...
                                        N N N

                                        Comment


                                          Parašė LBP
                                          Todėl, kad keleiviai troliai ir į kultūringus vairuotojo prašymus nereaguoja. Dažnai tenka matyti - praeina, atsisėda ir žiūri pro langą kaip pabučiuoti. Kas lieka vairuotojui...
                                          Kas lieka vairuotojui, tai tyliai iškvieti kontrolierius, bet nesivelti į konfliktus su nepaklusniais keleiviai ir tuo labiau nesikeikti ant jų ir nepriekabiauti fiziškai. Tokie veiksmai labai gadina transporto įmonės įvaizdį.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X