Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Kviečia vežėjus pritaikyti transportą neįgaliesiems ir dviratininkams
    Tolimojo susisiekimo vežėjų įmonės gali pasinaudoti Europos Sąjungos lėšomis ir atnaujinti turimas transporto priemones jas pritaikant žmonėms su specialiaisiais poreikiais bei dviračiams vežti.

    Per artimiausius ketverius metus viešajam transportui atnaujinti ir jam pritaikyti neįgaliesiems iš viso numatoma panaudoti daugiau kaip 75 mln. eurų ES fondų investicijų, iš kurių didžioji dalis lėšų – apie 44 mln. eurų – teks viešojo transporto priemonių parkams atnaujinti.

    http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...dviratininkams

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Beveik kasdien tenka naudotis viešuoju transportu po kelis kartus. Jau neatsimenu kada paskutinį kartą žymėjausi bilietą, pastaruoju metu net nesivarginu ištraukti iš kišenės. Net nesu matęs, kad kas nors būtų išprašytas iš autobuso.
    Bent jau Vilniuje konrolieriai dirba aktyviai, kartais net 2 kartus į dieną tenka parodyti bilietą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi apie elektroninius kalba, kad reikia žymėtis Kaune visus, Vilniuje ir Klaipėdoje mėnesinių nereikia.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai yra pasakos, kad tiek zuikių. Apie kokį miestą, kad reikės žymėti bilietus? Kaune ir taip reikia visus. Vilniuje? Taip, visiškai nelogiška, kad elektroninis mėnesinis bilietas ir jo nereikia žymėti nuolat. Jokios naudos - statistikos nėra. Klaipėdoje?
    Netiesa, Kaune nereikia žymėti bilieto pirkto iš vairuotojo. Jame jau yra išspausdintas pirkimo laikas ir garažo numeris, transporto priemonės kuria važiuojama.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied


    Beveik kasdien tenka naudotis viešuoju transportu po kelis kartus. Jau neatsimenu kada paskutinį kartą žymėjausi bilietą, pastaruoju metu net nesivarginu ištraukti iš kišenės. Net nesu matęs, kad kas nors būtų išprašytas iš autobuso. Visiems vairuotojams pofik. Tiesa, pastebėjau, kad jie mėgsta kabinėtis prie mažų vaikų ir panelių.

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Klaipėdoje tam tikrą kontrolės darbą atlieka vairuotojai. Kai kurie (ypač autobusų parko) įdėmiai stebi, ar įėjęs keleivis atsižymi bilietą. Teko ne kartą matyti, kaip zuikiai iš autobuso išprašomi paties vairuotojo arba priverčiami pirkti bilietą autobuse.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai yra pasakos, kad tiek zuikių. Apie kokį miestą, kad reikės žymėti bilietus? Kaune ir taip reikia visus. Vilniuje? Taip, visiškai nelogiška, kad elektroninis mėnesinis bilietas ir jo nereikia žymėti nuolat. Jokios naudos - statistikos nėra. Klaipėdoje?
    čia aš apie Kauną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai yra pasakos, kad tiek zuikių. Apie kokį miestą, kad reikės žymėti bilietus? Kaune ir taip reikia visus. Vilniuje? Taip, visiškai nelogiška, kad elektroninis mėnesinis bilietas ir jo nereikia žymėti nuolat. Jokios naudos - statistikos nėra. Klaipėdoje?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai nieko nereiškia, nes VT turi dotuoti savivaldybės. Pilna pavyzdžių, kur VT geresnis, bet įlaipinama pro priekines duris. Ir, o siaube, nėra net tiek kontrolės. Tai kaip zuikius gaudo? Ogi deda ant jų, nes mažesnis hemorojus ir išlaidos jų intensyviai negaudyti, o VT kokybei tie zuikių nesumokėti pinigai neturi įtakos, nes tai menkos sumos.
    nežinau kokiu būdu tokią statistiką padarė, bet pagal juos apie 20-25% keleivių važiuoja "zuikiu". Ir yra planuose nuo kitų metų sugriežtinti dar kontrolę kad būtų jos daug daugiau už surašytus protokolus gaus kažkokį procentą premijos prie algos kontrolieriai ir nežiūrint koks el bilietas (papildytas pinigais, mėnesinis metinis ar pan.) jį reiks būtinai registruotis prie komposterio kitaip jis skaitysis kaip neatsižymėtas.
    O kaip dabar tokios algos visi gaudo kiekvieną centą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai nieko nereiškia, nes VT turi dotuoti savivaldybės. Pilna pavyzdžių, kur VT geresnis, bet įlaipinama pro priekines duris. Ir, o siaube, nėra net tiek kontrolės. Tai kaip zuikius gaudo? Ogi deda ant jų, nes mažesnis hemorojus ir išlaidos jų intensyviai negaudyti, o VT kokybei tie zuikių nesumokėti pinigai neturi įtakos, nes tai menkos sumos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Forumiečiai tai ne visi keleiviai.
    Sutinku, dalis siaurai mastančių keleivių rinktųsi visas duris, nes, aišku, patogiau. Nes jie nemasto, kad priekinės durys yra pelningiau parkams, o tai reiškia geresnes transporto priemones ir visą kitą naudą tam pačiam keleiviui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tarp forumo narių patenkinti absoliuti dauguma, nepatenkintas A1.
    Forumiečiai tai ne visi keleiviai. Jei yra autobuse ar troleibuse trys (kaip pavyzdys) durys, tai per jas visas ir turi būti leidžiama įlipti ar išlipti. Pas mus autobusai ir troleibusai yra pagrindinė viešojo transporto rūšis, pervežanti daug daugiau keleivių nei V. Europos miestuose. Nes visi pana šaus dydžio miestai V. Europoje paprastai dar turi ir metro ar tramvajus, kurie perveža didesnę dalį keleivių, o autobusai tėra žemiausia pagal hierarchiją VT priemonė. Taip, daugiau tiek absoliutiniais skaičiais lyginant panašaus dydžio miestus, tiek ir santykiniais.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nematau "priekinių durų sistemoje" jokio puikumo.
    Važinėji autobusais, dviračiu ar vaikštai pėsčiomis - vistiek mokėk?
    taip atskaičiuojamas "Kauniečio mokestis" o kitų miestų gyventojai negalėtų naudotis šiomis kortelėmis liktų tik pirkti bilietą pas vairuotoją. Tas mokestis atskaičiuojamas nuo atlyginimo pensijos pašalpos ir t.t. ir išvis neliktų nemokių keleivių.
    Aišku kaip Kaune bus jei bus aplamai nežinau čia kalbu apie Taline kaip yra.
    Bet kažkokia kad tvarka keleivių sraute yra tai pritari? Ir kad tikrai daug mažiau betvarkės?
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.05.23, 12:43.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    labai puiki sistema yra įlaipinimas per priekines duris.
    Nematau "priekinių durų sistemoje" jokio puikumo.
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    Kas naudosis kas nesinaudos visi gaus papildomą mokestį kurio susimokėt nereikės o iškart bus atskaičiuotas kaip pajamų mokestis ar soc draudimas
    Važinėji autobusais, dviračiu ar vaikštai pėsčiomis - vistiek mokėk?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė pabloo681 Rodyti pranešimą
    Sveiki,jau sena ir užmiršta tema.Kadangi praėjo nemažai laiko po naujos tvarkos įvedimo,idomu butu sužinoti kiek dar yra nepatenkintu šia sistema,ar jau visi iki vieno apsiprato ir nebesiskundžia??
    Tarp forumo narių patenkinti absoliuti dauguma, nepatenkintas A1.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė pabloo681 Rodyti pranešimą
    Sveiki,jau sena ir užmiršta tema.Kadangi praėjo nemažai laiko po naujos tvarkos įvedimo,idomu butu sužinoti kiek dar yra nepatenkintu šia sistema,ar jau visi iki vieno apsiprato ir nebesiskundžia??
    labai puiki sistema yra įlaipinimas per priekines duris, nemaža dalis keleivių neįlipa kurie bando nemokamai pravažiuot įšokus per galines duris. Jei nėra išlipančių keleivių išvis nereikia atidarinėt kitų durų be priekinių tokių būdų iškart gaunasi kažkokia bent maža kontrolė keleivių. O bus tų nepatenkintų daug nes nori nemokamai važinėtis kaip yra populiarus pasakymas vieną ar kelis sustojimus tik, bet kodėl nuėję iš parduotuvės nesineša nesusimokėję vieną ar kelis butelius alaus?
    O ateityje gal ir netolimoje gal ir aplamai nebus bet yra jau planuose Kauno miesto ir Kauno rajono gyventojams "nemokamas" viešasis transportas, bet ir tada bus tas pats laipinimas nes reiks kontroliuoti kurie turi korteles pvz visi studentai atvykę į Kauną mokytis turės deklaruot savo gyvenamą vietą kad gautų privilegiją į nemokamą transportą. Viskas lygiai taip pat kaip Taline.
    Kas naudosis kas nesinaudos visi gaus papildomą mokestį kurio susimokėt nereikės o iškart bus atskaičiuotas kaip pajamų mokestis ar soc draudimas.

    Komentuoti:


  • pabloo681
    replied
    Sveiki,jau sena ir užmiršta tema.Kadangi praėjo nemažai laiko po naujos tvarkos įvedimo,idomu butu sužinoti kiek dar yra nepatenkintu šia sistema,ar jau visi iki vieno apsiprato ir nebesiskundžia??

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šuo ir kariamas pripranta. Tačiau aš nenoriu pasakyti, kad kauniečiai yra šunys.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tik valdžios piaras.
    Prie ko čia tas europietiškas? Europoje nemažai miestų, kur įlipama pro visas duris. Tačiau reikia turėti omenyje, kad ten, kur priekinių durų tvarka galioja, autobusai ar troleibusai nėra pagrindinė VT priemonė ir srautai, tenkantys vienai transporto priemonei paprastai yra gerokai mažesni nei Kaune.
    Kiek tenka kalbet sia tema su pazistamais, visi patenkinti. Jei kaunieciai nesikundzia, kodel tamsta vis savo bando irodinet?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    ns ką skeptikai, toliau būkit skeptikai ir pesimistai, o tuo tarpu Kaunas toliau dirba kaip normalus europietiškas miestas
    Tai tik valdžios piaras.
    Prie ko čia tas europietiškas? Europoje nemažai miestų, kur įlipama pro visas duris. Tačiau reikia turėti omenyje, kad ten, kur priekinių durų tvarka galioja, autobusai ar troleibusai nėra pagrindinė VT priemonė ir srautai, tenkantys vienai transporto priemonei paprastai yra gerokai mažesni nei Kaune.

    Komentuoti:

Working...
X