Parašė c2h5oh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Gal nereikia lyginti turniketų metro su priekinių durų tvarka autobusuose? Turniketų gali pristatyti kiek tik nori, kad tik didelės eilės nesusidarinėtų. O štai įvedus priekinių durų taisyklę (antžeminiame transporte), keleiviai turės lipti vos pro vienerias duris nepriklausomai nuo to, ar jų bus 5, ar 25. Todėl jei turniketai pasiteisintų be kalbų, tai vienų durų sistema- nebūtinai ir ne kiekviename mieste.
-
E-bilietas dar nereiškia, kad tvarka įsitvirtins. Yra keli niuansai. Vilniuje nereikėjo žymėti e-bilieto, todėl keleiviai tiesiog praeidavo ir neužgaišdavo. Jauni gali praeidami pridėti e-bilietą, o seni dažniausiai vis tiek stabtelna, net ir žymėdami e-bilietą. Siekiant pagreitinti įlipimą, Vilniuje buvo sumontuoti du komposteriai priekyje. Antrasis ant turėklo, ar toliau salone ties priekiniu ratu. Taip kad vairuotojas jau normaliai nebematė tų komposterių. Jei ir Kaune priekyje sumontuos po antrąjį komposterį, tai ji bus blogai matomas vairuotojui (nes priekyje šalia esamo komposterio montuoti antą nėra prasmės, nes tai nepagreitins įlipimo). Todėl zuikiai galės net nežymėti bilieto. Žinoma, kai nebus daug keleivių toks triukas gal ir nepavyks. Bet Vilniuje galiausiai vairuotojai nustojo kreipti dėmesį į bilietus rodančius ir žyminčius, praeidavo keleiviai net ir be bilieto. Kokios garantijos, kad Kaune bus kitaip?Parašė daktaras Rodyti pranešimąišsilaikys ji iki naujųjų tikrai, o panaikinus atgyvenusį popierinį bilietėlį tvarka įsitvirtins galutinai. kodėl anglai, olandai, vokiečiai gali lipti pro priekį, o lietuviai mandruoliai ne?
O su anglais ar olandais, vokiečiais ar danais lyginti nereikia. Ten keleivių srautai mažesni. O jei ir didesni, bet įlaipinam pro priekines duris, tai keleiviaia neturi alternatyvos važiuoti kitaip. Parkavimas brangus, ar parkavimo vietų nėra. automobiliu į centrą neatvažiuosi ir t.t. Taip kad priversti tenkintis tuo, kas yra. Tačiau iš VT kokybės pusės tai yra didelis minusas...
Tai yra teisumas, nes aš išsakiau nuomonę gerokai anksčiau prieš nutinkant įvykiui.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTeisus? Kiek tau metų, dalzelinukas gal esi, kad čia dėl teisumo ginčiniesi? Teisių ar neteisių nėra, yra tik nuomonės. O jei jos po kurio laiko pasitvirtina, tai nėra teisumas, tai tėra nuomonės sutapimas su realybėje nutikusiu įvykiu.
Metro yra visai kas kita. Todėl ten turniketai tikrai reikalingi. Tačiau tik dėl apmokėjimo už važiavimą. Su saugumu tai beveik nesusiję.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO štai Briuselio metro kaip tik šiuo metu palaipsniui įvedami turniketai (iki šio jų nebuvo, praėjimas laisvas). Motyvai tie patys: 1) zuikiai 2) nesaugumas.
Žodžiu, Zuoko nuomone, Vilniaus VT tai nėra aktualu.
Ne, Lietuvoje tokie keleivių srautai, kokių anglai, olandai ir vokiečiai nematė. Ir VT pas mums pats greičiausias pasaulyje, todėl kiekvienas autobuso sustojimas stotelėje yra lyg "pit-stop" Formulės-1 lenktynėse - kiekviena sekundė svarbi.
Taip, Lietuvoje antžeminiame VT tokie srautai, kurių Anglijoje ar Vokietijoje nėra, nes didmiesčiuose egzistuoja metro, traukiniai, tramvajai. O į tramvajus įlipama pro visas duris. Autobusai (troleibusai) neatlieka pagrindinio vežėjo funkcijos.Paskutinis taisė Al1; 2011.08.29, 12:14.
Comment
-
prisimenant ta tvarka (ilipti per priekines duris), siausiasi gaurai
Labiausiai erzindavo grustys priekyje (kalbu apie piko valandas). Taip pat stovejimas lauke (kol pasizymi talonelius) ilipant. Dar daznai tekdavo veluoti i kita trulika persedant, nes atidaro tik tada, kai sulipa nauji keleiviai. O galiausiai nesupratau to ebilieto 'rodymo' sistemos
juokas pro asaras. Juk pirkdavau ta ebilieta tam, kad nenaudoti taloneliu (del patogumo, pigumo), bet cia gaudavosi kazkokia pieva, neva tai parodai, turi, reiskia nesi zuikis..o kas ten viduje to bilieto tai dzn.. labiausiai gaila budavo senoliu, kurie daznai pamesdavo ta ebilieta po tu visu ceremoniju..zodziu dziugu, kad grazino, nors man nebeaktualu, kadangi prisijungiau prie peskazmogiu
Comment
-
Kalba ne apie bendrą pervežtų keleivių skaičių, o srautus konkrečiai transporto priemonėje. Kuo daugiau autobusų ir troleibusų maršrutuose, tuo dažnensnis kursavimas, tuo mažiau keleivių kiekvienoje transporto priemonėje, tuo mažiau užgaištama įlaipinant tik pro vienas duris. Ar Kaune į tai bus deramai atsižvelgta ir skiriamas pakankamas kiekis autobusų ir troleibusų maršrutų aptarnavimui, neaišku. Jei iš tiesų bus ženkliai padidintas išleidžiamų transporto priemonių skaičius ir adekvačiai padidintas kursavimo dažnumas, tai gal priekinių durų tvarka ir išsilaikys.
Comment
-
Dėl turniketų reikalingumo metro nesiginčysiu- jie reikalingi ten. O štai kalbant apie saugumą, turniketai tikrai nelabai padeda. Pavydžiui, tenka vos ne kasdein skaityti straipsnius apie Maskvos metropolitene šiautėjančius bomžus arba narkotikais prekiaujančius kaukaziečius, nors ten visur turniketai, kameros, o dar ir apsaugininkai su policininkais dažnai patruliuoja. Žinoma, Maskva dar ne visas pasaulis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMetro yra visai kas kita. Todėl ten turniketai tikrai reikalingi. Tačiau tik dėl apmokėjimo už važiavimą. Su saugumu tai beveik nesusiję.
Taip, Lietuvoje antžeminiame VT tokie srautai, kurių Anglijoje ar Vokietijoje nėra, nes didmiesčiuose egzistuoja metro, traukiniai, tramvajai. O į tramvajus įlipama pro visas duris. Autobusai (troleibusai) neatlieka pagrindinio vežėjo funkcijos.
Beje, iki kitų metų pradžios Rusijos sostinėje turniketus antžeminiame transporte ruošiamasi išmontuoti ir leisti lipti pro visas duris.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.08.29, 14:11.
Comment
-
Jau praeitą žiemą Rusijoje iš troleibusų ir autobusų turniketus išmontavo ir ileidžia pro visas duris.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, iki kitų metų pradžios Rusijos sostinėje turniketus antžeminiame transporte ruošiamasi išmontuoti ir leisti lipti pro visas duris.
Pamenu kai per televizija rodė.
Comment
-
vakar 2marsruto troleibusas turejo tris minutes prastoveti stotelej, kol daugybe zmoniu nusipirks bilieta [zmoniu tikrai nemazai buvo lipanciu pro prieki]Parašė daktaras Rodyti pranešimąkiek šiandien važiuodamas mieste mačiau, tai keleivių būriai tvarkingai lipa per priekį, tvarka manau veikia tikrai gerai, nors žmonių srautai žyyyymiai didesni nei buvo vasarą
Comment
-
Ar vėlavimų nepasitaiko? Juk dar ir krepšinio čempionatas vyksta.Parašė daktaras Rodyti pranešimąkiek šiandien važiuodamas mieste mačiau, tai keleivių būriai tvarkingai lipa per priekį, tvarka manau veikia tikrai gerai, nors žmonių srautai žyyyymiai didesni nei buvo vasarą
Comment
-
Comment