Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne kultūroje reikalas, o keleivių srautuose. Visgi pusė atidaromų priekinių durų yra tyčiojimasis iš keleivių. Ir dar yra viena Klaipėdos problema, kuri neprisideda prie VT populiarumo bei duoda duonos mikrobams. Tai labai mažas greitis kai kuriuose mažai apkrautuose maršrutuose. Autobusai šliaužia 20-30 km/h greičiu, nors gatvės plačios, kamščių nėra, keleivių taip pat nedaug ir visi gali atsisėsti...
    Ar Klaipėdoje prieš įvedant priekinių durų tvarką didinimas važiavimo laikas? Nes įvedus šią tvarką vėliau, jis buvo mažinamas...

    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    tai kaip čia išeina? susisiekimo kompanijoms viskas gerai, tai kame reikalas?
    Reikalas yra Vilniaus mere, kuris užsiima populizmu.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      baik tu, čia gi Artūras Didysis, kokiu dar populizmu, jis gi super meras

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Ar Klaipėdoje prieš įvedant priekinių durų tvarką didinimas važiavimo laikas? Nes įvedus šią tvarką vėliau, jis buvo mažinamas...



        Reikalas yra Vilniaus mere, kuris užsiima populizmu.
        Jei mažino, tai vis tiek nepakankamai. Arba nelanksčiai - visiems maršrutams ir visoms dienos valandoms vienodai, kai galima ne piko metu ar poilsio d. dar labiau sumažinti.

        O gal ir ne populizmas. Gal bent vienas adekvatus ir geras darbas. Bet kokiu atveju, tai padės kryžių ant priekinių durų tvarkos keletui metų. Paskui vėl gali atsirasti norinčių ją įvesti.

        Comment


          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          baik tu, čia gi Artūras Didysis, kokiu dar populizmu, jis gi super meras
          Nereikia tik lia lia Arba pasistiprink akinius
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            pasistiprinau visai neseniai keisdamas, tiesa nedaug

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Jei mažino, tai vis tiek nepakankamai. Arba nelanksčiai - visiems maršrutams ir visoms dienos valandoms vienodai, kai galima ne piko metu ar poilsio d. dar labiau sumažinti.
              Ten, kur nereikia - jis sumažintas, o kur jo per daug, tai nieko nedaroma. Važiavau Klaipėdoje 4 maršrutu - jis lėkė kiek tik galėjo, bet borto kompiuteryje vis raudoname fone grafiką rodė. Net ir žmonių nedaug buvo.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Baigisis vasara, sugrįš moksleiviai, studentai or atostogaujantys ir priekinių durų tvarka parodys savo "privalumus".
                Pernai Al1 žadėjo katastrofą Vilniuje. Iš pradžių ji turėjo įvykti 2010 07 15 (kai buvo įvesta priekinių durų tvarka), paskui nuo rugsėjo (kai visi grįš iš atostogų), tada buvo nukelta į gruodį (kai bus šalta traukti bilietą iš kišenės).

                Šiemet jis jau Kaunui tas pačias pasakas piešia.

                Beje sveikinu, Zuokas įvykdė savo priešrinkiminį pažadą - bus lipimas per visas duris. Nors ir dabar ta tvarka veikė tik pusiau - Vilniuje nėra elektroninio bilieto, ir žmonės su nuolatiniu (kurio galiojimo patikrinti vairuotojas niekaip negali) faktiškai lipa per visas duris.
                Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.07.13, 15:05.

                Comment


                  Neįvertinau vieno žmogiško faktoriaus - poch**zmo. Tiek vairuotojų, tiek keleivių. Todėl ir neįvyko katastrofa. Jei VISI vairuotojai SĄŽININGAI tikrintų, o visi keleiviai žymėtų bilietus, tokių keleivių srautų VT neatlaikytų ir smarkiai vėluotų. Kaune bus tas pats, kas ir Vilniuje.

                  Comment


                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                    /\ vadinasi kultūringi europietiški žmonės gyvena Klaipėdoje
                    Man taip patiko priekinių durų tvarka Nes dabar vietoje 3 arba 2 durų liks tik vienos durys arba 2 Jeigu bus ilgi tai bus atidarinėjamos tik antros ir paskutinės. Jeigu bus trumpi tai bus atidarinėjamos tik vidurinės. Nes trumpi galinių durų neturi. Turi tik pirmas ir vidurines. O ilgi turi pirmas, vidurines ir galines. O vairuotojai vėl užgrobs visą priekį ir atsivers negirdima siena.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                      Jeigu bus trumpi tai bus atidarinėjamos tik vidurinės.
                      O tai autobusai Volvo 7700 ir Mercedes Benz-Citaro, galinių durų neturi? O autobusai Carrus K204 City L, Säffle 5000, Säffle 2000 (Volvo B10BLE-59 CNG), MAN NL232 CNG, Heuliez GX217 CNG?

                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                      O ilgi turi pirmas, vidurines ir galines.
                      Ligtais niekas to nežinotu.

                      Comment


                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                        Man taip patiko priekinių durų tvarka Nes dabar vietoje 3 arba 2 durų liks tik vienos durys arba 2 Jeigu bus ilgi tai bus atidarinėjamos tik antros ir paskutinės. Jeigu bus trumpi tai bus atidarinėjamos tik vidurinės. Nes trumpi galinių durų neturi. Turi tik pirmas ir vidurines. O ilgi turi pirmas, vidurines ir galines. O vairuotojai vėl užgrobs visą priekį ir atsivers negirdima siena.
                        Čia jau reikėtų pakoreguoti keleivių vežimo taisykles ir įpareigoti, kad priekinės durys būtų atidarinėjamos taip pat.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Čia jau reikėtų pakoreguoti keleivių vežimo taisykles ir įpareigoti, kad priekinės durys būtų atidarinėjamos taip pat.
                          kaip ir anksčiau, priekinės durys vėl bus pensininkų
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Čia jau reikėtų pakoreguoti keleivių vežimo taisykles ir įpareigoti, kad priekinės durys būtų atidarinėjamos taip pat.
                            Nieko koreguoti nereikia - taisyklėse niekur nerašoma, kad priekinės durys turi būti uždarytos. Buvo gi čia prieš porą mėnesių diskusija dėl priekinių durų atidarymo Kaune - visiems jas privaloma buvo atidarinėti. Tas pats ir Vilniuje .
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Nieko koreguoti nereikia - taisyklėse niekur nerašoma, kad priekinės durys turi būti uždarytos. Buvo gi čia prieš porą mėnesių diskusija dėl priekinių durų atidarymo Kaune - visiems jas privaloma buvo atidarinėti. Tas pats ir Vilniuje .
                              Tai, kad Karosose jos priklausys tik vairuotojams. Ir taip pirmos durys priklausys Volvo 7700 nuo 750 tik vairuotojams. Keleiviai nebus per jas įleidžiami ir išleidžiami.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Nieko koreguoti nereikia - taisyklėse niekur nerašoma, kad priekinės durys turi būti uždarytos. Buvo gi čia prieš porą mėnesių diskusija dėl priekinių durų atidarymo Kaune - visiems jas privaloma buvo atidarinėti. Tas pats ir Vilniuje .
                                Todėl ir reikia pakoreguoti, kad būtų įpareigojimas vežėjo pareigose atidarinėti ir priekines duris.

                                Comment


                                  Kažkokia nesąmonė. Bandė keisti tvarką, iki galo jos neįvedė, o dabar vėl seną tvarką gražins. Aš asmeniškai už įlipimą pro priekines duris. Man ši tvarka labiau patiko. Tiesą pasakius čia bent buvo kažkas panašaus į tvarką. Taisyklingas judėjimas ratu viešajame transporte - įlipi pro priekį, išlipi pro kitas dvi duris. Nors nemažai keleivių buvo pochuistai ir visiškai nesilaikė šios tvarkos, bet ir tai man labiau patiko negu, kad anksčiau. O jei kai kurie dar nestovėtų priekyje, o eitų į galą tai išvis būtų buvę gerai. Nors man asmeniškai per metus laiko visada pavykdavo įlipus pro priekines duris nusigauti iki transporto priemonės galo per vienos stotelės kelionės laikotarpį (ir dažnai jis nesuprantama kodėl būdavo tuščias, kai priekyje prigrūsta žmonių). Na tik aš važinėju dažniausiai troleibusais. Tikiu, kad autobusuose sudėtingiau, bet kiek centre važinėdavau jais - taip pat niekada bėdų neturėjau.

                                  Comment


                                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                    Tai, kad Karosose jos priklausys tik vairuotojams. Ir taip pirmos durys priklausys Volvo 7700 nuo 750 tik vairuotojams. Keleiviai nebus per jas įleidžiami ir išleidžiami.
                                    nelabai supratau tamstos minties.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Kurių garažo numeris virš 750. Šiaip į tą grupę įeina ir visi nuo 740 iki 799.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        nelabai supratau tamstos minties.
                                        Tai, kad tuose autobusuose durys atsidaro į keleivių salono pusę tai jos uždaro pirmąsias durys.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Populistinis yra šis straipsnis. Labai abejoju, ar priekinių durų tvarką iš tiesų panaikins.

                                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                          O Klaipėdoje sistema veikia, drįstu teigti, ir žmonės tikrai nesižudo. Aišku, žmonių srautai dažnai mažesni negu Vilniuje ar Kaune. Daugiau tvarkos, mažiau zuikių ir valkatų.
                                          Dabar kaip tik esu Klaipėdoje, VT jau irgi teko pasivažinėti. Tai nors vairuotojai ir suleidžia keleivius pro priekines duris, bet nelabai žiūri, ar visi keleiviai turi bilietus. Beje, kai kuriuose autobusuose e-bilieto komposteriao per lėtai reaguoja į prisilietimą. Yra ir dar viena problema- kaip minėta, atidaroma tik viena priekinių durų varčia.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.07.14, 17:00.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X