Parašė index
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių laipinimas viešajame transporte
Collapse
X
-
Niekada neteko šito matyti. Anksčiau žiemomis priekinių kartais neatidarinėdavo išvis, o ne atidarydavo pusę. Dabar kol kas visos durys atidarinėjamos pilnai ir reikia tikėtis taip bus ir toliau.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip tik Kaune praktiškai visi autobusų ir troleibusų vairuotojai atidaro tik vieną priekinių durų varčią. Vilniuje bent jau troleibusų vairuotojai tai abi atidarinėjoPost in English - fight censorship!
Comment
-
Kaune irgi kai kurie vairuotojai atidaro tik vieną varčią. Be to atėjus žiemai, tai pradės daryti vis daugiau vairuotojų. Kas dėl vietos priekyje - jos nėra daugiau nei Vilniuje troleibusuose. "Škodos" perdarytos pagal taip pat. "Solariuose" vietos net mažiau, nes Vilniuje nėra to turėklo, prie kurio Kaune pritvirtinti komposteriai. Vienintelis skirtumas, kad Vilniuje dalyje autobusų nebuvo išardytos kabinos ir keleiviai naudojosi puse priekinių durų bei praėjimo. Tačiau visgi tokių autobusų nebuvo daug, nors kursavo jie ir apkrautais maršrutais.
Comment
-
Tuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.
Comment
-
Kad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamasParašė BoutsenTuo pačiu metu parduodi bilietus, stebi komposterį ir dar seki vidurines, ir galines durys. Viskas labai paprasta ir nesudetinga. Taspats važiuojant vairuoji, stebi veidrodėlius, greičio prietaisą, įvertini eismo sąlygas, tinklo buklę, koja dirba su pedalais, sekimas grafiko. Viskas labai paprasta. Jai kam kila sunkumų dėl šių dalykų, tai šis darbas jiems neskirtas. Pilnai įsisavinus šias sąvybes, darbas tampa tikra šventė.
. Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio?
Comment
-
Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai geraiParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad toks darbas (vienu metu viską stebėti) taptų švente, ir atlyginimas turi būti atitinkamas
. Tikslaus atlyginimo dydžio litais neklausiu- tai nemandagu. Bet ar galėtum atsakyti į tokį klausimą- ar pakankamą atlyginimą, tavo nuomone, gauni už savo triūsą, ar tiesiog be galo myli savo darbą, esi jam atsidavęs ir stengsies kuo geriau vykdyti savo pareigas nepriklausomai nuo algos dydžio? 
Bet gal aš čią per daug užsimaniau
Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.
Comment
-
Aš irgi buvau priešiškai nusistatęs prieš šią tvarką, bet matau, kad visai sėkmingai prigijo. Tik nepatinka, kad ilgesniuose autobusuoe visi priekyje susispaudžia, kuomet gale yra pakankamai vietos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...
Comment
-
Puikiai veikia? Klinikose kaip daktaras, atrodo, turėtum lankytis... Kaip ten viskas "puiku"...Parašė daktaras Rodyti pranešimąžiūrėk kad tik tavęs neapspjautų
žinai, kai visi spjaus, tai beveik lietus bus
o kol kas nei kas spjauna, nei ką, tvarka puikiai veikia ir toliau, net ir didelio užimtumo stotelėse
Comment
-
/\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
Comment
-
Puiku, kad šiame materialiame pasaulyje dar yra paprastų ir nuoširdžiai savo darbą mylinčių žmonių. Pagarba ir sėkmės darbeParašė Boutsen
Šitas darbas yra su žmonėmis ir labai atsakingas, tad savo pareigą turi atlikti kuo geriau nepaisant atliginimo dydžio. O dėl atliginimo, tai įvedus priekinių durų tvarką padidėjo iki 200 lt. Dar dadėtu 1000 lt. tai butu labai gerai
Bet gal aš čią per daug užsimaniau
Nors pragyvenu ir su esamu atlyginimu. Šiaip šis darbas man patinka.
Na kaip čia pasakius... Kaunas ir Vilnius VT atžvilgiu šiek tiek skiriasi. Kaune transporto eismas optimaliau ir protingiau organizuojamas, mažesnis biurokratinis aparatas tuo užsiima, todėl parkai nesėdi tokiose giliose skolose kaip sostinėje. Todėl gal ir atsiras pinigų vairuotojų papildomam skatinimui. O ir priekinių durų tvarka Kaune įvedama kitaip nei Vilniuje, tad gal ir gyvuos dar ilgai. Gal.Parašė Al1Nedadės. Ir dauguma vairuotojų spjaus į tvarką. Nu Vilnius, Kaunas, ta pati Lietuva...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.19, 23:05.
Comment
-
Bet žmonės matyt kultūringesni ir beveik visi laikosi šios tvarkos ir tvarkingai be greitai sulipa į autobusus. Dabar netgi baigia išmokti nueit į galą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.Parašė Al1Kaune keleivių srautai, tenkantys transporto priemonei didesni nei Vilniuje.
O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
Comment
-
Ir kas iš to, jei vairuotojai po to apšaukia. Arba duris atidaro, o nemąstanti banda vis tiek stovi eilėje ir lipa tik pro priekį...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTas tiesa. Bet Kaune, kai daug keleivių, galima ir pro kitas duris lipti. Komposteris juk įrengtas ir prie galinių durų. Kauniečiai pasakojo, kad piko metu vairuotojai visas duris iš karto.
O Vilniuje pameni, kaip buvo? Vienas vienintelis komposteris priekyje. Taip ir išeina, kad, jei neturi nuolatinio, net ir labai norėdamas piko metu negalėtum lipti pro kitas duris nei priekines. Kitaip rizikuotum likti "zuikiu".
Comment
-
O aš pastebėjau, kad važiavimas iš taško A į tašką B prailgsta ~10min. Ir mane tas baisiai užknisa.Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ klinikose buvau šiandien pirmą kartą per kelias savaites, nes internatūrą atlikinėju kitoje ligoninėje Kaune, todėl tik dabar pamačiau kokia ten situacija, ir ką, tikėjausi, kad bus daug sunkiau, o pasirodo tikrai didelis žmonių kiekis sulipa per 0,5-1min, vienas kitas biški užstabdo praėjimą viduje, bet visumoje vietos greitai užsipildo ir maksimaliai išnaudojamas transporto priemonės talpumas ir paskirstomas keleivių kiekis joje
Comment
Comment