Parašė John
Rodyti pranešimą
Parašė DJ+
Rodyti pranešimą
Parašė John
Rodyti pranešimą
VT amžius ir susijusios infrastruktūros išvaizda, manau, svarbus dėl PR ir reputacijos. Tie seni Vilniaus trūlai dienos pabaigoj vis tik atsilikimo požymis, savotiška egzotika at best.
Dar patinka švieslentės, kad nėra Vilniaus stiliaus LCD ekranai, o minimalistinis dizainas su tekstu tamsiam fone ir už kiek laiko atvažiuos su maršrutu.
Galbūt ok sprendimas jei tokios šviesaus fono švieslentės būtų patalpų viduje kaip prie PC Panorama išėjimo.
Tačiau sutinku, kad neesminė problema, kas liečia norą skatinti naudotis VT.
Esminis VT gerinimas būtų jo greičio didinimas ir dažnumo gerinimas. Netgi labiau už dažnumą didesnė problema yra jo greitis.
Nėra jokio VT pirmumo. Daug nereikėtų, pradžioje su VT suderintų šviesoforų, paskui atskirų A juostų. Reikalingi stuburiniai dažnai kursuojantys maršrutai, į kuriuos būtų nesunku per daugiabučių kiemus patekti tiesiai į stotelės, pvz. Krėvės pr. sustojimai Partizanų ar Taikos pr. gyventojams. Dabar per balas, duobes ir nervuotus auto vairuotojus eiti menkas malonumas.
Mąstau kur galėtų būti hub'as. Autobusų ir Geležinkelio stotis vis tik užkampis, reiktų rimtų investicijų į kvartalą su daugiau verslų ir gyvenamo ploto.
Šiandien rimčiausia vieta hub'ui yra Ožeškienės/Laisvės alėjos sankryža, kur į vieną vietą sueina svarbiausios gatvės ir jų tęsiniai. Primena Konstitucijos pr./Kalvarijų g. sankryžą, kuri irgi yra potenciali vieta Vilniaus hub'ui.
Komentuoti: