Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    citata:
    Naujuosiuose „Eurolines Business Class“ autobusuose įrengtos vietos su padidinta erdve kojoms, veikia bevielis interneto ryšys, įdiegtas media centras – galimybė nemokamai žiūrėti filmus, klausytis muzikos, skaityti žurnalus ir kt. Autobusuose įrengti elektros lizdai suteiks galimybę kelionės metu be trikdžių dirbti. Individuali kondicionavimo sistema leis mėgautis kelione tiek karštą vasaros dieną, tiek šaltą žiemos naktį.
    Užsidarius lietuviškoms avialinijoms ir LG toliau merdint pervežimams Vakarų kryptimi, panašu, kad autobusai susikurs puikias pozicijas. Ypač jei reikia ne sostinė - sostinė, o sostinė - ne sostinė atkarpos - tuomet ir laiko sąnaudų skirtumas mažėja.

    Comment


      Tai kad nelabai kur ne į sostines važiuojama. Taip, stoja pakeliui. Bet vis tiek pagrinde jungiamos sostinės.

      Comment


        Taigi, nuo liepos 1 startavo Lietuvos vežėjų (Kautra, TOKS) Eurolines kompanija, tiesa, kažkokių ryškių pasikeitimų bent sostinėje dar nematyti. Kaip važiavo taip ir važiuoja didžioje dalyje maršrutų ketvirtos Setros, tikėkimės tai laikina. Eurolines bilietų pardavimo sistemoje 10:00 į Rygą turėjo važiuoti Business class autobusas, o šis nelabai primena tokį... Tiesa, maršruto lentelė tikrai kita - dabar tik priėjus prie autobuso galima suprasti kur jis važiuoja...


        Ant šios Setros neseniai užklijavo Eurolines logotipus. Į Gardiną matyt lentelės naujos nepadarė.


        Tai antrasis Kautros Temsa Safari su Eurolines logotipais. Šis vakar važiavo Minskas-Vilnius, galbūt bus atiduotas Vilniaus filialui.


        Na ir štai penktoji Setra - Vilnius-Roma Privežamaja Kautros maršrute Ryga-Kelnas važiavo Temsa Safari.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Nuo birželio 20 Lux Express pridėjo dar vieną išvykimo laiką Vilnius-Ryga maršrute. Ten pastoviai važinėja šis Irizar.


          Nuo šiandien į Romą važiuojama du kartus per savaitę. Įdomu, kad antrąjį reisą aptarnauja ne TOKS (kaip būdavo anskčiau), o Kautra. Vėlgi ne naujoji Setra važiavo (įdomu kur jie padėjo tuos virš 20 autobusų), nors bilietų pardavimo sistemoje nurodyta kitaip. Apie papildomą išvykimo dieną informacija turėjo būti pateikta jau prieš savaitę, bet pasiteiravus administracijoje, Vilniaus stotyje tai bus padaryta tik rytoj...
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            'КенигАвто' maršruto Kaliningradas - Klaipėda tvarkaraščio lentelė Smiltynėje.

            Comment


              КенигАвто savivaliauja, o Klaipėdos savivaldybė matyt miega, kad nemato jog viešosios infrastruktūros objekte (stoteleje) informacija pateikiama tik rusų kalba.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Kaip baisu, ir dar tik rubliais atsiskaityti galima...

                Comment


                  Sąlyginis tas 'tik'... Rubliais už bilietą atsiskaityti pigiau.

                  Comment


                    Karosa LC936XE.1038 5Z2 8956, Vilnius by Denis Simonov, on Flickr

                    Karosa LC936XE.1038 5Z2 8956, Vilnius by Denis Simonov, on Flickr
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      'TOKS' Vilnius - Ryga.

                      Comment


                        Benaršydamas eurolines.lt puslapyje tvarkaraščius, aptikau netikėtą naujovę (beje, naujienų apie ją niekur nėra!)- pasirodo, nuo šio mėnesio pradžios TOKS maršrutas Vilnius-Varšuva yra pratęstas iki Talino, taigi, atsirado naujas tiesioginis maršrutas Talinas-Ryga-Vilnius-Varšuva!! Aptarnauja TOKS, turi važiuoti Business Class autobusai (naujos Setros). Aišku, yra tikimybė, kad Vilniuje autobusai keičiami, bet tiek autobusubilietai.lt, tiek eurolines.lt, tiek iticket.lt maršrutą nurodo, kaip tiesioginį, be persėdimų! Išvykimas kasdien (11:30 iš Talino ir 20:30 iš Varšuvos). Labai netikėtos naujienos iš Eurolines pusės, jau matyti konkretūs žingsniai siekiant tinkamai konkuruoti su kitais vežėjais ir gerinti paslaugos kokybę. Žinoma, tokio maršruto atidarymui įtakos turėjo ir PolskiBus planai artimiausiu metu paleisti analogišką maršrutą.

                        Šis išvykimas reiškia ir tai, kad:
                        1) padaugėjo išvykimų Vilnius-Talinas ruože (2 išvykimai per dieną vietoje 1)
                        2) padaugėjo išvykimų Vilnius-Ryga ruože (4 išvykimai per dieną vietoje 3). Beje, Rygos kryptimi ne tik padaugėjo išvykimų, bet ir kardinaliai pasikeitė tvarkaraštis.

                        Taigi, dabar pagal tvarkaraštį Business Class autobusai turi važiuoti šiais TOKS maršrutais: Vilnius-Ryga, Vilnius-Talinas, Talinas-Varšuva.

                        Kautros maršrutų išvykimuose (Vilnius-Roma ir Kaunas-Ryga) kažkodėl tai jau nebenurodyta, kad turi važiuoti Business Class autobusai.

                        Bet kas keisčiausia- jokių naujienų apie visa tai internete nėra. Sveikintina Eurolines iniciatyva, bet marketingas dar silpnokas.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Net neabejoju, kad Talinas-Ryga-Vilnius-Varšuva maršrutu netrukus pamatysim didelę konkurenciją, visų pirma pasirodys Polskibus. Įdomu kaip bus su Superbus, gal būt paleis abu priešingom kryptim. Dar įdomiau, ar nebus kokio jungimo tiesiogiai į Helsinkį ir toliau, nes Onnibus savininkas tas pats, tai man atrodo, kad tinklą turėtų sujungti, bent jau padaryti Helsinki - Warsaw, o gal net Helsinki - Berlin.

                          Comment


                            Ir kas, kad savininkas tas pats? Tokiais maršrutais normalūs keleiviai nevažiuos. Polskibus maršrutą pratęsia iki Talino, nes su Vilniumi jiems ne kas. Keleivių mažai. Daugiau būna tik dieniniame (16.10) į Varšuvą, kitais reisais tiek į Vilnių, tiek iš jo važiuoja mažai keleivių. Laikai parinkti blogai. Niekas nenori iš Vilniaus važiuoti apie pirmą nakties, kai gali išvažiuoti dar iš vakaro. Taip pat, kaip matyti, išvykimas Varšuvoje net ir patogiu metu - 15 val. - į vilnių iš Mlocinų, o ne Zachodnios ir Centrinės irgi atbaido keleivius.

                            Comment


                              Kas kad savininkas tas pats ? Ogi tai, kad valdydamas rinkas jis gali jas apjungti ir optimizuoti. Šiaip, įdomu, jūs važiuotumėte autobusu į Helsinkį, jei nereikėtų niekuo rūpintis ir net persėsti ? Aš ko gero ir važiuočiau, nes aviabilietų kainos į Helsinkį didelės ir koks nors Ryanair neskraido ir neskraidys. Helsinkio ir Varšuvos gyventojų kiekis ir potencialas didelis, todėl sujungti juos ir organizuoti srautą yra visiškai tikėtina, nelaukiant kol tai padarys kokia nors Rail Baltic.

                              Comment


                                Nevažiuočiau, net jei ir pigiai vežtų. Nes tokius atstumus važiuoti sėdint autobuse gali tik visiški skriagos ir savo sveikata bei elementariu komfortu nesirūpinantys individai. O tie, kas važiuotų ne visą maršrutą, irgi nieko nelaimėtų, nes persikelti iš Helsinkio į Taliną galima ir be autobuso. Iš Varšuvos į Helsinkį galima nuskristi už 140 eurų į abi puses. O autobusu iš Varšuvos į Taliną 35-59 Eur į vieną pusę. Pridėk kainą į Helsinkį, kuri bus didesnė nei tokį pat atstumą važiuojant keliu. Ir gausi, kad susitaupys kokie 40 eurų maksimum, o gal ir nesusitaupys net tiek.

                                Comment


                                  Jei važiuos Warsaw - Tallinn, tai važiuos ir Warsaw - Helsinki. O iš Vilniaus į Helsinkį tikrai važiuotų. Pamatysim, jei atsiras tokia galimybė. Studentų daug mokosi Helsinkyje.

                                  Comment


                                    Čia tik Al1 svaigsta apie privataus verslo griūti, nemokėjimą tvarkytis, bet kaip matom tvarkosi ir net plečiasi nepaisant labai stiprios pigių skrydžių konkurencijos.Mažiau į jo sapaliones dėmesio kreipkit.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Čia tik Al1 svaigsta apie privataus verslo griūti, nemokėjimą tvarkytis, bet kaip matom tvarkosi ir net plečiasi nepaisant labai stiprios pigių skrydžių konkurencijos.Mažiau į jo sapaliones dėmesio kreipkit.
                                      Tu gal pats nesvaik ir nelygink Lietuvos vidaus VT su tarptautiniais pervežimas. Jei pastarieji yra pelningi, tai ir važiuoja autobusai. Jei ne pelningas maršrutas, tai uždaromas. Vietinis VT yra nuostolingas, tačiau socialiai reikalingas, todėl minimaliai palaikomas. Pagrinde dėl moksleivių pervežimo. Kai moksleiviai nesimoko, tai ir VT nevažiuoja ar važiuoja atskiromis savaitės dienomis. Tik tarpmiestiniai maršrutai Lietuvoje dar duoda pelno, tiesa, ne visi. Todėl kai kurie netiesiogiai irgi yra palaikomi. Kaip jau prieš savaitę ar dvi minėjau, kai kuriuos mažųjų rajoninių parkų tarpmiestinius maršrutus palaiko būtent dėl to, kad tiesiog iš rajono centro rytais nebūtų kaip išvažiuoti į gretimą didmiestį...

                                      Comment


                                        Vis dar šviežiena, Kautros Setra S516HD į Štutgartą.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Ar yra koks vieningas puslapis, kur būtų skelbiami visi iš Lietuvos (ar per Lietuvą) einantys tarptautiniai maršrutai? kaip tarkime latvių http://www.1188.lv/transport/bus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X