Istorija apie 2008 buvo, Vilnius- Ryga po Eurolines ženklu važinėjo TOKS, bet kokybė buvo tragiška: nujotos Setra S315GT-HD sulūžusiom sėdynėm ir primyžtais tualetais. Tada 2008ais estai po Eurolines ženklu paleido naujo standarto Vilnius-Ryga, buvo nupirkti 4 naujutėlaičiai Scania OmniExpress (345MLK, 346MLK, 347MLK, 348MLK). Atrodė tikrai gerai, nauji autobusai, tvarkingai atrodantys vairuotojai, muzikiniai klipai per autobuso ekranus. Pavažinėjo porą metų, kol pradėjo formuotis LuxExpress: pradžioje, su dviašiais Irizar 'ais. Tuo pat metu su Ryga eksperimentavo ir KAUTRA - su TEMSA OPALIN BOD771, ir kažkokiu trumpu MB O404. Jų išskirtinumas buvo tas, kad stojo ir Bauskėje. Taip pat formavosi ir Simple Express standartas- pradžioje su senais autobusais, BOVA, Jonckheere Mistral, Iveco Daily, etc. Ties 2011 metais konkurencija pasidarė didžiulė, vienu metu į Rygą iš Panevėžio 9 ryto išvykdavo Eurolines, TOKS, ECOLINES, KAUTRA ir Nordeka. Pastarasis žaidėjas turėjo stiprų kozirį - Setra S416GT-HD, kas prieš 9 metus buvo gan rimta. TOKS taip pat teko pasitempti - su laiku laužų šioje trasoje nebeliko. Galiausiai, Nordeka savo trasą panaikino, Simple Express standartas išnyko, ir turime tai, kas yra šiai dienai.
...iki 2008 9 ryto reisas į Rygą buvo Vilnius-Ryga-Talinas, aptarnaujamas vieną dieną TOKS, kitą dieną Mootoreisi A/S. Jeigu lietuviai siųsdavo geresnes Setra S315GT-HD, tai iš estų pusės ėjo konkretus hardkoras: tai Setra S228 DT, tai kažkoks prieštvaninis Volvo Carrus, tai dar kokia nors Skandinaviška egzotika.
...be Vilnius-Ryga tie OmniExpress aptarnavo Klaipėda-Ryga, vėliau, atsiradus LuxExpress standartą, permestos į Ryga-Peterburgas. Galiausiai buvo perdažytos ir patapo Simple Express. Finale buvo parduotos į Suomiją.
...Nordeka šioje trasoje dalyvavo su Praha-Ryga maršrutu. Pradžioje dirbo faina Setra S315 HDH FK-5451. Po to nesusipratimas prieštvaninis Van Hool Acron, ir, galiausiai, nuo Ryga- Daugpilis paimta Setra S416 GT-HD. Dirbo nuo 2 iki 4 vairuotojų ir stiuardesė. Pradžioje ėjo po Ecolines vėliava, po to kažko nepasidalijo, perėjo į Eurolines, ir po kelių mėnesių galiausiai dingo.
...kalbant apie Vilnius-Panevėžys-Ryga trasą, verta paminėti vieną stabilų žaidėją, Minsko autobusų parką. ~2008 dar teko matyti jų Ikarus 25* serijos autobusą, su laiku perėjo ant MAZ-251, Iveco Magelys, Irizar Century pirmos kartos. Maršrutas matomai grynai Baltarusijos rinkai, nors daugiau negu puse užpildytu autobusu važiuoti neteko. Nors, su COVID situacija jo turbūt nebeliko.
Apskritai, kažkaip šitoje trasoje nebeliko buvusios romantikos - dabar iš esmės nusipirkęs bet kurio vežėjo bilietą gali tikėtis 5 serijos Setra arba jai analogiškos, su vienodu salonu ir multimedija... Nebe tas, nebe tas... :-)
Kalbant tema apie Vilnius-Ryga maršrutą, gal kas pamenate kažkur apie 1999-2000m kuri iš Toks'o mašinų patyrė rimta avarija šiame reise, kur žuvo vairuotojas ar tai vairuotojų ekipažas? Gal ir straipsnį kas turite?
Eurolines ne lietuvių įmonė, Lietuvoje su šita franšize dirba Kautra ir TOKS.
Taip, Eurolines ne lietuvių įmonė ir net ne įmonė. Tai frančizė. Man neaišku tik, kas tos frančizės savininkas dabar, kai motininė Eurolines priklauso Flixbus. Beje, labai įdomu, kad su Eurolines ženklu dirba ir TOKS, tačiau Eurolines.lt puslapis nurodo tik UAB Kautra - https://www.eurolines.lt/kontaktai
Galvoju jog tai gal būt galėjo būti Toks'o garaž.nr. 121, nes 2002 m. dėl kažkokių priežasčių pakeistas valstyb.nr., dar iš tos pačios per vidurį T raides ir pakeistas lyg ir priekis. Arba jei po tos avarijos nurašė tai galėjo būti iš pirmų gautų garaž. Nr. 1*. Kad ir nr. 13, nes kažkodėl Toks'as numeruodamas jau antru ratu savo mašinas šio nr. niekam nesuteikė
Nelabai. Avarija įvyko 2000, o pagal Fotobusą 121 tik 2002 pakeisti numeriai
Na rimtas remontas 2 metus juk gali užtrukti, jei stipraus smūgio butą. Neaisku kada gautas 121. Žinant būtų lengviau... Nors aš kažkaip manyčiau jog tai buvo visgi 13, dėl ko šiai dienai šio garaz. nr. Toks'as ir neturi arba koks nors iš serijos 1*.
Galvoju jog tai gal būt galėjo būti Toks'o garaž.nr. 121, nes 2002 m. dėl kažkokių priežasčių pakeistas valstyb.nr., dar iš tos pačios per vidurį T raides ir pakeistas lyg ir priekis. Arba jei po tos avarijos nurašė tai galėjo būti iš pirmų gautų garaž. Nr. 1*. Kad ir nr. 13, nes kažkodėl Toks'as numeruodamas jau antru ratu savo mašinas šio nr. niekam nesuteikė
Kodėl taip manai? Aš manau jog tikrai jo garaž. nr. buvo ne 1. Nes nr. 1 nurašė viena iš paskutiniųjų Setru S215. Jis ilga laiką dar važinėjo tarpmiestiniuose maršrutuose iki kokiu 2008 m. Dažnai būdavo matomas maršrute į Šilale. Manau buvo kur kas anksčiau nurašytu S215, gal buvo koks nr. 13, 16, 18...
Flixbus Estonia will operate the Tallinn-Vilnius bus route in cooperation with a total of 58 carriers from Poland, Slovakia, Hungary, Germany, the Czech Republic, Lithuania and Latvia.
Reiškia, jau yra ir Flixbus Latvijos partners, ne tik Ollex Lietuvoje.
Comment