Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJokių remontų nebuvo, o kamštis - vienintelis Vilniuje Kirtimų g. link Trakų. Bet ir ten jame nestovėjom, nes vairuotojai tiesiog "ant tarano" įsigrūdo į posūkio juostą ir nukirto kampą per degalinę. Visur buvo atvykstama kone minutės tikslumu, išskyrus Varšuvą, kur buvo +30 min.
Arba gal dar kažkokia kita situacija, gal tarkim Varšuvoje reikėjo padaryt servisą nevisai planuotą, ir kad tikrai spėt į sekantį reisą, nusprendė atlėkt anksčiau.
Arba dar kažkokia kita neįprasta situacija. Gal vairuotojui iškilo situacija, dėl ko reikėjo jam anksčiau Varšuvoj būti.
Todėl ir sakau, kad jei tai buvo 1 kelionė, galimas dalykas, kad tik toje kelionėje buvo lekiama, o ne visose kelionėse lekiama
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąKiek kartų važiavau su Flixbus , visada kad ir kokioj šalyje jie visad lekia kaip reikiant.
Iš Baltijos šalių vežėjų vieninteliai Lux Express dažniausiai važiuoja ramiai, normaliais greičiais (bet vėlgi, kalbu tik iš savo patirties, kiek teko važiuoti pačiam, bet šiaip būna, žinoma, visko).
Parašė Petr Rodyti pranešimąBūna Druskininkuose keleivių? Šiaip pats greičiausias maršrutas į Varšuvą.
Dėl greičiausio maršruto tai nesutiksiu. Greičiausias kelias iš Vilniaus į Varšuvą yra vis dar per Alytų, Lazdijus, Augustavą, Lomžą.
Tiesa, galbūt, kai baigs tiesti ViaBaltica tiek Lietuvos, tiek Lenkijos pusėje, greičiausiai kelias bus jau per Kauną.
Flixbusui tikrai pliusas už tai, kad Lietuvoje stoja ten, kur nestoja kiti vežėjai, o ne važiuoja "taip, kaip visi" - per Kauną ir Marijampolę. Flixbus dėka į Varšuvą galima nuvykti tiesiogiai iš Šiaulių ir Druskininkų. Vasaros metu dar buvo maršrutas per Trakus ir Alytų.
Paskutinis taisė Vilnietizz; 2021.12.07, 05:40.
Comment
-
Pakartosiu, iš Vilniaus iki Balstogės buvo važiuojama pagal tvarkaraštį. Tik į Varšuvą atvykimas buvo anksčiau, nes iš Balstogės buvo išvykta anksčiau laiko (visi pirkę bilietus įlipo). Avarinių situacijų sudarymas bandant sukti iš Kirtimų g. į Galvės g. bei non-stop lenkimai kitose kelio atkarpose saugumo jausmo ir komforto tikrai neprideda. Kaip ir faktas, kad vairuotojai akivaizdžiai ukrainiečiai ar baltarusiai.
Vat kas nežaidžia lenktynių ir vis tiek atvažiuoja šiek tiek greičiau, nei numatyta grafike, tai Lux express. Nė karto nenuvylė.Paskutinis taisė Mettal; 2021.12.07, 08:34.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąFlixbusui tikrai pliusas už tai, kad Lietuvoje stoja ten, kur nestoja kiti vežėjai, o ne važiuoja "taip, kaip visi" - per Kauną ir Marijampolę. Flixbus dėka į Varšuvą galima nuvykti tiesiogiai iš Šiaulių ir Druskininkų. Vasaros metu dar buvo maršrutas per Trakus ir Alytų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Berods Flixbus yra vienintelis vežėjas, turintis reisus iš Lietuvos į Seinus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPakartosiu, iš Vilniaus iki Balstogės buvo važiuojama pagal tvarkaraštį. Tik į Varšuvą atvykimas buvo anksčiau, nes iš Balstogės buvo išvykta anksčiau laiko (visi pirkę bilietus įlipo). .
Aš gi sakau gal buvo galimybė, ar kažkas pranešė gandus kokius, kad tarp Balstogės ir Varšuvos numatomas kamštis, dėl to apsidrausdamas lėkė.
Gal dėl kitų nenumatytų reikalų (pvz padaryti papildomą autobuso aptarnavimą kažkam nutikus) norėjo atlėkti į Varšuvą anksčiau.
Ir dar keliasdešimt galimų scenarijų.
Jei būtum 5 kartus važiavęs ir visada atlėkęs tai tada galima daryt bendrą išvadą, bet kai važiavai 1 kartą, tai labiau tikėtinas išskirtinio atvejo variantas, o ne patvirtinimas, kad visada taip lekia.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąŠiaip Flixbusu gaunasi net pigiau iki Druskininkų nuvažiuoti nei su vietiniais nupirkus bilietą iki Seinų.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTai Ecolines, Eurolines, Lux Express tiek metų vežė į Lenkiją ir nesuderino / nederino, o Flixbus atėjo ir iškart suderino?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąFlixbuso maršrutai buvo vietiniai po Lenkiją ir tiesiog buvo pratęsti į užsienį. Aišku, leidimus vis tiek turėjo suderinti ir susiderino. Kodėl kiti to nedarė ar darė, bet nepavyko, reikia klausti jų. Nelabai suprantu, kodėl jums tai kelia nuostabą ir/ar pasipiktinimą.
Bet vežimas šalies viduje duoda daugiau pliusų, nei minusų:
1) už mažesnes atkarpas galima daryti santykinai didesnę bilieto kainą
2) tai yra savotiška vežėjo reklama tos šalies vidinėje rinkoje
3) ypač per pandemiją, kai negalima pilnai prognozuoti tarptautinių keleivių, vietiniai keleiviai yra daug patikemėsni
4) turint leidimą vežti šalies viduje nebūtinai reikia visada parduoti bilietus. Galima pildyti autobusą tarptautiniais keleiviais, vidinius bilietus parduoti likus 3-4 valandoms iki išvykimo, kad užpildytų visą autobusą
Gal LuxExpress tai nelabai aktualu turint vos vieną maršrutą į Lenkiją, ir tai jie jį pateikia kaip ekspresą (nors nelabai tiesa jie ką sutaupo niekur nestodami). Bet užtat dėl Ecolines visiškai nesuprantama. Nei Lenkijoje, nei Vokietijoje viduje neveža, nors autobusai manau tikrai turi laisvų vietų po Berlyno važiuojant į Bonną, Stuttgartą ar Ulmą. Užtat kosminės kainos iš Lietuvos/Latvijos į Vokietiją, kai Flixbus gali nuvežti net 3 kartus pigiau.
Tai kad arba nesąžininga konkurencija, arba Ecolines ir Eurolines nežino apie tai, kad į jų rinką atėjo stiprus konkurentas, kuris moka verslauti. Tai man ir kelia nuostabą.
Dar pastebėjimas: Ecolines tvarkaraštis labai jau ištemptas palyginus su Flixbus. Taip pat važiavau neseniai Flixbus Druskininkai - Warszawa atkarpa. Išvyko 15 minučių vėlavimu, niekur niekas nelekė, net trys kartus sustojo policijos patikrinimui ir vistiek atvažiavo laiku į Zachodnią. Tiesa nestojo Augustowe.
Žinom visi kad Flixbus iš Vokietijos, o ten nėra priimtina ištempti grafikus ir važiuoti krapštant nosį.Paskutinis taisė Petr; 2022.01.11, 12:44.
Comment
-
Tokiu atveju koks Ašmenos autobusų parkas galėtų atidaryti dešimt reisų į Kauną/Klaipėdą ir su pigiu dyzelinu ir darbo jėga visiškai nudempinguoti vietos vežėjus. Jeigu kalbama apie esamus maršrutus, tai gal tik Klaipėda-Ryga per Plungę/Šiaulius ir naktinis Vilnius-Talinas iki Panevėžio būtų realiai patogūs keliauti šalies viduje, nes visas kitas tarptautines trasas ir taip dubliuoja vietinis transportas.
Comment
Comment