Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vis tiek galai kažkur nesueina, nes yra lekiama kaip akis išdegus. Faktas, nes pats važiavau šiuo reisu.
    Jei 1 kartą važiavai, tai gal atsitiktinumas. Arba buvo galimybė, kad kaž[kokie remontai ar kamštis, tad apsidraudimui lėkė.

    Comment


      Kiek kartų važiavau su Flixbus , visada kad ir kokioj šalyje jie visad lekia kaip reikiant.

      Comment


        Jokių remontų nebuvo, o kamštis - vienintelis Vilniuje Kirtimų g. link Trakų. Bet ir ten jame nestovėjom, nes vairuotojai tiesiog "ant tarano" įsigrūdo į posūkio juostą ir nukirto kampą per degalinę. Visur buvo atvykstama kone minutės tikslumu, išskyrus Varšuvą, kur buvo +30 min.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Jokių remontų nebuvo, o kamštis - vienintelis Vilniuje Kirtimų g. link Trakų. Bet ir ten jame nestovėjom, nes vairuotojai tiesiog "ant tarano" įsigrūdo į posūkio juostą ir nukirto kampą per degalinę. Visur buvo atvykstama kone minutės tikslumu, išskyrus Varšuvą, kur buvo +30 min.
          Turėjau omenyje važiuojant link Varšuvos gal buvo tikimybė, kad bus kamštis, todėl apsidrausdamas lėkė, bet kadangi tikimybė neišsipildė, atvyko anksčiau.
          Arba gal dar kažkokia kita situacija, gal tarkim Varšuvoje reikėjo padaryt servisą nevisai planuotą, ir kad tikrai spėt į sekantį reisą, nusprendė atlėkt anksčiau.
          Arba dar kažkokia kita neįprasta situacija. Gal vairuotojui iškilo situacija, dėl ko reikėjo jam anksčiau Varšuvoj būti.

          Todėl ir sakau, kad jei tai buvo 1 kelionė, galimas dalykas, kad tik toje kelionėje buvo lekiama, o ne visose kelionėse lekiama

          Comment


            Sakyčiau, jog visi vežėjai atvažiuoja anksčiau laiko į tašką B. Ypatingai naktiniai reisai, kai nėra tam tikrų eismo kliūčių.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Etransport Rodyti pranešimą
              Kiek kartų važiavau su Flixbus , visada kad ir kokioj šalyje jie visad lekia kaip reikiant.
              Na, ne vien Flixbus nuodėmė čia. Ecolines ir Eurolines laksto dar žiauriau, tiesa, Eurolines maršrutų į Lietuvą jau nedaug likę.

              Iš Baltijos šalių vežėjų vieninteliai Lux Express dažniausiai važiuoja ramiai, normaliais greičiais (bet vėlgi, kalbu tik iš savo patirties, kiek teko važiuoti pačiam, bet šiaip būna, žinoma, visko).

              Parašė Petr Rodyti pranešimą
              Būna Druskininkuose keleivių? Šiaip pats greičiausias maršrutas į Varšuvą.
              Kiek teko važiuoti pačiam - niekas Druskininkuose nei įlipo, nei išlipo.

              Dėl greičiausio maršruto tai nesutiksiu. Greičiausias kelias iš Vilniaus į Varšuvą yra vis dar per Alytų, Lazdijus, Augustavą, Lomžą.
              Tiesa, galbūt, kai baigs tiesti ViaBaltica tiek Lietuvos, tiek Lenkijos pusėje, greičiausiai kelias bus jau per Kauną.

              Flixbusui tikrai pliusas už tai, kad Lietuvoje stoja ten, kur nestoja kiti vežėjai, o ne važiuoja "taip, kaip visi" - per Kauną ir Marijampolę. Flixbus dėka į Varšuvą galima nuvykti tiesiogiai iš Šiaulių ir Druskininkų. Vasaros metu dar buvo maršrutas per Trakus ir Alytų.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2021.12.07, 05:40.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Pakartosiu, iš Vilniaus iki Balstogės buvo važiuojama pagal tvarkaraštį. Tik į Varšuvą atvykimas buvo anksčiau, nes iš Balstogės buvo išvykta anksčiau laiko (visi pirkę bilietus įlipo). Avarinių situacijų sudarymas bandant sukti iš Kirtimų g. į Galvės g. bei non-stop lenkimai kitose kelio atkarpose saugumo jausmo ir komforto tikrai neprideda. Kaip ir faktas, kad vairuotojai akivaizdžiai ukrainiečiai ar baltarusiai.

                Vat kas nežaidžia lenktynių ir vis tiek atvažiuoja šiek tiek greičiau, nei numatyta grafike, tai Lux express. Nė karto nenuvylė.
                Paskutinis taisė Mettal; 2021.12.07, 08:34.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Flixbusui tikrai pliusas už tai, kad Lietuvoje stoja ten, kur nestoja kiti vežėjai, o ne važiuoja "taip, kaip visi" - per Kauną ir Marijampolę. Flixbus dėka į Varšuvą galima nuvykti tiesiogiai iš Šiaulių ir Druskininkų. Vasaros metu dar buvo maršrutas per Trakus ir Alytų.
                  Berods Flixbus yra vienintelis vežėjas, turintis reisus iš Lietuvos į Seinus.

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                    Berods Flixbus yra vienintelis vežėjas, turintis reisus iš Lietuvos į Seinus.
                    Taip, ir vienintelis, kuriuo Seinų gyventojai gali be persėdimų pasiekti Varšuvą.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Pakartosiu, iš Vilniaus iki Balstogės buvo važiuojama pagal tvarkaraštį. Tik į Varšuvą atvykimas buvo anksčiau, nes iš Balstogės buvo išvykta anksčiau laiko (visi pirkę bilietus įlipo). .
                      Kad kartotis nereikia, aš jau prieš du tavo parašymus tą supratau. Juolab, kad nelabai ir prilėksi daug greičiau iki Balstogės, nes juk reikia keleivių sulaukti. Tai, kad ir atlėktum valandą ankščiau į Balstogę, paskutinis keleivis jei įlips 10 min prieš oficialų grafiką, reiškia būsi be reikalo 50 minučiu perskubėjęs. Tai vien iš to akivaizdu, kad lekiama būtų tik nuo Balstogės.

                      Aš gi sakau gal buvo galimybė, ar kažkas pranešė gandus kokius, kad tarp Balstogės ir Varšuvos numatomas kamštis, dėl to apsidrausdamas lėkė.
                      Gal dėl kitų nenumatytų reikalų (pvz padaryti papildomą autobuso aptarnavimą kažkam nutikus) norėjo atlėkti į Varšuvą anksčiau.
                      Ir dar keliasdešimt galimų scenarijų.

                      Jei būtum 5 kartus važiavęs ir visada atlėkęs tai tada galima daryt bendrą išvadą, bet kai važiavai 1 kartą, tai labiau tikėtinas išskirtinio atvejo variantas, o ne patvirtinimas, kad visada taip lekia.

                      Comment


                        Tai esmė ir yra, kad lekiama buvo iki Balstogės, kur nelabai yra kur saugiai lėkt. Balstogė-Varšuva yra autostrada, tai ten didelis greitis taip nesijaučia, kaip kad paprastame vingiuotame krašto kelyje.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Šiaip Flixbusu gaunasi net pigiau iki Druskininkų nuvažiuoti nei su vietiniais nupirkus bilietą iki Seinų.

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Šiaip Flixbusu gaunasi net pigiau iki Druskininkų nuvažiuoti nei su vietiniais nupirkus bilietą iki Seinų.
                            Na, taip, tik Flixbus kol kas važiuoja tik 4 kartus per savaitę
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Dėl to pačio Flixbuso maršruto 1227 Riga - Warszawa. Nelabai supratau kodėl Latvijos ir Lietuvos jie keleivių šalies viduje neveža, bet užtat Lenkijos viduje veža. Tuo metu Ecolines ir Kautra Lenkijos viduje irgi neveža... Čia Flixbus kažkokias išskirtines teises turi?

                              Comment


                                Pagal nutylėjimą, vietiniai pervežimai tarptautiniuose maršrutuose draudžiami. Jeigu nori vežti šalies viduje - turi susiderinti su tos šalies LTSA (VKTI) atitikmeniu.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Tai Ecolines, Eurolines, Lux Express tiek metų vežė į Lenkiją ir nesuderino / nederino, o Flixbus atėjo ir iškart suderino?

                                  Comment


                                    Flixbuso maršrutai buvo vietiniai po Lenkiją ir tiesiog buvo pratęsti į užsienį. Aišku, leidimus vis tiek turėjo suderinti ir susiderino. Kodėl kiti to nedarė ar darė, bet nepavyko, reikia klausti jų. Nelabai suprantu, kodėl jums tai kelia nuostabą ir/ar pasipiktinimą.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                      Tai Ecolines, Eurolines, Lux Express tiek metų vežė į Lenkiją ir nesuderino / nederino, o Flixbus atėjo ir iškart suderino?
                                      Ecolines kažkada veždavo keleivius Lenkijos viduje. Įdomu, dėl ko nebeveža - nepratęsė leidimo ar patys atsisakė?

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Flixbuso maršrutai buvo vietiniai po Lenkiją ir tiesiog buvo pratęsti į užsienį. Aišku, leidimus vis tiek turėjo suderinti ir susiderino. Kodėl kiti to nedarė ar darė, bet nepavyko, reikia klausti jų. Nelabai suprantu, kodėl jums tai kelia nuostabą ir/ar pasipiktinimą.
                                        Nes randu tik vieną priežastį, kodėl neveža šalies viduje: keleivių praradimas, kurie važiuoja pilna trasa.

                                        Bet vežimas šalies viduje duoda daugiau pliusų, nei minusų:
                                        1) už mažesnes atkarpas galima daryti santykinai didesnę bilieto kainą
                                        2) tai yra savotiška vežėjo reklama tos šalies vidinėje rinkoje
                                        3) ypač per pandemiją, kai negalima pilnai prognozuoti tarptautinių keleivių, vietiniai keleiviai yra daug patikemėsni
                                        4) turint leidimą vežti šalies viduje nebūtinai reikia visada parduoti bilietus. Galima pildyti autobusą tarptautiniais keleiviais, vidinius bilietus parduoti likus 3-4 valandoms iki išvykimo, kad užpildytų visą autobusą

                                        Gal LuxExpress tai nelabai aktualu turint vos vieną maršrutą į Lenkiją, ir tai jie jį pateikia kaip ekspresą (nors nelabai tiesa jie ką sutaupo niekur nestodami). Bet užtat dėl Ecolines visiškai nesuprantama. Nei Lenkijoje, nei Vokietijoje viduje neveža, nors autobusai manau tikrai turi laisvų vietų po Berlyno važiuojant į Bonną, Stuttgartą ar Ulmą. Užtat kosminės kainos iš Lietuvos/Latvijos į Vokietiją, kai Flixbus gali nuvežti net 3 kartus pigiau.

                                        Tai kad arba nesąžininga konkurencija, arba Ecolines ir Eurolines nežino apie tai, kad į jų rinką atėjo stiprus konkurentas, kuris moka verslauti. Tai man ir kelia nuostabą.

                                        Dar pastebėjimas: Ecolines tvarkaraštis labai jau ištemptas palyginus su Flixbus. Taip pat važiavau neseniai Flixbus Druskininkai - Warszawa atkarpa. Išvyko 15 minučių vėlavimu, niekur niekas nelekė, net trys kartus sustojo policijos patikrinimui ir vistiek atvažiavo laiku į Zachodnią. Tiesa nestojo Augustowe.

                                        Žinom visi kad Flixbus iš Vokietijos, o ten nėra priimtina ištempti grafikus ir važiuoti krapštant nosį.
                                        Paskutinis taisė Petr; 2022.01.11, 12:44.

                                        Comment


                                          Tokiu atveju koks Ašmenos autobusų parkas galėtų atidaryti dešimt reisų į Kauną/Klaipėdą ir su pigiu dyzelinu ir darbo jėga visiškai nudempinguoti vietos vežėjus. Jeigu kalbama apie esamus maršrutus, tai gal tik Klaipėda-Ryga per Plungę/Šiaulius ir naktinis Vilnius-Talinas iki Panevėžio būtų realiai patogūs keliauti šalies viduje, nes visas kitas tarptautines trasas ir taip dubliuoja vietinis transportas.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X