Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
-
Naujos kartos autobusai – alternatyva automobiliams artimose kelionėse į užsienį
Auga keleivių skaičius, kurie pasirenka autobusu keliauti į netolimas užsienio šalis. Tai lemia prieinama kelionių kaina, bet vis svarbesniu tokio pasirinkimo veiksniu tampa kelionės komfortas. Atsižvelgdama į augančius keleivių reikalavimus patogumui, tarptautinė keleivių pervežimo autobusais kompanija „Lux Express“ Lietuvoje pristatė naujos kartos, aukštos komforto klasės „Irizar i8“ autobusą, tapusį 2018-ųjų Metų autobusu. Trys šio tipo autobusai liepą pradeda keleivių vežimus tarp Lietuvos ir Latvijos sostinių...
Komentuoti:
-
Tarp pagrindinių Šveicarijos miestų traukiniai kursuoja nuo ryto iki vakaro miesto autobusų intervalais (su persėdimais). Ar FlixBus su keliais reisais per dieną kažką rimtai pakeis? Net ir Prancūzijoje, kurioje jau trečias mėnuo vyksta geležinkeliečių streikas ir kai kuriomis dienomis kai kuriais maršrutais traukiniai nevažiuoja visai, arba važiuoja tik kokie 20 proc. traukinių, o net ir tomis dienomis, kai nevyksta streikas (formaliais, streikas vyksta dvi dienas, o tris jis kaip ir nevyksta), dalis traukinių irgi nevažiuoja. Tai, atrodo, turėtų būti aukso dienos autobusams. Nei velnio. Taip, kai kurie vežėjai, o konkrečiai Flixbus, dieną ar dvi prieš kelionę susikėlia kainas. Bet Isilines ir Eurolines, o taip pat Ouibus kainų nesukėlė ir dažniausiai autobusų bilietus galima įsigyti kelionės dieną... Taip kad nemanau, kad Flixbus padarys stebuklą Šveicarijoje.
Komentuoti:
-
O čia Flixbus sukeltas positive impact Šveicarijos transporto vežėjų rinkoje:
The SBB has already responded to the increased competition, bring down the prices of its supersaver tickets and making more cheap day tickets available.
Komentuoti:
-
Kaip Flixbus paėmė Šveicariją ir konkuruos su gerai išvystytu, bet brangiu traukinių eismu
Switzerland’s new long-distance buses to launch on Sunday
In a first for Switzerland, three long-distance 'low-cost' bus lines will come into operation on Sunday, providing competition to the national rail network.
The three lines operated by Eurobus in a business partnership with German bus giant Flixbus will link Switzerland’s major cities, providing a cheaper, but slower, alternative to the country’s expensive trains.
https://www.thelocal.ch/20180605/swi...unch-on-sunday
Komentuoti:
-
Tai kad Šveicarijos viduje jie yra praktiškas nulis. Traukiniai važiuoja kas 10-20 min. ar pusvalandį, o Flixbus važiuoja 1 ar 3 kartus per dieną... Tas pats kas nieko. Aišku, kaina mažesnė.
Mes nesame koridorius tarp Europos ir Skandinavijos, nes į Skandinaviją autobusu patekti galima tik per Rusiją. Arba keltu. Tai jau paprasčiau iš Vakarų Europos patekti į Skandinaviją per Daniją. Į Suomiją paprasčiau nuskristi. Tuo labiau, kad net ir Švedijoje šiauriau Stokholmo Flixbus nevažiuoja. Esamų autobusų pilnai užtenka nusigauti iš Vilniaus į Rytą ar Taliną. Net ir estai iš Talino į Varšuvą skraido, o ne autobusu važinėja, ką rodo tik 2 tiesioginiai autobusų reisai ir tie patys dažnai nebūna pilni. Tai ko gali Flixbus tikėtis? 2 reisų per dieną Varšuva - Talinas... Be persėdimo.Ar jiems pavyks, labai abejotina. Nes rinka užpildyta, o tikėti, kad jau šiais laikais užsieniečiai, kurie pasiryžę važiuoti autobusu, internete nesugebėtų pagal "Warsaw Tallinn bus" žodžius susirasti, kas veža, nerimta...
Komentuoti:
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąnes mes toks koridorius tarp Europos ir Skandinavijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na manau, kad greitai pamatysime, kaip Flixbus sekasi tartis Baltijos šalyse. Ir manau, kad susitars. Net tokiose uždarose rinkose kaip Šveicarija, susitarė. O Baltijos šalyse toks vežėjas yra tiesiog privalomas, nes mes toks koridorius tarp Europos ir Skandinavijos. Visas tarptautinis srautas neabejotinai naudosis Flixbus.
Komentuoti:
-
Vakarų Europoje tas modelis tinka, nes tarpmiestiniai autobusai kaip susisiekimo priemonė atsirado labai neseniai, iki tol beveik visi pervežimai buvo tik geležinkeliu, o mūsuose toks modelis netinka, nes pervežimai autobusais sudarė didesnę pusę visų pervežimų dar tarybiniais laikais, o dabar irgi tas pats, nepaisant bendro viso VT nuosmūkio. Kas dėl tarptautinių pervežimų, tai vežėjai ir taip gerai jaučiasi, dar ant savo sprando užsileisti utėlę, kuri siurbtų dalį pelno, nėra jiems jokio reikalo. Nebent Flixbus sutiks tik su bilietų platinimu per savo sistemą, aišku, ne už dyką. O vežėjai išliks tie patys su savo ženklais ir savo bilietų platinimo sistemomis. Tik Eurolines prie Flixbus nesijungs, nes tai europinio masto konkurentas. O štai Ecolines ir Luxexpress gali, nes tai regioniniai vežėjai...Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 06:48.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNežinau, kur jie čia ketina į Baltijos šalis plėstis, bet Lietuvoje jiems vietos nėra ir nebent tik esamų tarptautinių vežėjų perpirkimo, perviliojimo sąskaita...
Komentuoti:
-
Nežinau, kur jie čia ketina į Baltijos šalis plėstis, bet Lietuvoje jiems vietos nėra ir nebent tik esamų tarptautinių vežėjų perpirkimo, perviliojimo sąskaita...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geros Flixbus naujienos iš Lenkijos ir patvirtinimas, kad jie netrukus pradės veiklą ir Baltijos šalyse:
In the first half of 2018, FlixBus, the largest long-distance bus operator in Europe, transported nearly 2 million passengers. At the same time, he gained 11 local bus partners and received over 30 permits for traveling under the new route network, which will cover at least 130 destinations, including approximately 70 new cities in Poland and 20 abroad.
The company plans to start operations in the following years in Ukraine and the Baltic States, thanks to which Poland will become an even more important communication point on the map of the entire Flixbus.
Paskutinis taisė vilnews; 2018.06.22, 17:10.
Komentuoti:
-
Vilnius-Gardinas maršrute pradėjo (informacijos, kada tiksliai pradėjo kursuoti neradau) važinėti UAB Edepa mikroautobusas. Išvykimas kasdien 09:00 iš Vilniaus ir 14:30 iš Gardino. Anksčiau tokiu laiku iš Vilniaus vykdavo Šalčininkų AP kasdien, po to paliko reisą tik penktadieniais, tiesa iš Gardino jie vykdavo vėliau.
Šiandien Vilniuje.
DSC_0085 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vienas egzotiškesnių - Stokholmas-Bukareštas. Rumunai važiuoja du kartus per savaitę, dar kažkaip paima keleivius ir iš Oslo (galbūt antras autobusas arba šiam priveža). Kelionė trunka dvi dienas ir kainuoja 115 eurus (kas nėra labai brangu). Iš Stokholmo išvyko beveik užpildytas.
DSC_0592 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas sudaro tą serviso kokybę?
Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas sudaro tą serviso kokybę?
Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Deja, kaip tik Vakaruose buvo daug pavyzdžių, kai vežėjai migravo iš Eurolines į Flixbus, matyt, jiems buvo pasiūlytos geresnės sąlygos. Ypatingai daug tokių atvejų Vokietijoje, Prancūzijoje, Beneliukse. Dėl to Eurolines Europoje dabar yra stipriai praradęs pozicijas. Tad visai įmanoma, kad sugalvos pervilioti kokį TOKSą ir Kautrą.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAs manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAs manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.
Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.
Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
Vienintelė niša tai tik pervilioti Kautrą ir TOKS iš Eurolines į Flixbus tarptautiniuose pervežimuose. Visgi manau, kad kažin ar ką apčiuopiamo galės pasiūlyti FlixBus tiek vežėjui, tiek ir keleiviams. Ir visų pirma vežėjams.Paskutinis taisė Al1; 2018.05.13, 20:23.
Komentuoti:
Komentuoti: