Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Kionig Avto grįžo į maršrutą Vilnius-Kaliningradas ir vėl važinėja juo pasikeisdami su TOKS'u. Šiandien maršrute pastebėtas Kionig Avto MB Vario.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne mikrobai. MB Vario važinėjo paskutiniu metu. Deja, jei 1188.lv nerodo, vadinasi panaikintas. Kiek teko kelis kartus važiuoti, tai būdavo 2-3 keleiviai į abi puses iš (į) Zarasų.

    Dautrans maršrutas buvo kažkoks nesusipratimas. O Daugpilio AP maršrutas gyvavo tikriausiai daugiau nei du dešimtmečius ir vežė būtent į Gariūnus. Jei ne Gariūnai, tai to maršruto seniai nebūtų buvę. Bet, kaip matyti, Gariūnai jau daugpiliečių nebetraukia. Dar žiema, dar ir traukinys. Žodžiu, galbūt, pavasarį padidės noras važiuoti apsipirkti, gal ir LG traukinį užlenks.
    1188, deja, ne rodiklis. Jie nuo praėjusių metų vasaros rodo tik tarpmiestinius Latvijos tvarkaraščius. Bet jei važiavo tik 1-2 keleiviai, tai nenuostabu, jei ir panaikino maršrutą. O kažkada juo važiavo dideli autobusai, ir ne dukart per dieną, o kas 2-3 valandas maždaug. Maršrutas turėtų nors kažkiek perspektyvos, jei būtų suderintas su tarpmiestiniai autobusais iš Zarasų į Kauną ir Vilnių. Vien zarasiškiai keleivių srauto nesudarys.

    Deja, pasienio susisiekimas yra visiškai nunykęs, ir net Šengenas nepaskatino naujų maršrutų susikūrimo. Išasfaltuota nemažai pasienio keliukų, bet iš esmės jų naudą pajuto tik automobilių vairuotojai. Jokių naujų maršrutų neatsirado. Su Lenkija nėra jokių tarpsieninių vietinių maršrutų, o tolimojo susisiekimo autobusai, jei ir stoja pasienio miestuose, tai už važiavimą plėšia didžiules kainas, didesnes nei važiuoti ilgesniu atstumu. Su Latvija pasienio maršrutai taip pat nyksta - jau nebėra Skuodas-Liepoja maršruto, Klaipėda-Liepoja liko tik 1 reisas per dieną ir tas tik dėl Akropolio. Ir Daugpilis-Zarasai, ir tai neaišku, ar dar važiuoja. Ką jau padarysi, kai tokia automobilizacija..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne mikrobai. MB Vario važinėjo paskutiniu metu. Deja, jei 1188.lv nerodo, vadinasi panaikintas. Kiek teko kelis kartus važiuoti, tai būdavo 2-3 keleiviai į abi puses iš (į) Zarasų.

    Dautrans maršrutas buvo kažkoks nesusipratimas. O Daugpilio AP maršrutas gyvavo tikriausiai daugiau nei du dešimtmečius ir vežė būtent į Gariūnus. Jei ne Gariūnai, tai to maršruto seniai nebūtų buvę. Bet, kaip matyti, Gariūnai jau daugpiliečių nebetraukia. Dar žiema, dar ir traukinys. Žodžiu, galbūt, pavasarį padidės noras važiuoti apsipirkti, gal ir LG traukinį užlenks.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.25, 08:16.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi rašo, kad laikinai. Stebės, kiek ilgai LG ištemps ir jei ką vėl atnaujins. Be to matyt Gariūnai jau nebėra ta vieta, kur daugpiliečiai masiškai važiuoja apsipirkti.
    Dautrans irgi rašė, kad laikinai uždaro savo maršrutą Vilnius-Daugpilis per VNO, dėl oro uosto rekonstrukcijos, bet vėliau maršrutas nebebuvo atnaujintas. Tai žiūrėsim kaip čia bus.

    Beje, įdomu, ar Daugpilio AP mikrobai į Zarasus dar važiuoja? Internete niekur nėra jų grafiko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi rašo, kad laikinai. Stebės, kiek ilgai LG ištemps ir jei ką vėl atnaujins. Be to matyt Gariūnai jau nebėra ta vieta, kur daugpiliečiai masiškai važiuoja apsipirkti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Daugpilio autobusų parkas nuo vasario 3 dienos naikina šeštadieninį maršrutą Vilnius-Daugpilis. Matyt, dėl traukinio paleidimo.

    http://www.buspark.lv/lv/jaunumi/ob-...dnie-prazdniki

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O PolskiBus kodėl jungiasi? Lenkijoje jie gerai žinomi, keliauja pagrinde lenkai,o ne užsieniečiai, taigi, dėl užsieniečių ant savo galvos užsimesti komanduotoją iš Vokietijos nėra gerai. Nebent PolskiBus dirba nuostolingai ir tai jų gelbėjimosi ratas. Galbūt ateityje yra numatyta, kad juos FliXBus nupirks.

    Ollexo su mikrobais neprijungs. Jei norės jungtis, turės vežti normaliais autobusais.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip, TOKS ar Kautrą pervilioti iš Eurolines gali. Arba gali paimti į savo gretas Ecolines ar LuxExpress. Žodžiu, formuojasi naujas monstras.
    Dėl Ecolines abejoju - juk Ecolines iš esmės nėra vežėjas, o tik įvairių šalių (Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos) vežėjų susivienijimas. Tik Estijoje jie turi filialą su nuosavais autobusais. Būtų keista, jei vienas susivienijimas jungsis su kitu. Dėl Lux Express - labai abejoju, ar jie sutiktų jungtis, nes jie nelinkę jungtis į jokius susivienijimus, o visą verslą vykdo patys, be to, jų prekės ženklas yra puikiai žinomas ir išplėtotas Baltijos šalyse ir Rusijoje, vargu, ar jie norėtų atsisakyti savo brendo ir jungtis su rytuose dar menkai žinoma Flixbusu.

    Taip, labiausiai tikėtina, kad pervilios Kautrą ar TOKSą, gal dar Ollexą prijungs, daugiau nelabai ką.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, TOKS ar Kautrą pervilioti iš Eurolines gali. Arba gali paimti į savo gretas Ecolines ar LuxExpress. Žodžiu, formuojasi naujas monstras.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Flixbus planuoja ir į Lietuvą ateiti - neseniai mačiau skelbimą, kad į savo pagrindinį ofisą Miunchene jie ieško vadybininkų ir marketingo specialistų, kalbančių rusų, lietuvių, latvių, estų kalbomis. Bet dažniausiai tas atėjimas užtrunka, nes jie ilgai tyrinėja rinką prieš pradėdami ten dirbti. Pirmieji skelbimai, kad ieškomi lenkiškai kalbantys darbuotojai, pasirodė dar 2016 metų pradžioje, bet į Lenkijos rinką oficialiai jie įžengė tik dabar. Tai, sakyčiau, Lietuvoje Flixbus savo filialą atidarytų kažkur 2018-2019 metų sandūroje. Bet, turint omeny, kad savo autobusų jie neturi, o dažniausiai pasikliauna vietinių vežėjų paslaugomis, kažkokių visiškai naujų maršrutų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų iš Lietuvos rinka ir taip yra persotinta, vietos dar vienam žaidėjui paprasčiausiai nebūtų. Greičiau Flixbus bandys į savo gretas pervilioti kokius nors Lietuvos vežėjus - pavyzdžiui, TOKSą ir Kautrą (Europoje yra nemažai atvejų, kai vežėjai išstojo iš Eurolines ir prisijungė prie Flixbus), gal dar Ollexą (pavyzdžiui, Klaipėda-Ryga).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visgi FlixBus neperka PolskiBus. Tiesiog bus prekinio ženklo apjungimas. PolskiBus savininkas lieka tas pats.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Liberalai tik ir bliauna apie laisvą rinką. O bet kokia lasva rinka ir veda į monopoliją. Kiekviena valstybė yra atskira, todėl formaliai kaip ir nieko tokio, kad Flixbus ateina į Lenkiją ir praryja ten viekiančią kompaniją. Bet realiai tai visgi žingsnis monopolio link, nes lenda beveik į visas Europos šalis. Kol kas kai kuriose tik kaip tarptautinis vežėjas, o kitose ir kaip vietinis. Neaišku, kaip jie ketina plėstis Lenkijoje. Nes Lenkijoje yra ne viena pigi kompanija. Aišku, kai kurios iš jų turi bendradarbiavimo sutartį su PolskiBus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.19, 06:16.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Flixbus perima visą Polskibus veiklą Lenkijoje!

    PolskiBus znika z polskich dróg. Zastępuje go FlixBus
    https://www.wprost.pl/gospodarka/100...-flix-bus.html

    Nuo kitų metų bilietai bus platinami per
    https://www.flixbus.pl
    Nesuprantu kaip jiems leidžiama tai daryti? Atrodo man kad ne viskas čia yra švaru, antraip kodėl kiti taip greitai nesiplečia? Jau suryjo beveik visus Fernbusus Vokietijoje (o buvo Postbus, Megabus, OneBus ir t.t.). Vienintelis iš daugmaž didelių liko Deinbus. Fernbusu kainos Vokietijoje tuomet kaip reikalas šoko į viršų. Jeigu Flixbuso niekas nestabdys, bus naujas ale DB monopolis.

    Neduok Dieve StudentAgency ar LuxExpress neatlaikys, nes Flixbus'o servisas palyginus yra gan prastas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eurolines yra franšizė, taip kad nepraris. LuxExpress ir Ecolines - visko gali būti. Nieko gero iš to nebus, jei praris. Tik monopolija padidės. Kas dėl Flixbus maršruto į Vilnių, tai nebent tik vasaros sezonui (gegužės pabaiga - rugsėjo pati pradžia) įmanoma. Kitu metų laiku autobusai nėra užpildyti. Vasarą net kainas sukelia, o rudens pavasario metu akcijas siūlo. Vasarą akcijų praktiškai nebūna, nes ir taip bilietus išperka.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    https://www.flixbus.pl kol kas Vilniaus nėra, nors www.polskibus.pl Vilnius buvo. Įdomu, kaip tai paveiks mus? Būtų gerai, kad ir Vilnius atsirastų Flixbus tinkle. Matyt tik laiko klausimas. Tik su kuo bendradarbiaus - LuxExpress, Ecolines ar Eurolines? O gal praris kažką tai iš jų? Nes žiūrint į jų žemėlapį, kol kas ten nėra Baltijos šalių ir Suomijos.
    Paskutinis taisė vilnews; 2017.12.18, 19:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Va taip ir auga monopolijos...

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Flixbus Set To Take Over Polskibus
    http://wroclawuncut.com/2017/12/15/f...ake-polskibus/

    Towards the end of April 2018 the Polskibus brand will disappear from the Polish market and be replaced by Flixbus. The driver's contracts will move over to Flixbus, while Polskibus' customer service, marketing and social media departments are to be dissolved and replaced with Flixbus' own.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Flixbus perima visą Polskibus veiklą Lenkijoje!

    PolskiBus znika z polskich dróg. Zastępuje go FlixBus
    https://www.wprost.pl/gospodarka/100...-flix-bus.html

    Nuo kitų metų bilietai bus platinami per
    https://www.flixbus.pl

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Dar vienas naujas maršrutas į Ukrainą - Vilnius-Černovcai, aptarnauja Kovelio ATP.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Taip pat, jei tikėti svetaine busfor.ua, nuo lapkričio 30 d. bus paleistas naujas nežinomo vežėjo Z-Time maršrutas Vilnius-Černivciai per Lvovą
    https://busfor.ua/ru/search?from_id=...5&passengers=1
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.15, 22:32.

    Komentuoti:

Working...
X