Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petr
    replied
    As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Kiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.

    Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.

    Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Kas nors girdėti apie Flixbus atėjimą į Lietuvą ir Baltijos šalis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikrobais aptarnaujamas maršrutas tai kelionės komforto viršūnė...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Artėjant vasarai, paleidžiami keli nauji tarptautiniai reisai - visi į Ukrainą.

    1) TOKS nuo gegužės 18 d. važiuos į Kijevą du kartus per dieną - nuo gegužės 18 d. pridedamas antrasis reisas, kuriuo autobusai kasdien išvyks iš Vilniaus 17:30h.

    2) nuo gegužės 11 d. paleidžiamas nežinomo ukrainiečių vežėjo "Caravan TK" mikroautobusais aptarnaujamas maršrutas Kaunas-Vilnius-Kijevas. Išvykimai penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais - iš Kauno 16:00h, iš Vilniaus 18:00h

    3) įdomiausia naujiena - naujas ukrainiečių "FOP Nedev" maršrutas Ryga-Izmailas per Panevėžį, Vilnių, Minską, Gomelį, Kijevą, Odesą. Išvykimai nuo gegužės 17 d, kartą į savaitę - ketvirtadieniais, išvykimas iš Vilniaus 21:00h. maršruto tvarkaraštis čia https://infobus.eu/ru/bus/route/number-8577

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    LIKEBUS'o NEOPLAN maršrute Vilnius - Kijevas - Odesa.


    http://likebus.com.ua

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    FOP Savchenko aprnaujamas Klaipėda-Chersonas, Kaune.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar yra Ecolines į Lvovą antradieniais ir šeštadieniais. Per Lenkiją. Taigi, tas šeštadieninis į Ivano Frankovską tikrai perteklinis ir nereikalingas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Dabar dar triskart per savaitę yra Z-Time (Kovelio ATP) autobusas į Černovcus bei dukart per savaitę pravažiuojantis latvių "Latlines" Ryga-Černovcai per Šiaulius, Kauną, Marijampolę. Abudu stoja Ivano Frankovske. Įdomu, kaip šitas mikrobinis maršrutas išgyvena, kai į Vakarų Ukrainą tokia konkurencija, ir konkurentai veža normaliais autobusais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kovo 10 važiavo būtent tas apipuvęs Sprinteris su gal 6 keleiviais... Tikriausiai laikinas pakeitimas. Nemanau, kad būtų daugiau keleivių. Nors šeštadieniais ir TOKS Lvovo maršrute jų būna nedaug, kitomis dienomis užpildymas būna didelis. Tą girdėjau iš vairuotojų. Tai gal kitomis dienomis, kuriomis važiuoja tas į Ivano Frankovską, keleivių irgi prisirenka...

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Urainiečių Sprinteris laukia išvykimo iš Vilniaus į Ivano Frankivską. Beveik tūkstantis kilometrų ir 13h. kelio laukia...
    Atvaizdas
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mačiau aš jį tą dieną. Važiavo gal kokie 6 keleiviai. Kam toks maršrutas reikalingas (...)
    Nepaisant to, maršrutas veikia ir net Sprinter'į pakeitė didesnis autobusas – praeitą savaitę jį sutikau net dvi dienas:


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Urainiečių Sprinteris laukia išvykimo iš Vilniaus į Ivano Frankivską. Beveik tūkstantis kilometrų ir 13h. kelio laukia...
    Mačiau aš jį tą dieną. Važiavo gal kokie 6 keleiviai. Kam toks maršrutas reikalingas, jei 16.30 važiuoja normalus TOKS'o autobusas į Lvovą. Be to kasdien, o tas mikrobas ne kasdien. Ir kiek jau ten pigiau gaunasi? 5 Eurais? Iš Lvovo į Ivano Frankovską autobusas maždaug tiek kainuoja, o traukinys iš viso apie 2 eurus.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    German Flixbus may enter Estonian market
    http://www.baltic-course.com/eng/goo...ss/?doc=136225


    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Flixbus ieško darbuotojų Lietuvai -
    https://jobs.flixmobility.com/job/se...-a-friend.aspx

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Visiškai naujas MAZ-231.062 Bersto autobusų parke. Šiandien Vilnius-Brestas.






    Urainiečių Sprinteris laukia išvykimo iš Vilniaus į Ivano Frankivską. Beveik tūkstantis kilometrų ir 13h. kelio laukia...

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Biški juokingas straipsnis. Ypač dėl kainų. Flixbusas siūlo deja vieną prasčiausių servisų iš didžiųjų transporto bendrovių, kuriomis teko naudotis. Plius dar vienas akivaizdus monopolis.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Flixbus ateina: Itin žemomis kelionių kainomis Europą pavergę vokiečiai nusitaikė į Lietuvą
    https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...etuva-5064747/

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo kovo 1 dienos Lietuvos-Ukrainos tarptautinių maršrutų tinklas pasipildo dar dviem maršrutais. Iki šiol nežinomas latvių vežėjas SIA "Latlines" perima iš SIA "Olimp" maršrutus Ryga-Kijevas (penktadieniais) ir Ryga-Černovcai (pirmadieniais ir penktadieniais) bei įveda sustojimus Lietuvoje - Šiauliuose, Kaune ir Marijampolėje. Iš Šiaulių tai pirmi maršrutai į Ukrainą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jooo, Vario tai tas "autobusas", kuris tinkamas tokiam maršrutui... TOKS prie mikrobų dar neperėjo šiame maršrute?
    TOKS tai 4-ąją Setrą leidžia. Bet šiaip, nebūtina važiuoti Kionig Avto, tomis dienomis, kai jie važiuoja, taip pat važiuoja ir Baranovičių AP normalūs autobusai.Nežinau, kiek ilgai Kavtok pratemps su tokiu "komfortu"

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jooo, Vario tai tas "autobusas", kuris tinkamas tokiam maršrutui... TOKS prie mikrobų dar neperėjo šiame maršrute?

    Komentuoti:

Working...
X