Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Taip, tik Ecolines. Visgi, kainos ten tokios, kad pigiau su Ryanair ar Wizz air ner ir damokant už bagažą.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nuo rugsėjo pradžios nebeliko (ar buvo sumažinta) iškart kelių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos:

    Kautros Ryga-Kelnas/Štutgartas (liko tik sutrumpinta trasa Ryga-Kaunas),
    TOKS Vilnius-Ryga nuimtas rytinis reisas 6:00 iš Vilniaus,
    Lux Express Vilnius-Varšuva nuimtas vienas reisas iš keturių,
    TOKS Vilnius-Lyda panaikintas
    TOKS Vilnius-Gdanskas nuo šiol išvyksta ne kasdien, o kas antrą dieną.
    Gaunasi, kad dabar Vokietiją iš Lietuvos galima pasiekti tik su Ecolines?

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    German Flixbus may enter Estonian market
    http://www.baltic-course.com/eng/goo...ss/?doc=136225

    According to Hugo Osula, owner of the Estonian transport group Mootor Grupp, the German bus company Flixbus could enter the Estonian market in the near future, the daily Postimees reports, cites LETA/BNS.

    According to Osula, the success of Flixbus lies in using innovative technology as well as in the company using financing logics characteristic of a startup, according to which it is initially more important to take over the market than to earn profit. "Technology is behind the success of Flixbus," he added.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Taip, kompanija Flixbus neturi nei vieno nuosavo autobuso. Bet visgi reikia skirti Flixbus vežėjus ir vežėjus-partnerius.

    Vežėjai - tai tos įmonės, kurios vykdo pervežimus išimtinai tik flixbus nustatytais maršrutais (tai nereiškia, jog visi jų autobusai dirba tik flixbusui, tačiau tie, kurie pagal kontraktą dirba flixbus'ui, kitos veiklos vykdyti negali). Vežėjas suteikia tik transporto priemonę ir personalą, o viskuo kitų užsiima flixbus - prekiauja bilietais, sudaro ir keičia maršruto tvarkaraštį, rūpinasi visais reikiamais leidimais ir dokumentais, reikalingais maršruto veikimui). Tokiu atveju autobusas yra pilnai nudažytas flixbus spalvomis, vairuotojai dėvi uniformą su flixbus simbolika, tai yra, paprastas keleivis net neatskirs, kad autobusas priklauso ne flixbus, o kažkam kitam. Į visas autobuse esančias vietas bilietais prekiaujama tik per flixbus platformą ir vežėjas neturi teisės pats pardavinėti bilietų kitais kanalais.

    Kas kita yra vežėjas-partneris. Tai savarankiškos įmonės, kurios pasirašo sutartį su flixbus ir leidžia pastarajam prekiauti bilietais į nedidelę dalį vietų savo nuosavuose maršrutuose (dažniausiai 15-20proc. visų sėdynių). Tokiu atveju vežėjas išlieka savarankiška įmone, autobusai nėra dažomi flixbus simbolika, apie bendradarbiavimą dažniausiai liudija tik mažytė flixbus lentelė arba lipdukas autobuso priekyje arba šone.

    taigi kol kas flixbus neturi nei vieno nuosavo maršruto nei Baltarusijoje, nei Ukrainoje. Ten važinėja tik jų vežėjai-partneriai, kurių maršrutai egzistuoja jau senokai, tik neseniai flixbus pradėjo pardavinėti bilietus į dalį vietų jų autobusuose. Dažniausiai būtent tokiu būdu pradedama veikla kurioje nors šalyje, tik vėliau jau įsteigiamos įmonės tose valstybėse ir atsiranda nuosavi maršrutai.

    Panašiai taip prasidėjo veikla Lenkijoje. Pradžioje buvo pardavinėjamos dalys vietų vežėjo Souler Holdings Poland nuosavuose reisuose, o vėliau taip jau gavosi, kad pastarasis vežėjas visiškai atsisakė savo paties vystyto "PolskiBus" prekės ženklo ir pilnai pradėjo dirbti po flixbus vėliava. Taip ir įvyko flixbus įžengimas į Lenkijos rinką.

    Natūraliai sekantis plėtros etapas turėtų būti Baltijos šalys. Visgi, turint omeny, kad šiose šalyse rinka yra persotinta, yra konkurencija tarp net trijų vežėjų, labai abejoju, ar per artimiausius kelis metus galime sulaukti kokių visiškai naujų maršrutų. Greičiau bus parduodama dalis bilietų į kai kuriuos vietinių vežėjų (pvz: Ollex, Ecolines ar Lux Express) reisus.

    Kalbant apie naujus maršrutus, manau, visiškai naujų sunkiai verta tikėtis - rinka, kaip minėjau persotinta. Greičiau flixbus bandys į savo gretas prisivilioti TOKS, Kautrą ir Ollex. Taip jau buvo įvykę Vokietijoje, Prancūzijoje, Danijoje, Italijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Bosnijoje, Rumunijoje, kur po Eurolines vėliava anksčiau dirbę vežėjai (visi ar dalis jų) buvo pervilioti į Flixbus gretas. Kadaise Europoje dominavęs Eurolines šiomis dienomis akivaizdžiai stagnuoja ir susitraukia, užleisdamas vietą vis agresyviau besiplečančian flixbus. Tad tikimybė, kad į flixbus gretas gali būti įjungti dar likę tarptautiniai Kautros ir TOKS maršrutai ar bent dalis jų (Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga, Vilnius-Talinas, Vilnius-Kaliningradas, Vilnius-Minskas, Vilnius-Kijevas, Vilnius-Lvovas, Vilnius-Gdanskas, Kaunas-Ryga, Kaunas-Gardinas) tikrai yra. Dar tai gali būti ollex maršrutas Klaipėda-Ryga ir KLAP'o į Rygą ir Kaliningradą. Tiesa, ollex atveju, žinoma, mikrobai būtų pakeisti dideliais autobusais ir dėl to sumažėtų reisų skaičius.

    Manau, Flixbus dalimi tikrai nepanorės tapti Ecolines ir Lux Express. Pirmieji patys yra kaip vežėjų susivienijimas, antrieji teikia visai kito standarto paslaugą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai PolskiBus irgi neišnyko - jis tapo Flixbus partneriu. Pats Flixbus būtent taip ir plečiasi.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Flixbus į Baltarusiją dar tiesiogiai neįžengė, tiesiog keliuose esamuose baltarusių maršrutuose (minskas-Praha ir Minskas-Varšuva) flixbus įgijo teisę į 5 vietas kiekviename autobuse, į kurias prekiauja bilietais. T.y. tai yra flixbus partneriai. Panašiu būdu flixbus įžengė į Serbiją ir Bosniją.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ten Lenkijos Flixbusas važiuoja. Lietuvoje nėra kur jiems važiuoti - Varšuva, Ryga ir taip pustuščiai autobusai žiemos metu. Vasarą irgi ne kažin kas. Matau tik perspektyvą greitesniam ilgam maršrutui per Lietuvą: Varšuva - Kaunas - Šiauliai - Ryga - Piarnu - Talinas. Be tarpinių sustojimų Marijampolėje, be važiavimo į Vilnių. Galbūt sustojant Suvalkuose (Į Suvalkus iš Varšuvos autobusų pakanka, bet konkrečiai Flixbus ten nevažiuoja). Bet žinant tai, kad Flixbus katastrofiškai vėluoja vos ne visais maršrutai, tai ar tipo greitesnis maršrutas realiai nebus lėtesnis nei dabar esami?..
    Dar galimas variantas, jei perimtų iš Ollex Klaipėda - Ryga maršrutą. Bet dabar tuo maršrutu dažniausiai važiuoja mikrobai, tik retkarčiais autobusas. Flixbusas su mikrobais kažin ar prasidės. Jei Ollex sutiktų bent midibusais tą maršrutą aptarnauti, tai gal ir pavyktų.
    Na Lenkijos Flixbus vadovas ir sakė, kad sekantis jų žingsnis Lietuva. Taigi - laukiam.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ten Lenkijos Flixbusas važiuoja. Lietuvoje nėra kur jiems važiuoti - Varšuva, Ryga ir taip pustuščiai autobusai žiemos metu. Vasarą irgi ne kažin kas. Matau tik perspektyvą greitesniam ilgam maršrutui per Lietuvą: Varšuva - Kaunas - Šiauliai - Ryga - Piarnu - Talinas. Be tarpinių sustojimų Marijampolėje, be važiavimo į Vilnių. Galbūt sustojant Suvalkuose (Į Suvalkus iš Varšuvos autobusų pakanka, bet konkrečiai Flixbus ten nevažiuoja). Bet žinant tai, kad Flixbus katastrofiškai vėluoja vos ne visais maršrutai, tai ar tipo greitesnis maršrutas realiai nebus lėtesnis nei dabar esami?..
    Dar galimas variantas, jei perimtų iš Ollex Klaipėda - Ryga maršrutą. Bet dabar tuo maršrutu dažniausiai važiuoja mikrobai, tik retkarčiais autobusas. Flixbusas su mikrobais kažin ar prasidės. Jei Ollex sutiktų bent midibusais tą maršrutą aptarnauti, tai gal ir pavyktų.

    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Nustebau pamatęs, kad Flixbus jau važiuoja į/iš Minsko - https://global.flixbus.com/bus/minsk Nagi laukiam kada atsidarys Flixbus Vilnius, na ir toliau visas Baltics regionas. Buvo rašyta, kad jau kitais 2019 m.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Varšuva aplamai nėra tas oro uostas, kuriame yra geriausia persėsti į tolimesnį skrydį
    Visgi šių metų pirmąjį ketvirtį Varšuvos Šopeno oro uostas buvo antroji pagal populiarumą kryptis iš Vilniaus oro uosto. Lutonas (Londonas) 74 tūkst. keleivių, Varšuva 59 tūkst., Bergamas (Milanas) 47 tūkst., Ryga 42 tūkst., Frankfurtas 41 tūkst. Praeitais metais buvo dar trečioje vietoje (o skaičiuojant miestus, o ne atskirus oro uostus - ketvirtoje).

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo rugsėjo pradžios nebeliko (ar buvo sumažinta) iškart kelių tarptautinių maršrutų iš Lietuvos:

    Kautros Ryga-Kelnas/Štutgartas (liko tik sutrumpinta trasa Ryga-Kaunas),
    TOKS Vilnius-Ryga nuimtas rytinis reisas 6:00 iš Vilniaus,
    Lux Express Vilnius-Varšuva nuimtas vienas reisas iš keturių,
    TOKS Vilnius-Lyda panaikintas
    TOKS Vilnius-Gdanskas nuo šiol išvyksta ne kasdien, o kas antrą dieną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Normalaus kelio į Varšuvą nėra, o keleivių mažėja. Tai kokios priežastys. Manau, pagrindinė - drastiškas gyventojų skaičiaus sumažėjimas Lietuvoje. Kelionėms į tolimesnį užsienį renkamasi lėktuvai, o ne antžeminis transportas. Ir Varšuva aplamai nėra tas oro uostas, kuriame yra geriausia persėsti į tolimesnį skrydį, tuo labiau, važiuoti iki Varšuvos autobusu, kad ten sėsti į lėktuvą...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš jau ne kartą rašiau, kad net būdamas VT entuziastas retokai renkuosi VT į kitus miestus dėl to, kad kaina visiškai neadekvati - praktiškai tiek pat kiek kainuoja nuosavu autommobiliu vienam nuvažiuoti. Kaunas - Vilnius tik geresnė situacija VT naudai, turbūt dėl konkurencijos VT.
    dėl tarpmiesčio visiška tiesa - kainos nėra adekvačios, bet, kalbant apie keliones į netolimą užsienį (Varšuva, Ryga, Talinas) - ten kainos normalios, nemanau, kad automobiliu yra pigiau. Bet keleivių taipogi mažėja ir vežėjai retina maršrutus, nors atrodytų, priežasčių mažėjimui neturėtų būti. Konkurentų, kaip pigios avialinijos nėra (Wizzair jau traukiasi iš Vilnius-Varšuva). LOT ir airbaltic skraidyti apsimoka tik tuo atveju, jei persėdimas Varšuvoje arba Rygoje). Pilnavertės Rail Balticos taip pat dar nėra, ir nepanašu, kad greitu metu ji bus. Šiuo metu, panašu, valstybės prioritetas yra Via Baltica. Taip, neneigiu Via Balticos svarbos Lietuvai, kaip tranzitinei valstybei. Bet kai automobilių kelių statyba tampa prioritetu prieš VT infrastruktūros vystymą, tai reiškia ir ką kitą - kad valstybei ratuoti piliečiai svarbesni nei važinėjantys VT (nesvarbu, miesto, tarpmiestiniu ir tarptautiniu).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Arba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį. Iš VNO temos jau žinoma, kad nuo spalio mėnesio Wizz Air nebeskraidys į Varšuvą.

    Taip pat Lux Express keičia maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštį - nuo rugsėjo 1 dienos vietoje 4 išvykimų per dieną bus tik trys.
    Taip pat neaišku, ar Kautra toliau važiuos maršrutu Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas-Kelnas/Štutgartas. Šiam maršrutui bilietai parduodami kol kas tik iki rugsėjo 9 dienos.
    Lietuvoje gyventojų mažėjo ir mažėja. Katastrofiškai. Tai kas keliaus? Na, dėl Wizzair skrydžių į Varšuvą, tai matyt yra kitos priežastys. Tiesiog jis per vėlyvas, jei reikia į Varšuvą. O jei kitur, tai Varšuva ne ta oro uostas, kuriame geriausia daryti persėdimą.
    Kas dėl autobusų į Varšuvą, tai taip, keleivių žiauriai sumažėjo. Nors kainos tai normalios, lyginant su vietiniais vidiniais maršrutais, kurių kainos iš tiesų neadekvačios. Net prieš dieną dažniausiai yra nemažai laisvų vietų į Varšuvą ar iš jos. Ir čia dar vienas argumentas prieš kliedintiems apie supergreitą RB. Kas ja keliaus? Traukinių keleiviai prašikti jau prieš 20 metų, dabar visi tokius atstumus skraido, o ne važinėja...

    Kaina ir tarp Vilniaus bei Kauno neadekvati. Jau Lenkijos VT temoje rašiau, kad Bialystokas - Varšuva (190 km) autobusu kainuoja 5 eurus. Pas mus Vilnius - Kaunas su 105 km kainuoja 6,5 euro... Autobusai važiuoja kas 15-20 min., kai tuo tarpu tarp Varšuvos ir Bialystoko maždaug kas 1,5-2 val. Ir tik 2 pagrindiniai vežėjai yra, kai pas mus veža 3 pagrindiniai ir krūva rajoninių parkų...
    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.11, 10:55.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Arba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį.
    Aš jau ne kartą rašiau, kad net būdamas VT entuziastas retokai renkuosi VT į kitus miestus dėl to, kad kaina visiškai neadekvati - praktiškai tiek pat kiek kainuoja nuosavu autommobiliu vienam nuvažiuoti. Kaunas - Vilnius tik geresnė situacija VT naudai, turbūt dėl konkurencijos VT.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Arba pradėjome mažiau keliauti apskritai, arba automobilizacija paveikė ne tik keliones mieste, bet ir į kitus miestus ar netgi netolimąjį užsienį. Iš VNO temos jau žinoma, kad nuo spalio mėnesio Wizz Air nebeskraidys į Varšuvą.

    Taip pat Lux Express keičia maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštį - nuo rugsėjo 1 dienos vietoje 4 išvykimų per dieną bus tik trys.
    Taip pat neaišku, ar Kautra toliau važiuos maršrutu Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas-Kelnas/Štutgartas. Šiam maršrutui bilietai parduodami kol kas tik iki rugsėjo 9 dienos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kodėl turėtų būtinai laimėti? Jei laikas būtų vienodas, kaip ir autobusu, tai irgi yra gerai. Tvarkaraščio sudarymas priklauso nuo LG ir LDz. Gali paleisti geru laiku, o gali tūpinti... Taip, 1-2 traukiniai per dieną. Autobusai nevažiuoja kas valandą. Daugiausiai autobusų vakare, tai vienas reisas ir būtų vakare. Kitas - reikia žiūrėti, kada geriau. Geriau, aišku, ryte. Bilieto kaina, aišku, turėtų būti konkurencinga ir nedidesnė.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gali konkuruoti ir seniai jau galėjo važinėti, tik nėra nei LG, nei latvių noro. Laukia kaip panacėjos šventos RailBalticos.
    Per kiek laiko traukinys iš Vilniaus į Rygą galėtų nuvažiuoti esama vėže? Nemanau, kad greičiau nei per 4h. Tai yra, laiko prasme prieš autobusą jis nelaimės. Tvarkaraštis taip pat nemanau, kad bus labai dažnas - vienas, daugiausia du traukiniai per dieną. Autobusai važiuoja kas valandą.

    Kas liečia kainą, esu įsitikinęs, kad traukinio bilietas bus brangesnis nei autobuso. Komfortas - kelionė iki Rygos trunka tik 4h, tokios trukmės kelionei pilnai užtenka ir autobuso teikiamo komforto. Nemanau, kad daug kas primokėtų už tai kad važiuotu būtent traukiniu.

    Beje, neužilgo visgi bus galima į Rygą nuvažiuoti traukiniu - Ukrainos geležinkeliai jau artimiausiu metu planuoja paleisti maršrutą Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gali konkuruoti ir seniai jau galėjo važinėti, tik nėra nei LG, nei latvių noro. Laukia kaip panacėjos šventos RailBalticos.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Dabartiniai Lux express Irizar autobusai ir taip yra labai patogūs (įskaitant buvusius Simple express), todėl džiugu, kad ir toliau juos perka.

    O ar traukinys sugebės konkuruoti kelionės trukme ir patogiu tvarkaraščiu?

    Komentuoti:

Working...
X