Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Taip, toks maršrutas iš tiesų yra. Autobusubilietai.lt yra tvarkaraštis ir netgi parduodami bilietai.
    https://www.autobusubilietai.lt/inde...avel_to=7916-1

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Uostamiestyje - mistinis maršrutas
    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...rutas-1594139/
    Maždaug prieš mėnesį uostamiestyje atsiradęs naujas maršrutas Klaipėda-Chersonas kai kuriuos miestiečius privertė nustebti - autobusai važiuoja, tačiau apie maršrutą neįmanoma rasti jokios informacijos.

    Į redakciją kreipėsi skaitytojas Gintas, kuris šio mėnesio pradžioje autobusų stotyje pastebėjo Ukrainos autobusą „Neoplan“. Maršrutas Klaipėda-Chersonas ant lentelės užrašytas dviem kalbomis.
    <...>
    Autobusų parko vadovas Vaidas Ramanauskas patvirtino, kad toks maršrutas iš tiesų yra. Iki Chersono veža patys ukrainiečiai, kadangi jie šiam maršrutui pasirašė sutartį ir gavo leidimą.

    „Autobusas šiuo maršrutu kol kas važiuoja du kartus per savaitę. Šiuo reisu važiuojama jau apie mėnesį. Ukraina pasiekiama važiuojant per Lenkiją„, - sakė V. Ramanauskas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo gruodžio Ecolines siūlo naują kryptį - Ukrainos slidinėjimo kurortą Bukovelį. Tiesa, iš Vilniaus važiuojama su persėdimu Lvove.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Ir kas naudotųsi iš Marijampolės Lux Expressu, jei jis stotų prie ViaBaltica, kur net miesto VT nepriveža? Vienas kitas žmogus ir tiek. Tad toks sustojimas neturi jokios prasmės. Yra Ecolines ir TOKS, kurie užsuka į Marijampolė. Lux Express gi specializacija yra greitas susisiekimas tarp didmiesčių, tad ir tarpinių sustojimų jie dažniausiai turi mažiau nei konkurentai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Teisės aktai tikriausiai nenumato tokios galimybės. Jei yra sustojimo vieta, tai ir paimti keleivius turi. O tada sustojimas užkampyje neturi prasmės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kad nestoja stotyje tai suprantu, sugaištas laikas neatperka mažo potencialo, bet klausimas buvo apie stojimą kur nors prie greitkelio, kokioje nors šiaip stotelėje. Ir tarkim stoti tik išleidimui tik tuo atveju jei yra tokį bilietą nusipirkusių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Matyt nemato keleivių potencialo, tai ir nestoja. Juk yra Ecolines, Eurolines, kurie stoja. Ir aplamai, Lietuvoje net ir geriausiais (t.y. kai buvo tarptautinių autobusų į Lenkiją pikas, tai 199x metai) metais mažuose miestuose pravažiuojantus autobusai į Lenkiją beveik nestodavo. Marijampolė yra išimtis. Alytuje kurį laiką (tai buvo 199x metai, stodavo gal vienas ar du autobusai, bet jų tada ir buvo kelis kartus daugiau nei dabar).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Pagalvojau ar galėtų pvz. Lux Express Varšuvos maršrutu Marijampolėjė stoti kur nors šalia miesto bent? Dabar nestoja turbūt dėl laiko taupymo.
    Kokiam marijampoliečiui nereikėtų važiuoti iki Kauno ir pasku iatgal į Marijampolę, prisidėtų keleivių. Ar negalima stoti kur nors prie miesto. Bent keleivių išleidmui.
    Ir kta mintis - užsakomieji sustojimai bet kur maršruto trasoje. Už papildomą, nemažą, kad stabdymų daug nebūtų, mokestį užsisakai, kad tave poaleistų bet kur.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mikrobas mikrobui nelygu. Lietuviai dažniausiai važiuoja mikrobu dėl didelio vežamo bagažo. Todėl mikrobe išimta dalis sėdynių. O ir sėdynės geresnės, o ne standartinės mikrobinės sudėtos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Aišku, trenktis tokį kelią su mikruške gali matyt nebent ukrainiečiai...
    Lietuvos emygeriai neseniai masiškai trankydavosi, ir dabar dar pakankamais kiekiais, mikrobais net daugiau nei dvigubai ilgesniu maršrutu.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Na, išties per Lvovą reikėtų važiuoti dvi paras (jei tiesioginiu naktiniu traukiniu iš Lvovo į Charkovą), tai tas variantas tiktų nebent visiškam ekstremalui. Taigi, jei nenorima rūpesčių su vizomis, į Kijevą reikėtų skristi lėktuvu (kas yra labai nebrangu), o iš Kijevo jau daug kelionės variantų į Charkovą. Tiek traukiniai, tiek patogūs Ecolines priklausančio "Autolux" vežėjo autobusai. Pastarasis dažnai taiko akcijas, kurių metu bilietai į Charkovą parduodami už 225 grivnas (kiek daugiau nei 7 eurai).
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.28, 21:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per Lvovą blogai, nes praktiškai reikia dar apie paros, kad nusigauti į Charkovą. Ypač į Lvovą atvykus ryte. Tada reikia važiuoti greituoju traukiniu į Kijevą, o iš jo naktiniais į Charkovą. Vakariniai nelabai tinka, nes atvykimas į Charkovą vėlai po vidurnakčio ir ką tada veikti? O iš Lvovo į Charkovą autobusu tai marazmas... Bet kokiu atveju reikės persėsti Kijeve. Jei per Baltarusiją netinka, tai geriau Varšuvoje persėsti į autobusą į Kijevą, o iš jo jau važiuoti į Charkovą. Yra, aišku, ir autobusai Varšuva - Charkovas, bet gi tai ukrainietiški aparatai ir gali pasitaikyti tikrai ne kokie. Jei į kokį Lvovą, Lucką ar Rovną dar galima tokiu važiuoti, bet į Charkovą visą parą iš Varšuvos prastu autobusu ne kas, nors kelias iki Kijevo normalus, vietomis autostrada, nutiesta turkų prieš maždaug 8-10 metų. Iki Charkovo irgi pakankamai normalus. Beje, Lenkijoje pradėta tiesti autostrada Varšuva - Liublinas, darbai prasideda šiek tiek už Varšuvos ir praktiškai iki pat Liublino. Naujas kelias tiesiamas palei esamą.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.28, 19:26.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Taip, daugiausia galimybių yra važiuojant per Kijevą, dar važiuoti į Lvovą ir iš ten traukiniu į Charkovą - kelionė būtų stipriai ilgesnė, bet nereikėtų darytis Baltarusijos tranzitinės vizos.

    O dar yra tiesioginis autobusas į Charkovą iš Minsko https://vt.by/minsk-xarkov . Tik nežinau, ar užtenka tranzitinės Baltarusijos vizos, jei jos teritorijoje persėdama į kitą transporto priemonę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kijeve.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Šis maršrutas veikia nuo gegužės mėnesio, tiesa, šis autobusas važiuoja tik iki Kijevo. Vykstantys į Odesą ten persėda į kitą autobusą.
    O vykstant į Charkovą kur geriausia persėsti?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Šis maršrutas veikia nuo gegužės mėnesio, tiesa, šis autobusas važiuoja tik iki Kijevo. Vykstantys į Odesą ten persėda į kitą autobusą.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik savęs negerbiantis bydlo gali juo važiuoti ir dar už tokią kainą, kai galima normaliai ir su komfortu...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Tokia pat kaina, kaip ir TOKSu į Lvovą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kiek kainuoja kelionė šiuo laužu?

    Komentuoti:

Working...
X