Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė FRT Rodyti pranešimą
    Aš kaip tik manau, kad reikai retinti tvarkaraštį, ypač po 6 vakare. Yra tekę važiuot 36 į miestą, kai jame nebuvo nė vieno keleivio, išskyrus mane. Jus dar turit ir 76, kuris važiuoja irgi pakankamai dažnai.
    Taigi daug kur tokia pati situacija - piko metu pvz. iš miegamųjų rajonų autobusai važiuoja sausakimši (pvz. 74), važiuoja kas 10-12 minučių, bet iš Stoties į NV natūralu, kad ryte važiuos gal 10 žmonių. Taip yra visur, todėl niekaip tuščių autobusų neišvengsi.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Taigi daug kur tokia pati situacija - piko metu pvz. iš miegamųjų rajonų autobusai važiuoja sausakimši (pvz. 74), važiuoja kas 10-12 minučių, bet iš Stoties į NV natūralu, kad ryte važiuos gal 10 žmonių. Taip yra visur, todėl niekaip tuščių autobusų neišvengsi.
      Kasryt reikia 7:38 važiuot į mokyklą, esančią Salininkuose tai iš vis būna kažkur 10-15 keleivių, nors autobusas važiuoja 20-25min intervalu
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Kasryt reikia 7:38 važiuot į mokyklą, esančią Salininkuose tai iš vis būna kažkur 10-15 keleivių, nors autobusas važiuoja 20-25min intervalu
        Užtat priešinga kryptimi pats pirmasis reisas (apie 5:40) važiuoja pilnutėlis.

        Rytinio piko metu visi autobusai būna pilni/sausakimši. Kad ir 24, kuriuo man tenka dažnai važiuoti - ryte nuo Šeškinės poliklinikos būna tiek žmonių prisigrūda, kad Ukmergės st. ir Šeškinėje jau vos telpa kiti. Tačiau tai nereiškia, kad reikia kelti paniką, kurią kasmet kelia Žalieji ežerai.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Šiandien pamačiau "Kolegitos" MB 0405NU, valst.nr. EFS 282 be dujų įrangos ant stogo. Klausimas žinovams: ar šį autobusą jau pavertė dyzeliu, ar dujinę įrangą sukišo po grindimis?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Galbūt tai buvo paprastas O 405? Gal supainojai kažką?

            Comment


              Taip, EFS282 jau gan seniai yra perdarytas į dyzelinį.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Taip, EFS282 jau gan seniai yra perdarytas į dyzelinį.
                Į dyzelį dar perdarytas ir baltas "MB 0405"
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Dar kaip papildymas prie eks-dujinių Kolegitos autobusų - ne vien EFS282 be dujų baliono: pasirodo, kad į dyzelinius perdaryti yra ir EGL924 bei ERU997.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Norėčiau pasiteirauti, kokiu tikslu šiuos tris autobusus perdarė į dyzelius? Gal dėl to, kad neapsimoka jiems kurt dujų kolonėlės?
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Kažkada Denis_Simonov yra minėjęs, kad privatininkams neapsimoka piltis dujas - jie nieko nesutaupo, lyginant su dyzeliniu kuru.

                      --- Papildyta ---

                      Nei šiokios, nei tokios nuotraukos, pagal kurias matosi, jog jau išmontuoti dujų balionai ant stogo.
                      Attached Files
                      Paskutinis taisė Mettal; 2012.10.19, 22:33.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Norėčiau pasiteirauti, kokiu tikslu šiuos tris autobusus perdarė į dyzelius? Gal dėl to, kad neapsimoka jiems kurt dujų kolonėlės?
                        Taip, autobusai dabar naudoja dyzelį. Taip, jau kažkada minėjau, kad privatininkams neapsimoka dujiniai autobusai. Nors dujiniai autobusai turi privalumus:
                        • Mažesnės dujų kainos
                        • Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
                        • Tyliau dirba variklis
                        • Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
                        • Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
                        • Ilgiau laikosi žvakės
                        • Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.


                        Bet yra ir trūkumų:
                        • Daugiau svorio
                        • Dujos dega greičiau negu dyzelis
                        • Variklio galia sumažės, maždaug 7%
                        • Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
                        • Kenčia autobuso aerodinamika
                        • Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
                        • Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
                        • Daugiau elektronikos


                        Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.

                        Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.
                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.10.21, 17:41.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Taip, autobusai dabar naudoja dyzelį. Taip, jau kažkada minėjau, kad privatininkams neapsimoka dujiniai autobusai. Nors dujiniai autobusai turi privalumus:
                          • Mažesnės dujų kainos
                          • Dujose oktanų skaičius yra beveik 105, todėl jis yra saugesnis, nes mažesnė tikimybė detonacijai
                          • Tyliau dirba variklis
                          • Su dujų įranga autobusų variklių eksploatacinė trukmė yra didesnė
                          • Rečiau reikia keisti alyva autobusuose
                          • Ilgiau laikosi žvakės
                          • Varikliai gali dirbti kaip ir su dujomis taip ir su benzinų, t.y nereikia kažką labai ypatingo daryti norint pakeisti konstrukcijoje, kad TP butu varoma dujomis arba benzinu, dyzeliu.


                          Bet yra ir trūkumų:
                          • Daugiau svorio
                          • Dujos dega greičiau negu dyzelis
                          • Variklio galia sumažės, maždaug 7%
                          • Sunkiau užvesti variklį esant žemoms temperatūroms
                          • Kenčia autobuso aerodinamika
                          • Autobusų pildymas trunka ilgiau. Maždaug 20% balonuose reikia palikti neužpildytais.
                          • Galima lengvai nepastebėti, kad dujos baigėsi
                          • Daugiau elektronikos


                          Bet, kas liečia būtent tuos "Mercedes-Benz" autobusus, tai jie tikrai naudoja daug dujų, ir kad nuvažiuoti norma ~400 km, jiems dujų nepakanka. Na dujiniai autobusai 96 metų, nelabai patikimi iš viso, nes tada tik prasidėdavo dujinių autobusų era, tai visi modeliai gavosi neidealiausio patikimumo.

                          Jeigu kažką ne taip pasakiau, pataisykite.
                          Papildymas:
                          Kalbant apie pačius variklius, tai tarnavimo trukmė tikrai nėra ilgesnė, nes variklis dirba aukštoje temperatūroje. Dujų degimo temperatūra didesnė, todėl ir dalys (stūmokliai, stūmoklių žiedai, variklio riebokšliai ir kt. dalys) dėvisi greičiau.
                          Tas pats galioja ir žvakėms. Didesnė tikimybė, kad jos nedirbs gerai. Taip pat padidėja laidų kiekis, kur dyzeliniuose varikliuose yra mechaninė dalis.

                          Prie trūkumų dar reiktų pridėti, kad eksploatacija gerokai brangesnė (bijau pameluoti gal apie 10-15% dalys brangesnės). Taip pat techninis aptarnavimas vykdomas dažniau. Vykdant aptarnavimą reikia turėti papildomų žinių/literatūros, kompiuterių, specialistų ir t.t. kas mažoms įmonėms yra labai dideli papildomi kaštai. Nereikia pamiršti, kad balionų patikra taip pat nėra labai pigi ir atrodo kad pas mus dar nėra įmonių kuriuos tuo užsiimtų.
                          www.autobusas.4l.lt +
                          www.facebook.com/Autobusas4l

                          Comment


                            Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                            Papildymas:
                            Kalbant apie pačius variklius, tai tarnavimo trukmė tikrai nėra ilgesnė, nes variklis dirba aukštoje temperatūroje. Dujų degimo temperatūra didesnė, todėl ir dalys (stūmokliai, stūmoklių žiedai, variklio riebokšliai ir kt. dalys) dėvisi greičiau.
                            Tas pats galioja ir žvakėms. Didesnė tikimybė, kad jos nedirbs gerai. Taip pat padidėja laidų kiekis, kur dyzeliniuose varikliuose yra mechaninė dalis.

                            Prie trūkumų dar reiktų pridėti, kad eksploatacija gerokai brangesnė (bijau pameluoti gal apie 10-15% dalys brangesnės). Taip pat techninis aptarnavimas vykdomas dažniau. Vykdant aptarnavimą reikia turėti papildomų žinių/literatūros, kompiuterių, specialistų ir t.t. kas mažoms įmonėms yra labai dideli papildomi kaštai. Nereikia pamiršti, kad balionų patikra taip pat nėra labai pigi ir atrodo kad pas mus dar nėra įmonių kuriuos tuo užsiimtų.
                            Jo, aptarnavimas yra labai svarbus aspektas, ypač privatininkai tai neturi tokios galimybės suteikti tinkamą aptarnavimą dujinėms autobusams. O nuo aptarnavimo proporcingai priklauso dujų sąnaudos. Tarkim VVT tokie pat autobusai Mercedes-Benz O405N2U turi skirtingas kuro sąnaudos, tarkim 856 mašina, laisvai gali pravažiuoti 400 km su veikiančiu šildymu žiemos metu, kitu autobusų kuro sąnaudos didesnės.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Dalys pagrinde tokos pat kaip ir dyzelio, bet kai kalba eina apie koki dujini mazgeli ar detalyte tai jo kaina kartais net ir parko vadovams kvapa uzgniauzia, o privatininkai gal ir ama praranda. O kas labiauia nervina kad pirkt gali tik is vieno saltinio nes niekas to paprasciausiai nesiulo, ir jokios garantijos, kartais net ir 1000 euru kainuojantis menkniekis ypac ziemos salygom tarnauja gan trumpai. arba kad dedant kokia nauja detale reik atnaujint ir kitas nes jei toliau kas nevisai tvarkoj, tai ta naujove pribaigia. Nu ir dar aisku, vairuotoju nuomone. Kaip mes cia su "bomba" ant stogo vazinesim.

                              Comment


                                Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                Dalys pagrinde tokos pat kaip ir dyzelio, bet kai kalba eina apie koki dujini mazgeli ar detalyte tai jo kaina kartais net ir parko vadovams kvapa uzgniauzia, o privatininkai gal ir ama praranda. O kas labiauia nervina kad pirkt gali tik is vieno saltinio nes niekas to paprasciausiai nesiulo, ir jokios garantijos, kartais net ir 1000 euru kainuojantis menkniekis ypac ziemos salygom tarnauja gan trumpai. arba kad dedant kokia nauja detale reik atnaujint ir kitas nes jei toliau kas nevisai tvarkoj, tai ta naujove pribaigia. Nu ir dar aisku, vairuotoju nuomone. Kaip mes cia su "bomba" ant stogo vazinesim.
                                Nebent kiti agregatai, nes variklis tai benzininis. Taip, reduktoriai, kompiuteriai ir kt. sistemos dalys tikrai nėra pigios. Žodžiu, kiek tos naudos iš dujinių autobusų neaišku.
                                O kalbant apie "bombą", tai kažkaip per tiek metų pasaulyje negirdėjom kad būtų kas rimto atsitikę.
                                www.autobusas.4l.lt +
                                www.facebook.com/Autobusas4l

                                Comment


                                  1701 ir 1680 šiandien važiuoja 19 maršrutu, 1637- 5-u.

                                  Comment


                                    Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
                                    1701 ir 1680 šiandien važiuoja 19 maršrutu, 1637- 5-u.
                                    545 ant 26.

                                    Comment


                                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                      545 ant 26.
                                      Gali būti, kad ateityje 1637 liks be šeimininkų, nes ekipažas stažuojasi Solaris troleibusų vairavimui.

                                      Comment


                                        Šiandien apie 13h ties stotele Tuskulėnų rimties parkas mačiau važiuojantį vieną iš Amber troleibusų 3 maršrutu. Troleibusas su keleiviais judėjo Šilo tilto link.

                                        Gal kas žinote, kokios priežastys? Gal buvo klūčių Antakalnio gatvės pradžioje, todėl troleibusai turėjo judėti per Žirmūnų ir Šilo tiltus?
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                          Šiandien apie 13h ties stotele Tuskulėnų rimties parkas mačiau važiuojantį vieną iš Amber troleibusų 3 maršrutu. Troleibusas su keleiviais judėjo Šilo tilto link.

                                          Gal kas žinote, kokios priežastys? Gal buvo klūčių Antakalnio gatvės pradžioje, todėl troleibusai turėjo judėti per Žirmūnų ir Šilo tiltus?
                                          Panasiu laiku vaziavau, tik i kita puse antakalnio gatve. Prie antakalnio gimnazijos esancioje pesciuju perejoje viena masina i IKI kiemo suko i kaire ir susidure su vaziuojancia antakalnio gatve link petro ir povilo ziedo. Kai pravaziavau, stovejo apie 5 troleibusai, bet formavosi didesnis kamstis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X