Iki šiol troleibusų smulkūs gedimai būdavo pataisomi vietoje ir troleibusai važiuodavo toliau - dabar gi jie iškart tempiami į parką - turbūt taip daroma, kad dar daugiau būtų prastovų?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reik paklausti Mergaitės, ir ji pasakys, kad čia KLANO darbas, nes KLANAS nori sugriauti didvyrišką laidabraukių mylėtojų pasipriešinimą prieš pedo-žydo-zuokofilusParašė Marius_vln Rodyti pranešimąIki šiol troleibusų smulkūs gedimai būdavo pataisomi vietoje ir troleibusai važiuodavo toliau - dabar gi jie iškart tempiami į parką - turbūt taip daroma, kad dar daugiau būtų prastovų?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už labai šmaikštų ir tikrai į temą atsakymą! Visada malonu tokius skaityti!Parašė Rijikas Rodyti pranešimąReik paklausti Mergaitės, ir ji pasakys, kad čia KLANO darbas, nes KLANAS nori sugriauti didvyrišką laidabraukių mylėtojų pasipriešinimą prieš pedo-žydo-zuokofilus Už Vilnių be tramvajų! Už Vilnių be tramvajų!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal esate juo važiavęs? Įdomu kaip jis pasuka iš Dūmų gatvės į Šiaurės gatvę.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar, beje, 18 maršrutu irgi ilgas autobusas - nr. 545, žr. nuotrauką >>
 Jo grafikas tiems, kas nori pasivažinėti ir/ar nufotografuoti:
 Antakalnio žiede (atvyksta-išvyksta): 14:57-15:05, 16:32-52, 18:19-19:04 (pietūs), 20:31-37, 22:03-06 į parką.
 N. Vilnios žiede: 15:46-52, 17:33-38, 19:45-50, 21:18-23.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, nevažiavau. Seniau (kol dar nebuvo apjungtas su 47) 18-u pasitaikydavo ilgi Ikarusai kurie sugebėdavo apsisukti Kalno g., todėl problemų ten pasukti tikrai neturėtų būti.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGal esate juo važiavęs? Įdomu kaip jis pasuka iš Dūmų gatvės į Šiaurės gatvę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 22 maršrute iš įdomybių dirba 776 ir 887.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
 
 Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar Karosa yraParašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą22 maršrute iš įdomybių dirba 776 ir 887.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sios dienos naujienos tokios:
 54 visos ilgos masinos, zemagrindziu dirba 7700A N743
 4G ilgos masinos tik Mersedesai, volvu nera
 2G bent 3 ilgos masinos - ne volvos
 1G pastebetas 507, 6G dar kazkoks Mersedesas
 Viskas grizta i savo vietas, vis daugiau volvu dirba iprastose marsrutose, tokiuose, kaip 46.73.53 ir t.t.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikėjo gi, kad pirmomis dienomis blizgėtųParašė 0570043 Rodyti pranešimąViskas grizta i savo vietas, vis daugiau volvu dirba iprastose marsrutose, tokiuose, kaip 46.73.53 ir t.t. šiaip labai aiškus signalas, kad kai reikės sutankinti tvarkaraščius, pritrūks blizgių ir gražių transporto priemonių. šiaip labai aiškus signalas, kad kai reikės sutankinti tvarkaraščius, pritrūks blizgių ir gražių transporto priemonių.
 beje mano pojūčiai sako, kad visi blizgūs autobusai buvo specialiai prieš liepos 1 d. išvalyti, nes buvo neįprastas švarumas ir kvapnumas Tikiuosi šito neužleis dalyko... Tikiuosi šito neužleis dalyko...
 Be to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min. vakar ištestavau, ar galima nuo ateities st. iki savanorių pr. st. atvažiuoti 2G per 23 min (dar apie 8 val. vakaro), tai atsakymas vienareikšmiškas, kad ne, ir užtrukau 30 min bei pakeliui mano autobusas aplenkė kitą neblizgantį 2G autobusą 
 Ką visu tuo noriu pasakyti, tai, nors ir vasaros atostogos Vilniaus miesto savivaldybei bei susisiekimo paslaugoms, tačiau teks srėbti daug košės rugsėjo mėn, jei dabar nepasiruoš; o Zuokas, manau, praras daug politinių dividendų, kurių davė ši pertvarka, tarp jų galbūt net mano, nors aš jį linkęs palaikyti ir toliau 
 Ką galiu pasiūlyti daryti, kad laikytųsi grafiko (nekeičiant trasos įveikimo laiko):
 1) nepardavinėti bilietų greituosiuose maršrutuose, he he, paprasta kaip bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas ) )
 2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą 
 3) toliau galvoti apie A juostų plėtrą, ypač tokią, kur laikinai galima pavogti juostą iš automobilių, bet galvoti, kaip tą juostą ateityje bus vėl galima grąžinti automobiliams. Kažkaip šitoje vietoje pasibaigė progresas su liepos 1 d., ane?
 4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų 
 5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...Paskutinis taisė Rijikas; 2013.07.05, 14:41.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vairuotojai nesutiks, nes jie gauna labai neblogus pinigus už bilietų pardavinėjimą.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąBe to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min
 
 Čia verta susimąstyti, nes teko pastebėti, kad vairuotojams likus porą metrų iki šviesoforo žalio signalo, jie pradeda stabdyti, o kai pradeda mirksėti žalia šviesa – jau stabdo prie sankryžos, nors laisvai galėjo ją pravažiuoti (ir taip daro kiekvienas vairuotojas). Visgi tas iki šiol lėtas važiavimas vairuotojams neišėjo į gerą, nes jie tiesiog arba bijo, arba atprato nuo greito važiavimo. Į GRA maršrutus reikėtų siųsti „Kolegitos“ vairuotojus – va, tie tikrai tilps į duotą laiką.2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą
 
 Zuokas teigia, kad tai būtų įmanoma po šios reformas, žiūrėsim kaip bus, tikrai nemalonu važinėti Saffle ir Carrus autobusais.4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų
 
 
 Tai labai geras sprendimas, tačiau jis tinka ir paprastiems maršrutams. Reikia išnaudoti visas menkiausias galimybes, norint padaryti tikrai greitąjį VT.5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Santariškėse stovėjo ne visi pertraukiami autobusai, tačiau visi 4 ten buvę - ne Volvo (Mercedes-Benz, Heuliez).Parašė 0570043 Rodyti pranešimą2G bent 3 ilgos masinos - ne volvos
 Ko gero "naujausias" maršrutas šiandien buvo 3G, kuriuo visi pertraukiami buvo tik trumpi Volvo ir 1 MAN.
 
 Kas dėl pasiūlymo nepardavinėti bilietų - tai labai didelis minusas vairuotojams. Jie iš to prisiduria nemažą sumą prie atlyginimo. Ypatingai gerai "biznis" eina 1G maršrutu. Gal geriau kokius konduktorius įvesti (tik nuo 9 iki 19 val.)? (Čia irgi iš 2050 m. strateginio plano ) )
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas taip daro įtaką, kad žmonės taip perka bilietus autobusuose?Parašė Rijikas Rodyti pranešimąReikėjo gi, kad pirmomis dienomis blizgėtų šiaip labai aiškus signalas, kad kai reikės sutankinti tvarkaraščius, pritrūks blizgių ir gražių transporto priemonių. šiaip labai aiškus signalas, kad kai reikės sutankinti tvarkaraščius, pritrūks blizgių ir gražių transporto priemonių.
 beje mano pojūčiai sako, kad visi blizgūs autobusai buvo specialiai prieš liepos 1 d. išvalyti, nes buvo neįprastas švarumas ir kvapnumas Tikiuosi šito neužleis dalyko... Tikiuosi šito neužleis dalyko...
 Be to pastebiu, kad grafikų laikymasis pradeda gerokai šlubuoti, pvz. pikta, kai einu į tolimą stotelę dėl greitojo, o jis neatvažiuoja laiku + piliečiai ir toliau noriai moka 3,5 Lt už bilietą iš vairuotojo, kas visoje maršruto trasoje galbūt atima kokias 3 min. vakar ištestavau, ar galima nuo ateities st. iki savanorių pr. st. atvažiuoti 2G per 23 min (dar apie 8 val. vakaro), tai atsakymas vienareikšmiškas, kad ne, ir užtrukau 30 min bei pakeliui mano autobusas aplenkė kitą neblizgantį 2G autobusą 
 Ką visu tuo noriu pasakyti, tai, nors ir vasaros atostogos Vilniaus miesto savivaldybei bei susisiekimo paslaugoms, tačiau teks srėbti daug košės rugsėjo mėn, jei dabar nepasiruoš; o Zuokas, manau, praras daug politinių dividendų, kurių davė ši pertvarka, tarp jų galbūt net mano, nors aš jį linkęs palaikyti ir toliau 
 Ką galiu pasiūlyti daryti, kad laikytųsi grafiko (nekeičiant trasos įveikimo laiko):
 1) nepardavinėti bilietų greituosiuose maršrutuose, he he, paprasta kaip bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas bet galėtų būti ir kokie nors automatiniai bilietų pardavimo ar dar geriau kortelių pardavimo ir pildymo terminalai (čia 2050 metų strateginis tikslas ) )
 2) premijuoti greitųjų maršrutų vairuotojus, kurie laikosi tvarkaraščio. Ir gerai permijuoti, kad apsimokėtų skristi per raudoną signalą 
 3) toliau galvoti apie A juostų plėtrą, ypač tokią, kur laikinai galima pavogti juostą iš automobilių, bet galvoti, kaip tą juostą ateityje bus vėl galima grąžinti automobiliams. Kažkaip šitoje vietoje pasibaigė progresas su liepos 1 d., ane?
 4) numatyti normalų kasmetinį parko atnaujinimą, kad būtų daugiau blizgių autobusų 
 5) pridedu dar gi: šviesoforinėse sankryžose pirmenybė greitiesiems maršrutams; nes pvz vakar prie spaudos rūmų sankryžos autobusas kukavo mažiausiai 2 min, nors ir vėlavo...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, naktiniai autobusai šiąnakt tikrai įdomiai atrodėParašė Špionas Rodyti pranešimąTeko stebet toki vaizda. I Kudirkos st. atvaziuoja tuščias autobusas, ir stovi gal 10min, kol sulips visi norintieji. i pašilaičiu puse važiavo pilninteliai autobusai. Idomu, kiek kokiam maršrutui buvo išleista autobusu? Ir beje, visi buvo ilgi. Nemačiau ne vieno trumpo Trumpų ir man neteko matyt (nors, ir ne su visais maršrutais prasilenkiau). Trumpų ir man neteko matyt (nors, ir ne su visais maršrutais prasilenkiau).
 
 Reisų, turbūt, buvo daugiau, nei įprasta (tiesa, nesidomėjau naktiniais jau "šimtą metų" )?. Autobusų kiekis (pagal "nulinius" reisus): )?. Autobusų kiekis (pagal "nulinius" reisus):
 101N – 6, 102N – 4, 103N – 6, 104N – 4, 105N – 5.
 
 Tvarkaraščiai dar rodomi. Galima skaičiuot ir analizuot  
 Comment











Comment