Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekad nebūčiau pagalvojęs, kad Volvo 7700A autobusuose tokio pat galingumo variklis, kaip ir trumpuose Volvo autobusuose.

    Šiandien mačiau Karosa B741 #396 54 maršrute. Apie 19val jis važiavo su nusuktom lentelėm į išorę, jog važiuoja "į parką". O priekyje buvo kažkurio greitojo maršruto lentelė. Kaip čia gali būt? Ar buvo siunčiamas į rezervą, kur ryt dirbs 4G maršrute??
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      O man atrodo, kad ilgus Volvo nuo greitųjų nuėmė todėl, kad jie dirba tik piko metu ir tai yra visiškai nelogiška ekonomiškai. Greitaisiais tik piko metu dirba geriausi ilgi autobusai, o visi kiti maršrutai turi būti skriaudžiami dažnai gendančia sena technika?

      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
      Ne, Volvo 7700A turi tokį pat variklį kaip trumpame autobuse.
      Nu kad ne. Volvo 7700 - 184kW, 7700A - 202kW.
      Paskutinis taisė Mettal; 2013.08.09, 09:43.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Nu kad ne. Volvo 7700 - 184kW, 7700A - 202kW.
        Atvaizdas
        Tai pagal tą lentelę išeina, jog Volvo 7700A turi beveik daugiausia kilovatų iš Vilniuje naudojamų triašių autobusų. Tačiau šių autobusų svoris yra didžiausias iš visų, kaip ne keista.

        Comment


          Beje, jeigu pvz. 2g maršrute darbo dienomis triašiai autobusai dirba tik pertraukiamais grafikais ir tai paprastai būna senesni autobusai, tai poilsio dienomis, kai triašiai dirba visą dieną, šiame maršrute ne kartą mačiau Volvo 7700A.

          Comment


            Šiandien 4G maršrute dirba Mercedes benz 0405 #454.
            Šiandien 4G dirba padorios pajėgos iš Verkių: 456, 620, 621
            Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.08.12, 19:05.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Šiandien 4G maršrute dirba Mercedes benz 0405 #454
              Na va, dar ne ruduo, o jau dėl visokių šalutinių priežasčių (gedimai, TP stoka ir t.t.) į GRA išleidžiami "antrarūšiai" autobusai - 203, 454 (tikrai neturiu nieko prieš šitas TP).

              Comment


                33 dirba Karosa, garažinis nr. 327.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Šiandien Karosa B832 #203, antrą dieną dirbusi 82-am maršrute, 17:05 sugedo ant Liepkalnio kalno. Iš galinės autobuso dalies pradėjo veržtis dūmai, ko pasekoje vairuotojas, užkilęs ant kalno, išlaipino visus keleivius iš autobuso prie automobilių detalių parduotuvės
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Vakar 75 maršrute dirbo trumpas autobusas - 620...

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Na va, dar ne ruduo, o jau dėl visokių šalutinių priežasčių (gedimai, TP stoka ir t.t.) į GRA išleidžiami "antrarūšiai" autobusai - 203, 454 (tikrai neturiu nieko prieš šitas TP).
                      O ko dar norėti? Kažkas lyg tyčia sudarinėja tokius tvarkaraščius:
                      pvz: Antakalnis - Sąjūdžio kelias 19 laimi 1 minute, nors 4G nestoja 4 stotelėse...

                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        O svarbiausia, kad SĮSP neklauso paprastų keleivių. Net neįsivaizduoju kaip priversti juos pakeisti šitą jovalą. Su tokiais grafikais ir troleibusai, ir autobusai, ir tramvajus pasirodys keleiviui kaip antrarūšė neeuropietiška transporto priemonė. Gal mitinguoti būtent šiuo aspektu, gal peticiją kurti. Bet vis tiek gi neklausys niekas, jie gi labiau kabinėtuose supranta už keleivius, kurie kasdien važinėja VT.

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          O svarbiausia, kad SĮSP neklauso paprastų keleivių. Net neįsivaizduoju kaip priversti juos pakeisti šitą jovalą. Su tokiais grafikais ir troleibusai, ir autobusai, ir tramvajus pasirodys keleiviui kaip antrarūšė neeuropietiška transporto priemonė. Gal mitinguoti būtent šiuo aspektu, gal peticiją kurti. Bet vis tiek gi neklausys niekas, jie gi labiau kabinėtuose supranta už keleivius, kurie kasdien važinėja VT.
                          Manau reiktų imtis atitinkamų veiksmų jei šis jovalas nebus ištaisytas rudens tvarkaraščiuose...
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                            Manau reiktų imtis atitinkamų veiksmų jei šis jovalas nebus ištaisytas rudens tvarkaraščiuose...
                            Tarp keleivių sklinda kalbos ir mitai. Žinote kodėl taip lėtai važinėja VT (keleivių nuomone)? Nes jis techniškai netvarkingas ir jeigu važiuos greičiau - subyrės. Ar tai pritraukia potencialių keleivių? Ne.

                            Comment


                              Šiandien buvo ilga karosa 63.

                              Comment


                                Esu didžiausias Heuliezų (gx417) gerbėjas, ir šiandien ryte mačiau net 4/5 Heuliezų (ilgų) Jeruzalėj. Iškart jie visi nevažiavo, bet tarpais. 3 mačiau 1G ir 1 heuliezą 2G. Nemačiau tik nr. 872, gal žinot kuriam maršrute jis dirbo/a?

                                Comment


                                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                  Esu didžiausias Heuliezų (gx417) gerbėjas, ir šiandien ryte mačiau net 4/5 Heuliezų (ilgų) Jeruzalėj. Iškart jie visi nevažiavo, bet tarpais. 3 mačiau 1G ir 1 heuliezą 2G. Nemačiau tik nr. 872, gal žinot kuriam maršrute jis dirbo/a?
                                  Iki pertvarkos jis būdavo 6, 24 maršrutuose (dažniausiai ten). Dabar gali būt 3G arba 5G, o gali ir stovėt parke sugedęs
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                    Esu didžiausias Heuliezų (gx417) gerbėjas, ir šiandien ryte mačiau net 4/5 Heuliezų (ilgų) Jeruzalėj. Iškart jie visi nevažiavo, bet tarpais. 3 mačiau 1G ir 1 heuliezą 2G. Nemačiau tik nr. 872, gal žinot kuriam maršrute jis dirbo/a?
                                    872 7 maršrute, pamaina.

                                    Comment


                                      Galėtų VVT įsigyt dar bent 5 Heuliezus - jau būtų 10. Tikrai gan geri autobusai. Beje, kodėl Heuliezų švieslentės neveikia ?

                                      Comment


                                        Heuliezai yra vieni prasčiausių autobusų technine prasme - apie jų pirkimą negali būti nė kalbos. Ilguosius ne veltui pervedė į pertraukiamų režimą, nes jie pernelyg dažnai genda ir negali atidirbti pilnas 2 pamainas. Jei perkant 100 dujinių autobusų lemiamas būtų buvęs parko valdžios žodis, šių autobusų pas mus nebūtų.
                                        Norint suprogramuoti švieslentes, reikalinga speciali įranga, kurios VVT neturi. Jau ir taip daug įvairiausių švieslenčių yra, kurių kiekviena su savo užgaidomis: Mobitec'as dažnai rodo hieroglifus, Kriugeris - išvis neveikia (kažkas ten perdega), Buse - kažkaip per daug vairuotojų nemoka juo naudotis. O čia dar įvairiaspalvė prancūziška švieslentė...
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Heuliezai yra vieni prasčiausių autobusų technine prasme - apie jų pirkimą negali būti nė kalbos. Ilguosius ne veltui pervedė į pertraukiamų režimą, nes jie pernelyg dažnai genda ir negali atidirbti pilnas 2 pamainas. Jei perkant 100 dujinių autobusų lemiamas būtų buvęs parko valdžios žodis, šių autobusų pas mus nebūtų.
                                          Norint suprogramuoti švieslentes, reikalinga speciali įranga, kurios VVT neturi. Jau ir taip daug įvairiausių švieslenčių yra, kurių kiekviena su savo užgaidomis: Mobitec'as dažnai rodo hieroglifus, Kriugeris - išvis neveikia (kažkas ten perdega), Buse - kažkaip per daug vairuotojų nemoka juo naudotis. O čia dar įvairiaspalvė prancūziška švieslentė...
                                          Nuliūdinai, bet ačiū už informaciją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X