Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ZuluDrag
    replied
    „Vilniečio kortelė“: kurie pažadai liko neištesėti?
    Naujas savivaldybės įvardintas terminas – artimiausiu metu.

    Komentuoti:


  • ZuluDrag
    replied
    Dar šiek tiek apie Vilniaus elektronini bilieta "Vilniečio kortelę".
    Kadangi mėgstu palandžioti ten, kur dar negalima, radau užkomentuotas nuorodas dar tvarkomame puslapyje



    Taigi, kolkas matosi jog papildyti sąskaitą bus galima maks. 220Lt (metinio bilieto tikrai neišeina nusipirkti - matomai tai bus galima padaryti tik kioske?).
    Pradžioje matyt bus galima papildyti kortelę tik iš trijų bankų...
    Taip pat ne visus tipus bilietų galima nusipirkti - nėra metinio ir 0,5 bei 1 val bilietų, bet yra VVT bilietas

    Beja, jau ruošiamas f-lumas su nupirktų neišnaudotų bilietų skaičiumi:

    Anksčiau rodė jog bilietų nėra, nors dar tikrai turiu vieną pusvalandinį

    Na, tikėkimės tai tikrai dar nebaigtas kepti blynas

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Jau už tokią išplautą sumą elektroniniam bilietui galėjo ir padaryti lengvatos panaikinimą kortelėje, kad netektų pirkti naujos kortelės /\
    Taigi į klientų aptarnavimo centrą gali nuvažiuoti, tu ką dirbi, kad laiko neturi?
    Jei rimčiau, tai čia ne mažas, bet didelis FAIL ir dar pamatys, kai absolventų banga išeis birželio mėn. Na kai kas ISIC pasidarys, tai va kalendorinių metų gale irgi tokie šlaistysis aplink spaudos kioskus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Jau už tokią išplautą sumą elektroniniam bilietui galėjo ir padaryti lengvatos panaikinimą kortelėje, kad netektų pirkti naujos kortelės /\

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    „Vilniečio kortelės“ papildymas buvusiems studentams – su trūkumais

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Vilniuje strigo viešojo transporto bilietų platinimo sistema trūko popierinių bilietų

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mulkiai. Piginti bilietų nereikėjo, reikėjo investuoti padidėjusias pajamas į naujus autobusus...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Man įdomu, kodėl Klaipėdoje viskas užstrigo? Kodėl nepereinama prie tik e-bilieto? Tuo labiau, kad ir vairuotojai, lipant pro priekines duris nelabai į vienkartinius žiūri, o pažymėti tą patį bilietą keletą kartų galimybė tokia pati, kaip ir lipant pro visas duris. Vadinasi, priekinių durų tvarka yra nereikalinga.
    Beje, Klaipėdoje nuo kitų metų bilietai pigs. Bet kas man iš tiesų yra keista- kodėl uostamiestyje nieko nesvarstoma apie persėdimo bilietus, nors jau įvesta nemažai maršrutų, kurie tik priveža prie artimiausio persėdimo taško. Pertvarkant maršrutų tinklą, prie jų reikia pritaikyti ir bilietų sistemą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nereikia apie viešąjį transportą Vilniuje spręsti vien pagal elektroninio bilieto komposterius Kaip ne kaip Klaipėda irgi turi tuos pačius ir ten pat viskas veikia
    Man įdomu, kodėl Klaipėdoje viskas užstrigo? Kodėl nepereinama prie tik e-bilieto? Tuo labiau, kad ir vairuotojai, lipant pro priekines duris nelabai į vienkartinius žiūri, o pažymėti tą patį bilietą keletą kartų galimybė tokia pati, kaip ir lipant pro visas duris. Vadinasi, priekinių durų tvarka yra nereikalinga.

    Komentuoti:


  • ZuluDrag
    replied
    Paziurinejau youtubej apie Vilniaus e.bilieta:
    http://www.youtube.com/watch?v=nEfUieiv9Tw
    Labai naujo nieko nepamaciau. Taciau jau is anksciau zinojau, jog skirtingu tipu bilietu vienoje korteleje tureti negalima. Taigi, pagal video, iseitu, jog jei kartais naudojuosi ilgesnem kelionem, o kartais trumpesnem - reiktu kortele pildyti ne bilietais, bet pinigais. Tokiu budu autike/trulike uztruksiu 2x ilgiau prie komposterio, bo turesiu is pradziu "konvertuoti" pinigus i bilieta, ir tik is antro karto ta bilieta aktyvuoti... Nors bendrai gal ir normaliai - kazi ar gudriau galima. Nebent duoti pasipildyti koretele kokiais tik nori bilietais ir prilietus leisti pasirinkti kuri aktyvuot...
    Ir visgi, zinant visus bilieto niuansus, labai noretusi kuo didesnio f-lumo svetaineje vilniusticket.lt ir galbut "ismanios programeles" i telefa. Bo dabar tas e-bilietas kaip juodoji deze - imeti ten kazka ir nezinai ka nuskaite, kiek liko ir pan... T.y. pamatysi kazkiek info prilietes prie komposterio, bet tai jau nutinka pradejus kelione. Tuo tarpu nuretusi zinoti, jog kortele nera tuscia, taip pat nesunkiai ja papildyti kad ir vidury nakties vaziuojant naktiniu autiku tiesiai is mob. telefono...
    Na, tikekimes visa tai neuzilgo bus...

    P.S.: toptelejo dabar tokia mintis: vezant didesniu gabaritu bagaza, pagal taisykles reikia ir bagazui bilietuko. Taigi, idomu kaip sioje Vilniaus sistemoje ji "pramusti"? Negi reiks ir bagazui pirkti "Vilniecio kortele"?
    Paskutinis taisė ZuluDrag; 2012.12.26, 22:20.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Tada Vilnius dar labiau pasigadino mano nuomonę apie VT. O Kaune visada pypsi, ir žalia lemputė užsidega.
    Nereikia apie viešąjį transportą Vilniuje spręsti vien pagal elektroninio bilieto komposterius Kaip ne kaip Klaipėda irgi turi tuos pačius ir ten pat viskas veikia

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Tada Vilnius dar labiau pasigadino mano nuomonę apie VT. O Kaune visada pypsi, ir žalia lemputė užsidega.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O ir garsas yra?
    Taip, o kai kortelėje nėra bilieto ar pinigų, pasigirsta toks šmaikštus garsas "pliurpt" Čia rimtai.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    O ir garsas yra?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Buvo vienu metu, kai turėjau kassavait būt Vilniuj, tai įsikijau tą Vilniečio kortelę (pagal kilmę aš tik 0,5 vilnietis ) – kontrolės nulis. Bei vienam troleibuse teveikė tik vienas komposteris.
    Man tai pavyzdžiui vienam autobuse galinis komposteris nuskaitė kortelę, tik be garso.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Buvo vienu metu, kai turėjau kassavait būt Vilniuj, tai įsigijau tą Vilniečio kortelę (pagal kilmę aš tik 0,5 vilnietis ) – kontrolės nulis. Bei vienam troleibuse teveikė tik vienas komposteris.
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2012.12.31, 09:34.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Čia ir yda, kaip ir tas laisvas 10 min interpretavimas.
    Aš iš viso tokios taisyklės niekur nemačiau. Beje, atvirkščiai nei reklamuojama, kontrolieriai dabar ypač priekabūs. Geriau nepakliūti dėl smulkmenų.
    Paskutinis taisė Sula; 2012.12.26, 19:08.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kaip teigia savivaldybė, kontrolieriai žiūri tik į pagal grafiką sugaištamą laiką kelionėje. Esą jeigu dėl kamščių autobusas vėluoja kad ir visą valandą, kontrolieriai nebaudžia. Kontrolierių autobusiuke įrengtas kompiuteris rodo išsamią informaciją apie konkrečios transporto priemonės vėlavimą. Deja, nežinau, kaip yra iš tiesų.
    Ne apie tai aš kalbėjau. Esmė, kad sugriaunamas visas sistemos paprastumas ir aiškumas. Dabar nusiperki talonėli ir važiuoji viena transporto priemone iki galo (nesakau jog taip yra gerai). Gali paprastai nusistatyti ar reikės persėsti, ar nereikės. Va čia ir yra vinis, kad viskas turi būti elementaru kaip 2+2. O visa nauja sistema reikalauja galvosūkių sprendimo ir skaičiavimų, bei analizių sumanius pasinaudoti VT.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Gatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
    Neteisingas požiūris. Tai nėra intuityvu ir reikalauja papildomų resursų. Tame ir problema, kad galima padaryti viską labai paprastai, bet prisidengiant kažkokiomis technologijomis sukuriami visokie "labirintai". Aš aišku galiu stovėdamas stotelėje savo "gudrafone" pasiskaičiuoti kiek mano kelionė užtruks laiko ir kokio man bilieto prireiks. Tačiau kiek potencialių VT keleivių turi tokią galimybė? Kažkodėl dabar norint nuvažiuoti troleibusu į turgų, reikia būtinai turėti internetą ir išmanųjį telefoną arba kompiuterį, kad viską galėtum apsiskaičiuoti. T.y. tai reikalauja mano asmeninių resursų (įranga + interneto paslauga), jau neskaičiuojant papildomai sugaišto laiko. Visos tos greičiausio maršruto apskaičiavimo galimybės yra tik papildomos galimybės suteikiančios patogumo. Negalima visko pastatyti ant šių dalykų.

    Ta būtinybė planuoti atstumia. Žmogui, kuris turi galimybe važiuoti automobiliu, pasiūlyk čia dabar skaičiuotis kiek jam reikia važiuoti, kiek laiko užtruks persėdimas, kad nusistatyti kokį bilietą pirkti. Jis nusispjaus ir sės į savo automobilį. Jeigu jau jį priversime paskaičiuoti, tai jis pasiskaičiuos, kad kurui išleis praktiškai tokią pačią sumą kaip ir viešojo transporto bilietui, o gaus nesulyginimą patogumą. Gražiai deklaruojamas noras persodinti žmones iš automobilių į VT, bet visi priimami sprendiniai veda visai kitu keliu.

    Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
    Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.
    Žmonės reikalauja tiesioginių maršrutų, nes su vienkartiniais bilietais apmoka ne konkrečią savo kelionę, o valdininkų suplanuotą maršrutų tinklą ir jo trūkumus. Turi būti fiksuota kaina už visą A->B kelionę (Talino pvz. ta kaina gali būti lygi 0), arba apmokestinamas už važiuojamą atstumą pvz. zonomis, arba galima išvis skaičiuoti konkrečius nuvažiuotus kilometrus.

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Kaip tik tiesioginiai maršrutai neša didesnį pelną, nei trumpi maršrutai. Trumpi maršrutai yra patys nuostolingiausi, o pelningiausi yra patys ilgiausi maršrutai. Pvz. 55 Iš Santariškių iki Grigiškių yra kaip tik pelningiausias iš visų Vilniaus autobusų maršrutų, o vat 9 ir 35A autobusų maršrutai yra patys nuostolingiausi Vilniaus visų autobusų maršrutai.
    Paslaptis yra ne tiesioginis maršrutas, o kryptys, kuriomis tas maršrutas važiuoja. Toks maršrutas yra pelningas, ne dėl važiuojančių iš pradžios iki galo (ribotas keleivių skaičius, lygus autobuso talpai), o dėl pakeliui įlipančių ir išlipančių, kurie sudaro didesnę apyvartą (keleivių apykaitą). Čia jau reikšmę turi ilgis.

    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Taip, galbūt, kažkur tokių maršrutų yra kur gali per 30 ar 40 minučių įsėst, nuvažiuot, išlipt, sulaukt kito, įsėst, nuvažiuot, išlipt. Ar tokių daug? Vargu bau.

    Man iki centro tiesioginiu pagal tvarkaraštį 35 minutės. Ir ta pati situacija visiems, gyvenantiems Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Jeruzalėje, nekalbant apie dar gilesnius užkampius kaip ten kokios Grigiškės ar Naujoji Vilnia.
    Vadinamieji gilūs užkampiai ir turėtų mokėti daugiau, nes atstumai susidaro didesni. Tačiau gaunasi priešingas efektas, nes jie per tą patį (kartais net ir mažesnį) laiko tarpą nuvažiuoja gerokai didesnį atstumą.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Čia ir yda, kaip ir tas laisvas 10 min interpretavimas.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).
    Taip, galbūt, kažkur tokių maršrutų yra kur gali per 30 ar 40 minučių įsėst, nuvažiuot, išlipt, sulaukt kito, įsėst, nuvažiuot, išlipt. Ar tokių daug? Vargu bau.

    Man iki centro tiesioginiu pagal tvarkaraštį 35 minutės. Ir ta pati situacija visiems, gyvenantiems Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, Jeruzalėje, nekalbant apie dar gilesnius užkampius kaip ten kokios Grigiškės ar Naujoji Vilnia.

    Komentuoti:

Working...
X