Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Vilniaus 9 išvis nesujungtas su visa miesto VT sistema.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Gatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
    Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
    Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.

    Kaip tik tiesioginiai maršrutai neša didesnį pelną, nei trumpi maršrutai. Trumpi maršrutai yra patys nuostolingiausi, o pelningiausi yra patys ilgiausi maršrutai. Pvz. 55 Iš Santariškių iki Grigiškių yra kaip tik pelningiausias iš visų Vilniaus autobusų maršrutų, o vat 9 ir 35A autobusų maršrutai yra patys nuostolingiausi Vilniaus visų autobusų maršrutai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Čia galima pakapstyti kiek giliau. Kam mums reikalingos visokios kelionių agentūros ir t.t. ? Tiesiog žmonės nėra linkę skirti daug laiko savo kelionių planavimui ir jiems patogiau gauti gatavą produktą. Juo labiau jie to nenori daryti kasdieninėse trumpose kelionėse. O čia atsiranda kažkoks bereikalingas poreikis atlikti kažkokius planavimus, detalius laiko skaičiavimus ir pan. Bilietas turėtu būti vieningas, kad nereikėtu galvoti kiek čia laiko važiuosi, kiek laiko užtruksi persėsdamas ir t.t. T.y. nusiperki bilietą ir važiuoji iš taško A į B, be jokių svarstymų: spėsiu ar nespėsiu persėsti ir nuvažiuoti. Jeigu nėra optimalu pritaikyti vieningą bilietą (vienos laiko trukmės) visam miesto transportui, tai įvedamos zonos. Visą planavimą atlieka specialistai parinkdami tas zonas. Žmogui tereikia žinoti iš kur ir į kur jis važiuoja, atitinkamai pirkti jau suplanuotą bilietą ir mokėti atitinkamą kainą. O ne pačiam skaičiuoti, matuoti, dvejoti ir kt.
    Gatavas produktas- tai vis tobulinama greičiausio maršruto paieška, suteikianti galimybę per kelias minutes susiplanuoti savo kelionę nuo A iki Z. Maršrutai.lt galimybės leidžia per maksimaliai trumpą laiką susiplanuoti kelionę net visiškai nežinant miesto VT tinklo ar stotelių pavadinimo. Nemokėjimas, nenoras planuoti savo veiksmų- nemaža šiuolaikinių žmonių problema. Nesuplanavęs kelionės žmogus, kuris, be kita ko, visiškai nesigaudo viešajame transporte, visai įmanoma, sumokės daugiau nei tas, kuris bent kiek susiplanavo kelionę. Ir tai taikytina ne vien tik viešajam transportui. Juk ir parduotuvėje, pavyzdžiui, mažiau sumokės tas, kas iš anksto susiplanuos pirkinių sąrašą.
    Todėl žmonės ir reikalauja ilgų, tiesioginių maršrutų, todėl ir tenka savivaldybėms išlaikyti neefektyvų, nuostolingą viešojo transporto tinklą.
    Bet žmonių įpročiai nesikeičia per trumpą laiką. Todėl ir siūlau bent kol kas palikti ir vienkartinį bilietą. Deja, panašu, kad savivaldybė su popierinių bilietu naikinimu rengiasi naikinti ir vienkartinius bilietus visiškai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Galbūt kokioje vizijoje ir galvojama apie tokį apmokestinimą, kad "toliau važiuoji - moki daugiau" (būtent ne ilgiau, o toliau), bet dabartinėje sistemoje to nesijaučia. Juk reikia apmokestinti atstumą (skirstymas zonomis), o ne laiką. Dabar apmokestinami infrastruktūros trūkumai ir savivaldybės neveiksnumas juos sprendžiant. T.y. tie, kuriems tenka važiuoti labai apkrautomis gatvėmis, gaišta ne tik laiką (pastarąjį galima įvertinti ir pinigine išraiška), bet ir dar papildomai daugiau sumoka už laiką praleistą VT stovint spūstyje. Galima surasti ne vieną pvz. kai važiuojant iš periferinių rajonų (priemiesčių) gerokai didesnis atstumas įveikiamas greičiau, nei važiuojant iš arčiau Centro esančių "miegamųjų rajonų".
    Kaip teigia savivaldybė, kontrolieriai žiūri tik į pagal grafiką sugaištamą laiką kelionėje. Esą jeigu dėl kamščių autobusas vėluoja kad ir visą valandą, kontrolieriai nebaudžia. Kontrolierių autobusiuke įrengtas kompiuteris rodo išsamią informaciją apie konkrečios transporto priemonės vėlavimą. Deja, nežinau, kaip yra iš tiesų.

    Komentuoti:


  • Irma
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).
    Man nuo namu iki darbo nuvykti, ypac spusciu metu, 40 min neuztenka, kad ir persesti nereikia. Ir visiskai isemus popierinius talonelius (2 lt) is sistemos, viesuoju transportu vyksiu labai retai, kadangi pagrindine mano transporto priemone automobilis. Tai uz tuos 7 lt as geriau nusipirksiu kuro.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Reiškia reikia įbest Vilniaus valdininkų nosis į Kauno sistemą ir liept nukopijuot bent jau ją (tikėtis, kad anie suvoktų bent kažkokią tarptaurinę praktiką yra beviltiška, bet kažką kas jau veikia Lietuvoj suprast gal sugebės). Dabar tų Vilniaus duodamų 30 minučių net be persėdimo kažkur nuvažiuot ne visada užtenka, o galimybė per jas persėsti yra absoliučiai teorinė.
    Nebūtinai. Man nuo namų iki centro nuvažiuoti reikia 2 troleibusų ir pilnai užtenka 30 min bilieto šiai kelionei (nepamirškime, kad duodama +10 min. persėdimui, tai realiai ~40 min.).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Vilniaus e.bilieto sistema kitokia. Bet Vilniuje, spėju, siekiama dar ir kitų tikslų- sukurti tokią kainodarą, kad keleiviai mokėtų pagal nuvažiuotą atstumą (ilgiau važiuoju- daugiau ir moki). Iš to galima spręsti, kad Vilniuje netolimoje ateityje gali būti įvestos is zonos, kad kainų skirtumą, važiuojant didesnį ar mažesnį atstumą, pajustų ir terminuotų bilietų savininkai.
    Galbūt kokioje vizijoje ir galvojama apie tokį apmokestinimą, kad "toliau važiuoji - moki daugiau" (būtent ne ilgiau, o toliau), bet dabartinėje sistemoje to nesijaučia. Juk reikia apmokestinti atstumą (skirstymas zonomis), o ne laiką. Dabar apmokestinami infrastruktūros trūkumai ir savivaldybės neveiksnumas juos sprendžiant. T.y. tie, kuriems tenka važiuoti labai apkrautomis gatvėmis, gaišta ne tik laiką (pastarąjį galima įvertinti ir pinigine išraiška), bet ir dar papildomai daugiau sumoka už laiką praleistą VT stovint spūstyje. Galima surasti ne vieną pvz. kai važiuojant iš periferinių rajonų (priemiesčių) gerokai didesnis atstumas įveikiamas greičiau, nei važiuojant iš arčiau Centro esančių "miegamųjų rajonų".

    Tokių būdu sugriaunami visi įsitvirtinę transporto sistemų principai ir kuriamas veiksnys atstumiantis nuo VT, o ne pritraukiantis keleivius kaip deklaruojama. Juk transporto sistema (bendru požiūriu) veikia tokiu principu, kad kuo toliau keliauji, tuo brangiau tau kainuoja. O greitesnis, patogesnis keliavimo būdas kainuoja daugiau, nei lėtesnis. Vilniuje tuo tarpu viską bandoma privesti prie kažkokios atvirkščios sistemos.

    Be to, nauja kainodara siekiama keisti keleivių įpročius- kad kelionės būtų planuojamos atsižvelgiant tik į kelionės trukmę, bet ne į persėdimų skaičių.
    Čia galima pakapstyti kiek giliau. Kam mums reikalingos visokios kelionių agentūros ir t.t. ? Tiesiog žmonės nėra linkę skirti daug laiko savo kelionių planavimui ir jiems patogiau gauti gatavą produktą. Juo labiau jie to nenori daryti kasdieninėse trumpose kelionėse. O čia atsiranda kažkoks bereikalingas poreikis atlikti kažkokius planavimus, detalius laiko skaičiavimus ir pan. Bilietas turėtu būti vieningas, kad nereikėtu galvoti kiek čia laiko važiuosi, kiek laiko užtruksi persėsdamas ir t.t. T.y. nusiperki bilietą ir važiuoji iš taško A į B, be jokių svarstymų: spėsiu ar nespėsiu persėsti ir nuvažiuoti. Jeigu nėra optimalu pritaikyti vieningą bilietą (vienos laiko trukmės) visam miesto transportui, tai įvedamos zonos. Visą planavimą atlieka specialistai parinkdami tas zonas. Žmogui tereikia žinoti iš kur ir į kur jis važiuoja, atitinkamai pirkti jau suplanuotą bilietą ir mokėti atitinkamą kainą. O ne pačiam skaičiuoti, matuoti, dvejoti ir kt.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Visiškai teisingai.
    Reiškia reikia įbest Vilniaus valdininkų nosis į Kauno sistemą ir liept nukopijuot bent jau ją (tikėtis, kad anie suvoktų bent kažkokią tarptaurinę praktiką yra beviltiška, bet kažką kas jau veikia Lietuvoj suprast gal sugebės). Dabar tų Vilniaus duodamų 30 minučių net be persėdimo kažkur nuvažiuot ne visada užtenka, o galimybė per jas persėsti yra absoliučiai teorinė.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nieko sau. Tai privalumas lyginant su vilnietišku bilietu. O jeigu du persėdimai?
    Man Vilniuje viena kelionė kainuoja 6 arba 7 litus, kas yra brangooka, švelniai tariant.
    Kauno VT bilietas suteikia teisę persėsti tik vieną kartą. Bet Kaune to vieno persėdimo beveik 100% atveju pakanka.
    Dar vienas privalumas Kaune- kelionės nepabrango net važiuojantiems be persėdimo. Iš esmės liko tas pats vienkartinis bilietas (1,8 Lt, tik elektroninis), kuriuo be persėdimo gali važiuoti iki galinės maršruto stotelės, bet visi jo savininkai, be kita ko, įgavo teisę 30 minučių bėgyje nemokamai persėsti į kitą transporto priemonę (savotiška savivaldybės dovana) ir ja, savo ruožtu, važiuoti iki galinės maršruto stotelės.
    Vilniaus e.bilieto sistema kitokia. Bet Vilniuje, spėju, siekiama dar ir kitų tikslų- sukurti tokią kainodarą, kad keleiviai mokėtų pagal nuvažiuotą atstumą (ilgiau važiuoju- daugiau ir moki). Iš to galima spręsti, kad Vilniuje netolimoje ateityje gali būti įvestos is zonos, kad kainų skirtumą, važiuojant didesnį ar mažesnį atstumą, pajustų ir terminuotų bilietų savininkai. Be to, nauja kainodara siekiama keisti keleivių įpročius- kad kelionės būtų planuojamos atsižvelgiant tik į kelionės trukmę, bet ne į persėdimų skaičių. Kaip žinia, nemažai keleivių įpratę visur važiuoti be persėdimų ir labai piktinasi naikinant tiesioginius maršrutus, kas stabdo VT tinklo keitimą į modernesį, efektyvesnį. Spėju, kad, įvedus naują e.bilieto sistemą (o ji pilnai įsigalios kitais metais, kai bus panaikinti popieriniai bilietai ir bilietai pas vairuotoją brangs iki 3,5 Lt), numatytas pereinamasis periodas keleiviams įprasti prie naujos kainodaros ir iš naujo įvertinti kelionių su persėdimais privalumus. Praėjus tam pereinamajam periodui, gal ir prasidės rimtesni maršrutų tinklo pertvarkymai.
    Be to, Vilniuje tokia e.bilieto sistema įvesta dėl ir dar vienos priežasties. Dėl miesto teritorijos ir maršrutų tinklo ypatumų keleiviams neretai vieno persėdimo nepakanka.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nieko sau. Tai privalumas lyginant su vilnietišku bilietu. O jeigu du persėdimai?
    Man Vilniuje viena kelionė kainuoja 6 arba 7 litus, kas yra brangooka, švelniai tariant.
    Toks ir privalumas. Jeigu kelionė trunka 1 valanda su vienu persėdimu po 45 min ir kita kelionės dalimi - 15 min?

    Neneigsiu, kad Kauno sistema turi privalumų, tačiau kitoje dalyje Vilniaus sistema taip pat turi privalumų. O turint omenyje visą kelionių statistiką, tai abi sistemos yra tikrai geros (nežinau dėl Kauno, nes neteko naudotis ir gilintis).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Visiškai teisingai.
    Nieko sau. Tai privalumas lyginant su vilnietišku bilietu. O jeigu du persėdimai?
    Man Vilniuje viena kelionė kainuoja 6 arba 7 litus, kas yra brangooka, švelniai tariant.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Pasižiūrėjau Kauno VT puslapį, radau tokį bilieto aprašymą:

    "Vienkartinis elektroninis bilietas, suteikiantis teisę persėsti į kitą autobusą ar troleibusą per 30 minučių nuo bilieto pažymėjimo"

    Čia reikia suprast, kad per tas 30 minučių turi tik įsėst į kitą autobusą, o toliau jau juo gali važiuot iki galinės stotelės neatsižvelgiant į laiką?
    Visiškai teisingai.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesklandu tik Vilniuj. Atvyk, ZuluDrag, į Kauną, visiškai pakeisi savo požiūrį.
    Pasižiūrėjau Kauno VT puslapį, radau tokį bilieto aprašymą:

    "Vienkartinis elektroninis bilietas, suteikiantis teisę persėsti į kitą autobusą ar troleibusą per 30 minučių nuo bilieto pažymėjimo"

    Čia reikia suprast, kad per tas 30 minučių turi tik įsėst į kitą autobusą, o toliau jau juo gali važiuot iki galinės stotelės neatsižvelgiant į laiką?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Nesklandu tik Vilniuj. Atvyk, ZuluDrag, į Kauną, visiškai pakeisi savo požiūrį.

    Komentuoti:


  • ZuluDrag
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Tokių situacijų būna vos ne kiekviename maršrute kasdien. Jūsų atveju, galbūt, vairuotojas buvo gavęs nurodymus iš dispečerinės, kad nereikia niekur skubėti, važiuoti "pagal planą", nežiūrint į tai, kad nesilaikoma tvarkaraščių.
    <...> Na o stovėjimas stotelėje be tikslo nervina ne tik Jus, bet ir kitus keleivius, tačiau čia jau reikia apeliuoti arba į vairuotojo, arba į dispečerinės (ar dar kokio velnio) sąžinę.
    Na, tada drisciau itarti, jog sis autobusas kaip tik atvaziavo per anksti, o vienas reisas tiesiog neatvaziavo Bet tai vistiek nepasiteisinimas visam VT nevykdyti grafiko.
    Vien del tokiu bajeriu nesu nuolatinis VT klientas - negali planuoti savo laiko.
    O del tokio poziurio i, siuo atveju visgi versla - keleiviu pervezimo versla, neturim nei gerai sutvarkytos vt sistemos, nei sklandziai ir patogiai veikiancio e.bilieto - viskas daroma tik kazkaip, kada nors ir tik kad butu...

    P.S.: po sovietmecio, mano manymu, vt buvo ivestas tik vienas patogumas klientui - bilietuko pirkimas pas vairuotoja. Tikekimes jog e.bilietas su laiku atnes bent panasia nauda...

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
    Tai kad ir stotelese vaituorojas stovejo vos ne po minute. Ir butent stotelese jam kiti autobusai is galo pypino! Tai niekaip su saugumu nesusije... Be to, tuo metu nesnigo ir gatves buvo nuvalytos ir pabarstytos...
    Tokių situacijų būna vos ne kiekviename maršrute kasdien. Jūsų atveju, galbūt, vairuotojas buvo gavęs nurodymus iš dispečerinės, kad nereikia niekur skubėti, važiuoti "pagal planą", nežiūrint į tai, kad nesilaikoma tvarkaraščių.

    Tenka sutikti su kolegų pasisakymais, kad dabar mieste labai dideli kamščiai net ne piko metu. Tačiau noriu paprieštarauti dėl neva "slidžių" gatvių. Centre gatvės nėra slidžios, kasdien tenka važiuoti centrinėmis gatvėmis. Periferinėje zonoje, be abejo, yra slidoka, tačiau tik stotelių įvažose. Bet tokios oro sąlygos netrukdo kai kurių maršrutų autobusų vairuotojams važinėtis gatvėmis lyg būtų vasara (31, 47, 74). 31 skrenda leidžiantis nuo Gurių kalno, 74 - visą Lelijų - Girininkija atkarpą, 47 - Konstitucijos pr. ir T. Narbuto g. Tačiau nesijaučia, kad autobusas slidinėtų (neduok Dieve) arba būtų nesutvarkytos gatvės. Reiškia visgi vairuotojai sugeba įvertinti eismo sąlygas, žino kada paspausti, kada - sulėtinti. Na o stovėjimas stotelėje be tikslo nervina ne tik Jus, bet ir kitus keleivius, tačiau čia jau reikia apeliuoti arba į vairuotojo, arba į dispečerinės (ar dar kokio velnio) sąžinę.

    Komentuoti:


  • ZuluDrag
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Pastarosiomis dienomis gausiai pasnigus, važiuoti didesniu greičiu yra labai pavojinga, o nėra nieko negali būti svarbiau už keleivių saugumą. Grafiko laikymasis šiuo atveju yra mažiau svarbus (ir nesvarbu, ar dirbi kokiu 30 maršrutu, ar prisirinkai vėlavimų po rytinio piko). Savo galva mąstantys vairuotojai tikrai nebandys skraidyti siekdami žūtbūt pasivyti grafiką.
    Taigi šiuo atveju ZuluDrag kritiką suprasčiau, nebent jei gatvės būtų švarios ir neslidžios.
    Tai kad ir stotelese vaituorojas stovejo vos ne po minute. Ir butent stotelese jam kiti autobusai is galo pypino! Tai niekaip su saugumu nesusije... Be to, tuo metu nesnigo ir gatves buvo nuvalytos ir pabarstytos...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O pats neskubėjimo faktas tai išties nemažai paaiškina. Kodėl gi jį nutylėjote?
    Pastarosiomis dienomis gausiai pasnigus, važiuoti didesniu greičiu yra labai pavojinga, o nėra nieko negali būti svarbiau už keleivių saugumą. Grafiko laikymasis šiuo atveju yra mažiau svarbus (ir nesvarbu, ar dirbi kokiu 30 maršrutu, ar prisirinkai vėlavimų po rytinio piko). Savo galva mąstantys vairuotojai tikrai nebandys skraidyti siekdami žūtbūt pasivyti grafiką.
    Taigi šiuo atveju ZuluDrag kritiką suprasčiau, nebent jei gatvės būtų švarios ir neslidžios.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
    Taigi, tesiant apie e.vilniusticket.lt
    Siandien jau matau atsinaujinusia informacija:


    Kaip suprantu, rodomas tik likutis pinigais. Korteleje turetu buti likes vienas neaktyvuotas 30min bilietas, taciau jo nesimato - kazi ar menesinio irgi nesimatytu? Kokia tada prasme is tokio "informatyvaus" puslapio?
    Beja, transakciju (kaip suprantu, turetu buti papildymai, isnaudoti bilietai ir pan. rodomi) irgi nerodo
    Be to uzejes siandien i si puslapi noreciau zinoti ar bilietas yra papildytas ir ar galiu be papildomu veiksmu juo pasinaudoti - taciau matau tik vakar dienos informacija!.. Ar yra prasme is tokios informacijos siuo atveju?! Tik kaip statistika... Vienu zodziu,- be zodziu
    Kad tas puslapis labai plačiai nebuvo reklamuojamas. O jeigu ir buvo, tai buvo skelbiama, kad jame kol kas galima pasitikrinti ar bilietas yra aktyvuotas. Tik tiek. O artimiausiu metu planuoja jau visas kitas funkcijas paleisti (pildymą ir kt. informaciją). Tad manau čia nervintis dėl to nereikia. Juk ir buvo skelbta, kad veikia tik 1 funkcija kol kas.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Noriu pasiklausti apie Kauno elektroninį bilietą:

    Dabar jau nebėr 3 parų bilieto po bilietų pertvarkos?
    Yra, bet jis be lengvatų. Lengvatininkams pigiau savaitinis.

    Komentuoti:

Working...
X