Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Berods, garsinis signalas nuskamba tik glaudžiant neaktyvintą bilietą (signalas parodo, kad bilietas aktyvuotas). Jeigu priglaudžiamas jau aktyvintas bilietas, tai ekrane tik parodoma informaciją apie jį, bet jokio signalo nenuskamba.
    Suprask, mano mėnesinis jau seniausiai aktyvintas. Tik aš dėl įdomumo tikrinu, ar su garsu nuskaito, ar be. 2 maršruto troleibuse man nuskaitė su garsu, o 6 maršruto troleibuse - be garso. Analogiškai ir autobuse.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Net nežinau, ar čia reik skaityt kaip normaliai neveikiantį el.bilietą, ar ne: priglaudus kortelę prie komposterio nėra garsinio signalo (užtad vaizdinė informacija yra). Kai kur komposterio informacija vos įžiūrima (būna išblyškę ir pan.)
    Berods, garsinis signalas nuskamba tik glaudžiant neaktyvintą bilietą (signalas parodo, kad bilietas aktyvuotas). Jeigu priglaudžiamas jau aktyvintas bilietas, tai ekrane tik parodoma informaciją apie jį, bet jokio signalo nenuskamba.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Net nežinau, ar čia reik skaityt kaip normaliai neveikiantį el.bilietą, ar ne: priglaudus kortelę prie komposterio nėra garsinio signalo (užtad vaizdinė informacija yra). Kai kur komposterio informacija vos įžiūrima (būna išblyškę ir pan.)

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kaune neveikia? KAS TOKIAS NESĄMONES SVAIGSTA?
    Tai niekas ir nesako, kad Kaune nevekia. Sako, kad Vilniujec normaliai neveikia. Ir kritikuojama Klaipėda, sakyčiau, šiuo klausimu toliau už sostinę pažengusi.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Kaune neveikia? KAS TOKIAS NESĄMONES SVAIGSTA?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Pati elektroninio bilieto istorijos pradžia siekia 2006 m., kai trys Lietuvos didieji miestai –Vilnius, Kaunas, Klaipėda – aplikavo į europinę paramą šio bilieto įdiegimui. Pagal tą paraišką vienas bilietas turėjo veikti visuose miestuose. Tam buvo gauta 17 mln. litų paramos, bene 85 proc. visos reikalingos sumos. Koordinuojantis miestas buvo Vilnius, per kurį likusieji gavo savo paramos dalį. Gavus pinigus, skelbti konkursai dėl programinės įrangos ir pan. Konkursą Kaune laimėjo įmonė, kuri gamino ir elektroninius komposterius, ir pati diegė programinę įrangą. Vilnius ir Klaipėda pasuko kitokiu keliu – pirkta tik techninė įranga, o programinę dalį diegė kita įmonė, iš kurios pirktos aptarnavimo paslaugos. Čia ir įvyko lūžis. Kaune ta sistema puikiai veikia, o Vilniuje ir Klaipėdoje ji stringa iki šiol. Nusipirkę tuos komposterius, tą techniką, Vilnius ir Klaipėda tik prisipirko „geležėlių“, kurios nieko nevertos be programinės įrangos.
    Vilniuje programinės įrangos konkursą laimėjo trijų įmonių konsorciumas. UAB „Sonex technologines“, atstovaujantis lietuviškajai pusei, niekada nieko panašaus savo ankstesnėje veikloje nebuvo daręs, tad nieko keisto, kad tie elektroninio bilieto strigimai ir prasidėjo, ir nesibaigia.
    Pagrindinė problema yra ta, kad tas elektroninis bilietas neveikia visuose trijuose miestuose, kaip buvo numatyta pirminiame projekte. ES pradėjo prašyti tuos pinigus grąžinti. Esama tokios OLAF institucijos, nagrinėjančios europinių lėšų naudojimo pažeidimus, prie Europos Komisijos rašto, kuriame teigiama, kad 9 mln. litų, kurie buvo skirti Vilniui ir Klaipėdai, būtų grąžinti. Koks bebūtų teisminio proceso, kuris šiuo metu dar vyksta, rezultatas.
    Situacija yra tokia, kad Vilnius „įdiegęs“ milijonus litų į neveikiantį elektroninį bilietą, dar turės tuos pinigus grąžinti. Nežinau, iš kokių lėšų šie papildomi nuostoliai bus dengiami?
    Meras A. Zuokas, grįžęs po pertraukos vadovauti savivaldybei, norėjo tą bilieto istoriją pabaigti, buvo skelbtas naujas programinės įrangos konkursas, kainavęs kelis milijonus litų, tačiau problema išlieka. Įdomu ir tai, kad kauniečiai, sėkmingai susitvarkę su elektroniniu bilietu, siūlė savo nemokamas paslaugas Vilniui, tačiau jų kažkodėl buvo atsisakyta.
    Nors vicemerui Romui Adomavičiui, likus dviem dienoms iki kortelės įvedimo, buvo aiškiai pasakyta, kad tam nėra pasiruošta, sistema stringa, autobusuose ir troleibusuose neveikia komposteriai, jau nekalbant apie tai, kas darėsi su „Lietuvos spaudos“ kioskais.
    Tačiau sprendimas buvo – vykdyti. Tokia sostinės valdžios veikla turės būti įvertinta politinės atsakomybės požiūriu, nes vilniečiai tapo elementariais bandymų triušiais. O Kaune, prieš įdiegiant elektroninį bilietą, nusamdyti studentai tris mėnesius važinėjo skersai išilgai, bandė įvairios trukmės bilietus, vienu žodžiu, testavo sistemą. Tik įsitikinus, kad viskas veikia gerai, ji buvo pasiūlyta kauniečiams.
    Pakankamas pagrindas mėžti tokius vadovus iš postų. Bet kur tau - pilna rėkiančių, koks Zuokas veiklus ir kūrybingas. Ko gero, bus išrinktas ir trečiai kadencijai.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/150565...2-09-14_18-26/

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Tai kad viskas, ką paksistai pradėjo, virto fiasko. Aišku, vilniečiai kalti, kad tokius išsirinko. Reikia tikėtis ateity jų neberinks.
    Tokios demagogijos neišdrįstų net Zuokas varyt. Nors šiaip jis viską drįsta . Vicemeras Adomavičius net nesugeba atsakyti, kodėl vietoj numatyto paleidimo spalio 1 d. viskas paankstinta 6 savaitėm. Dėl to Paksas kaltas? O gal Brežnevas? Būtų klausę specialistų, normaliai išbandę ir viskas gerai būtų.
    Kainodarą turbūt Zuokas su Adomavičium patys kūrė - 1 mėn. 100 Lt, 3 mėn. 300 Lt ir t. t. Svarbiausia užduotis buvo teisingai sudauginti. Tikrai nereikia būti Nausėda norint suprasti, kad didesnių laikotarpių bilietams turi būti taikoma bent nedidelė nuolaida, jog apsimokėtų pirkti. Bet godumas ir bukumas beribiai. Įdomu, kiek pardavė 270 dienų trukmės bilietų, kurie kainuoja 900 Lt? O gal kainodarą Paksas kūrė?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Zuokas jau seniai susikompromitavęs. Keik dar reikės lipti ant grėblio? Kol jis ne tik galvą, bet ir kiaušinius sudaužys?

    Komentuoti:


  • Draugas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai kad viskas, ką paksistai pradėjo, virto fiasko. Aišku, vilniečiai kalti, kad tokius išsirinko. Reikia tikėtis ateity jų neberinks.
    O tai ką siūlai rinkti tada? Kokios alternatyvos? Hm.. seniai ieškau atsakymo į šį klausimą, bet jo niekaip nerandu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai kad viskas, ką paksistai pradėjo, virto fiasko. Aišku, vilniečiai kalti, kad tokius išsirinko. Reikia tikėtis ateity jų neberinks.

    Komentuoti:


  • Draugas
    replied
    Gerai, kad ne vilnietis esu o siaip tai nieko kito nebuvo galima tikėtis kaip fiasko.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Chaosas Vilniaus viešajame transporte tęsis dar ilgai
    Jau praėjo beveik mėnuo, kai Vilniaus viešajame transporte turėtų veikti elektroninio bilieto sistema, tačiau ji vis dar stringa. Vilniečio kortelių neįmanoma nei įsigyti, nei papildyti. Vilniečiai turėtų apsišarvuoti kantrybe, mat sistema sklandžiai neveiks dar porą mėnesių ar net ilgiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Paskubėta... Kaip išvis apsiverčia kažkam liežuvis šitą žodį vartotį, kalbant apie sistemą, kuri diegiama jau matyt ilgiau nei 4-is metus...
    Todėl, kad "valdiškas" reikalas, niekas per daug neskuba ir daug suinteresuotų kaišioti pagalius, lygiai tas pats su LG, nes konkursai irgi jau senai buvo paskelbti sistemoms dėl bilietų internetu ir kt.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Paskubėta... Kaip išvis apsiverčia kažkam liežuvis šitą žodį vartotį, kalbant apie sistemą, kuri diegiama jau matyt ilgiau nei 4-is metus...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    R.Adomavičius: atsitiko taip, kad su e.bilietu buvo paskubėta
    Trumpai - pagrindinės problemos dėl softo, taip pat 15-20% transporto priemonių neveikė e.bilieto skaitytuvai, bet tos mašinos buvo pakeistos rezervinėmis.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Patikslinta užbaigimo diena

    Vilniuje nuo rugpjūčio pradeda veikti e.bilietas

    Vilniuje e.bilietas pradės veikti nuo rugpjūčio 15 d. Sistemos testavimo darbus planuojama pradėti jau liepos 15 d. Taip pat viešajame transporte pradės galioti naujos viešojo transporto bilietų rūšys. Tarp jų ir 30 ir 60 minučių bilietai, o terminuotieji mėnesio bilietai galios 30 dienų nuo pirmojo panaudojimo. Priešingai nei iki šiol, jei gyventojas terminuotą mėnesinį bilietą įsigys mėnesio 15 d., jis nuo papildymo dienos juo galės naudotis 30 dienų.

    „Vienkartinius bilietus pakeis 30 ir 60 minučių trukmės bilietai, tai leis keleiviams per nustatyta laiką persėsti ne kartą iš vienos transporto priemonės į kitą ir už tai papildomai nemokėti. Taip pat įvesime ir papildomus ilgalaikio galiojimo bilietus – 3,6,9 mėnesių, kuriais galės patogiai naudotis ne tik moksleiviai ir studentai, bet ir darbdaviai,“ – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.

    Iki šiol buvę atskiri autobusų ir troleibusų bilietai bus apjungti į vieną, o bilieto galiojimą bus galima pasitikrinti viešajame transporte esančiuose komposteriuose, kurie pradės veikti taip pat nuo rugpjūčio 15 d. Taip pat miesto svečiams bus pasiūlyti 1,2 ir dešimties dienų viešojo transporto bilietai.

    „Tikimės, kad artėjančią savaitę Seimui patvirtins 9 % PVM lengvatą viešajam transportui. Tuomet mieste viešojo transporto bilietų kainas mažinsime, nes valstybei nebeturėtumėm mokėti 21 % PVM.
    bernardinai.lt

    Kažkaip nemačiau kad įrenginiai būtų perprogramuojami, bet matyt tam daug laiko ir nereikia.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    E.bilieto projektas Vilniuje priartėjo prie finišo
    Autorius: Violeta Grigaliūnaitė / 15min.lt
    Kaune nuo liepos 1-osios nebeliks popierinių vienkartinių bilietų. Taip nusprendė miesto taryba, vykdydama elektroninio bilieto projektą. Vilniuje šis procesas kiek atsilieka, tačiau žadama, kad jau liepą taip pat bus pasiruošta visiškai pereiti prie e.bilieto.

    Kauno miesto taryba ketvirtadienį pritarė sprendimui nuo šių metų liepos 1 d. sustabdyti popierinių vienkartinių bilietų platinimą. Jų galima bus įsigyti tik autobusuose ir troleibusuose, tiesa, šiek tiek brangiau – vienkartinis e.bilietas kainuos 1,8 Lt, popierinis transporto priemonėje – 2 Lt.

    Kauno meras Andrius Kupčinskas nepraleido progos pasididžiuoti, kad Kaunas pirmasis iš Lietuvos miestų įgyvendina šią naujovę.

    Pabaigą žada dar liepą

    Iš tiesų – e.bilieto įdiegimas sostinėje stringa jau ne vienerius metus. Kelis kartus atidėliotas įgyvendinimo laikas, apipintas skandalais ir teismais, atrodo pagaliau priartėjo.

    Anot Vilniaus miesto tarybos narės, E.miesto darbo grupės vadovės Indrės Jakaitytės, e.bilieto projektas turėtų būti baigtas ir sistema veikti turėtų pradėti jau liepą.

    „Šiuo metu intensyviai tam ruošiamasi: baigiama kurti keleivių savitarnos sistema internete, programuojamos e.bilieto sistemos (back-office, komposteriai, borto kompiuteriai, kontrolierių įrenginiai), ruošiama padidinto patikimumo e.bilieto (elektroninių atsiskaitymų informacinės sistemos) IT infrastruktūra“, – teigė I.Jakaitytė.

    Tikslios datos, kada spaudos kioskuose nebeliks popierinių vienkartinių bilietų, I.Jakaitytė teigė dar negalinti įvardinti. Pasipildyti vienkartinius e.bilietus, įgyvendinus sistemą, tikimasi, bus galima daugelyje vietų – šiuo metu savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ baigia ruošti dokumentus konkursui, kuriame ir paaiškės tie taškai.

    Pildymo būdų ir vietų žada daug

    „Kas norės platinti e.bilietą, atitiks sąlygas, galės prisijungti prie bendros sistemos. Nuo prekybos centrų iki kioskų, pašto skyrių, besidominčių yra tikrai daug. Ir internetu bus galima pasipildyti, kiekvienas vartotojas spręs, kaip jam patogu“, – teigė E.miesto darbo grupės vadovė.

    Pabaigus projekto įgyvendinimą, atsiras daugiau bilietų rūšių. Be paprasto vienkartinio ar mėnesinio, galima bus įsigyti bilietą keliems mėnesiams, pusvalandžiui ar valandai, kuris galios ir persėdus į kitą transporto priemonę. Taip pat bus galima pasipildyti e.piniginę ir, neturint nei vienkartinio, nei mėnesinio bilieto, komposteris troleibuse ar autobuse leis nuskaičiuoti iš e.piniginės mokestį už kelionę.

    „Tai bus labai patogu tiems, kurie rečiau važinėja. Jiems nereikės galvoti, kokių bilietų reikia įsigyti, apsispręsti užteks jau įlipus į transporto priemonę. Jeigu ketinate važiuoti su persėdimu, tuomet galbūt patogiau įsigyti bilietą 60 minučių, jeigu kelionė trumpesnė – gal 30 minučių ar vienkartinį bilietą“, – pasakojo I.Jakaitytė.

    Naujųjų bilietų kainos dar nėra nustatytos. Šiuo metu jos derinamos sostinės savivaldybėje, o tai patvirtinti teks miesto tarybai. Tikimasi, kad šis klausimas bus išspręstas birželį.

    Diegs ir m.transporto paslaugą

    Vilniečiams ruošiamasi pateikti dar vieną naujovę. Anot I.Jakaitytės, Vilnius žengia dar toliau naudodamasis naujausiomis technologijomis ir siūlys visuomeninio transporto bilietą įsigyti mobiliuoju telefonu, net neturint e.bilieto kortelės.

    „Susisiekimo paslaugos“ šiuo metu vykdo konkursą m.transporto sistemai įsigyti, tad vilniečiai dar šiais metais į savo mobiliuosius telefonus galės įsidiegti programėlę, kuri padės įsigyti visuomeninio transporto bilietą, sumokėti už automobilių stovėjimą „Start stop“ principu, išsikviesti taksi, apskaičiuoti orientacinę kelionės taksi kainą ir sumokėti už kelionės paslaugas, išsinuomoti elektrorolerį „e.oranžinį“. Vartotojas galės pasirinkti, iš kokios sąskaitos – mobilaus operatoriaus ar banko, nori atsiskaityti už paslaugas“, – aiškino I.Jakaitytė.

    E.bilieto projektui Vilnius išleido nei daug, nei mažai – apie 9 mln. Lt. Dar 3,5 mln. Lt „Susisiekimo paslaugos“ investuoja į projekto pilną užbaigimą.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Nežinau ar senai egzistuoja šis puslapis, nes niekur nėra jokios datos, bet anksčiau jo nepastebėjau. Jei tai naujas puslapis, vadinasi greitai sulauksime ir el. bilieto įgyvendinimo pabaigos.

    ebilietas.com arba miestobilietas.lt

    EDIT: patikrinau su inteneto archyvu, tai paaiškėjo jog tinklapis sukurtas dar 2011 metų pradžioje. Tai matyt "false alarm"
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.05.03, 12:34.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Jeigu kam reikia- vėl galima patikrinti e.bilieto galiojimą

    http://www.vilniusticket.lt/lt/Patikrinimas/
    Gaila, jog dar neveikia vienkartinio bilieto tikrinimas, tikėkimės ik vasaros susitvarkys

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Jeigu kam reikia- vėl galima patikrinti e.bilieto galiojimą

    http://www.vilniusticket.lt/lt/Patikrinimas/

    Komentuoti:

Working...
X