Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Bet prieš tai buvo dar šitai:

    Vilniečių kelias į darbą: popierinių bilietų nėra, el.bilieto sistema buvo sutrikusi

    Vilniečio kortelės sistemos gedimas padidėjus klientų srautui – sutapimas?

    Sostinės viešajame transporte balandžio pirmosios pokštai užsitęsė

    Antradienio rytas Vilniaus viešajame transporte: popierinių bilietų kioskai neparduoda, e.bilieto papildymo sistema buvo įstrigusi pusantros valandos

    Labai įdomu, kad SP vieniems sako, kad išvis jokių nesklandumų nėra, kitiems pripažįsta, kad sistema buvo sutrikusi pusvalandžiui, tretiems pripažįsta, kad sutrikimus taisė 1,5 valandos Po kažkuriuo straipsniu komentare skaičiau, kad net vidurdienį žmogui nepavyko aktyvuoti 0,5 valandos trukmės bilieto, teko rinktis 1 val. trukmės bilietą, nors toks jam buvo nereikalingas.

    Ačiū VMS už kokybiškas paslaugas!
    Šių ankstesnių naujienų vakar įkelti negalėjau, nes nuo 9:03 val. jau nebeveikė šis forumas.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Bet prieš tai buvo dar šitai:

    Vilniečių kelias į darbą: popierinių bilietų nėra, el.bilieto sistema buvo sutrikusi

    Vilniečio kortelės sistemos gedimas padidėjus klientų srautui – sutapimas?

    Sostinės viešajame transporte balandžio pirmosios pokštai užsitęsė

    Antradienio rytas Vilniaus viešajame transporte: popierinių bilietų kioskai neparduoda, e.bilieto papildymo sistema buvo įstrigusi pusantros valandos

    Labai įdomu, kad SP vieniems sako, kad išvis jokių nesklandumų nėra, kitiems pripažįsta, kad sistema buvo sutrikusi pusvalandžiui, tretiems pripažįsta, kad sutrikimus taisė 1,5 valandos Po kažkuriuo straipsniu komentare skaičiau, kad net vidurdienį žmogui nepavyko aktyvuoti 0,5 valandos trukmės bilieto, teko rinktis 1 val. trukmės bilietą, nors toks jam buvo nereikalingas.

    Ačiū VMS už kokybiškas paslaugas!

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Vilniečio kortelė jau veikia be sutrikimų

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.
    Tai as ta pati ir parasiau :

    Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Vilniuj man patiko, kad yra dieninis bilietas. Kaune reikia pirkti tridienį, o jei esi lengvatininkas - savaitinį!
    Na, galėtų Kaunas bent jau dieninį bilietą paprastiems ir lengvatininkams įvest. Nes per brangiai gaunasi 16.80lt mokėt vienai dienai

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Vilniuj man patiko, kad yra dieninis bilietas. Kaune reikia pirkti tridienį, o jei esi lengvatininkas - savaitinį!

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai čia tik Kaune kainodara logiška.
    Tuo tarpu Vilniaus valdžia turbūt nesupranta, kad, jeigu ilgalaikis bilietas neleidžia sutaupyti nė cento, niekas jo nepirks.
    Vilniaus valdžiai svarbu sau kuo daugiau į kišenę įsidėt

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Šiaip tai kuo ilgesnį bilietą perki (3, 7, 30, 92), tuo irgi būna pigiau.

    Be to, su nuolatiniu netgi greičiau.
    Tai čia tik Kaune kainodara logiška.
    Tuo tarpu Vilniaus valdžia turbūt nesupranta, kad, jeigu ilgalaikis bilietas neleidžia sutaupyti nė cento, niekas jo nepirks.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Pažįstu daugybę žmonių, kurie tevažinėja "darbas-namai" (na ir iš jų kai kurie dar kokį kartą-kitą per mėnesį į bažnyčią). Dažniausiai naudojasi vienu maršrutu, kur ir persėdimai nereikalingi. Pvz., vienas draugas važinėja 14 maršruto troleibusu iki Gerosios vilties st. - esant geram orui važinėja dviračiu, esant prastam - troleibusu. Vasarą troleibusu nesinaudodamo, nes reikėjo persėdimų, o tas savaime dvigubino kelionės kainą. Man sakę, kad nesinaudos ir nauja sistema, nes kelionė kainuos (darbas-namai) mažiausiai 7 litus (čia, po tų "optimizavimų", geriausiu atveju) - nebeapsimoka, važiuos automobiliu.

    Kitas pavyzdys - nuo Klinikų Antakalnyje st. iki Panerių, su 4 maršruto troleibusu - dabar nereikia jokių persėdimų, atsisėdi ir nuvažiuoji bei parvažiuoji, kelionės kaina 4 Lt. Pagal naują tvarką - brangiau.

    Trečias pavyzdys - nuo Tverečiaus st. Antakalnyje iki Kražių st. su tuo pačiu 4 troleibusu - vėlgi pagal naują sistemą kaži ar ir į 7 Lt vietoj dabar esamų 4 Lt įtilpsi.
    Nesunku paskaičiuot, kad kelionei pabrangus iki 7 Lt labiau apsimokės pirkti mėnesinį (30 d.) bilietą ir juo naudotis. Jeigu važiuojama tik darbo dienomis, tai galima ir už 90 Lt nusipirkt tik darbo dienomis galiojantį bilietą.
    Važinėjant 3 darbo dienas per savaitę - tik tuomet jau neapsimoka pirkti 30 dienų bilieto.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Pažįstu daugybę žmonių, kurie tevažinėja "darbas-namai" (na ir iš jų kai kurie dar kokį kartą-kitą per mėnesį į bažnyčią). Dažniausiai naudojasi vienu maršrutu, kur ir persėdimai nereikalingi. Pvz., vienas draugas važinėja 14 maršruto troleibusu iki Gerosios vilties st. - esant geram orui važinėja dviračiu, esant prastam - troleibusu. Vasarą troleibusu nesinaudodamo, nes reikėjo persėdimų, o tas savaime dvigubino kelionės kainą. Man sakę, kad nesinaudos ir nauja sistema, nes kelionė kainuos (darbas-namai) mažiausiai 7 litus (čia, po tų "optimizavimų", geriausiu atveju) - nebeapsimoka, važiuos automobiliu.

    Kitas pavyzdys - nuo Klinikų Antakalnyje st. iki Panerių, su 4 maršruto troleibusu - dabar nereikia jokių persėdimų, atsisėdi ir nuvažiuoji bei parvažiuoji, kelionės kaina 4 Lt. Pagal naują tvarką - brangiau.

    Trečias pavyzdys - nuo Tverečiaus st. Antakalnyje iki Kražių st. su tuo pačiu 4 troleibusu - vėlgi pagal naują sistemą kaži ar ir į 7 Lt vietoj dabar esamų 4 Lt įtilpsi.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Šiaip tai kuo ilgesnį bilietą perki (3, 7, 30, 92), tuo irgi būna pigiau.

    Be to, su nuolatiniu netgi greičiau.
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.30, 10:33.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesupratau teiginio. Juk jei turi nuolatinį, tai gali važiuot belekur ir belenkiek.
    Mintis buvo ta, kad važinėti naudojantis vienkartiniais bilietėliais yra pigiau, bet tik tuo atveju, jeigu daugiau niekur nevažinėji. Tuo tarpu 30 dienų bilietas suteikia teisę savęs neriboti, todėl gali troleibusu/autobusu nuvažiuot ir į barą ir į parduotuvę, o ne tik į darbą

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.
    Nesupratau teiginio. Juk jei turi nuolatinį, tai gali važiuot belekur ir belenkiek.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Imkim darbo zmogu. Jei yra 22 darbo dienos po 3.6Lt tai viso gaunasi 79Lt. Jei pora dienu per menesi nevaziuoja viesuoju, pavyzdziui kazkas i darba paveza, jau netgi neapsimoka nuolatinis. As pats pazistu pora zmoniu, kurie praktiskai kas diena i darba vaziuoja ir neperka nuolatiniu, nes ne daugiau isleidzia taloneliams. Jiems menesio islaidos svyruoja grynai ties nuolatinio kaina. Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt. Numetus kokius 5Lt nuo nuolatinio tada jau tikrai niekam is darbo zmoniu neapsimoketu vazinet vienkartiniais, bet prie esamos kainodaros - vazineja.
    Na, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
    Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.
    Imkim darbo zmogu. Jei yra 22 darbo dienos po 3.6Lt tai viso gaunasi 79Lt. Jei pora dienu per menesi nevaziuoja viesuoju, pavyzdziui kazkas i darba paveza, jau netgi neapsimoka nuolatinis. As pats pazistu pora zmoniu, kurie praktiskai kas diena i darba vaziuoja ir neperka nuolatiniu, nes ne daugiau isleidzia taloneliams. Jiems menesio islaidos svyruoja grynai ties nuolatinio kaina. Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt. Numetus kokius 5Lt nuo nuolatinio tada jau tikrai niekam is darbo zmoniu neapsimoketu vazinet vienkartiniais, bet prie esamos kainodaros - vazineja.
    Paskutinis taisė Gator; 2013.03.30, 01:11.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
    Pigiau tik tiems kurie važiuoja be persėdimų. Visiems kitiems su laikiniu el. bilietu kelionė yra pigesnė.
    Pavyzdžiui aš naudodamasis valandiniu bilietu kas dieną sutaupau po 1.20 Lt O tie kurie naudojasi pusvalandiniu bilietu gali sutaupyti ir 3.6 Lt ir daugiau. Čia skaičiuota maršrutui pirmyn-atgal su vienu persėdimu. O jei persėdimų yra daugiau - sutaupyti galima dar labiau.
    Manau didžioji dalis žmonių perka talonėlius tik dėl to, kad nežino ar nesupranta naujos tvarkos.
    Apie dalį nuolatinių keleivių ir nekalbu. Tokie naudojasi ir naudosis 30 d. bilietais.
    Bet keleiviai, kurie kelionės tikslą pasiekia be persėdimų,arba kurių kelionė trunka ilgiau nei 1 val., tokie tai žinoma, kad iki paskutiniųjų šluos talonėlius. Juk kam jiems mokėti už paslaugą, kuria nesinaudos (t.y. persėdimas)?
    Išvada: reikia piginti terminuotus bilietus. Nes dabar net ne visiems nuolatiniams keleiviams apsimoka juos pirkti.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.03.29, 08:41.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
    Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.
    Jei važiuojama ne visomis savaitės dienomis, arba tik darbo dienomis su pusvalandiniu bilietu, tuomet pirkti nuolatinio bilieto neapsimoka.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Nesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
    Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai to ir buvo galima tikėtis- visiškai normalu, kad žmonės iki paskutinio momento išnaudos galimybę keliauti pigiau. Juk naudotis talonėliais galima bus iki liepos mėnesio. Ir bilietai pas vairuotojus, juk taip pat smarkiai brangsta.
    Pigiau tik tiems kurie važiuoja be persėdimų. Visiems kitiems su laikiniu el. bilietu kelionė yra pigesnė.
    Pavyzdžiui aš naudodamasis valandiniu bilietu kas dieną sutaupau po 1.20 Lt O tie kurie naudojasi pusvalandiniu bilietu gali sutaupyti ir 3.6 Lt ir daugiau. Čia skaičiuota maršrutui pirmyn-atgal su vienu persėdimu. O jei persėdimų yra daugiau - sutaupyti galima dar labiau.
    Manau didžioji dalis žmonių perka talonėlius tik dėl to, kad nežino ar nesupranta naujos tvarkos.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Šiandien iš Arturo Zuoko FB paskyros:

    Kviečiu pirmiesiems išbandyti Vilniečio kortelės atsiskaitymą internetu. Tiesiog savo vardą, pavardę ir kontaktinį telefono numerį nusiųskite el.p. vaziuoju@vilniustransport.lt
    [FB registracija nevyksta.]

    Komentuoti:

Working...
X