Parašė Marius_vln
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektroninis bilietas
Collapse
X
-
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
Vilniečių kelias į darbą: popierinių bilietų nėra, el.bilieto sistema buvo sutrikusi
Vilniečio kortelės sistemos gedimas padidėjus klientų srautui – sutapimas?
Sostinės viešajame transporte balandžio pirmosios pokštai užsitęsė
Antradienio rytas Vilniaus viešajame transporte: popierinių bilietų kioskai neparduoda, e.bilieto papildymo sistema buvo įstrigusi pusantros valandos
Labai įdomu, kad SP vieniems sako, kad išvis jokių nesklandumų nėra, kitiems pripažįsta, kad sistema buvo sutrikusi pusvalandžiui, tretiems pripažįsta, kad sutrikimus taisė 1,5 valandos Po kažkuriuo straipsniu komentare skaičiau, kad net vidurdienį žmogui nepavyko aktyvuoti 0,5 valandos trukmės bilieto, teko rinktis 1 val. trukmės bilietą, nors toks jam buvo nereikalingas.
Ačiū VMS už kokybiškas paslaugas!
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.
Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVilniuj man patiko, kad yra dieninis bilietas. Kaune reikia pirkti tridienį, o jei esi lengvatininkas - savaitinį!
Komentuoti:
-
Vilniuj man patiko, kad yra dieninis bilietas. Kaune reikia pirkti tridienį, o jei esi lengvatininkas - savaitinį!
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai čia tik Kaune kainodara logiška.
Tuo tarpu Vilniaus valdžia turbūt nesupranta, kad, jeigu ilgalaikis bilietas neleidžia sutaupyti nė cento, niekas jo nepirks.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąŠiaip tai kuo ilgesnį bilietą perki (3, 7, 30, 92), tuo irgi būna pigiau.
Be to, su nuolatiniu netgi greičiau.
Tuo tarpu Vilniaus valdžia turbūt nesupranta, kad, jeigu ilgalaikis bilietas neleidžia sutaupyti nė cento, niekas jo nepirks.
Komentuoti:
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąPažįstu daugybę žmonių, kurie tevažinėja "darbas-namai" (na ir iš jų kai kurie dar kokį kartą-kitą per mėnesį į bažnyčią). Dažniausiai naudojasi vienu maršrutu, kur ir persėdimai nereikalingi. Pvz., vienas draugas važinėja 14 maršruto troleibusu iki Gerosios vilties st. - esant geram orui važinėja dviračiu, esant prastam - troleibusu. Vasarą troleibusu nesinaudodamo, nes reikėjo persėdimų, o tas savaime dvigubino kelionės kainą. Man sakę, kad nesinaudos ir nauja sistema, nes kelionė kainuos (darbas-namai) mažiausiai 7 litus (čia, po tų "optimizavimų", geriausiu atveju) - nebeapsimoka, važiuos automobiliu.
Kitas pavyzdys - nuo Klinikų Antakalnyje st. iki Panerių, su 4 maršruto troleibusu - dabar nereikia jokių persėdimų, atsisėdi ir nuvažiuoji bei parvažiuoji, kelionės kaina 4 Lt. Pagal naują tvarką - brangiau.
Trečias pavyzdys - nuo Tverečiaus st. Antakalnyje iki Kražių st. su tuo pačiu 4 troleibusu - vėlgi pagal naują sistemą kaži ar ir į 7 Lt vietoj dabar esamų 4 Lt įtilpsi.
Važinėjant 3 darbo dienas per savaitę - tik tuomet jau neapsimoka pirkti 30 dienų bilieto.
Komentuoti:
-
Pažįstu daugybę žmonių, kurie tevažinėja "darbas-namai" (na ir iš jų kai kurie dar kokį kartą-kitą per mėnesį į bažnyčią). Dažniausiai naudojasi vienu maršrutu, kur ir persėdimai nereikalingi. Pvz., vienas draugas važinėja 14 maršruto troleibusu iki Gerosios vilties st. - esant geram orui važinėja dviračiu, esant prastam - troleibusu. Vasarą troleibusu nesinaudodamo, nes reikėjo persėdimų, o tas savaime dvigubino kelionės kainą. Man sakę, kad nesinaudos ir nauja sistema, nes kelionė kainuos (darbas-namai) mažiausiai 7 litus (čia, po tų "optimizavimų", geriausiu atveju) - nebeapsimoka, važiuos automobiliu.
Kitas pavyzdys - nuo Klinikų Antakalnyje st. iki Panerių, su 4 maršruto troleibusu - dabar nereikia jokių persėdimų, atsisėdi ir nuvažiuoji bei parvažiuoji, kelionės kaina 4 Lt. Pagal naują tvarką - brangiau.
Trečias pavyzdys - nuo Tverečiaus st. Antakalnyje iki Kražių st. su tuo pačiu 4 troleibusu - vėlgi pagal naują sistemą kaži ar ir į 7 Lt vietoj dabar esamų 4 Lt įtilpsi.
Komentuoti:
-
Šiaip tai kuo ilgesnį bilietą perki (3, 7, 30, 92), tuo irgi būna pigiau.
Be to, su nuolatiniu netgi greičiau.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.30, 10:33.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNesupratau teiginio. Juk jei turi nuolatinį, tai gali važiuot belekur ir belenkiek.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, bet čia su sąlyga, kad tas darbo žmogus važinės tik į darbą ir iš jo. O kur nors kitur - nuosava mašina.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąImkim darbo zmogu. Jei yra 22 darbo dienos po 3.6Lt tai viso gaunasi 79Lt. Jei pora dienu per menesi nevaziuoja viesuoju, pavyzdziui kazkas i darba paveza, jau netgi neapsimoka nuolatinis. As pats pazistu pora zmoniu, kurie praktiskai kas diena i darba vaziuoja ir neperka nuolatiniu, nes ne daugiau isleidzia taloneliams. Jiems menesio islaidos svyruoja grynai ties nuolatinio kaina. Tokia kainodara, kad nuolatinis apsimoketu tik tiems kas vaziuos dazniau nei du kartus po 1.8Lt. Numetus kokius 5Lt nuo nuolatinio tada jau tikrai niekam is darbo zmoniu neapsimoketu vazinet vienkartiniais, bet prie esamos kainodaros - vazineja.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.Paskutinis taisė Gator; 2013.03.30, 01:11.
Komentuoti:
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąPigiau tik tiems kurie važiuoja be persėdimų. Visiems kitiems su laikiniu el. bilietu kelionė yra pigesnė.
Pavyzdžiui aš naudodamasis valandiniu bilietu kas dieną sutaupau po 1.20 Lt O tie kurie naudojasi pusvalandiniu bilietu gali sutaupyti ir 3.6 Lt ir daugiau. Čia skaičiuota maršrutui pirmyn-atgal su vienu persėdimu. O jei persėdimų yra daugiau - sutaupyti galima dar labiau.
Manau didžioji dalis žmonių perka talonėlius tik dėl to, kad nežino ar nesupranta naujos tvarkos.
Bet keleiviai, kurie kelionės tikslą pasiekia be persėdimų,arba kurių kelionė trunka ilgiau nei 1 val., tokie tai žinoma, kad iki paskutiniųjų šluos talonėlius. Juk kam jiems mokėti už paslaugą, kuria nesinaudos (t.y. persėdimas)?
Išvada: reikia piginti terminuotus bilietus. Nes dabar net ne visiems nuolatiniams keleiviams apsimoka juos pirkti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.03.29, 08:41.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kaip pastoviai važinėjantys žmonės perka talonėlius.
Gi nuolatiniai yra. Valandiniams/vienkartiniams milžiniškas antkainis uždėtas.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai to ir buvo galima tikėtis- visiškai normalu, kad žmonės iki paskutinio momento išnaudos galimybę keliauti pigiau. Juk naudotis talonėliais galima bus iki liepos mėnesio. Ir bilietai pas vairuotojus, juk taip pat smarkiai brangsta.
Pavyzdžiui aš naudodamasis valandiniu bilietu kas dieną sutaupau po 1.20 Lt O tie kurie naudojasi pusvalandiniu bilietu gali sutaupyti ir 3.6 Lt ir daugiau. Čia skaičiuota maršrutui pirmyn-atgal su vienu persėdimu. O jei persėdimų yra daugiau - sutaupyti galima dar labiau.
Manau didžioji dalis žmonių perka talonėlius tik dėl to, kad nežino ar nesupranta naujos tvarkos.
Komentuoti:
-
Šiandien iš Arturo Zuoko FB paskyros:
Kviečiu pirmiesiems išbandyti Vilniečio kortelės atsiskaitymą internetu. Tiesiog savo vardą, pavardę ir kontaktinį telefono numerį nusiųskite el.p. vaziuoju@vilniustransport.lt
[FB registracija nevyksta.]
Komentuoti:
Komentuoti: