Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektroninis bilietas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O jeigu reikia persėsti? Prabango?

    Gana ištraukinėti kažkokias konkrečias situacijas ir aiškinti. Jeigu kalbame bendru aspektu, tai ir kalbėkime. O tai prasidės šaudymas - atsišaudymas traukiant pačias rečiausias gyvenimo situacijas ir iš jų darant išvadas.
    Važiuoti be persėdimo vienu maršrutu nėra reta situacija.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kas dėl miesto svečių ir tų, kurie labai retai naudojasi viešuoju transportu- galėtų tiesiog nebranginti bilietų pas vairuotojus ir problemos nebūtų.
    Tuomet kiltų kita problema - transporto vėlavimai dėl masinių bilieto pirkimų pas vairuotojus. Juk kokiu nors 18 autobusu bus pigiau pirkti pas vairuotoją bilietą už 2,50, nei pakloti 3,20 už valandinį bilietą. Bet čia tik teoriškai - praktikoje ir kur kas trumpesnėms kelionėms žmonės renkasi bilietus pas vairuotoją vietoje pusvalandinių.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Ir taip be galo diskutuosite? Esmė tame, kad vieniems kelionė pabrango, kitiems - atpigo. Pabrango nežymiai, užtat keliaujantiems su persėdimu atpigo net labai. Ir tai yra labai svarbu, nes po viešojo transporto pertvarkos labai stipriai padidės keleivių, kuriems teks persėsti, skaičius. Žinoma, nėra gerai, kad kai kuriems keleiviams kelionė brangs, bet, deja, visiems tinkančios kainodaros nesukursi.
    Kas dėl miesto svečių ir tų, kurie labai retai naudojasi viešuoju transportu- galėtų tiesiog nebranginti bilietų pas vairuotojus ir problemos nebūtų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O jei nereikia persėsti? Atpigo?
    O jeigu reikia persėsti? Prabango?

    Gana ištraukinėti kažkokias konkrečias situacijas ir aiškinti. Jeigu kalbame bendru aspektu, tai ir kalbėkime. O tai prasidės šaudymas - atsišaudymas traukiant pačias rečiausias gyvenimo situacijas ir iš jų darant išvadas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O jei nereikia persėsti? Atpigo?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O jei nereikėdavo persėsti, tai tik 2 litus. Dabar 2,2 Lt. Atpigo?
    O jeigu reikėdavo persėsti, tai dabar minimum 50 ct pigiau. Prabango?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O jei nereikėdavo persėsti, tai tik 2 litus. Dabar 2,2 Lt. Atpigo?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    lietus, darai problemą iš nieko. Neapsimoka tau pirkti kortelės - pirkt bilietą pas vairuotoją. Jeigu ir tai tau neapsimoka - važiuok su savo mašina, nuomokis automobilį arba samdykis taksi. Gali ir sraigtasparniu skristi. Jokio skirtumo. Faktas, kad kiekvienas patenkintas nebus.

    O bilietai daugumoje atvejų atpigo. Jeigu anksčiau reikėdavo persėsti ir sumokėti 4 Lt, tai dabar reiks sumokėti blogiausiu atveju 3,5 Lt (o jeigu važiuoji trumpiau, tai išvis tik 2,2 Lt).

    4 Lt kaip užstatas? Tai tu nori pasakyt, kad kitas žmogus sumokėjęs tuos 4 Lt gaus kažkieno naudotą apbraižytą ir kitaip nusidevėjusią kortelę? O kaip tuomet galimybė pildyti internetu ir kitos e. paslaugos, kurios suriša kortelę su konkrečiu asmeniu?

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Nė velnio ne atpigo, nes ir anksčiau galėjai įsigyti terminuotą bilietą ir persėsdinėti kiek nori, jeigu nuolat gyveni ir naudojiesi VT. O ta dalis tai nuvažiuok ryte į stotį ir pažiūrėk į iš rajonų atvykstančius autobusus ir traukinius. 80 procentų keleivių važiuoja su siuntimais į santariškes, o tie važiavimai būna geriausiu atveju 1 kartą per tris mėnesius, nors daugumai ir daug rečiau.
    Aš neperku terminuotų, man jų nereikia. Nėra čia ką ir šnekėti, jei ankščiau kaskartą persėsdamas turėjau pramušti po bilietelį, tai dabar to nereikia, tai paaiškink, kaip dabar gali būt brangiau? Aš manau, kad ta tavo minėta didžioji dalis, kuri Vilniuje apsilanko kartą į metus, VT sudaro iki 5 proc daugiausiai, tie kaip tu sakai, kurie atvažiuoja kartą į tris menėsius, tai jau gali sau leisti ir nusipirkti kortelę už 4 litus.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Nė velnio ne atpigo, nes ir anksčiau galėjai įsigyti terminuotą bilietą ir persėsdinėti kiek nori, jeigu nuolat gyveni ir naudojiesi VT. O ta dalis tai nuvažiuok ryte į stotį ir pažiūrėk į iš rajonų atvykstančius autobusus ir traukinius. 80 procentų keleivių važiuoja su siuntimais į santariškes, o tie važiavimai būna geriausiu atveju 1 kartą per tris mėnesius, nors daugumai ir daug rečiau.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    O tokių kaip aš kiekvieną dieną Vilniuje susidaro nemaža dalis. Todėl iš karto galėjo paskelbti, kad vienkartiniai bilietai brangsta iki 3,5, bet nemeluot, kad VT pinga. Be to aiškiai pasakyti, kad Vilniaus VT orentuotas tik į miestečius, o iš užmiesčio į Vilnių patogiau atvykti nuosavu automobiliu, nes taip pigiau. Tik įdomu į kokius Vilniaus gyventojus orentuotas 88 maršruto autobusas?
    Įdomu kokia ta nemaža dalis, Olandijoj, Vokietijoj, Italijoj aš taip manau, kad turistu ir atvykeliu skaičius yra ženkliai didesnis, bet....
    Kaip čia pasakius, dėl to pigumo, jei Vilniuje nori su automobiliu nuvažiuoti į centrą, mokėsi už stovėjimą, 3 arba 6 litus už valandą, kur dar kamščiai ir t.t.
    88 kam? Turistam pagrinde pasiekti Centrą, Stoti ir t.t. iš oro uosto, 1 euras už vienkartinį bilietą, bent jau Europiečiui tikrai nedideli pinigai, nes pas juos daugiau kainuoja, aišku gali ir taksistui mokėti 20 litu, jei tau 3,5lt per daug.
    Aš sakau, naivu tikėtis, kad dėl žmogaus, kuris būna Vilniuj kartą per metus ar du, pigins kainas, man naudojant vienkartinius bilietus kelionės atpigo, nes nebereikia laukti tam tikro tiesioginio maršruto, galiu rinktis eilę su persėdimais, kurie nuveža kartais ir greičiau.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Arba padaryti "bendrą" sistema su kitais miestais, tai yra, kad galėtum naudoti savo miesto e-bilietą kituose miestuose.
    Tai taip ir buvo sugalvota, bet neįgyvendinta.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O tokių kaip aš kiekvieną dieną Vilniuje susidaro nemaža dalis. Todėl iš karto galėjo paskelbti, kad vienkartiniai bilietai brangsta iki 3,5, bet nemeluot, kad VT pinga. Be to aiškiai pasakyti, kad Vilniaus VT orentuotas tik į miestečius, o iš užmiesčio į Vilnių patogiau atvykti nuosavu automobiliu, nes taip pigiau. Tik įdomu į kokius Vilniaus gyventojus orentuotas 88 maršruto autobusas?

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Daugumai žmonių kurie kartą per kelis metus atvyksta į Vilnių ir beveik niekada nebūna Kaune, o Klaipėdoje iš vis nėra buve, kam toks bilietas galiojantis ten kur jie niekada gal ir nebus reikalingas?
    Jei tu karta i metus atvažiuoji, tai jau nepyk, bet dėl kiekvieno nedarys kaip jam patogu butu ir pigu, aplamai miesto VT turi būt patogus ir oriantuotas ne į tuos kas kartą į metus pasinaudoja, o į tuos kas naudojasi kas dieną, tai yra miestiečius. Kiek esu buvęs Europos miestuose, visur kainos yra geresnės ir lankstesnės to miesto gyventojams, o ne turistams, ar kažkokiems atvykeliams. Na bet betkokiu atvėju, Vilniaus sistemai dar yra kur tobulėt labai smarkiai.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Daugumai žmonių kurie kartą per kelis metus atvyksta į Vilnių ir beveik niekada nebūna Kaune, o Klaipėdoje iš vis nėra buve, kam toks bilietas galiojantis ten kur jie niekada gal ir nebus reikalingas? Gaunasi, kad tie 4 Lt daugiau negu, kad iš viso jų kelionė kainuoja Vilniaus VT.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    O jeigu mano mieste nėra VT? Tai kokia prasmė iš bendro bilieto, o pavyzdžiui Alytuje tai el. bilietas turbūt niekada nebus realizuotas.
    Tai keturi litai nemanau, kad labai didelė suma, įsigyjant bilietą didiesiems Lietuvos miestams. O šiaip man vis dar keista, kad nebebus visiškai jokių vienkartinių bilietų, išskyrus pas vairuotuoją, galėtu būti savitarnos bilietų kasos, kaip kad daug kur yra, ir svečiam iš kitų miestų papraščiau būtų ir turistam, esant galimybei pasirinkti kalbą, norint pirkti bilietą.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O jeigu mano mieste nėra VT? Tai kokia prasmė iš bendro bilieto, o pavyzdžiui Alytuje tai el. bilietas turbūt niekada nebus realizuotas.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    O aš pamanaiu, kadangi dabar bilietai Vilniuje bus tik su vilniečio kortele (jeigu nenori permokėti), tai galėtų tuos 4 Lt kaip užstatą imti. Pasinaudojai, pridavei ir tuos 4Lt atgavai, nes jeigu Vilniuje būti kartą per du metus tai VT naudotis neapsimoka jau....

    Arba padaryti "bendrą" sistema su kitais miestais, tai yra, kad galėtum naudoti savo miesto e-bilietą kituose miestuose.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O aš pamanaiu, kadangi dabar bilietai Vilniuje bus tik su vilniečio kortele (jeigu nenori permokėti), tai galėtų tuos 4 Lt kaip užstatą imti. Pasinaudojai, pridavei ir tuos 4Lt atgavai, nes jeigu Vilniuje būti kartą per du metus tai VT naudotis neapsimoka jau....

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Vilniečio kortelę jau galima pasipildyti internetu! Ir dar daug kitų naudingų funkcijų
    www.vilniusticket.lt/lt/Naujienos/id:56

    Komentuoti:

Working...
X