Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rytis001
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Aut. Audronius Ulozevičius. 1983 m.

    Atvaizdas


    Klaipėdos AP Ikarus 260 gar.nr. 1235 (nuo 1981m. 1018) 11-27лиж gautas 1977m. Po kapitalinio remonto perdažytas balta-vyšnine spalva.

    Atvaizdas



    http://www.epaveldas.lt
    balta-raudona\vysnine buvo dazomi autobusai po kapitalinio taline arba kaliningrade regis

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Aut. Audronius Ulozevičius. 1983 m.



    Klaipėdos AP Ikarus 260 gar.nr. 1235 (nuo 1981m. 1018) 11-27ллж gautas 1977m. Po kapitalinio remonto perdažytas balta-vyšnine spalva.




    http://www.epaveldas.lt
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.09.12, 06:48.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė trolyno Rodyti pranešimą
    Beje liko nostalgija Ikarusui 250 modeliui. raudonas,kad is toli butu matomas, kursuodavo tarp miestų

    https://lt.wikipedia.org/wiki/Ikarus_250
    Kiek su šitu modeliu teko važiuoti

    Pamenu spidometre 99-100 , daugiau neidavo , minkštos sėdynės , tas kaukimas budavo durys į šoną atsidarydavo

    Komentuoti:


  • trolyno
    replied
    Beje liko nostalgija Ikarusui 250 modeliui. raudonas,kad is toli butu matomas, kursuodavo tarp miestų

    https://lt.wikipedia.org/wiki/Ikarus_250

    Komentuoti:


  • Tigras
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Bet kodėl būtent Scania - Ikarus ant autobuso yra klausiu.
    SCANIA-vazuokle
    IKARUS-kebulas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Straipsnis iš temos kaip prie sovietų buvo blogai. Lietuvoje ir taip anksčiau laiko daugumoje miestų buvo užversti Ikarusai, tiesiog supjaustant į metalo laužą. Taip pat ir daug LAZų, kurie dar galėjo bent po keletą metų važinėti. Tiesiog Lietuvoje VT buvo įgyvendintas visiškas liberalizmas ir laisva rinka, dėl kurios ir turime pačia blogiausią situaciją su VT iš visų gretimų šalių, net ne ES narių...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    Visi be abejo, kad nebuvo. Tačiau, įtariu, kad paskutinis atnaujinimas buvo prieš 1990 m. O 1992 m.
    Taip, mes paskelbėme nepriklausomybę ir mūsų įstaigų "įsisavinimo planai" pradėjo strigti. Bet 1989, 88, 87 ir t.t. buvo gaunama visur visko nuolat.

    [QUOTE=kostasas;899042] O 1992 m. berods 60 procentų viso Lietuvos autobusų parko buvo susidėvėję. QUOTE]
    Ką reiškia susidėvėję? 2 metai? 5 metai? 10 metų? 15 metų?

    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    Bet kalbėti apie Ikarus'us kaip apie super gėrį, tai tas pats kas sakyti, jog televizorius Record ar Šilelis yra jėga, nes padaužius net 20 metų veikia, o nauji japoniški po 5 metų sugenda
    Nostalgija yra gerai, bet tam tikri dalykai pasensta ne tik morališkai.
    Sutinku, pažanga tam ir yra, kad gyventi geriau, patogiau. Bet kam juodinti praeitį? Aš prisikabinau prie konkrečių argumentų, nes man jie atrodė absoliučiai nelogiški.
    Susirinkę vadovai pasakoja apie "wc", "naujus autobusus", bet, deja, ar dau ilgesnių nei pusantros valandos TARPMIESTINIŲ autobusų turi realiai VEIKIANČIUS WC? Yra nauji? Turbūt 10 procentų. Daryčiau išvadą, kad praeitis juodinama, nes realiai nėra kuo girtis. VT yra chaosas, ir "naujas autovusas su WC" joks argumentas, kai vairuotojas sako "WC nesinaudoti nes smirdės".

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Visi be abejo, kad nebuvo. Tačiau, įtariu, kad paskutinis atnaujinimas buvo prieš 1990 m. O 1992 m. berods 60 procentų viso Lietuvos autobusų parko buvo susidėvėję. Ir jo atnaujinimas neįvyko per dieną, kadangi pirmasis naujas autobusas parvažiavo tik 1994 m.
    Taip pat reikia skirti ir vietinių bei tarptautinių maršrutų niuansus, jau nekalbant apie siekį suteikti klientui komfortabilumo, tuo pačiu ir siekį turėti pelno. Kitaip tariant nelabai įsivaizduoju kaip pramušti maršrutų licencijas į Vakarų Europą su senais ar senesniais Ikarusais. O Lenkija, kurios neaplenksi, sąlygas galėjo statyti įvairiausias, kad apsaugotų savo vežėjus nuo konkurentų. Kita situacija vietiniame fronte. Bet kalbėti apie Ikarus'us kaip apie super gėrį, tai tas pats kas sakyti, jog televizorius Record ar Šilelis yra jėga, nes padaužius net 20 metų veikia, o nauji japoniški po 5 metų sugenda
    Nostalgija yra gerai, bet tam tikri dalykai pasensta ne tik morališkai.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    1992 metų gamybos Ikarus'as ar senas Ikarus'as 1992 metais?
    P.S. Ir prie ko čia delfi, jei straipsnis iš lrt.
    http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...utobusu_parkai
    Atvaizdas

    Atvaizdas
    Kiek važiuota su tuo geltonu Ikarus... Tokia nostalgija apima pamačius...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    1992 metų gamybos Ikarus'as ar senas Ikarus'as 1992 metais?
    Visi Ikarusai 1992 seni nebuvo, nes buvo nuolatinis atnaujinimas ir gavimas.

    Parašė kostasas Rodyti pranešimą
    P.S. Ir prie ko čia delfi, jei straipsnis iš lrt.
    Prie to, kad dauguma skaito defli. LRT nėra populiarus portalas, todėl delfi perspausdina. Jei LRT būtų populiarus - neleistų perspausdinti. Gaila, kad Delfi nepažiūri kritiškai ką perspausdina

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Noriu apginti Ikarus'o garbę

    Manau, kad Ikarus 2-ji serija gerokai lenkė laiką. Reikėtų pasižiūrėti ką 1970-aisias metais gamino kiti gamintojai, kai vengrai išleido 250-ąjį ir kitus modelius. Daugelis, net iki šiol eksploatuojamų Lietuvoje ir gerokai vėliau pagamintų autobusų (visokios skandinaviškos labdaros, vokiški MB, MAN, Setra), dizainu gerokai atsilieka nuo Ikarusų. Beja, "dūmijantys" Ikarusai Lenkijoje važinėjo gerokai ilgiau (o gal dar važinėja iki šiol) nei Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Man 1992 Ikarus'as buvo lygis. Bet ant Delfi nepykstama. Įdomu ar toje knygoje taip rašoma iš tikro.
    1992 metų gamybos Ikarus'as ar senas Ikarus'as 1992 metais?
    P.S. Ir prie ko čia delfi, jei straipsnis iš lrt.
    http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...utobusu_parkai

    Paskutinis taisė kostasas; 2015.08.06, 23:17.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kaip rašoma knygoje „80 metų kelyje“, pirmaisiais nepriklausomybės metais pradėjus ieškoti bendradarbiavimo su Vakarų šalimis galimybių, tapo aišku, jog su pasenusiais šalies autobusų parkais niekas iš Vakarų Europos nenorėjo turėti reikalų. 1992 m. pabaigoje paaiškėjo, kad juodais dūmais spjaudančių, braškančių ir tarškiančių autobusų „Ikarus“ iš Lietuvos pas save nenori įsileisti net lenkai. Valstybės miestų autobusų įmonių vadovai konstatavo, kad apie 60 proc. technikos parkuose yra susidėvėjusios ir artėja krachas, o šį atitolinti padėtų nebent skubus kapitalinis autobusų parkų remontas.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68674678
    Man 1992 Ikarus'as buvo lygis. Bet ant Delfi nepykstama. Įdomu ar toje knygoje taip rašoma iš tikro.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Fotobuse Lenkijos duomenys nėra labai tikslūs, reikėtų naudotis Phototrans.eu

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://fotobus.msk.ru/list.php?t=0&cid=65&mid=27
    Dar daug Ikarusų Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Lenkijoje Čenstakavos mieste prieš savaitėlę teko dar matyti kelis reisuose Ikarus 280. Pradžioje nepatikėjau savo akimis

    Važiuoji važiuoji ir kažkas panašaus prieš akis.
    http://static.panoramio.com/photos/o...l/47457315.jpg
    Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.16, 12:32.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Pagarba tiems, kas turi idėją rekonstruoti 200-tosios serijos Ikarusus.
    Pilnai sutinku , jug čia tokia klasika.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Iš pažystamo sulaukiau klausimo, kurį užduosiu čia. Galbūt kas nors turite ir galite parduoti ikaro švaistiklį, dar tinkamą naudoti pagal paskirtį (nelenktą)? RABA-MAN 200ag (be turbinos).
    Pagarba tiems, kas turi idėją rekonstruoti 200-tosios serijos Ikarusus.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Iš pažystamo sulaukiau klausimo, kurį užduosiu čia. Galbūt kas nors turite ir galite parduoti ikaro švaistiklį, dar tinkamą naudoti pagal paskirtį (nelenktą)? RABA-MAN 200ag (be turbinos).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    250 netinka techninei pagalbai dėl kitokios kėbulo konstrukcijos ir variklio gale.

    Komentuoti:

Working...
X