Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
Kažkodėl įtariu, kad galėjote ne visai tiksliai prisiminti šį 2011 metų pranešimą.
Nes jokių pirktų iš kitur perdarytų Ikarus-ų Rokiškyje neteko matyti, o ir parke tokiais tada nesigyrė
Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
Rokiškio "liuksą" esu matęs maršrute Vilnius - Rokiškis praeitais metais. autobusas važiavo Geležinio vilko gatve.
Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
Kam iš viso pirko tą 260-ą, jei jis važinėjo labai trumpai, o ir jau pirkimo metu atrodė paliegęs?
Jei čia tas pats 383-as, tai autobusas buvo gautas 1987 metais (valst. nr. 4569ЛИШ, pakeistas į ZUH 628) ir važinėjo laaabai ilgai, jei dar dabar yra "fiziškai gyvas".
Nors buvau koks dešimtmetis, puikiai prisimenu kaip dėdė, kuris dirbo, Kauno AP (gal tada kitaip vadinosi) pasakojo, kaip iškart po naujo autobuso gavimo išmontuojami šildytuvai ir parduodami ir klausė mano tėčio ar kartais nereikėtų jam Ikarus'inio šildytuvo...
Miestiniam ikare buvo 2 šildytuvai. Vienas įprastas pečiukas, šildomas nuo variklio, skirtas langams atšildyti. Pečiuko šerdis stora ir pilnai apšildydavo visą šoferio kabiną. Kitas - sauso tipo dyzelinis šildytuvas, "kerogazu" liaudiškai vadinamas. Dabar visiem puikiai žinomas su "webasto" prekiniu ženklu. Kerogazas buvo uždengtas skarda, kurią pradaužius galėjo šildyti ar keleivių saloną, arba šoferio kabiną. Ryte, užvedus per naktį peršalusį autobusą, dalykas pasakiškas, nors ir baisiai sausino orą. Liaudis juos naudojo šiltnamiams, garažams, rūsiams šildyti, prie ūkio daiktas nuostabus. Tai buvo vienintelis šildytuvas ikare, kuris šildė keleivių saloną, nes vandeniu (tosolas juk buvo deficitas) maitinamų pečiukų keleiviams nebuvo.
Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis.
Nors buvau koks dešimtmetis, puikiai prisimenu kaip dėdė, kuris dirbo, Kauno AP (gal tada kitaip vadinosi) pasakojo, kaip iškart po naujo autobuso gavimo išmontuojami šildytuvai ir parduodami ir klausė mano tėčio ar kartais nereikėtų jam Ikarus'inio šildytuvo...
Straipsnis iš temos kaip prie sovietų buvo blogai. Lietuvoje ir taip anksčiau laiko daugumoje miestų buvo užversti Ikarusai, tiesiog supjaustant į metalo laužą. Taip pat ir daug LAZų, kurie dar galėjo bent po keletą metų važinėti. Tiesiog Lietuvoje VT buvo įgyvendintas visiškas liberalizmas ir laisva rinka, dėl kurios ir turime pačia blogiausią situaciją su VT iš visų gretimų šalių, net ne ES narių...
Komentuoti: