Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė vidoq Rodyti pranešimąNe, jie stovi "Architektų" stotelėje (ji ir tada taip pat vadinosi), šalia tuometinio "Erfurto" prekybos centro. Tai buvo 22 (Lenino aikštė - Lazdynai), 22G (Lazdynai - Centras) ir 23 (Žirmūnai - Stotis - Lazdynai) maršrutų galinė stotelė.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPirmoje nuotraukoje Ikarusų kolona randasi kartais ne prie buvusio kino teatro "Lazdynai"?
P.S. maršrutų duomenys – iš knygelės "Vilnius. Trumpas informacinis žinynas" (Mintis, 1977). Jei neklystu, būtent šio leidimo atvaizdus Al1 buvo sukėlęs į senų tvarkaraščių temą (kurios dabar neberandu).
Komentuoti:
-
Pirmoje nuotraukoje Ikarusų kolona randasi kartais ne prie buvusio kino teatro "Lazdynai"?
Komentuoti:
-
Lazdynai, 1973 m.
Tarybų Lietuva 1973 - 21
Ik-180 - 99-03лиц, Ik-556 - 55-17лис.
Tarybų Lietuva 1973 - 34
Komentuoti:
-
Mano galva, Ikarus autobusai tai mūsų istorija, "važiuojantis" paveldas, todėl atkurti (išsaugoti) bent po vieną egzempliorių Ikarus 260, 280 būtų tesiog kultūringos šalies kultūros dalis. Jau nekalbant apie tai, kad tokioje kolekcijoje turėtų būti 620-as, 556-as, 180-as ir, be abejo, gražiausias Ikarus Lux - 55-as.
Komentuoti:
-
-
1982-83 žiemą dar tikrai važinėjau. Vėliau nebepamenuParašė Al1 Rodyti pranešimąKada Vilniuje išnyko 180-ieji? Lygtai, kiek pamenu, kokiais 1981 ar 82 m.?
Komentuoti:
-
Esmė tame, kad TSRS užsakinėjo autobusus visiškai nekeldama reikalavimų kur kas šaltesniam klimatui nei Vengrijoje. Ikarusai neturėjo termoizoliacijos sienose ir lubose. Pečiukai buvo nepakankamos galios, bet to juos iš tikrųjų išvogdavo gan greitai po autobusų gavimo. Ir taip buvo visuose parkuose. Pirmųjų laidų miesto autobusai turėjo šildymą nuo aušinimo sistemos. Palei kairiąją sieną buvo aliuminio gaubtas, o po juo radiatoriai. Miesto autobusų varikliai vibruodavo dėl per mažų variklio apsukų laisvoje eigoje. Matyt taupė kurą.Parašė Eisinas Rodyti pranešimąNegi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis. Pamenu apie 1990 - 1991 metus Vilniuje atsirado keli vakarietiški autobusai. Juos buvo padovanoję danai, o gal norvegai, dabar jau nepamenu. Autobuse buvo lentelė su tos šalies vėliava ir parašyta, kad jis padovanotas. Keleiviai įlipę į juos jausdavosi kaip kitame pasaulyje. Jie labai skyrėsi ir pranoko įprastus Ikarusus.Paskutinis taisė Al1; 2015.01.04, 10:04.
Komentuoti:
-
Ikarbus yra buv. Jugoslavijos autobusus gaminanti įmonė. Dabar Serbijos. Beje, kažkada ji irgi vadinosi tiesiog Ikarus. Kažkada netgi buvo pretenzijos iš Ikaruso to paties pavadinimo vartojimo.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąIkarus kazkuriais metais buvo bankrutavusi/parduota kazkuris varijantas) ir scania tese darba ikarus gamyklos. dabar tikroji ikarus ganykla vel parduota ir dabar vadinasi IKARBUS
Komentuoti:
-
Vokiečiai yra vokiečiai, jie yra pedantai.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąAr per sudurimą lankstosi?
Komentuoti:
-
Tokį Ikarusą dar iš vaikystės prisimenu. Pamenu priekinės durys buvo labai siauros ir buvo jis baltas su raudona juosta.
Komentuoti:





Komentuoti: