Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Gal kas kitas, tikrai ne aš.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė vidoq Rodyti pranešimą
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Pirmoje nuotraukoje Ikarusų kolona randasi kartais ne prie buvusio kino teatro "Lazdynai"?
    Ne, jie stovi "Architektų" stotelėje (ji ir tada taip pat vadinosi), šalia tuometinio "Erfurto" prekybos centro. Tai buvo 22 (Lenino aikštė - Lazdynai), 22G (Lazdynai - Centras) ir 23 (Žirmūnai - Stotis - Lazdynai) maršrutų galinė stotelė.

    P.S. maršrutų duomenys – iš knygelės "Vilnius. Trumpas informacinis žinynas" (Mintis, 1977). Jei neklystu, būtent šio leidimo atvaizdus Al1 buvo sukėlęs į senų tvarkaraščių temą (kurios dabar neberandu).

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pirmoje nuotraukoje Ikarusų kolona randasi kartais ne prie buvusio kino teatro "Lazdynai"?

    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Lazdynai, 1973 m.


    Tarybų Lietuva 1973 - 21


    Ik-180 - 99-03лиц, Ik-556 - 55-17лис.




    Tarybų Lietuva 1973 - 34

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Mano galva, Ikarus autobusai tai mūsų istorija, "važiuojantis" paveldas, todėl atkurti (išsaugoti) bent po vieną egzempliorių Ikarus 260, 280 būtų tesiog kultūringos šalies kultūros dalis. Jau nekalbant apie tai, kad tokioje kolekcijoje turėtų būti 620-as, 556-as, 180-as ir, be abejo, gražiausias Ikarus Lux - 55-as.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Peizazas
    Stovi
    O iš jo ką nors darys ar stovi kad stovėtų?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė IKARUS2118 Rodyti pranešimą
    Ikarus 260.37 #607 1-ame troleibusų parke
    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Ka jis čia veikia?

    Komentuoti:


  • IKARUS2118
    replied
    Ikarus 260.37 #607 1-ame troleibusų parke


    Komentuoti:


  • vidoq
    replied
    Ikarus 556. Vilnius 1974 m.



    Autorius: Valentinas Juraitis

    Šaltinis

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kada Vilniuje išnyko 180-ieji? Lygtai, kiek pamenu, kokiais 1981 ar 82 m.?
    1982-83 žiemą dar tikrai važinėjau. Vėliau nebepamenu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kada Vilniuje išnyko 180-ieji? Lygtai, kiek pamenu, kokiais 1981 ar 82 m.?

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Vilniau ATĮ IKARUS-556 55-14 GN-2632



    TARYBŲ LIETUVA 1973 m.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied


    Tarybų Lietuva 1972 m.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    1971 m.Ikarus-556 atkeliauja į Lietuvą


    Tarybų Lietuva

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Kėdainių autobusų parko Ikarusas-260

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
    Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
    Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis. Pamenu apie 1990 - 1991 metus Vilniuje atsirado keli vakarietiški autobusai. Juos buvo padovanoję danai, o gal norvegai, dabar jau nepamenu. Autobuse buvo lentelė su tos šalies vėliava ir parašyta, kad jis padovanotas. Keleiviai įlipę į juos jausdavosi kaip kitame pasaulyje. Jie labai skyrėsi ir pranoko įprastus Ikarusus.
    Esmė tame, kad TSRS užsakinėjo autobusus visiškai nekeldama reikalavimų kur kas šaltesniam klimatui nei Vengrijoje. Ikarusai neturėjo termoizoliacijos sienose ir lubose. Pečiukai buvo nepakankamos galios, bet to juos iš tikrųjų išvogdavo gan greitai po autobusų gavimo. Ir taip buvo visuose parkuose. Pirmųjų laidų miesto autobusai turėjo šildymą nuo aušinimo sistemos. Palei kairiąją sieną buvo aliuminio gaubtas, o po juo radiatoriai. Miesto autobusų varikliai vibruodavo dėl per mažų variklio apsukų laisvoje eigoje. Matyt taupė kurą.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.01.04, 09:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Ikarus kazkuriais metais buvo bankrutavusi/parduota kazkuris varijantas) ir scania tese darba ikarus gamyklos. dabar tikroji ikarus ganykla vel parduota ir dabar vadinasi IKARBUS
    Ikarbus yra buv. Jugoslavijos autobusus gaminanti įmonė. Dabar Serbijos. Beje, kažkada ji irgi vadinosi tiesiog Ikarus. Kažkada netgi buvo pretenzijos iš Ikaruso to paties pavadinimo vartojimo.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Ar per sudurimą lankstosi?
    Vokiečiai yra vokiečiai, jie yra pedantai.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Tokį Ikarusą dar iš vaikystės prisimenu. Pamenu priekinės durys buvo labai siauros ir buvo jis baltas su raudona juosta.

    Komentuoti:

Working...
X