Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vakaris
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kauno tiesa 1974 m.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Po 40 metų mano kolekcijoj.

    Atvaizdas
    Ar per sudurimą lankstosi?

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
    kuri čia gatvė?
    Speju kovo 11osios, prie "mirties slenio"

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kauno tiesa 1974 m.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Po 40 metų mano kolekcijoj.

    Atvaizdas
    Tokį modeliuka ir mano dėdė turi...
    Fainulis

    Komentuoti:


  • haveimooed
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kauno tiesa 1974 m.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    kuri čia gatvė?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno tiesa 1974 m.





    Po 40 metų mano kolekcijoj.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.12.22, 10:02.

    Komentuoti:


  • Gintarass
    replied
    Ukmergė, apie 1989 m.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Prieš pusantro mėnesio.

    Atvaizdas
    Šį "mažylį tik į restauravimą. Nėra ko laukti.

    Komentuoti:


  • IKARUS2118
    replied
    Šiandien "Vilniaus transporto ir energetikos muziejuje".Ikarus 260.37 #617

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Kažkada, per "atsisveikinimo su Ikarusais" šventę, KA vadas žadėjo vieną 260-ąjį restauruoti. Gal 2109 tam ir skirtas, bet labai jau daug laiko jis rūdyja kieme, greit neliks ką restauruot.
    Visuje buklė dar gera...

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Kažkada, per "atsisveikinimo su Ikarusais" šventę, KA vadas žadėjo vieną 260-ąjį restauruoti. Gal 2109 tam ir skirtas, bet labai jau daug laiko jis rūdyja kieme, greit neliks ką restauruot.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
    Kur pagavai šį veteraną?
    Kauno AP stovi...

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Kur pagavai šį veteraną?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Prieš pusantro mėnesio.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tas pulsuojanis kaukimas budavo nuo susidevejusio reduktoriaus. O siap Ikarusuose budavo silta, kol neisvogdavo peciu. Dar ir dabar galima rasti kur nors apsildoma garaza butent panaudojant Ikarusini peciu.
    Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
    Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis. Pamenu apie 1990 - 1991 metus Vilniuje atsirado keli vakarietiški autobusai. Juos buvo padovanoję danai, o gal norvegai, dabar jau nepamenu. Autobuse buvo lentelė su tos šalies vėliava ir parašyta, kad jis padovanotas. Keleiviai įlipę į juos jausdavosi kaip kitame pasaulyje. Jie labai skyrėsi ir pranoko įprastus Ikarusus.
    Paskutinis taisė Eisinas; 2014.12.07, 13:33.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
    Miestiniuose Ikarusuose žienmą budavo labai šaltą, langai iš vidaus visada būdavo apšalę, norin pamatyti kur autobusas važiuoja kelieviai prsisgrandydavo nedidelį lopinėlį lango ir žiūrėdavo.
    Dar vienas didelis miestinių Ikarusų trūkumas buvo tas, kad jų dyzelio virbraciją labai persiduodavo į kėbulą, sutojus vibracija pesiduodavo į visą sėdynes, turėklus, ypač senesniuose, nudėvėtuose autobusuose. Keleviams ši vibracija labai nemaloni. Dar vienas trūkumas - prastas kvapas salone, nuo kurio galėdavo ir galva įsiskaudėti. Apie miestinius Ikarus, deja, tik blogi prisiminimai.
    Minkštieji Ikarusai buvo ir šiltesni ir kvapo blogo neturėjo ir vibracijų nebuvo. Vienas trūkumas kurį prisimenu kaip keleivis, tai važiuojant auščiausia pavarą - pulsuojauntis kaukimas.
    Tas pulsuojanis kaukimas budavo nuo susidevejusio reduktoriaus. O siap Ikarusuose budavo silta, kol neisvogdavo peciu. Dar ir dabar galima rasti kur nors apsildoma garaza butent panaudojant Ikarusini peciu.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Tik nepamenu kaip budavo su Ikarusais žiema, šalta salone ar šilta?
    Miestiniuose Ikarusuose žiemą budavo labai šaltą, langai iš vidaus visada būdavo apšalę, norin pamatyti kur autobusas važiuoja keleiviai prsisgrandydavo nedidelį lopinėlį lango ir žiūrėdavo.
    Dar vienas didelis miestinių Ikarusų trūkumas buvo tas, kad jų dyzelio virbraciją labai persiduodavo į kėbulą, sutojus vibracija persiduodavo į sėdynes, turėklus, ypač senesniuose, nudėvėtuose autobusuose. Keleiviams ši vibracija labai nemaloni. Dar vienas trūkumas - prastas kvapas salone, nuo kurio galėdavo ir galva įsiskaudėti. Apie miestinius Ikarus, deja, tik blogi prisiminimai.
    Minkštieji Ikarusai buvo ir šiltesni ir kvapo blogo neturėjo ir vibracijų nebuvo. Vienas trūkumas kurį prisimenu kaip keleivis, tai važiuojant auščiausia pavarą - pulsuojauntis kaukimas.
    Paskutinis taisė Eisinas; 2014.12.07, 13:15.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Mažoji lietuviškoji tarybinė enciklopedija, 1968 m.

    Kauno AP Ikarus 620.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Peržiūrėjau šią labai įdomią temą
    Ačiū nariams Autoliet, Ara, Vidoq ir kitiems talpinusiems čia nuotraukas

    Šios temos eksponatai papildė naujas temas apie senus laikus temas.
    Kopijos yra šisoe temose:
    Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
    Kauno miesto viešojo transporto istorija
    Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
    Šiaulių miesto viešojo transporto istorija
    Panevėžio miesto viešojo transporto istorija
    Taip pat
    Tarpmiestinio ir priemiestinio susisiekimo autobusais istorija

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nemanau. Tas lipdukas kampe gali būti "ne prie ko". Tiesiog, iš anksčiau priklijuotas
    Taigi ankščiau ROKIŠKIS yra minėjas
    Skaityk ankstesnius pranešimus

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Nemanau. Tas lipdukas kampe gali būti "ne prie ko". Tiesiog, iš anksčiau priklijuotas

    Komentuoti:

Working...
X