Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jRamke
    replied
    Ačiū už retą nuotrauką. Autobuso valst. nr. 19-58 ЛИН, gar. nr. 304., foto apie 1969. Maršrutas Nr. 65, jei neklystu, buvo į priemiestį.
    Paskutinis taisė jRamke; 2024.04.06, 18:20.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Ūžėjo nostalgiški prisiminimai tarpmiestiniams, minkštiesiems, raudoniems Ikarusams. Pamenu ilgose kelionėse vis girdima pulsuojanti kaukimą-to priežastį radau čia,-susidėvėjęs reduktorius. O gal kas gali pasakyti priežastį šiuose Ikarusuose periodiškai atsirandančio kvapo, tarsi svogūnų? Nuo ko jis atsirasdavo?

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Turbūt.
    Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	256
Size:	8,4 kB
ID:	2113947

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Spėju fotografuota ties nusukimu į Laurų gatvę:

    https://maps.app.goo.gl/XMAuxZgGstsDEnbdA

    Click image for larger version

Name:	Be pavadinimo.jpg
Views:	282
Size:	175,1 kB
ID:	2113892

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    <..> Nemenčinės plentas
    <...>
    Kurioje maždaug dabartinėje vietoje fotografuota? Dar Vilniaus miesto ribose, ar rajono teritorijoje?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Turbūt.

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Ar aš vienintelis kuris vaikystėje skaitydavo "Ikarus" logo kaip "Skanus"?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas
    Gaila, kad kažkas piktybiškai ištrina įdomias ir aktualias info.
    Niekas nedingo.
    Mudviejų pranešimai iškelti į temą [LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
    https://www.miestai.net/forumas/foru...storija/page16

    P.S. Jei pasigendi savo pranešimų, reikia nueiti į savo profilį, kur matosi visi paskutiniai pranešimai
    https://www.miestai.net/forumas/memb...b-susisiekimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    XX a. 9-ą dešimtmetį autobusai Ikarus-260 buvo naudojami Vilniaus autobusų parko priemiestiniuose maršrytuose
    Dvi prastos kokybės nuotraukos

    Nemenčinės plentas


    Dubingiai

    Eugenijaus Danilevičiaus 1986 m. išleista knygelė "Po Vilniaus apylinkes".

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno AP Ikarus 620.
    Antihumaniška aplinka. Kas jus prikels? | E-kinas

    Click image for larger version  Name:	Ikarus 620.jpg Views:	0 Size:	35,9 kB ID:	2111805
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2024.02.18, 14:20.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gaila, kad paliko akis badančių neorginalumų, kaip galinės durys, vairuotojo kabina. Vengrijoj dar donorinių pilna, nebūtų buvę didelių problemų su dalim

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Atrodo taip "neseniai", prieš 15 metų, Kaunas atsisveikino su Ikarus autobusais.
    Kaunas atsisveikino su legendiniais „Ikarus“ autobusais (lrytas.lt)

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Retromobile Lietuva
    Parašė Retromobile Lietuva
    Štai koks gražuolis pasirodė Kauno gatvėse 2024-01-31.
    Dar dažais kvepiantis Ikarus 260.37, 1988 m.
    Jau netrukus visi istorinės technikos gerbėjai turės puikią progą jį pamatyti iš arčiau.
    Autobusą pristatysime artimiausio mūsų renginio - Retro mugė Žiema 2024 metu.





    Labai gražiai atnaujintas Ikarusas. Jau galima sakyti dinozauras. O buvo laikai, kai šie autobusai sudarė miestų autobusų parkų pagrindą. Gaila tik, kad neišsaugojo originalaus numerio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ​Fotografas Eugenijus Šiško
    Viešojo transporto žiedas Žirmūnų gale, prie "Precizikos" 1976 m.

    Fotografas Liucijonas Soroka
    Olandų - Antakalnio - Kosciuškos gatvės žiedas 1973 m.
    https://virtualios-parodos.lt/tuskul...nkes-zirmunai/

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Dymasik Rodyti pranešimą

    Pagal fotobus info, jo tas pats. Anksciau buvo garazinis 3367, paskui 2367 ir 367. https://fotobus.msk.ru/vehicle/1670331/
    O del 3 kolonos, manau 1988m kazkokia reforma buvo, nes 1988m daugybe ikarusu iskeliavo is 3-os kolonos i 1-a ir 2-a. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=32741&st=1000
    Gal yra žinoma kodėl pvz kad ir Ikarus 280, garaž.nr. 2367, pries baigiant savo karjerą sutrumpino (t.y. nuėmė garmoškę)? Ir pagal kokius kriterijus buvo skirstomos tos 3 miesto kolonos? Įtariu, jog pagal maršrutų nuotolį. Nes pvz 3 kolona visad aptarnaudavo maršrutus kurie driekiasi už miesto arba ilgiausius. Išimtis buvo maršrutas nr. 32 Žvėrynas-Zujūnai per Viršuliškes, Buivydiškes aptarnaudavo 1-os kolonos mašinos, spėju dėl to jog maršrutas nors ir "išeidavo" iš Vilniaus miesto ribų (Buivydiškės ir Zujūnai-Vilniaus rajonas), tačiau lyginant su kitų maršrutų visuma šis savo nuotoliu buvo pakankamai trumpas.

    Komentuoti:


  • Dymasik
    replied
    Ir idomus faktas, Viniuje, iki pat 1994m. autobusai su sovietiniais numeriais vazinejo?

    Komentuoti:


  • Dymasik
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Dėkui už labai įdomią ir intriguojančią info. Įdomu ar tai tas pats autobusas? Nes 1987m pakankamai seniai, aš jį būtent pastebėjau tokį jau "tiuninguotą" 1997m. Kodėl jis pradžioje priklausė 3 kolonai, o vėliau buvo perkeltas į 2-ają?
    Pagal fotobus info, jo tas pats. Anksciau buvo garazinis 3367, paskui 2367 ir 367. https://fotobus.msk.ru/vehicle/1670331/
    O del 3 kolonos, manau 1988m kazkokia reforma buvo, nes 1988m daugybe ikarusu iskeliavo is 3-os kolonos i 1-a ir 2-a. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=32741&st=1000
    Paskutinis taisė Dymasik; 2023.07.19, 07:45.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Dymasik Rodyti pranešimą

    Transportphoto yra viena nuotraka 1987m. dar iki tiuningo, su senu garaziniu 3367 ir ant sovietiniu numeriu. https://transphoto.org/photo/1474389/
    Dėkui už labai įdomią ir intriguojančią info. Įdomu ar tai tas pats autobusas? Nes 1987m pakankamai seniai, aš jį būtent pastebėjau tokį jau "tiuninguotą" 1997m. Kodėl jis pradžioje priklausė 3 kolonai, o vėliau buvo perkeltas į 2-ają?

    Komentuoti:


  • Dymasik
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Rašau čia, nes manau tinkamiausia tam tema. Gal kas turi archyvuose ar gerai paieškojus atrastų Vilniaus AP Ikarus 280 nuotrauką? Garažinis nr. 2367, valstyb.nr. ZVM 583. Gailiuosi, jog pats savo laiku nepadariau šio autobuso nuotraukos, nes vis jį "gaudydavau". Kas domėjosi Vilniaus AP Ikarus autobusais, tas supras jog tai buvo neeilinis autobusas, su neeiliniu vairuotojų ekipažu ir iš ties akį traukiantis ir išskirtinis. Priekyje buvo 4 žibintai kaip pas tarpmiesčio Ikarus, viduje vairuotojo kabina apkabinėta gairelėmis, oro gaivikliais, apstatyta garso kolonėlėmis ir daug kitų priedų. Nuolat iš tolo kvepėdavo specifiniu oro gaiviklių kvapu. Vėliau kiek teko matyti 2367-367 dėl kažkokių priežasčių buvo sutrumpinta mašina, t.y. panaikinta garmoškė. Po šio "sutrumpinimo" minėtos mašinos ekipažas kitas mašinas gaudavo vis trumpas. p.s. netgi fotobuse apie šią mašiną nėra duomenų nei garažinio, nei valstybinio nr. Kadangi, šia mašina labiausiai domėjausi tai galiu patvirti, jog numeriai būtent tokie.
    Transportphoto yra viena nuotraka 1987m. dar iki tiuningo, su senu garaziniu 3367 ir ant sovietiniu numeriu. https://transphoto.org/photo/1474389/

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Rašau čia, nes manau tinkamiausia tam tema. Gal kas turi archyvuose ar gerai paieškojus atrastų Vilniaus AP Ikarus 280 nuotrauką? Garažinis nr. 2367, valstyb.nr. ZVM 583. Gailiuosi, jog pats savo laiku nepadariau šio autobuso nuotraukos, nes vis jį "gaudydavau". Kas domėjosi Vilniaus AP Ikarus autobusais, tas supras jog tai buvo neeilinis autobusas, su neeiliniu vairuotojų ekipažu ir iš ties akį traukiantis ir išskirtinis. Priekyje buvo 4 žibintai kaip pas tarpmiesčio Ikarus, viduje vairuotojo kabina apkabinėta gairelėmis, oro gaivikliais, apstatyta garso kolonėlėmis ir daug kitų priedų. Nuolat iš tolo kvepėdavo specifiniu oro gaiviklių kvapu. Vėliau kiek teko matyti 2367-367 dėl kažkokių priežasčių buvo sutrumpinta mašina, t.y. panaikinta garmoškė. Po šio "sutrumpinimo" minėtos mašinos ekipažas kitas mašinas gaudavo vis trumpas. p.s. netgi fotobuse apie šią mašiną nėra duomenų nei garažinio, nei valstybinio nr. Kadangi, šia mašina labiausiai domėjausi tai galiu patvirti, jog numeriai būtent tokie.
    Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.07.17, 12:15.

    Komentuoti:

Working...
X