Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rytis001
    replied
    Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
    Prieš kokius 4-5 metus Telšiuose dar buvo vienas Ikarus 260, pilnai važiuojantis. Tik neaišku kaip ten su juo buvo per TAP'o perkraustymą į kitą vietą.
    Paklausinėk vairuotoju ar ko nors parke pasakys manau

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Prieš kokius 4-5 metus Telšiuose dar buvo vienas Ikarus 260, pilnai važiuojantis. Tik neaišku kaip ten su juo buvo per TAP'o perkraustymą į kitą vietą.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Cia TOKS tinklapyje yra iamzinti Ikarusai,nezinau ar buvo nuoroda,tai talpinu cia.


    http://toks.lt/istorija/
    Vienas Ikarusų dar iš Vilniaus autobusų parko laikų - ne faktas, kad iki TOKSo sukūrimo išgyveno, o kitas - kažkur "užsieniuose", be garažinių numerių ir dar su Telšių apskrities numerių serija.

    Komentuoti:


  • Saris
    replied
    Kuris ?

    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kauno autobusų stotis. Nuotraukoje Ikarus 55 Lux ir Ikarus 250 (Žurnalas "Buitis" 1973m.).
    Atvaizdas
    Ir kuris Ikarusas Tau mielesnis ?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Cia TOKS tinklapyje yra iamzinti Ikarusai,nezinau ar buvo nuoroda,tai talpinu cia.


    http://toks.lt/istorija/

    Komentuoti:


  • Gintarass
    replied
    1989 metai. Iš mano studentiškų laikų archyvo...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia talpinti į išorines paveiksliukų talpyklas.

    Komentuoti:


  • MTM.lt
    replied

    Ikarus naujajame Vilniaus aplinkelyje

    Komentuoti:


  • MTM.lt
    replied
    Sveiki visi,
    Labai įdomu pasidarė stebėt diskusijas ir gandus apie turbūt vieną paskutiniųjų dirbančių Ikarusų Lietuvoje.
    Taip, jis yra nupirktas už nemažus pinigus ir bus eksponuojamas mūsų kuriamam Molėtų technikos muziejuj kuris tikimasi atvers duris 2018m.
    Nors techninė autobuso dalis yra išskirtinai gera, kėbulas nėra idealus ir šiuo metu perdažomas.
    Muziejus organizuos pažintines keliones po Molėtų kraštą įvairiais turimais autobusais, tad Ikarusu dar tikrai bus galima pasivažinėti.
    Jei turite informacijos apie kažkur numestą Ikarus ar kitą senovinį autobusą labai prašytume pranešti, gal būt jį pavyks taip pat išsaugoti.

    Komentuoti:


  • regis2
    replied
    Ikarusą nupirko vilniečiai ir jis stovės Molėtuose,aeroklubo teritorijoje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai gerai, kad ne į Ukrainą ar metalo laužą iškeliavo.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Kas sakė, kad Retromobile nepirks to Ikarus tai buu jums! Jis jau pas juos Žiūrėkit jų FB paskyroje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukrainoje dar palyginti daug Ikarusų 250 ir 256. Nemaža jų dalis supirkta iš Rytų Europos, o ne tarybinis palikimas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    1. Čia tik gandas ir niekas daugiau.
    2. Oldtimeriai tiek nemokės, čia labiau už simbolinį mokestį to galima tikėtis, bet vargu ar toks varganas parkas galės leisti tokią prabangą. Ukrainos vežėjai galbūt, bet dokumentacija/vargas kažin kiek pas juos tokie kainuoja?
    3. Dabar visiškai neaiški jo būklė: metai, klimatas, kaimo keliai, vežiojami vaikai daro savo, gal ten pvz rėmas jau pavargęs tai ir nori iškišt kol laužu nepavirto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kūrė tuos autobusus (ir ne tik), ir tai, ką po 90-ųjų ėmė nedideliais kiekiais gaminti, tiek LAZ'as Ukrainoje, tiek Rusijoje, buvo tarybinių laikų išdirbimo. Tik aišku, kad dešimtąjį dešimtmetį tai jau buvo visiškai morališkai pasenę...
    Gerai, tema apie Ikarusas Lietuvoje. Žodžiu, paskutinis realiai veikiantis Ikarusas (200 serijos) Lietuvoje parduodamas... Kas jį gali nupirkti? Arba kokie nors Ukrainos vežėjai, arba tik oldtaimeriai... Į muziejų.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Su rusiškais autobusais gal ir būtų viskas gerai, jeigu jie nebūtų buvę outdated. Pirmieji LAZ-69x autobusai buvo pagaminti 1950-ųjų pabaigoje, ir 50-ųjų pabaigoje-60-ųjų pradžioje tai buvo gana normalūs autobusai, netgi lyginant su Vakarų Europa. Didžiausia problema, kad TSRS buvo nesivarginama kurti ko nors modernesnio, ir, neskaitant įvairių modifikacijų, LAZ'ai buvo gaminami penkis dešimtmečius. Pirmasis tuolaikinius standartus atitinkantis autobusas nuo LAZ'o laikų (LiAZ-5256) buvo pradėtas gaminti 80-ųjų pabaigoje. Jei neklystu, tam tikros jo modifikacijos iki šiol gaminamos. Tai daug ką pasako apie Rusijos automobilių pramonę. Tik 200-osios serijos Ikarusai gelbėjo situaciją ir apskritai buvo geriausi kada nors sukurti Rytų bloko civilinės automobilių pramonės gaminiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Susikot jūs, kurie pradėjo neigti akivaizdų faktą, kad TSRS parkų aprūpinimas autobusais buvo geresnis. Ir visai nesvarbu, kad LAZ kokybė buvo žemesnė, jie netarnavo po 20 metų, o po 8-10 metų dar buvo pakankamai geros kokybės ir keliaudavo į įmones, kolūkius ar pan. (ne visi, geriausi, prasčiausius pjaustė į metalo laužą).

    Ir kodėl būtinai su Setra? Gal palyginam, kokius "stebuklus" tuo metu gamino Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Anglijoje ar JAV?
    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.20, 11:15.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar viena normalia tema Al1 susiko

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Palygink 80 metų ir pamatysi, kad "vakarietiški" mažai kuo geresni už LAZą. Atėjo Gorbis ir vietoj to, kad sutvarkytų ekonomiką, atsilikimas nuo Vakarų išaugo kartais.
    Mažai kuo geresni

    http://fotobus.msk.ru/vehicle/161669/
    http://fotobus.msk.ru/vehicle/430928/

    Tokio amžiaus Lazo dirbančio maršrutuose turbūt ir nerastum.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Mielas/Miela SSRS Gerbėjau/Gerbėja, kaip tai niekas iš nieko nepaėmė ? Tai kur dingo žmonių nekilnojamasis turtas? Bet kaip ir kiti Lietuviai esi laisvas/laisva, gali susikrauti daiktus ir vykti į Šiaurės Korėja, kur dar SSRS dvasia gyva, ir autobusai gaminami, bei tiekiami ne tiems kurie turi lėšų (pvz. Pietų Korėja), bet tiems kurie jų neturi. Ir gatvėse vyrauja viešojo transporto kultūra, todėl jų visos eismo juostos pažymėtos virtualia A juosta. Be to jie jau išsilaipino saulėje (EU net to klausimo nepradėjo diskutuoti). Jei nori sielos ramybės - kraukis daiktus ir palik tikrus Lietuvos patrijotus šioje dievo pamirštoje šalyje, kurioje viskas bus tik blogiau, EU žlugs, o Autobusų parkai taip ir negaus...... Jei norėsi, galių į kelionę įdėti tarybiniai laikais raugtų Agurkų. Kokius keturis stiklainius.

    Komentuoti:

Working...
X