Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    .......koks p. AutoLiet kino žurnalo 1969 m.nr?
    15

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Sveiki, sugrįžau po ligos.......koks p. AutoLiet kino žurnalo 1969 m.nr? nerandu mediatekoje.......AutoLiet gal gali įdėti Utenos,Zarasų,Kupiškio ir Anykščių ATK/ATĮ sunkųjį transportą. Gal gali pakartoti Panevėžio ATK/ATĮ ir AS transportą (turiu tik IKARUS). Labai bus ačiū.
    Paskutinis taisė ROKISKIS; 2016.03.13, 19:19.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno AP Ikarus 55 Lux avarija kelyje Kaunas-Marijampolė 1967 m. Iš kino žurnalo "Tarybų Lietuva" 1969 m.

    Komentuoti:


  • zetef
    replied
    Ikarus

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Marijampolės rajonas, šiandien:

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Labas,

    Ar galetumete pasakyti, kur galima rasti sita Ikarus?

    Is anksto dekoju!

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Vilniaus AP Ikarus 250. ("Tarybų Lietuva", 1978 m.)

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno AP Ikarus 280 (6332 40-31 ЛИЛ). Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. rugpjūčio 28 d. E. Katino nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Atsiprašymas

    Atsiprašau, gėdingai nusišnekėjau dėl tų "dvidurių priemiestinių Ikarus 263" - tiesiog "išpyliau į eterį neparuoštą minčių kokteilį galvoje". Tai dar kartą įrodo, kad tokius autobusus reikia išsaugoti, kad mes, "senukai", juos dar atsimintume kaip jie atrodė...

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Va būtent, kolega, Jūs beveik teisus - tai autobusas iš paskutinės PRIEMIESTINIŲ dvidurių Ikarus 263 laidos. "Sena ir labai reta" technika šioje srityje yra labai realityvi sąvoka - būtų įdomu sužinoti kiek "fiziškai" gyvų Ikarus'ų liko. Manau, koks tuzinas, ne daugiau. KA ir Kautros kiemų pakampėse dar rūdyja keli egzemplioriai, bet juos prikelti antram gyvenimui nėra valios...
    Priemiestiniai dviduriai buvo 260.27 , "Ikarus 260" kėbulas yra 11m ilgio, "Ikarus 263" - 12m.

    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Kauno Autobusai savajį 260 nutempė į TP ir ten lyg jam su varikliu kažką daro...
    Nuo to laiko, kai Nr. 2109 buvo atvilktas traktoriaus K-150 iš "Raudondvario" parko, autobusas stovi nejudinamas.

    Prie to pačio, 2009 - aisiais mano užfiksuotas, vienas paskutiniųjų "Kauno autobusų" "Ikarus 280" Nr. 1282 sunaikinimas.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Kolega, ką turėjote omenyje sakydamas "priemiestinis" Ikarus 263? Ir tuo labiau "dviduris"?

    Dvidurių 263-ųjų bent jau Lietuvoje nebuvo. Kiek atsimenu, visi jie buvo vienodi, taip pat ir jų vidaus išplanavimas. O į kokius maršrutus leisti (miesto ar priemiesčio), tai jau buvo kiekvieno parko "išmonė"
    Atsiprašau, Jūs kaip visada tikslus, jie buvo triduriai.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Va būtent, kolega, Jūs beveik teisus - tai autobusas iš paskutinės PRIEMIESTINIŲ dvidurių Ikarus 263 laidos.
    Kolega, ką turėjote omenyje sakydamas "priemiestinis" Ikarus 263? Ir tuo labiau "dviduris"?

    Dvidurių 263-ųjų bent jau Lietuvoje nebuvo. Kiek atsimenu, visi jie buvo vienodi, taip pat ir jų vidaus išplanavimas. O į kokius maršrutus leisti (miesto ar priemiesčio), tai jau buvo kiekvieno parko "išmonė"

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Va būtent, kolega, Jūs beveik teisus - tai autobusas iš paskutinės PRIEMIESTINIŲ dvidurių Ikarus 263 laidos. "Sena ir labai reta" technika šioje srityje yra labai realityvi sąvoka - būtų įdomu sužinoti kiek "fiziškai" gyvų Ikarus'ų liko. Manau, koks tuzinas, ne daugiau. KA ir Kautros kiemų pakampėse dar rūdyja keli egzemplioriai, bet juos prikelti antram gyvenimui nėra valios...
    Kauno Autobusai savajį 260 nutempė į TP ir ten lyg jam su varikliu kažką daro...
    O Kautra kruta ir taiso, restauruoja savuosius 250-us
    O ka VVT su savu daro? Nieko! Paliko rudyti ir viskas. Jau tame Ikarus 280 turbut nėra ko ir restauruoti. Jai Jonavos Ikaruso nebutu apiplėše kažkoks jaunimas tai jis dar užsivest galėtų, sakė man darbuotojai

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Retro klubą, kai bebūtų domina tik sena ir labai reta technika.. Gali būti, kad tai paskutinis gautas miesto Ikarus'as Lietuvoje?
    Va būtent, kolega, Jūs beveik teisus - tai autobusas iš paskutinės PRIEMIESTINIŲ dvidurių Ikarus 263 laidos. "Sena ir labai reta" technika šioje srityje yra labai realityvi sąvoka - būtų įdomu sužinoti kiek "fiziškai" gyvų Ikarus'ų liko. Manau, koks tuzinas, ne daugiau. KA ir Kautros kiemų pakampėse dar rūdyja keli egzemplioriai, bet juos prikelti antram gyvenimui nėra valios...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Retro klubą, kai bebūtų domina tik sena ir labai reta technika.. Gali būti, kad tai paskutinis gautas miesto Ikarus'as Lietuvoje?
    Gautas 1989, taip kad nepaskutinis. Bet tai neturėtų būti priežastis jo neišsaugoti - daugiau Lietuvoje 263-ų, panašu, nėra.
    O "ant kiek" sena technika domina retroklubą?
    Paskutinis taisė Briedis; 2016.02.07, 20:42.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Klausimas dėl ikaro švaistiklio (Raba - man be turbinos, 200ag) vis dar aktualus. Variklio tepalo siurblius pavyko rasti, o švaistiklio niekur...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Retro klubą, kai bebūtų domina tik sena ir labai reta technika.. Gali būti, kad tai paskutinis gautas miesto Ikarus'as Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Galėtų Retro klubas pasiimt restauracijai, nes KAG'ą surado ir pasiėmė restauracijai

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Atrodo tikrai neblogai, viduje sėdynes apardytos, bet jos sumestos autobuso gale. VIN lentelės foto neturiu, bet į kolekcija aksesuarų pasiėmiau

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip 10 metų nedirbantis autobusas atrodo tikrai gerai. Gal yra foto iš vidaus, gamyklinė lentelė?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
    Čia IKARUS 263 - 3092 6618 ЛИШ -> ZMD 355. Sakyčiau, visai neblogai išsilaikęs.
    Neskaitant prarudyjusios skylės virš buferio tai taip, nebent salonas truputi pakeistas. Netgi galima butų restauruoti, bet kas tuo užsiims... Labai knieti žinoti šia vieta, kad butų galima nuvykti ten

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Marijampolės rajonas, šiandien:

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Čia IKARUS 263 - 3092 6618 ЛИШ -> ZMD 355. Sakyčiau, visai neblogai išsilaikęs.

    Komentuoti:

Working...
X