Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ikarus autobusai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokybė gera pagal tą laikotarpį. O gerai prižiūrimi jie ir dabar dar kai kuriose šalyse važinėja. Net 250.
    Scan kokybė bloga

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kokybė ne stebuklas. Gal kas paaiškinti gali kodėl bamperiai skiriasi?

    Už iškarpą dėkui.
    Kokybė gera pagal tą laikotarpį. O gerai prižiūrimi jie ir dabar dar kai kuriose šalyse važinėja. Net 250.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1972 m. lapkričio 4 d.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kokybė ne stebuklas. Gal kas paaiškinti gali kodėl bamperiai skiriasi?

    Už iškarpą dėkui.
    Bamperiai nesiskiria. Ant kitų dar neuždėtos atraminės gumos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kokybė ne stebuklas. Gal kas paaiškinti gali kodėl bamperiai skiriasi?

    Už iškarpą dėkui.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Pirmieji Ikarus 250 Lietuvoje. Dėl didelių priekinių langų, keleiviai juos praminė „televizoriais“. Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. liepos 7 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1973 m. lapkričio 26 d.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip ir yra.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
    O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
    Kažkodėl įtariu, kad galėjote ne visai tiksliai prisiminti šį 2011 metų pranešimą.
    Nes jokių pirktų iš kitur perdarytų Ikarus-ų Rokiškyje neteko matyti, o ir parke tokiais tada nesigyrė

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
    O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
    Rokiškio "liuksą" esu matęs maršrute Vilnius - Rokiškis praeitais metais. autobusas važiavo Geležinio vilko gatve.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad buvo lygtai prieš kelis metus pranešta, kad pirko iš kažkur perdarytą į minkštą. Kartu pirko ir Ikarusą 256.
    O 256 naudojamas moksleiviams vežti ar visgi važinėja kokiu tai priemiestiniu maršrutu, kuris pagrinde skirtas moksleiviams?
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.16, 06:57.

    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam iš viso pirko tą 260-ą, jei jis važinėjo labai trumpai, o ir jau pirkimo metu atrodė paliegęs?
    Jei čia tas pats 383-as, tai autobusas buvo gautas 1987 metais (valst. nr. 4569ЛИШ, pakeistas į ZUH 628) ir važinėjo laaabai ilgai, jei dar dabar yra "fiziškai gyvas".

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Pinigus tai reikėjo kažkaip plaut

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam iš viso pirko tą 260-ą, jei jis važinėjo labai trumpai, o ir jau pirkimo metu atrodė paliegęs?

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    http://www.rap.ot.lt/Content/S000415...ID=96&listview

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į paskutinius kelis metus gautus autobusus jau statė ventiliatorinius šildytuvus, po kelis salone.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Nors buvau koks dešimtmetis, puikiai prisimenu kaip dėdė, kuris dirbo, Kauno AP (gal tada kitaip vadinosi) pasakojo, kaip iškart po naujo autobuso gavimo išmontuojami šildytuvai ir parduodami ir klausė mano tėčio ar kartais nereikėtų jam Ikarus'inio šildytuvo...
    Miestiniam ikare buvo 2 šildytuvai. Vienas įprastas pečiukas, šildomas nuo variklio, skirtas langams atšildyti. Pečiuko šerdis stora ir pilnai apšildydavo visą šoferio kabiną. Kitas - sauso tipo dyzelinis šildytuvas, "kerogazu" liaudiškai vadinamas. Dabar visiem puikiai žinomas su "webasto" prekiniu ženklu. Kerogazas buvo uždengtas skarda, kurią pradaužius galėjo šildyti ar keleivių saloną, arba šoferio kabiną. Ryte, užvedus per naktį peršalusį autobusą, dalykas pasakiškas, nors ir baisiai sausino orą. Liaudis juos naudojo šiltnamiams, garažams, rūsiams šildyti, prie ūkio daiktas nuostabus. Tai buvo vienintelis šildytuvas ikare, kuris šildė keleivių saloną, nes vandeniu (tosolas juk buvo deficitas) maitinamų pečiukų keleiviams nebuvo.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Valstybinis numeris turėtų būti su raidėmis ЛЛЖ.
    Ačiū už pataisymą. Ikarus kapitalinius remontus darė ir Kauno autoremonto gamykloje.

    Laikraštis "Kauno tiesa" 1981 m. sausio 17 d.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
    Negi buvio išvogti visi pečiai iš visų Vilniaus miestinių Ikarusų, nes kažkaip nepamenu nei vieno šilto Ikaruso su neužšalusiais langais.
    Kad ir kaip malonų prisiminti jaunystę, bet miestinių Ikarusų tikrai neverta gailėtis.
    Nors buvau koks dešimtmetis, puikiai prisimenu kaip dėdė, kuris dirbo, Kauno AP (gal tada kitaip vadinosi) pasakojo, kaip iškart po naujo autobuso gavimo išmontuojami šildytuvai ir parduodami ir klausė mano tėčio ar kartais nereikėtų jam Ikarus'inio šildytuvo...

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Aut. Audronius Ulozevičius. 1983 m.

    Atvaizdas


    Klaipėdos AP Ikarus 260 gar.nr. 1235 (nuo 1981m. 1018) 11-27лиж gautas 1977m. Po kapitalinio remonto perdažytas balta-vyšnine spalva.

    Atvaizdas



    http://www.epaveldas.lt
    Valstybinis numeris turėtų būti su raidėmis ЛЛЖ.

    Komentuoti:

Working...
X