Parašė vidoq
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ikarus autobusai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė rvr Rodyti pranešimą
Fone įspūdinga kolekcija. Koks O 405 modelio mastelis?
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąPirmieji Ikarus autobusai Lietuvoje (1957 m.). Nors "Kauno tiesa" rašė, kad gaus tris tokius autobusus (Ikarus 55), bet gavo tik 2. Jie važinėjo maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Birštonas. Man keista, kad juos nurašė 1963 m., be jokio kapitalinio remonto. Įdedu iš savo kolekcijos (1:87) kaip jie atrodė.
Komentuoti:
-
Pirmieji Ikarus autobusai Lietuvoje (1957 m.). Nors "Kauno tiesa" rašė, kad gaus tris tokius autobusus (Ikarus 55), bet gavo tik 2. Jie važinėjo maršrutu Kauno geležinkelio stotis - Birštonas. Man keista, kad juos nurašė 1963 m., be jokio kapitalinio remonto. Įdedu iš savo kolekcijos (1:87) kaip jie atrodė.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąAutoLiet, o gal turite Panevėžio AP 200 serijos Ikarus tarpmiestinių mašinų nuotraukų po Nepriklausomybės?
Daugiau rasit. http://imhd.sk/transport/galeria/386...zys-panevezis?
Komentuoti:
-
-
AutoLiet, o gal turite Panevėžio AP 200 serijos Ikarus tarpmiestinių mašinų nuotraukų po Nepriklausomybės?
Komentuoti:
-
Parašė Tu154M Rodyti pranešimąSveiki, gal kas turite kur nors užsilikusią "TOKS"inio Ikarus 350 nuotrauką? Pamenu dar vaikystėje teko dažnai juo keliauti.. Visai idomu būtų prisiminti..
Komentuoti:
-
Va toks:
http://fotobus.msk.ru/photo/753860
Tik čia jau irgi ne visa originalu, mėlynos atspalviai apačioje ir juostų ant šonų nesutampa.
Lygiai tokia pati schema buvo ir raudona su kremine ar smėlio spalva.
Tokių autobusų Lietuvoje buvo nedaug. Parkai beveik neturėjo. Vilniaus AP ar Kauno, jei neklystu, kelis turėjo. Dar įmonės turėjo, pavyzdžiui, Alytaus "Snaigė" turėjo Ikarus 256 su nauja dažymo schema, pašildomomis sėdynėmis, atitraukiamomis į šoną storašikniams (šiaip tai eilinės paskutinių Ikarusų sėdynės), taip pat "Snaigė" turėjo ir 350-ąjį, ir naują LAZ 4207 minkštąjį autobusą, naują PAZ-4207, ir po kapitalinio gautą Ikarus 260 (dviejų durų), radonai baltas buvo. "Snaigės" Ikarus 256 ir Ikarus 260 teko važiuoti ir ne kartą. 350-uoju, deja, neteko. Visi šie autobusai buvo gauti apie 1989-1990 m.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.22, 18:45.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...tuo metu nauja dažymo schema buvo mėlynai kreminė (ar smėlio) - 256...
Nebent tik Vilniuje pagal Karosų dažymo schemą ir su Omnitel reklamomis, bet tai ne originalus dažymas.
Gal galite pateikti tokio dažymo pavyzdį (spalvotą)?
Komentuoti:
-
Spalva gelsvai žalsva buvo, bet to dar ir smėlio (šviesiausioji dalis). Taip nudažytų Ikarusų buvo nedaug, nes tuo metu nauja dažymo schema buvo mėlynai kreminė (ar smėlio) - 256 ir raudonai kreminė (ar smėlio) - 250.
Komentuoti:
-
Sveiki, gal kas turite kur nors užsilikusią "TOKS"inio Ikarus 350 nuotrauką? Pamenu dar vaikystėje teko dažnai juo keliauti.. Visai idomu būtų prisiminti..
Komentuoti:
-
Vilniaus AP Ikarus 556, 677 66-54ЛИУ (1972 m.). Žurnalas „Mokslas ir technika“ 1972 m.
Komentuoti:
-
Kaip rašoma rusiškoje knygutėje apie Ikarus autobusų remontą (vertimas iš vengrų k.), galia vienoda. Čia bent jau tiems, kurie buvo eksportuojami į TSRS. Kitoms šalims variklis galėjo ir skirtis.
Komentuoti:
-
300.000 km atrodo kaip ir mažoka miesto autobusui. Atsimenu, kai buvo skelbimas apie autobusų aukcioną, tai ten buvo nurodytos autobusu ridos Lietuvoje po 700-800 tūkst. km, o dar jie kažkiek nuvažiavo kitose šalyse, kol pateko į Lietuvą.
Dar yra klausimas, Ikarus 280 ir 260 turi vienodus variklius, ar 260-ojo variklis mažesnio galingumo?
Atsimenu, skaičiau forumuose, kad Maskvoje autobusus Ikarus 280 perdarydavo į troleibusus (pavadinimas tapdavo Ikarus 280T), kai variklis išdirbdavo savo resursą, o kėbulas dar būdavo geras.
Komentuoti:
-
Kiek žinau, iš žmonių, vargusių su ikarais, be kapitalinio nuvažiuot 300 000 buvo gana sunku. O ir priekabų lankstai luždavo. Dar plius visi ikarai baisiai puvo, per kapitalinį mažiau vargo ant trumpų.
Komentuoti:
-
Trumpino ne vien dėl sumažėjusio srauto. Tikriausiai trumpinamų autobusų varikliai buvo pavargę. Tai kaip papildomas argumentas buvo pratęsti jų eksploatavimo trukmę sumažinant apkrovą. Be to reikia pažymėti, kad Ikarus 280 varikliai buvo gan silpni, lyginant su autobuso mase ir dinaminėmis charakteristikomis.
Komentuoti:
Komentuoti: