Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    ziurint i tamstos pirstelejimus temose, persasi mintis, kad aiskinti kitiems ko neaiskinti ir kaip daryti yra jusu arkliukas
    Kodėl atsakant į mano pastebėjimą apie LAKD pajėgumus staiga pradedama abejoti mano vairavimo įgūdžiais?
    Diskusijoje apie leistiną ir saugų greitį, vienas siūlė man eiti psichiką tikrintis, nes aš tiesiog noriu važiuoti leistinu greičiu.
    Dar vienas siūlė eiti piketuoti kažkur...
    Vakarykštėj temoj išvis, siūlė nusišauti...

    Apie ką mes šnekam?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pora iškarpų iš Kėdainių J. Basanavičiaus g.:

    Asfalto laukai
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	185,5 kB ID:	2088966

    2 eismo juostų miesto gatvėje prireikė net radaro, nes dėl autostradinio pločio nesugeba leistino greičio laikytis
    Click image for larger version  Name:	2.JPG Views:	0 Size:	241,6 kB ID:	2088967
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.11.10, 13:24.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tai dabar kiekvieną gatvę reikia daryti su papildomos juostom, nes kažkokie techniniai įvykiai gali atsitikti? kokia jų tikimybė?

    Nusileiskit ant žemės ir suvokit skirtumus tarp miesto gatvės, kur turi daugybę galimybių sustoti (kiemas, aikstelės, degalinės ir pan.), ir greitkelio, kur extra atvejams numatyta apsaugos zona, kad netrukdyti eismui.

    Crazy
    demagogija ir viskas. Kazin gal kokia numirusiu statistika yra, kai greitoji nepratilpo pro pasatais nukrautus daugiabuciu kiemus?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Reiktų apsvarstyt galimybę nustot aiškint kitiems, ką jie turi daryti.

    3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.
    Tai dabar kiekvieną gatvę reikia daryti su papildomos juostom, nes kažkokie techniniai įvykiai gali atsitikti? kokia jų tikimybė?

    Nusileiskit ant žemės ir suvokit skirtumus tarp miesto gatvės, kur turi daugybę galimybių sustoti (kiemas, aikstelės, degalinės ir pan.), ir greitkelio, kur extra atvejams numatyta apsaugos zona, kad netrukdyti eismui.

    Crazy

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    ziurint i tamstos pirstelejimus temose, persasi mintis, kad aiskinti kitiems ko neaiskinti ir kaip daryti yra jusu arkliukas
    Lygiai taip pat, žvilgtelėjus į keleto kitų "aktyviausių" forumo dalyvių įrašus ir kai kuriuos paties, arkliukas yra parodyti savos nuomonės viršenybę, o trūkstant argumentuotų atsakymų pereiti į žemo lygio įžeidinėjimus, traukti žodžius iš konteksto ir pan. Nei vienam "nenustatinėjau" diagnozių, bet pats jau storą "ligos istoriją" sukaupiau.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.
    O dar jei benzinas pasibaigia kam nors...

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Reiktų apsvarstyt galimybę nustot aiškint kitiems, ką jie turi daryti.
    ziurint i tamstos pirstelejimus temose, persasi mintis, kad aiskinti kitiems ko neaiskinti ir kaip daryti yra jusu arkliukas

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Reikėtų apsvarstyti galimybę atnaujinti vairavimo įgūdžius, jei 3.25m pločio juosta yra problema.
    Reiktų apsvarstyt galimybę nustot aiškint kitiems, ką jie turi daryti.

    3,25m pločio juosta nėra jokia problema, kol ten neįvyksta techninis eismo įvykis. Basanavičiaus g. eina per visą miestą, ir yra atkarpų, kur išsukti iš tos gatvės, kad apvažiuoti kliūtį, nėra galimybės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Vienintelė paguoda, kad kol LAKD su savo pajėgumais iki to prieis, ateis ir XXII amžius...
    Reikėtų apsvarstyti galimybę atnaujinti vairavimo įgūdžius, jei 3.25m pločio juosta yra problema.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Savivaldybė pareiškė, kad parengtam projektui nepritaria ir paprašė, kad LAKD jį pakeistų pagal išsakytus prašymus ir pastabas.
    Tuo tarpu LAKD atsakyme spaudai nuskambėjo abejonė, ar tikrai į tuos prašymus bus atsižvelgta.


    https://rinkosaikste.lt/uzsimojo-sus...rZOT-QpNiAcDeo

    Va taip ir gyvenam
    Vienintelė paguoda, kad kol LAKD su savo pajėgumais iki to prieis, ateis ir XXII amžius...

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Savivaldybė pareiškė, kad parengtam projektui nepritaria ir paprašė, kad LAKD jį pakeistų pagal išsakytus prašymus ir pastabas.
    Tuo tarpu LAKD atsakyme spaudai nuskambėjo abejonė, ar tikrai į tuos prašymus bus atsižvelgta.


    https://rinkosaikste.lt/uzsimojo-sus...rZOT-QpNiAcDeo

    Va taip ir gyvenam
    Vėl tie patys bajeriai:
    „Labiausiai kliūva tai, kad ši pagrindinė mūsų miesto eismo arterija projekte yra siaurinama. Tikrai nepritariame projektui, pagal kurį ši gatvė siaurėja. Net keliose vietose naikinami iki šiol esantys išvažiavimai abiem kryptimis. Mes norime, kad ši gatvė būtų patogi ir saugi eismo dalyviams“, – sakė rajono meras Valentinas Tamulis.

    Jis pridūrė, kad susiaurinus gatvę būtų apsunkintas greitosios medicinos pagalbos ir ugniagesių gaisro gesinimo automobilių eismas joje, mat pagal projektą J. Basanavičiaus gatvėje būtų tik dvi 3,25 m pločio eismo juostos.

    Kodėl ruošiant gatvės projektą meras V. Tamulis ar kiti atsakingi asmenys nereiškė laiku tokių pastabų projektuotojams, lieka neaišku.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Savivaldybė pareiškė, kad parengtam projektui nepritaria ir paprašė, kad LAKD jį pakeistų pagal išsakytus prašymus ir pastabas.
    Tuo tarpu LAKD atsakyme spaudai nuskambėjo abejonė, ar tikrai į tuos prašymus bus atsižvelgta.


    https://rinkosaikste.lt/uzsimojo-sus...rZOT-QpNiAcDeo

    Va taip ir gyvenam

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2023.10.18
    Po rekonstrukcijos Jonavoje atidaryta Lietavos gatvė
    Po pusantrų metų trukusios rekonstrukcijos Jonavoje trečiadienį atidaryta Lietavos gatvė. Savivaldybės teigimu, dabar viena svarbiausių miestą juosiančių gatvių žymiai patogesnė ir saugesnė. (...)
    Saviviladybė informuoja, kad remonto metu gatvėje atnaujinta važiuojamoji kelio danga, suformuotos įvažos, automobilių stovėjimo vietos, pakeistos požeminės komunikacijos. Rekonstruojant gatvę taip pat atnaujinti šaligatviai, įrengtas dviračių takas, apšvietimas.
    Lietavos gatvės rekonstrukcijos darbus atliko bendrovė „Kauno keliai“. Viso projekto vertė viršijo 3 mln. eurų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lietavos-gatve
    Žemėlapis iš www.mapy.cz orientacijai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Bet čia gi pėsčiųjų gatvė. Tai kam zebrai iš vis reikalingi pėsčiųjų gatvėje?

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu kam ten zebrai pačioje gatvėje. Labai jau mirgės tokia išpaišyta danga, ypač keistai senamiestyje. Ne gi trinkelės taip brangu.
    4.3.3 Grindinio žymėjimas strateginėse vietose Strateginėse Karaimų g. vietose šalia svarbių funkcinių objektų siūlomas grindinio dažymas, siejamas su bendro naudojimo erdvės kūrimu. Baltos linijos imituoja pėsčiųjų perėjas šalia intensyvesnio pėsčiųjų naudojimo. Grindinio dažymas siūlomas penkiose vietose: šalia restorano “Galvė”, šalia Trakų meno mokyklos, priešais Karaimų etnografijos muziejų ir Kenesą, šalia Trakų krašto tradicinių amatų centro ir priešais apžvalgos aikštelę ties “Apvalaus stalo” restoranu.

    Man asmeniskai tai atrodo ne kaip. Toks kiekis zebru plesys akis

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kviečiu pasižiūrėti Trakų miesto Karaimų gatvės humanizavimo projektą
    Nelabai suprantu kam ten zebrai pačioje gatvėje. Labai jau mirgės tokia išpaišyta danga, ypač keistai senamiestyje. Ne gi trinkelės taip brangu.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kviečiu pasižiūrėti Trakų miesto Karaimų gatvės humanizavimo projektą
    Nuoroda https://trakai.lt/data/public/upload.../projektas.pdf

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Reikia. Bet pradžiai tiks ir taip kol išbandys kaip gatvę galima išnaudoti. Idealiu atveju norėtųsi trinkelėmis vienu lygiu tik su vizualiniu atskyrimu.

    Bet, ypač žinant Trakų rajono savivaldybę, gal geriau taip ir dabar iškart nei metų metais planuot rekonstrukciją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    TRakuose verkiant reikia visą gatvę iškloti trinkelėmis. Tokiose vietose aksfalktas tiesiog nedera.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Visai geras sprendimas bandant Karaimų gatvę padaryt pėsčiųjų.

    Komentuoti:

Working...
X