Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Projektas tikrai didelės apimties, galėtų kas pravažiuoti su registratoriumi ir įkelti "ne vilniečiams" video

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Buvau labai skeptiškas dėl šviesoforų kiekio, bet iš keturių važiavimų šiame sektoriuje stojau max 2 kartus.!
    Čia kaip pasiseks.
    Šeštadienį užtaikiau gana ilgai stovėti prie Kairėnų g. šviesoforo - ten prikurta įvairių nereikalingų fazių su ilgais laikais visiems įmanomiems posūkiams ten, kur niekas nevažiavo.
    Ir priešingai - išsukant iš šalutinio kelio ties žiedine sankryža (Balžio / Girininkijos g.) laukti žalios šviesos beveik nereikėjo.
    Dar teks padirbėti prie šviesoforų reguliavimo.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Buvau labai skeptiškas dėl šviesoforų kiekio, bet iš keturių važiavimų šiame sektoriuje stojau max 2 kartus. Ir netgi tokiais atvejais vos automobilis iš šalutinio kelio baigia manevrą, pakankamai operatyviai paduoda žalią.
    Džiugu, kad nuogastavimai nepasiteisino.
    Visiems mums gero naudojimo!

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Jutikliai tokio tipo, tačiau kiek teko pastebėti, žalia fazė pagrindine kryptimi prailginta - raudona pagrindine kryptimi neįsijungia kas minutę ar panašiai.
    Blogybė tokiuose keliuose šviesoforai, reiktų įrenginėti žiedus. Pavyzdys Kaunas - Jonava, 50 auto per minutę važiuoja pagrindiniu keliu, tačiau atvažiavęs 1 automobilis per minutę iš šalutinio kelio, stabdo pagrindinio kelio 50 automobilių. Turėtų šalutinio kelio žalias užsidegti su dideliu uždelsimu, t.y. bent kokia minutė, kad sulauktų dar ir antro automobilio. Arba kaip sakau, daryti žiedus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Su jutikliais, kad iš šalutinio atvažiavusiam iš karto užsidega žalias? Ar kokio tipo jutikliai?
    Jutikliai tokio tipo, tačiau kiek teko pastebėti, žalia fazė pagrindine kryptimi prailginta - raudona pagrindine kryptimi neįsijungia kas minutę ar panašiai.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Iš tų penkių šviesoforų sustoti per ~10 pravažiavimų teko prie kažkurio vieno arba neteko išvis. Ciklai sudėlioti protingai, visi šviesoforai su jutikliais, problemų ten kilti neturėtų. Atkarpoje už miesto stoti tenka gerokai dažniau.
    Su jutikliais, kad iš šalutinio atvažiavusiam iš karto užsidega žalias? Ar kokio tipo jutikliai?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Iš tų penkių šviesoforų sustoti per ~10 pravažiavimų teko prie kažkurio vieno arba neteko išvis. Ciklai sudėlioti protingai, visi šviesoforai su jutikliais, problemų ten kilti neturėtų. Atkarpoje už miesto stoti tenka gerokai dažniau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prašom skaityti atidžiau
    Taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, gatvės bei pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kiek iš šių 5 šviesoforų jų yra skirta pėstiesiems / dviratininkams aptarnauti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė k13tas Rodyti pranešimą
    Atidarytas praplėstas Nemenčinės plentas: 5 naujos sankryžos
    Kadangi nėra kolegų nuotraukų iš pabaigto kelio, teks įdėti iš Susisiekimo ministerijos pranešimo su pompastiška antrašte.
    Nesvarbu, kad yra 5 nauji šviesororai, tačiau atidarymo šventės proga tegul būna "nepertraukimas" kelias.

    2025.10.03

    Istorinė akimirka: Vilnių ir Nemenčinę pagaliau jungia nepertraukiamas 4 juostų kelias
    Užbaigta rekonstruoti pagrindinė Vilniaus jungtis Nemenčinės ir Švenčionių kryptimi – Nemenčinės plentas.
    Darbų užbaigimo renginyje pristatyta net 5,7 km ilgio rekonstruota atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos. Gatvė buvo išplatinta nuo dviejų iki keturių eismo juostų (...)


    Rekonstruotoje atkarpoje nutiestos trys jungiamosios gatvės, įrengtos penkios šviesoforais reguliuojamos sankryžos ir žiedinė sankryža ties Balžio gatve. Taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, gatvės bei pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas.

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/is...u-kelias-0mJz/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Labai gerai, kad užbaigtas šis butelio kakliukas. Dabar reikėtų persikelti į pvz Trakų plentą ar kitas vietas kur taip reikia infrastruktūros atnaujinimo / vystymo.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Atidarytas praplėstas Nemenčinės plentas: 5 naujos sankryžos

    Penktadienį oficialiai užbaigta link sostinės vedančio Nemenčinės plento rekonstrukcija. Pasak Vilniaus mero Valdo Benkunsko, atnaujinta ir praplėsta susisiekimo jungtis užtikrins geresnį eismo pralaidumą ir bus svarbi susisiekimo linija sostinės evakuacijos planuose.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...ujos-sankryzos

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Yra toks išradimas kaip atitvarai, nors vienas forumietis ir turi alergiją jiems. Turbūt pagailėjo jo ir pasirinko kirsti plynai.
    Turbūt R. projektavo. Sektorinio radaro turbūt irgi nebus!

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
    Yra toks išradimas kaip atitvarai, nors vienas forumietis ir turi alergiją jiems. Turbūt pagailėjo jo ir pasirinko kirsti plynai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
    Kaip taisyklė tie atsitrenkimai būdavo 1+1 dalyje per debiliškus lenkimus. Be to, niekas netrukdo padaryt atitvarų nuo medžių. Dėl saugumo tai ir su grioviais laiko klausimas kol koks neprisisegęs Darvino laureatas nusivers ir užsimuš.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.
    įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.
    Būtent. Atrodo, kad nebesugebame net iš prie pat esačios atkarpos paimti gero pavyzdžio. Aš dar turiu viltį, kad kažkiek medžių pasodins tarp drenažinio griovio ir dviračių tako (yra palikta kažkiek žemės), bet netgi tuo atveju labai daug naudos iš jų nebus dar ilgai.

    Šviesoforų kiekis irgi nenormalus – prie Antavilių visiškai būtų užtekę vieno šviesoforo, tačiau bet vietinių NIMBY požiūris visada nusveria. Turbo žiedai, arba, galiausiai, tiesiog apsisukimai su normaliomis lėtėjimo-greitėjimo juostomis irgi būtų buvę pakankaimai geri sprendimai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.
    Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.
    Demagogija neužsiiminėk. Projektuotojai tiesiog buldozeriu viską sulygino, galima buvo dalį miško integruoti. Su tokiais drenažiniais grioviais iki jokio medžio nenuskrisi, o su tiek šviesoforų net pusaklė bobutė pamatys visas kliūtis. Tai kai rašai nesamones apie "plentas medžių viršūnėmis", techniškai pats tampi Tunberg.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Dėl pašalintų medžių ir dviratininkams, ir gyventojams, ir vairuotojams minusas. Nėra nei vienos grupės kuriai nuo to būtų geriau.
    Taip pat problema, kad dėl šviesoforų kiekio plentas labiau panašus į Kareivių gatvės tesinį.
    Bet jeigu sąžiningai, tai geriau nei ankstesnis vasaros savaitgaliais užsikemšantis ir tikrai nesaugus keliukas. Net nesitikėjau kad šitą atkarpą pradės taip anksti. Maniau bus Šiaurinės likimas.
    ]
    Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.

    Komentuoti:

Working...
X