Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai
Collapse
X
-
Projektas tikrai didelės apimties, galėtų kas pravažiuoti su registratoriumi ir įkelti "ne vilniečiams" video
- 1 patinka
-
Čia kaip pasiseks.Parašė Donidavu Rodyti pranešimąBuvau labai skeptiškas dėl šviesoforų kiekio, bet iš keturių važiavimų šiame sektoriuje stojau max 2 kartus.!
Šeštadienį užtaikiau gana ilgai stovėti prie Kairėnų g. šviesoforo - ten prikurta įvairių nereikalingų fazių su ilgais laikais visiems įmanomiems posūkiams ten, kur niekas nevažiavo.
Ir priešingai - išsukant iš šalutinio kelio ties žiedine sankryža (Balžio / Girininkijos g.) laukti žalios šviesos beveik nereikėjo.
Dar teks padirbėti prie šviesoforų reguliavimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Buvau labai skeptiškas dėl šviesoforų kiekio, bet iš keturių važiavimų šiame sektoriuje stojau max 2 kartus. Ir netgi tokiais atvejais vos automobilis iš šalutinio kelio baigia manevrą, pakankamai operatyviai paduoda žalią.
Džiugu, kad nuogastavimai nepasiteisino.
Visiems mums gero naudojimo!
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Blogybė tokiuose keliuose šviesoforai, reiktų įrenginėti žiedus. Pavyzdys Kaunas - Jonava, 50 auto per minutę važiuoja pagrindiniu keliu, tačiau atvažiavęs 1 automobilis per minutę iš šalutinio kelio, stabdo pagrindinio kelio 50 automobilių. Turėtų šalutinio kelio žalias užsidegti su dideliu uždelsimu, t.y. bent kokia minutė, kad sulauktų dar ir antro automobilio. Arba kaip sakau, daryti žiedus.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jutikliai tokio tipo, tačiau kiek teko pastebėti, žalia fazė pagrindine kryptimi prailginta - raudona pagrindine kryptimi neįsijungia kas minutę ar panašiai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jutikliai tokio tipo, tačiau kiek teko pastebėti, žalia fazė pagrindine kryptimi prailginta - raudona pagrindine kryptimi neįsijungia kas minutę ar panašiai.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Su jutikliais, kad iš šalutinio atvažiavusiam iš karto užsidega žalias? Ar kokio tipo jutikliai?
Komentuoti:
-
Su jutikliais, kad iš šalutinio atvažiavusiam iš karto užsidega žalias? Ar kokio tipo jutikliai?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąIš tų penkių šviesoforų sustoti per ~10 pravažiavimų teko prie kažkurio vieno arba neteko išvis. Ciklai sudėlioti protingai, visi šviesoforai su jutikliais, problemų ten kilti neturėtų. Atkarpoje už miesto stoti tenka gerokai dažniau.
Komentuoti:
-
Iš tų penkių šviesoforų sustoti per ~10 pravažiavimų teko prie kažkurio vieno arba neteko išvis. Ciklai sudėlioti protingai, visi šviesoforai su jutikliais, problemų ten kilti neturėtų. Atkarpoje už miesto stoti tenka gerokai dažniau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Prašom skaityti atidžiau
Taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, gatvės bei pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kiek iš šių 5 šviesoforų jų yra skirta pėstiesiems / dviratininkams aptarnauti?
Komentuoti:
-
Kadangi nėra kolegų nuotraukų iš pabaigto kelio, teks įdėti iš Susisiekimo ministerijos pranešimo su pompastiška antrašte.Parašė k13tas Rodyti pranešimąAtidarytas praplėstas Nemenčinės plentas: 5 naujos sankryžos
Nesvarbu, kad yra 5 nauji šviesororai, tačiau atidarymo šventės proga tegul būna "nepertraukimas" kelias.
2025.10.03
Istorinė akimirka: Vilnių ir Nemenčinę pagaliau jungia nepertraukiamas 4 juostų kelias
Užbaigta rekonstruoti pagrindinė Vilniaus jungtis Nemenčinės ir Švenčionių kryptimi – Nemenčinės plentas.
Darbų užbaigimo renginyje pristatyta net 5,7 km ilgio rekonstruota atkarpa nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos. Gatvė buvo išplatinta nuo dviejų iki keturių eismo juostų (...)

Rekonstruotoje atkarpoje nutiestos trys jungiamosios gatvės, įrengtos penkios šviesoforais reguliuojamos sankryžos ir žiedinė sankryža ties Balžio gatve. Taip pat įrengtos trys reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, gatvės bei pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimas.

https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/is...u-kelias-0mJz/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad užbaigtas šis butelio kakliukas. Dabar reikėtų persikelti į pvz Trakų plentą ar kitas vietas kur taip reikia infrastruktūros atnaujinimo / vystymo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atidarytas praplėstas Nemenčinės plentas: 5 naujos sankryžos
Penktadienį oficialiai užbaigta link sostinės vedančio Nemenčinės plento rekonstrukcija. Pasak Vilniaus mero Valdo Benkunsko, atnaujinta ir praplėsta susisiekimo jungtis užtikrins geresnį eismo pralaidumą ir bus svarbi susisiekimo linija sostinės evakuacijos planuose.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ujos-sankryzos
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt R. projektavo. Sektorinio radaro turbūt irgi nebus!Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Yra toks išradimas kaip atitvarai, nors vienas forumietis ir turi alergiją jiems. Turbūt pagailėjo jo ir pasirinko kirsti plynai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra toks išradimas kaip atitvarai, nors vienas forumietis ir turi alergiją jiems. Turbūt pagailėjo jo ir pasirinko kirsti plynai.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip taisyklė tie atsitrenkimai būdavo 1+1 dalyje per debiliškus lenkimus. Be to, niekas netrukdo padaryt atitvarų nuo medžių. Dėl saugumo tai ir su grioviais laiko klausimas kol koks neprisisegęs Darvino laureatas nusivers ir užsimuš.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.
įvesk į paiešką "Nemenčinės plentas, atsitrenkė į medį" ar panašiai. Pasižiūrėk kiek automobilių yra atsitrenkę į medžius ir žuvę. Debiliškas dalykas yra eismo saugumą lyginti su grožiu ir estetika. Kai bus bepiločiai automobiliai arba važinėsime bėgiais, tada galima apsodinti viską medžiais ir krūmais, o kol žūsta žmonės, tol visa augalija šalia kelio gali būti mirties priežastis, nepriklausomai kas bus auka, ar debilas kelio projektuotojas ar miško elfas.
Komentuoti:
-
Būtent. Atrodo, kad nebesugebame net iš prie pat esačios atkarpos paimti gero pavyzdžio. Aš dar turiu viltį, kad kažkiek medžių pasodins tarp drenažinio griovio ir dviračių tako (yra palikta kažkiek žemės), bet netgi tuo atveju labai daug naudos iš jų nebus dar ilgai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.
Šviesoforų kiekis irgi nenormalus – prie Antavilių visiškai būtų užtekę vieno šviesoforo, tačiau bet vietinių NIMBY požiūris visada nusveria. Turbo žiedai, arba, galiausiai, tiesiog apsisukimai su normaliomis lėtėjimo-greitėjimo juostomis irgi būtų buvę pakankaimai geri sprendimai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vietoj debiliškų blevyzgų užtektų pažiūrėti į seną plento dalį ir iškart taps aišku, kas turima omenyje.Parašė geriantis Rodyti pranešimąKą tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Demagogija neužsiiminėk. Projektuotojai tiesiog buldozeriu viską sulygino, galima buvo dalį miško integruoti. Su tokiais drenažiniais grioviais iki jokio medžio nenuskrisi, o su tiek šviesoforų net pusaklė bobutė pamatys visas kliūtis. Tai kai rašai nesamones apie "plentas medžių viršūnėmis", techniškai pats tampi Tunberg.Parašė geriantis Rodyti pranešimąKą tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ką tu vadini pašalintais medžiais? Kaip nutiesti plentą per medžių viršūnes, tokios technologijos kol kas nėra, tai tenka juos iškirsti. O automobiliams kuo mažiau medžių tuo lengviau pamatyti kliūtį ir dar neatsitrenkti į medį, taip kad automobilių atžvilgiu iškirsti medžiai yra saugiau. Čia nežiūrint į estetiką, gamtos apsaugą, Tunberg ir pan, o grynai techniškai.Parašė Donidavu Rodyti pranešimąDėl pašalintų medžių ir dviratininkams, ir gyventojams, ir vairuotojams minusas. Nėra nei vienos grupės kuriai nuo to būtų geriau.
Taip pat problema, kad dėl šviesoforų kiekio plentas labiau panašus į Kareivių gatvės tesinį.
Bet jeigu sąžiningai, tai geriau nei ankstesnis vasaros savaitgaliais užsikemšantis ir tikrai nesaugus keliukas. Net nesitikėjau kad šitą atkarpą pradės taip anksti. Maniau bus Šiaurinės likimas.
]
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: