Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • donciaz
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...
    Asfaltuoti beveik baigė, Bieliūnų g. gyventojai greit džiaugsis nauju išvažiavimu į Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Šiandien po nakties Vilniuje nemažai prisnigo ir lengvas minusas, o Ukmergės gatvėje ruošiasi asfaltuoti papildomą išvažiavimą iš Bieliūnų gatvės link centro... Nuo pat ryto atvežta asfalto klojimo mašina ir volai...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė edskaz Rodyti pranešimą
    Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c
    Žinojau, kad metalinius tunelius taip pakelėje surinkę įkelia. Bet gelžbetoninį matau pirmą kartą.

    Komentuoti:


  • edskaz
    replied
    Idomi technologija kaip greitai (per viena savaitgali) stato tunelius Olandai: https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žinių radijas 2014-02-10
    Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?


    ELTA 2014-02-10
    Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse


    LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
    Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

    Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
    Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.
    Šitos rekomendacijos jau kelis metus nebegalioja.
    O žurnalistams svarbiausia skandalingos antraštės. Net įdomu ar tikrai taip ir pasakė "atitvarai lengviesiems ir atitvarai krovininiams"? Pamėginkime logiškai įsivaizduoti, kaip tame pačiame kelyje gali būti rengiami atitvarai atskirai lengviesiems, krovininiams, autobusams... Čia gal išsireiškė tiesiog runkeliams suprantamesne kalba
    Tiesos žinoma yra, senose rekomendacijose buvo atsižvelgiama į žymiai mažiau kriterijų, nei naujose KPT TAS 09. Bėda tik, kad iki šiol visi įrengimai vykdyti dar pagal senus projektus, žinoma neatsižvelgiant į naujas taisykles. O kas jas dabar bando taikyti, tai daužo galvą į sieną, nes pripratę prie sovietinių "atstumas turi būti 1 metras", sunkiai perkanda vokiškuosius projektavimo principus. Pagal juos turėtų būti daromas atskiras darbo projektas kiekvienai kliūčiai atitverti, kur 100 metrų ruožą gali sudaryti 5 skirtingų charakteristikų laboratoriniais bandymais ištestuotos ir sertifikuotos atitvarų sistemos, tarpusavyje sujungiamos sertifikuotais perėjimais, galuose užbaigiant sertifikuotais nuleidimais arba smūgio sugertuvais... O juk visi buvo pratę prie "reikės 50 kuolų ir 25 sijų"...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2014.02.12, 15:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žinių radijas 2014-02-10
    Kelių atitvarai Lietuvoje – nieko verti?
    Praėjusį penktadienį iki pat pavakarės buvo uždaryta magistralė A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 146 kilometre, kur naktį susidūrė 4 sunkvežimiai. Transporto specialisto Saugirdo Pukalsko teigimu, tokių skaudžių avarijų priežastys – ne tik neatsargus vairavimas, bet ir atitvarų kokybė

    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k....d?id=63982180
    ELTA 2014-02-10
    Po vilkikų avarijų stiprinamas eismo saugumas šalies magistralėse
    "Pagal galiojančius normatyvus, automagistralėse įrengti atitvarai yra numatyti lengviesiems automobiliams. Įkalnėse, posūkiuose, ant viadukų, stačių šlaitų, pavojingiausiose vietose eismo saugumo požiūriu, numatysime įrengti atitvarus, skirtus krovininiams automobiliams", - teigė S. Skrinskas.
    LAKD vadovas skaičiuoja, kad pastarieji atitvarai yra maždaug 3,5 karto brangesni už esamus

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...alese-1142732/
    LAKD tinklalapyje yra atitvarų statybos rekomendacijos
    Statybos rekomendacijos R-37-01. Automobilių kelių apsauginiai atitvarai

    Po tos avarijos kažkaip įdėmiau teko pažiūrėti į tuos mūsų autostradose esančiu atitvarus, kuriems visai neseniai išleistos krūvos europinių pinigų. Jie tikrai neatlaikys rimtesnio smūgio.
    Tuo tarpu nors Vokietijoje ar Prancūzijoje ne vienoje vietoje teko matyti nuo smūgio susisukusių dvigubų atitvarų, kurie atlaikė kažkieno ištiškimą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Po litrą į 10 km.

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Kodel pirmos juostos tokios juodos?
    tepalai iš tarybinių mašinų stipriai varvėdavo

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Vasarą gudronas iš po skaldelės lenda.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Kodel pirmos juostos tokios juodos?
    Manau išvažinėtos. Nes su tų laikų automobiliais į antrą juostą tekdavo retai užsukti...

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Kodel pirmos juostos tokios juodos?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Marius Baranauskas ir kt. „Tarybų Lietuva“. Vilnius, „Mintis“, 1976
    Neįvardinta, bet tai Žiežmarių viadukas (kairiam kampe matomi obelų sodai - "Žiežmarių sodai")

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė jagas Rodyti pranešimą
    KELIŲ TECHNINIS REGLAMENTAS KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI - pagrindinis dokumentas, apibrėžiantis kelių techninius aspektus ir turintis nuorodų į kitus dokumentus. Dokumentas išsivystęs iš Statybos techninio reglamento STR 2.06.03
    Siūlau prie šio teisės akto nurodyti ir šią nuorodą, nes KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI yra pasikeitęs:
    KELIŲ TECHNINIO REGLAMENTO KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI PAKEITIMAI

    Komentuoti:


  • jagas
    replied
    Pastaruoju metu šiame forume pastebėjau nemažai techninių klausimų, susijusių su kelių projektavimu, įrengimu ir eksploatacija. Labai džiugu, kad turime nemažai specialistų, galinčių greitai ir kompetentingai į juos atsakyti.

    Kadangi šie klausimai užduodami ne specialioje temoje, susigaudyti ieškant informacijos gali būti keblu, todėl siūlau naują temą, kur galėtume dalintis klausimais ir atsakymais apie techninius kelių aspektus. Perkėlus šios temos įrašus iš kitų temų galėtume turėti labai naudingą diskusiją.

    Pradžiai nuorodos į kelis labai naudingus dokumentus:

    Lietuvos Automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos teisės aktų sąvade rasime atsakymus į daugelį dominančių klausimų šia tema.

    KELIŲ TECHNINIS REGLAMENTAS KTR 1.01:2008 AUTOMOBILIŲ KELIAI - pagrindinis dokumentas, apibrėžiantis kelių techninius aspektus ir turintis nuorodų į kitus dokumentus. Dokumentas išsivystęs iš Statybos techninio reglamento STR 2.06.03

    AUTOMOBILIŲ KELIŲ STANDARTIZUOTŲ DANGŲ KONSTRUKCIJŲ PROJEKTAVIMO TAISYKLĖS KPT SDK 07 - dokumentas reglamentuojantis dangų, naudojamų Lietuvos keliuose, konstrukcijas, jų parinkimą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?
    Kas atlaiko (paprasti keliai, greitkeliai, gatvės ar kt.) ir kiek tas ilgiau ? Kelio ilgaamžiškumą ir jo būklę apsprendžia daugybė veiksnių.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Pažiūrėkit, kaip miestuose gatves remontuoja... Baisu, kokia kokybė. Manau, tokia pat darbų kokybė užmiestyje.
    Miestuose pas mus gatvės prižiūrimos labai prastai, todėl nereikėtu jų lyginti su užmiesčių keliais. Duobių lopymas kai kuriose gatvėse panašu į "kompresą negyvėliui".
    Paskutinis taisė sleader; 2011.04.07, 23:35. Priežastis: papildomas citavimas

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?
    Pažiūrėkit, kaip miestuose gatves remontuoja... Baisu, kokia kokybė. Manau, tokia pat darbų kokybė užmiestyje.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pas mus naujai nutiestos dangos irgi keletą pavasarių atlaiko ir gerai atrodo, bet veliau nebeatsilaiko. Didžiausias "peilis" keliams yra toks pavasaris, koks yra pas mus. T.y. pakankamai ilga laiką trunkantis periodas: dieną - pliusas, naktį - minusas.
    O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?

    Komentuoti:


  • tajus
    replied
    Žiūrint reportažus iš karo Libijoj akį visą laiką patraukia lygūs kaip stiklas keliai. Nei vienam reportaže neteko matyti nė duobelės (na nebent granatom išmuštos skylės)




    Čia tik dėl palankesnių gamtinių sąlygų ar ten kažkaip kokybiškiau kelius tiesia?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    ...kodėl leidžiama jiems taip daryti.
    Todėl kad korupcija pas mus madoje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Tai gal čia ir yra problemos esmė?
    Kelininkų interesas turėti darbą/uždarbį, o ne rūpintis kelių buklę. Net gi atvirkščiai, kuo buklė blogesne, tuo daugiau pinigų į kišenę.
    Kelių būkle turi rūpintis tie kas užsako darbus. Taip pat atsakingos institucijos, tarnybos turėtu ir kontroliuoti atliekamų darbų kokybę. Bet kokių įmonių tikslas uždarbis, darbų apimtys ir t.t. Tačiau atliktiems darbams irgi suteikiamos garantijos. Koks tikslas daryti blogai, jei po to reiks perdaryti per garantinį terminą, už tai nieko negaunant. O jei kažkur neišsireikalaujama, kad rangovas padarytą broką taisytu savo sąskaita, tai čia jau problema, kodėl leidžiama jiems taip daryti.

    Komentuoti:

Working...
X