Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
A2 apskritai neturėtų būti leidžiama 130 km/h. Didžioji dauguma visos Vilnius-Panevėžys atkarpos yra avarinės būklės ir ten elementariai pavojinga važiuoti greičiau, nei 90-100 km/h daugumoje ruožų dėl labai blogos dangos būklės. Turbūt tiesiog reiks laukti, kol įvyks kažkokia labai skaudi nelaimė ir tada labai nustebusios galvos iš Via Lietuva ir Susisiekimo ministerijos aiškins, kaip reikia labai smarkiai tą kelią tvarkyti ir remontuoti. Tai tiesiog laukiam, kol taip nutiks.
- 1 patinka
-
Įdomu - čia nebeveikia išmaniosios sistemos, kurios fiksuoja, kad kažkas juda apsisukti ir priešiangam eismui įžiebia 110 km/h? Jau kuris laikas susmaigstyti prieš Krikštėnų apsisukimą greičio ribojimo ženklai. Žinoma, padaryta tai negalvojant - nelegaliai įkalti 100 kmh ženklai. Norš prieš 100kmh ženklą greitis yra 130 kmh, o mažinimai turi vykti per 20kmh, t.y. turėjo būti 110 kmh
Gal kas žinot kur efektyviausia tokius raportuoti? Tiesiog ViaLietuva rašyti?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
"Suzana" kavinės pavadinimasParašė mantasm Rodyti pranešimąRomas Kas ta „Siuzana“? Pamenu kažkokia dainininkė tokiu vardu buvo. Pats skundies dėl neaiškių orientyrų, bet pats švaistais tik tavo chebroj žinomais terminais?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Spauda rašo galvodama apie paspaudimus. Kuo bus daugiau neaiškumų irba emocijų - tuo daugiau pramaigys ieškodami tikslesnės informacijos. Geriausia išvis neskaitytParašė Romas Rodyti pranešimąSpauda dažnai rašo negalvodama apie informavimą. Paprasčiau būtų nurodyti stambesnę gyvenvietę, sankryžą ar bent kilometražą.
Jei autostradoje įvyksta avarija, tai labai retai parašoma, į kurią pusę yra užkimštas eismas
Evakuacijos iš Vilniaus plane mirga visokių negirdėtų pavadinimų, kurių patys plano rengėjai nematė: A2 kelyje Rimučiai (posūkis į KK116 į Širvintas), Vaitkūnai (posūkis į KK231 į senąjį Ukmergės kelią)
Šiuo atveju Diena.lt minėjo neikam nežinomus orientyrus Ratiškius, Rimučius ir Užušilių mišką išmetusi iš pradinio ppranešimo kilometražą.
Su Eismoinfo jau teko susidurti, kai buvo rekonstruojamas Kinelių (Rudaminos vaidukas) ties A15-KK106 sankryža. Jie kažką pakeičia duomenyse kai prasideda konkretūs darbai. Tuo metu informacija apie nepravažiuojamą ruožą buvo atnaujinta tik pirmos rekonstrukcijos dienos popietę.
Aiškiu informavimu ir schemomis turėtų rūpintis "Via Lietuva".
Anksčiau buvusi buvusio vadovo iš "Vilniaus vandenų" atsivesta PiaR atstovė nebedirba, naujam žmogui tose pareigose reikės laiko.
O spaudos antraščių redaktorių gąsdinimai "išbandymais" šaiame kelyje yra išvis be pagrindo.
Pernai buvo tvarkomi keli A2 ruožai ir turbūt niekur nesusidarė kamščių dėl eismo vienoje autostrados pusėje.
LAKD tai taip, galėtų užsiimt rimčiau. Bet ten matyt irgi savi marazmai kai PR skyrius turi atskirus uždavinius nei rūpintis kuo geresniu vairuotojų informavimu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Spauda dažnai rašo negalvodama apie aiškų informavimą. Paprasčiau būtų nurodyti stambesnę gyvenvietę, sankryžą ar bent kilometražą. Jei autostradoje įvyksta avarija, tai labai retai parašoma, į kurią pusę yra užkimštas eismas.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNe aš kabinėjaus lygioj vietoj prie orientyrų.
O dėl žemėlapių tai pritariu, turėtų visada įmest bent nuotrauką iš eismoinfo.lt.
Evakuacijos iš Vilniaus plane mirga visokių negirdėtų pavadinimų, kurių patys plano rengėjai nematė: A2 kelyje Rimučiai (posūkis į KK116 į Širvintas), Vaitkūnai (posūkis į KK231 į senąjį Ukmergės kelią).
Šiuo atveju Diena.lt minėjo niekam nežinomus "orientyrus": Ratiškius, Rimučius ir Užušilių mišką, iš pradinio pranešimo išmetusi kilometražą.
Su Eismoinfo jau teko susidurti, kai buvo rekonstruojamas Kinelių (Rudaminos viadukas) ties A15-KK106 sankryža. Jie kažką pakeičia duomenyse, tik kai prasideda konkretūs darbai. Tuo metu informacija apie nepravažiuojamą ruožą buvo atnaujinta tik pirmos rekonstrukcijos dienos popietę.
Aiškiu informavimu ir schemomis turėtų rūpintis "Via Lietuva".
Anksčiau buvusi buvusio vadovo iš "Vilniaus vandenų" atsivesta PiaR atstovė nebedirba, naujam žmogui tose pareigose reikės laiko.
O spaudos antraščių redaktorių gąsdinimai "išbandymais" šiame kelyje yra išvis be pagrindo.
Pernai buvo tvarkomi keli A2 ruožai ir turbūt niekur nesusidarė kamščių dėl eismo vienoje autostrados pusėje.
Paskutinis taisė Romas; 2025.06.16, 11:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne aš kabinėjaus lygioj vietoj prie orientyrų. O dėl žemėlapių tai pritariu, turėtų visada įmest bent nuotrauką iš eismoinfo.lt.
Komentuoti:
-
/\ Ten nurodytos tvarkomos vietos visais būdais - yra ir kilometražas, ir žemėlapiai, ir orientyrai (tiltas, viadukas ar kavinė).
Nesvarbu, kad pačiam norisi prisikabinti į lygioje vietoje. Svarbiau, kad tos provėžuotos (vietomis net pavojingos) vietos bus pagaliau sutvarkytos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tvarkomų vietų žemėlapiai
2. ruožas. Tarp "Suzanos" (Širvintos tilo) ir Krikštėnų
.
1. ruožas. Prieš KK116 Širvintos - Kernavė viaduką

.Žemėlapių pagrindas: https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai kur buvo gąsdinama “išbandymais” ir nurodomi labai visiems "žinomi" orientyrai, kur tykos menami pavojai.
Diena.lt 2025.06.03
Vairuotojų laukia dar vienas išbandymas: bus tvarkomi du automagistralės ruožai
Savaitgalį važiavau A2. Važiuojant iš prieš Širvirntų viaduką (45 km) atsirado pavojingos provėžos.Pirmasis beveik trijų kilometrų ilgio ruožas yra nuo Rimučių iki Užušilių miško, antrasis – beveik keturių kilometrų ilgio – nuo Ratiškių iki Širvintos upės
https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ruozai-1227693
Puiku, kad šiemet bus tvarkoma ir ši vieta, ir provėžuotas ruožas už "Suzanos".
Pradinis pranešimas
"Via Lietuva" 2025.06.03
Po metų pertraukos kelio darbai grįžta į automagistralę Vilnius - Panevėžys
Pasirašytos sutartys dėl paprastojo remonto darbų automagistralėje Vilnius–Panevėžys. Fiziniai kelio dangos remonto darbai bus pradėti liepos–rugpjūčio mėn. Darbai suplanuoti dviejuose automagistralės ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km, o baigti juos planuojama dar šiais metais.
Abu tvarkomi ruožai yra automagistralės A2 Vilnius-Panevėžys dešinėje pusėje, t. y. važiuojant iš Vilniaus Panevėžio link. Pirmasis ruožas – nuo 42,325 iki 45,20 km – yra beveik 3 km ilgio (nuo Rimučių iki Užušilių miško). Ypač prasta yra šio ruožo dangos būklė – asfalto danga susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai, pvz., plyšiai, plyšių tinklai.
Antrasis ruožas yra beveik 4 km ilgio – prasideda ties 52,410 km ir tęsiasi iki 56,200 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės). Dėl gilių provėžų dalyje šio ruožo greitis jau ilgą laiką yra ribojamas iki 110 km / val. (...)
Abiejuose ruožuose darbus atliks viešojo pirkimo konkursus laimėjusi UAB „Fegda“. Bendra sutarčių vertė – apie 3,35 mln. Eur su PVM.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys remonto darbai taip pat planuojami dvejuose kelio ruožuose, kurių bendras ilgis beveik 7 km (nuo 42,325 iki 45,20 km (nuo Rimučių iki Užušilių miško, dešinėje kelio pusėje) ir nuo 52,41 iki 56,20 km (nuo Ratiškių iki Širvintos upės, dešinėje kelio pusėje)).
ar gali būt kad bus sutvarkyti tie labai provėžuoti ruožai link Panevėžio? ar ne visi? nors link Vilniaus taip pat yra baisių ruožų...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai va, o aš niekaip neįkirtau, kodėl jie puolė kloti naują asfaltą A1 ties atsišakojimu į A8 - ten kaip ir nebuvo labai blogai... Metodikos tsakant...Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal "superines" metodikas magistralinis kelias gali būti nors ir suartas, bet nebus tvarkomas, nes kitoje magistralėje su tarkim su minimaliomis provėžomis pravažiuoja didesnis srautas. Galimybių kraštasParašė Romas Rodyti pranešimąĮdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.
Lrytas.lt 2023.12.17
Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
Komentuoti:
-
Įdomi Lietuvos radarų direkcijos metodika, kurioje įvertinamas dangos nelygumas ir eismo intensyvumas - prie "Suzanos" itin prastas kelias iš Vilniaus į Panevėžį, bet pirmiau remontuojamas kelias toje pačioje vietoje, tik priešinga kryptimi.
Lrytas.lt 2023.12.17
Autostradą remontuoja, bet vairuotojų galvos skausmas nemenksta
Rudenį buvo tvarkomi net penki kelio A2 ruožai vienu metu, kurie apėmė beveik 18 kilometrų kelio. Pasak svetainės eismoinfo.lt, šiuo metu kelyje A2 vis dar remontuojami trys ruožai, o visi remonto darbai turėtų būti užbaigti iki 2024 m. sausio vidurio. (...)
Gali susidaryti įspūdis, jog šiuo metu remontuojamos vietos nėra pačios blogiausios kelio atkarpos, bet LAKD atstovė tikina, kad darbai atliekami pagal prioritetinę eilę, kuri sudaroma remiantis nustatyta metodika.
Vienas didžiausių vairuotojų galvos skausmų – autostrados ruožas vykstant iš sostinės į Panevėžį, esantis ties kavine „Suzana“, kurią kai kurie įsiminė dėl šalia besidriekiančio kelio būklės. (...)
Ir iš tiesų, šio ruožo DBI yra 5 balai, kai šiemet remontuojamų ruožų, tiek autostrados Vilnius–Panevėžys, tiek Vilnius–Kaunas–Klaipėda, šis rodiklis siekė nuo 2,5 iki 3,15 balų.
„Kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožas nuo 52,15 km iki 56,1 km (dešinė kelio pusė) yra prioritetinės „Rekonstruotinų ir remontuotinų automagistralių ir greitkelių ruožų“ eilės 8 vietoje. Šis ruožas gali būti remontuojamas 2024–2025 m., priklausomai nuo kelių remonto darbams skirtos finansavimo sumos“, – teigia LAKD atstovė. (...)
Galima pasidžiaugti, jog šiuo metu tvarkoma kairė kelio pusė beveik toje pačioje vietoje.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-eile-29374995
- 2 patinka
Komentuoti:
-
LAKD 2023.11.18
Automagistralės A2 tarp Vilniaus ir Panevėžio taisomų atkarpų remontus tikimasi užbaigti iki šių metų pabaigos,
Šiandien važiavau tuo keliu. Eismas nelabai intensyvus, tai susiaurėjimuose iki 1+1 juostų didelių problemų nėra.Šiuo metu remontuojamos penkios Vilnių ir Panevėžį jungiančio kelio atkarpos – ties Maišiagala, Jauniūnais, Širvintomis, Ukmerge bei Šilais (Panevėžio rajone) – jose greitis ribojamas iki 70 kilometrų per valandą, eismas vyksta viena kelio puse.
Didžiausios ties Širvintomis esančios remontuojamos atkarpos ilgis – 6,05 kilometro.
https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...siemet-1148757
Atrodo, nedidelė dalis labiausiai provėžuoto 4 km ilgio kelio ruožo už Širvintos tilto ("Suzanos" kavinės) irgi bus tvarkoma - kelis šimtus metrų eismas vyksta viena kelio puse.
Komentuoti:
-
Itariu, kad ten reikia rimtesnio remonto nei tik perasfaltuot - galimai bėdos "gilesnės".
Parašė RomasLabiausia provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.
Komentuoti:
-
Nurodyti kilometrai ir eurai, bet neparašyta, kurioje vietoje vyks kelio remontas
YIT Lietuva 2023.10.16
„YIT Lietuva“ atliks kelio Vilnius-Panevėžys ruožo remontą
Iki žiemos pradžios bus sutvarkytas dar vieno reikšmingo kelio ruožas. Pradedami remonto darbai 3,3 km atkarpoje magistralėje A2, jungiančioje Vilnių ir Panevėžį. Kelią tvarkys bendrovė „YIT Lietuva“. Darbų vertė siekia 2,35 mln. eurų.
https://www.yit.lt/apie-mus/naujieno...-ruozo-remonta
Labiausiai provėžuotos atkarpos tarp "Suzanos" ir Krikštėnų sankryžos (52-57 km) niekas kol kas netaiso.
Darbai ir eismo apribojimai keliuose. A2 Vilnius - Panevėžys
Kelio remontas. AB „Eurovia Lietuva", 27,00 – 30,00 km iki 2023-11-28 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Kelio remontas. UAB „YIT Lietuva“, 36,70 – 40,06 km iki 2023-12-11 ribojamas greitis iki 70 km/val.
Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 50 km/val. UAB „Eurovia Lietuva“, 45,95 – 52,00 km
Kelio taisymas. Darbų metu ribojamas greitis iki 70 km/val. AB „HISK", 99,30 – 101,30 km
https://eismoinfo.lt/#!/
Komentuoti:
-
Tuomet stacionarių radarų nelabai buvo, bet keliuose milicija dažniau matuodavo negu dabar. Ir taip, dar niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų ir genocido direkcijos".Parašė Romas Rodyti pranešimą2. Tuomet buvo kelininkai ir anų laikų Kelių direkcija ar kažkas panašaus, bet niekas nebuvo sugalvojęs "Radarų direkcijos"
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: