Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Tokiu atveju idomu butu zinoti, kiek per diena ten islipa/ilipa vietiniu gyventoju. Speju, kad skaicius vienzenklis.Parašė sleader Rodyti pranešimąO ten stotelių abipus kelio nėra? Naudosis tie, kurie naudojasi tomis stotelėmis.
Juk tie patys pestieji galetu paejeti iki autostrados tilto per Sventaja, po kuriuo tiek masinos gali pravaziuoti, tiek pestieji pereiti.
Visgi, sis tiltas turbut intensyviau bus naudojamas i sodus (kurie yra i rytus nuo autostrados) einanciu ukmergieciu. Bet ir tuo atveju skaiciai judejimo bus labai nedideli, beveik visi cia juda su auto.
Naujai statoma pesciuju ir dviratininku tilta nuo esamos "patiltes"(po autostrados tiltu per Sventaja) skiria tik 400 m., vadinasi del 800 m. atstumo sutapymo statomas sis naujasis tiltas. Gal ir grazu, bet uz tas lesas buvo galima padaryti puikius dviraciu ir pesciuju takus visoj Ukmergej (tame tarpe ir normalu dviraciu bei pesciuju taka is sodu i Ukmerge per ta pacia "patilte").Paskutinis taisė Lienzer; 2015.10.03, 20:30.
Komentuoti:
-
O ten stotelių abipus kelio nėra? Naudosis tie, kurie naudojasi tomis stotelėmis.Parašė Lienzer Rodyti pranešimąkazkaip neaisku, i kur tas pesciuju viadukas ved air kas juo naudosis...
Komentuoti:
-
kazkaip neaisku, i kur tas pesciuju viadukas ved air kas juo naudosis...Parašė Xedos Rodyti pranešimąPasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.
http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328
Komentuoti:
-
"Panevėžio keliai" įkėlė kelias vizualizacijas kaip atrodys vaizdas po rekonstrukcijos
Šaltinis: http://www.paneveziokeliai.lt/?Eleme...ArticleID=1102
Sakyčiau tokios vizualizacijos turėtų būti privalomos visiems stambesniems projektams
Komentuoti:
-
Pasirašyta sutartis dėl pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių įrengimo šalia Ukmergės.
http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tis_nr_2/19328Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2
2014 m. spalio 29 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo du tiekėjai: ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Panevėžio keliai“ ir AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Fegda“.
Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino ūkio subjektų grupės pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė pirkimo sutartį sudaryti su grupės atsakingu partneriu AB „Panevėžio keliai“.
Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (24 mėnesių) iki 16 mėnesių.
Darbai apims:
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimą ir pėsčiųjų viaduko 72,084 km statybą;
· valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys atskirų kelio ruožų dangos rekonstravimo projektavimą ir statybos darbus, atliekamus pagal rangos darbų pirkimo dokumentuose pateiktus reikalavimus;
<...>
Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. rugpjūčio mėnesį.
Minėtų darbų statybos techninę priežiūrą vykdys UAB „Saugvila“, su kuria Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos sutartį pasirašė 2015 m. kovo 18 d.Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 15:47.
Komentuoti:
-
Siūlyčiau atidžiau panagrinėti brėžinius: atkarpoje, kurioje važiuojant nuo Panevėžio greitis bus ribojamas iki 110 km/h, kelkraštis (letėjimo juosta) yra.Parašė PoDV Rodyti pranešimąApribojimai 110 km/h uždėti dėl to, kad vietomis nelieka kelkraščių.
Greičio apribojimas pasibaigia būtent toje vietoje, kur prasidės atkarpa, kurioje nebus įrengta sustojimo juosta. Važiuojant nuo Vilniaus gerokai ilgesnėje atkarpoje nebus sustojimo juostos, bet greitis iki 110 km/h nebus ribojamas.
P.S. Tik dabar pastebėjau, kad greičio ribojimas iki 110/h bus tik važiuojant nuo Panevėžio.....
Komentuoti:
-
Apribojimai 110 km/h uždėti dėl to, kad vietomis nelieka kelkraščių. Dar pastebėjau, kad ženklai 507 įrengti pagal senas senas taisykles, nors naujose parašyta, kad jeigu jie įrengiami šalia kelio, tai kartojamas ne ties letėjimo juostos pradžia (juostos ilgis 250 m), o 150 m iki sankryžos, o ties letėjimo juostos pradžia turėtų būti įrengtas ženklas 513 (juostos pradžia iš dešinės) Taip pat neįrengti informaciniai kelio ženklai nuo automagistralės (užklausiau LAKD priežasties)Paskutinis taisė PoDV; 2014.08.30, 00:14.
Komentuoti:
-
Aš ir pats tą pastebėjau, bet tuomet kodėl projektuotojai žiedų nepatraukė tolyn nuo tilto Vilniaus kryptymi ? Tuomet būtų galima įrengti pakankamai ilgas greitėjimo/letėjimo juostas.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąXedos - manau ilgesnių greitėjimo/lėtėjimo juostų neleidžia netoliese esantis tiltas - jame matyt negali juosta normaliai įsitekti.
Bet......Greičiausiai tokiu atveju žiedai nebeįsitektų kelio juostoje ir tektų rengti žemės paėmimo projektą, kas reikštų papildomas išlaidas, kitaip tariant, tai galimai yra eilinis Kelių direkcijos pataupymas.
Nežinau tikrosios padėties, bet tokia versija man atrodo pakankamai įtikinama.Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.29, 22:49.
Komentuoti:
-
Kai pamačiau brėžinius jau norėjau nusikeikti sakydamas, kad autobusų juostos įvažiavimas greitėjimo juostoje, bet labiau įsižiūrėjęs supratau, kad tobulėja projektuotojai ir turime užuominas į vadinamasias surinkimo juostas
Džiugu, kad atskiria nuo autostrados stoteles.
Xedos - manau ilgesnių greitėjimo/lėtėjimo juostų neleidžia netoliese esantis tiltas - jame matyt negali juosta normaliai įsitekti.Paskutinis taisė Xmaster; 2014.08.29, 22:39.
Komentuoti:
-
Kažkas yra sakęs, kad A2 nėra nei vieno pėsčiųjų viaduko
. Tai turėtų neužilgo pasikeisti. Paskelbtas viešasis konkursas, kurio nugalėtojas netoli Ukmergės, šalia tilto per Šventąją, turės pastatyti pėsčiųjų viaduką ir nutiesti jungiamuosius kelius (taip pat įrengti žiedą kelių A10 ir 3101 sankryžoje prie Pasvalio, bet tema ne apie tai)
Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.aspMagistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimas (tiesimas)
Vieta žemėlapyje

Keli brėžiniai (paspaudus brėžiniai padidės):



Bendras vaizdas


Greitėjimo juosta link Panevėžio ir letėjimo juosta važiuojant nuo Panevėžio apgailėtinai trumpos.....Naujas projektas, puiki proga A2 priartinti prie automagistralės standarto, bet ne. Beje, toje atkarpoje greitis bus ribojamas iki 110 km/h. Negi nebuvo įmanoma suprojektuoti ilgesnes greitėjimo/letėjimo juostas ? Akmuo į projektuotojų daržą.
Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.29, 22:07.
Komentuoti:
-
Labai nedaug pro ten važiuojančių yra, ne visi dar žino. Kamštis susidaro dėl šviesaforo prie BIG, ties Perkūnkiemio šviesaforu ciklas pakankamai ilgas ir kamščio nėra. Problemų nebeliks pabaigus Vakarinį aplinkkelį.Parašė Romas Rodyti pranešimąFoto 2014.04 Bukiškis
Vilniečiai stovi kamštyje po ilgojo Velykų savaitgalio
Atvaizdas
Kadangi dabar yra alternatyva patekti į miestą per Bukiškį - Visorius, tai ja ir pasinaudojome.
Bet tie, kas stovėjo kamštyje, turbūt keikė tuos "gudručius", kurie pristatė ant kiekvieno kampo po šviesoforą ir sugadino kažkada buvusį laisviausią įvažiavimą į miestą
Komentuoti:
-
Foto 2014.04 Bukiškis
Vilniečiai stovi kamštyje po ilgojo Velykų savaitgalio

Kadangi dabar yra alternatyva patekti į miestą per Bukiškį - Visorius, tai ja ir pasinaudojome.
Bet tie, kas stovėjo kamštyje, turbūt keikė tuos "gudručius", kurie pristatė ant kiekvieno kampo po šviesoforą ir sugadino kažkada buvusį laisviausią įvažiavimą į miestą
Komentuoti:
-
Ten išasfaltuota maždaug prieš tris metus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
Komentuoti:
-
Supratau. Kilo klausimas dėl pasakymo "visai neseniai", nes kiek pamenu tai jau ir praeitą žiemą visa atkarpa buvo su asfaltbetonio dangaParašė Lettered Rodyti pranešimąJei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
Komentuoti:
-
Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.Parašė sleader Rodyti pranešimąTa prasme atnaujinta danga?
Komentuoti:
-
Ta prasme atnaujinta danga?Parašė Lettered Rodyti pranešimąbeje, pastaroji visai nesenai baigta asfaltuoti
Komentuoti:
-
Todėl, jog Ukmergės g. prie Senukų kamštis buvo nuo pats Ozo g. ir dar toks pat kamštis ties BIG'u, o dabar per 10-15 min. pravažiavau per Geležinio vilko ir Mokslininkų gatves, beje, pastaroji visai nesenai baigta asfaltuotiParašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąO kurių galų iš Vilniaus tokiais zigzagais važiavai?
Komentuoti:
Komentuoti: