Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Apribojimai 110 km/h uždėti dėl to, kad vietomis nelieka kelkraščių.
    Siūlyčiau atidžiau panagrinėti brėžinius: atkarpoje, kurioje važiuojant nuo Panevėžio greitis bus ribojamas iki 110 km/h, kelkraštis (letėjimo juosta) yra.

    Greičio apribojimas pasibaigia būtent toje vietoje, kur prasidės atkarpa, kurioje nebus įrengta sustojimo juosta. Važiuojant nuo Vilniaus gerokai ilgesnėje atkarpoje nebus sustojimo juostos, bet greitis iki 110 km/h nebus ribojamas.

    P.S. Tik dabar pastebėjau, kad greičio ribojimas iki 110/h bus tik važiuojant nuo Panevėžio.....

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Apribojimai 110 km/h uždėti dėl to, kad vietomis nelieka kelkraščių. Dar pastebėjau, kad ženklai 507 įrengti pagal senas senas taisykles, nors naujose parašyta, kad jeigu jie įrengiami šalia kelio, tai kartojamas ne ties letėjimo juostos pradžia (juostos ilgis 250 m), o 150 m iki sankryžos, o ties letėjimo juostos pradžia turėtų būti įrengtas ženklas 513 (juostos pradžia iš dešinės) Taip pat neįrengti informaciniai kelio ženklai nuo automagistralės (užklausiau LAKD priežasties)
    Paskutinis taisė PoDV; 2014.08.29, 23:14.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Xedos - manau ilgesnių greitėjimo/lėtėjimo juostų neleidžia netoliese esantis tiltas - jame matyt negali juosta normaliai įsitekti.
    Aš ir pats tą pastebėjau, bet tuomet kodėl projektuotojai žiedų nepatraukė tolyn nuo tilto Vilniaus kryptymi ? Tuomet būtų galima įrengti pakankamai ilgas greitėjimo/letėjimo juostas.

    Bet......Greičiausiai tokiu atveju žiedai nebeįsitektų kelio juostoje ir tektų rengti žemės paėmimo projektą, kas reikštų papildomas išlaidas, kitaip tariant, tai galimai yra eilinis Kelių direkcijos pataupymas.

    Nežinau tikrosios padėties, bet tokia versija man atrodo pakankamai įtikinama.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.29, 21:49.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Kai pamačiau brėžinius jau norėjau nusikeikti sakydamas, kad autobusų juostos įvažiavimas greitėjimo juostoje, bet labiau įsižiūrėjęs supratau, kad tobulėja projektuotojai ir turime užuominas į vadinamasias surinkimo juostas Džiugu, kad atskiria nuo autostrados stoteles.
    Xedos - manau ilgesnių greitėjimo/lėtėjimo juostų neleidžia netoliese esantis tiltas - jame matyt negali juosta normaliai įsitekti.
    Paskutinis taisė Xmaster; 2014.08.29, 21:39.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kažkas yra sakęs, kad A2 nėra nei vieno pėsčiųjų viaduko . Tai turėtų neužilgo pasikeisti. Paskelbtas viešasis konkursas, kurio nugalėtojas netoli Ukmergės, šalia tilto per Šventąją, turės pastatyti pėsčiųjų viaduką ir nutiesti jungiamuosius kelius (taip pat įrengti žiedą kelių A10 ir 3101 sankryžoje prie Pasvalio, bet tema ne apie tai)

    Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 2

    Magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys apie 72,18 km (šalia Žemaitkiemio miestelio) pėsčiųjų viaduko ir jungiamųjų kelių abiejose kelio pusėse įrengimas (tiesimas)
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Vieta žemėlapyje



    Keli brėžiniai (paspaudus brėžiniai padidės):







    Bendras vaizdas





    Greitėjimo juosta link Panevėžio ir letėjimo juosta važiuojant nuo Panevėžio apgailėtinai trumpos.....Naujas projektas, puiki proga A2 priartinti prie automagistralės standarto, bet ne. Beje, toje atkarpoje greitis bus ribojamas iki 110 km/h. Negi nebuvo įmanoma suprojektuoti ilgesnes greitėjimo/letėjimo juostas ? Akmuo į projektuotojų daržą.

    Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.29, 21:07.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Foto 2014.04 Bukiškis
    Vilniečiai stovi kamštyje po ilgojo Velykų savaitgalio
    Atvaizdas


    Kadangi dabar yra alternatyva patekti į miestą per Bukiškį - Visorius, tai ja ir pasinaudojome.
    Bet tie, kas stovėjo kamštyje, turbūt keikė tuos "gudručius", kurie pristatė ant kiekvieno kampo po šviesoforą ir sugadino kažkada buvusį laisviausią įvažiavimą į miestą
    Labai nedaug pro ten važiuojančių yra, ne visi dar žino. Kamštis susidaro dėl šviesaforo prie BIG, ties Perkūnkiemio šviesaforu ciklas pakankamai ilgas ir kamščio nėra. Problemų nebeliks pabaigus Vakarinį aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2014.04 Bukiškis
    Vilniečiai stovi kamštyje po ilgojo Velykų savaitgalio


    Kadangi dabar yra alternatyva patekti į miestą per Bukiškį - Visorius, tai ja ir pasinaudojome.
    Bet tie, kas stovėjo kamštyje, turbūt keikė tuos "gudručius", kurie pristatė ant kiekvieno kampo po šviesoforą ir sugadino kažkada buvusį laisviausią įvažiavimą į miestą

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
    Ten išasfaltuota maždaug prieš tris metus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.
    Supratau. Kilo klausimas dėl pasakymo "visai neseniai", nes kiek pamenu tai jau ir praeitą žiemą visa atkarpa buvo su asfaltbetonio danga

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ta prasme atnaujinta danga?
    Jei tiksliai, tai pagal video nuo 8:30, kur matosi oficiali miesto pabaiga, iki 8:41, kai prasideda Bukiškės, buvo žvirkelis prieš metus. O danga atnaujinta ties pačiomis Bukiškėmis iki A2.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    beje, pastaroji visai nesenai baigta asfaltuoti
    Ta prasme atnaujinta danga?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    O kurių galų iš Vilniaus tokiais zigzagais važiavai?
    Todėl, jog Ukmergės g. prie Senukų kamštis buvo nuo pats Ozo g. ir dar toks pat kamštis ties BIG'u, o dabar per 10-15 min. pravažiavau per Geležinio vilko ir Mokslininkų gatves, beje, pastaroji visai nesenai baigta asfaltuoti

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    O kurių galų iš Vilniaus tokiais zigzagais važiavai?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Vilnius - Panevėžys 2013-12

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Galiu pats ir pakomentuoti - teko prieš mėnesį virš tos teritorijos praskristi. Deja, nepasiėmiau su kuo pafotografuoti. Ten vis dar tvarkoma teritorija, iš išvaizdos dar nelabai aišku, ar čia Vilonui priklausanti teritorija, ar prabangi privati gyvenvietė. Kai sutvarkys, bus gražu, nes ne tik namukai, bet ir bendro naudojimo erdvės suplanuotos. Vat tik įdomu kas vysto ?

    Parašė Audrius M Rodyti pranešimą
    Privati tvora, kaip nori taip tveriasi. Spėju kad ten svarbiau vizuali išvaizda iš vidinės pusės.
    Dar medinės tvoros būna tose atkarpose kur magistralę kerta aukštos įtampos laidai. Čia tam kad jei trūks laidas ir nukris ant tvoros - kad ji netaptų 'elektrine tvora' ...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Audrius M Rodyti pranešimą
    Privati tvora, kaip nori taip tveriasi. Spėju kad ten svarbiau vizuali išvaizda iš vidinės pusės.
    Oficialiai tai ten turbūt sienutė nuo triukšmo. Realiai - nuo vaizdo

    Komentuoti:


  • Audrius M
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Vakar važiuodamas pro Viloną (čia kur tarp Vilniaus ir Maišiagalos), pastebėjau, kad ties juo kelias atitvertas ne tradicine tinkline tvora, bet gana nemažas tarpas atitvertas medine tvora. Įdomu, kokios priežastys, ar čia Vilonas savo klientų privatumą saugo, ar dar kas nors ?
    Privati tvora, kaip nori taip tveriasi. Spėju kad ten svarbiau vizuali išvaizda iš vidinės pusės.
    Dar medinės tvoros būna tose atkarpose kur magistralę kerta aukštos įtampos laidai. Čia tam kad jei trūks laidas ir nukris ant tvoros - kad ji netaptų 'elektrine tvora' ...

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Septyniuose magistralės ruožuose bus atnaujinta danga, taip pat ruošiamasi rekonstruoti penkis tiltus

    Viena didžiausių Baltijos šalyse kelių ir geležinkelių statybos ir projektavimo bendrovių „Panevėžio keliai“ pradėjo beveik dvejus metus truksiančius darbus valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius-Panevėžys.

    Iki 2015 metų magistralėje bus rekonstruota kelio danga septyniuose ruožuose, kurių bendras ilgis – beveik 26 kilometrai. Taip pat bus rekonstruojami kelyje esantys 5 tiltai ir viadukai. „Panevėžio keliai“ šiame projekte jau atliko poveikio aplinkai vertinimą, kelio statinių tyrimus, topografinius tyrinėjimus, geologinius tyrimus, parengė techninį darbo projektą, atliks projekto vykdymo priežiūrą bei rangos darbus.

    „Tai – pirmasis šalies kelių sektoriuje projektas, kai tokia didele apimtimi apjungti projektavimo ir rangos darbai........


    ............Vykdant projekto darbus, „Panevėžio keliai“ atliks kelio dangos rekonstrukciją, įrengs pokonstrukcinio drenažo, paviršinio vandens nuvedimo nuo kelio konstrukcijos sistemas, kur reikalinga, atliks dangos frezavimo, plyšių užtaisymo darbus, įrengs įtempius absorbuojantį membranos (SAM) sluoksnį, paklos apatinį ir viršutinį asfalto sluoksnius ir pan.

    Kelio danga bus rekonstruojama visu pločiu, įskaitant sustojimo ir kraštines saugos juostas. Dviejuose iš septynių ruožų bus klojama vadinamoji kompaktinė asfalto danga. Tai yra, asfaltavimo darbai bus vykdomi naudojant metodą „karštas ant karšto“, kai viršutinis ir apatinis asfalto sluoksniai klojami vienu metu.

    Projekte numatyta prailginti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, atsižvelgiant į pakitusius Kelių techninio reglamento reikalavimus. Atliekant horizontalųjį kelio ženklinimą, bus vadovaujamasi naujausiais šią sritį reglamentuojančių teisės aktų reikalavimais. Pavyzdžiui, kraštinės kelio linijos bus rengiamos ne 20 cm, kaip įprasta, o 30 cm pločio.

    Projekto vykdymo metu magistralės Vilnius–Panevėžys danga bus rekonstruojama 7 ruožuose: ruožo nuo 18,58 iki 25,50 km, ruožo nuo 31,00 iki 33,00 km, ruožo nuo 33,00 iki 36,00 km, ruožo nuo 72,08 iki 76,16 km kairėje kelio pusėje ir ruožo nuo 17,00 iki 21,01 km, ruožo nuo 31,00 iki 33,82 km, ruožo nuo 65,64 iki 68,78 km dešinėje kelio pusėje. Lygiagrečiai bus rekonstruoti tame pačiame kelyje esantys tiltas per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje, tiltai per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir Dukstynos viadukai 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse...........



    ............Magistralėje esančių tiltų ir viadukų būklė yra sudėtinga, tiltų per Šventosios ir Musės upę 34,1 km dangoje susidariusios provėžos, atitvarai ir turėklai surūdiję, šlaitiniai laiptai blogos būklės, aptrupėjęs sijų ir atramų apsauginis betono sluoksnis. Planuojama pakeisti paklotą, taip pat būtina rekonstruoti ir atramas, nes jų būklė yra labai bloga – rūdija laikančioji armatūra, skilinėja ir byra betonas, vietomis labai sumažėjęs kolonų skerspjūvis.

    Minėti darbai vykdomi vadovaujantis 2013 m. balandžio 25 d. AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga) plėtra. Dangos rekonstravimas. V etapas“. Sutarties kaina su PVM – 73,88 mln. Lt. Darbų pabaiga – 2015 m. sausio 25 d.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
    Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.
    Romai, mano nuotraukos tebėra/bus prieinamos mano Flickr'e ir Skyscrapercity atitinkamose temose. Niekam nedraudžiau ir nedraudžiu jų čia publikuoti, bet pats šiuo metu to daryti neplanuoju. Ar grąžinsiu savo nuotraukas į forumą, priklausys nuo aplinkybių, kurios, deja, nėra mano valioje.

    O kaip kam ir kodėl atrodo Mano dalyvavimas tokiose ir kitokiose temose, nesidomėjau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
    Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.

    Komentuoti:

Working...
X