Parašė ojojoj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
- 6 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kodėl po 30 metų turėtų padaugėti transporto? Ar gimstamumas staiga šoks ir visi kraustysis į provinciją? Ar čia laukiam smarkaus imigrantų antplūdžio? Net jei Lietuva šoktų pagal automobilizacijos laipsnį ES iš 8 vietos į pirmą, vargu ar eismas bent padvigubėtų: dabar turim 589 automobilius per 1000 gyventojų, bet dabar 15% populiacijos yra jaunesni nei 15 metų amžiaus.
https://ec.europa.eu/eurostat/databr...lt/bar?lang=en
Na patikek - ateityje su lektuvais neskraidysim i kieviena miesta ar miesteli, taip pat ir su traukiniu klaustukai, tai vienintelis variantas investuoti i saugius ir protingai isvystytus kelius, kur su autobusais ar automobiliais galesim pasiekti visus taskus + nepamirstam, kad zuciu kelyje norime padaryti 0
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užpraeitą savaitgalį kaip tik važiavau Utena - Molėtai keliu ir tos ištisinės tai realiai biesina. Ne kiek dėl to lad esu lakstūnas, bet dėl klasikinio nekurių mūsų vairuotojų nežinojimo, kad greičio ribojimo ženklas galioja iki sankryžos (jau ne kartą esu apie tai kalbėjęs kitose temose). Paskui velkiesi ant 70 dešimt minučių, nes kažkas neprisimena KET, o tau ištisinė.
Ir taip, užbėgant už akių, eismo saugumo tai nei kiek nepadidina, nes dauguma ignoruoja tas nelogiškai nupieštas ištisines ir vis tiek lenkia. Jų laikosi nebent tie, kurie ir taip saugiai važiuoja, t.y. padarėme kaip visada, nubaudėme tuos, kurie ir taip laikosi taisyklių.
P.S. Visiems sakantiems "nieko čia tokio, pavažiuosi ant 70 lyšną pusvalandį" rekomenduoju pavažinėti po Baltijos šalis didesniais atstumais, nei tiesiog Vilnius - sodyba. Kai praleidi prie vairo 6-7 valandas, tai ta lyšna valanda labai veikia. Greitis keliuose turi būti kuo labiau maksimizuojamas (kompromisas tarp greito atvykimo ir saugumo), taupant gyventojų laiką, nes kitaip davai iš viso atsisakome automobilių ir grįžtame prie arklių. O kai naujame užmiestiniame kelyje, aptvertame nuo žvėrių ir su puikiu matomumu, padarai greičio ribojimą mažesnį nei vietomis Vilniaus Geležinio Vilko gatvėje, nesistebėk kai niekas to ribojimo nepaiso.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
/\ Jei gyventojų mažėja, tai nereiškia, kad nebereikia tvarkyti kelių ar tiesti dvirtakių.
Tik projektuotojų klaidų ir nesąmonių taisymas kainuos brangiau.
Šiuo atveju su "rekonstrukcija" buvo pasistengta, kad mažėtų kelio pralaidumas - net kai eismo beveik nėra. Užtenka vienos lėtaeigės mašinos stabdyti eismą.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.14, 10:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąAs tai nespurantu kodel negali tiesti nauju keliu pagal automagistrales parametrus (su mintim, kad kelias butu dar saugesnis ir padauges transporto po pvz 30metu),
https://ec.europa.eu/eurostat/databr...lt/bar?lang=en
- 4 patinka
Komentuoti:
-
As tai nespurantu kodel negali tiesti nauju keliu pagal automagistrales parametrus (su mintim, kad kelias butu dar saugesnis ir padauges transporto po pvz 30metu), bet tik paliekant po viena juosta, o kitos puses net nejudinant. Suprantu, kad zemes ispirkimas kainuoja, bet gerbiamieji, po 30metu ji nebus pigesne. As nesakau, kad reikia pastatyti tiltus ar viadukus del kastu, bet bent jau zeme ispirktu ir patiestu kelia vienoje puseje kaip automagistralese. O jei butu pinigu, tai galetu padaryti kaip yra Via Baltikoje Kedainiu rajone, kai pora viaduku pastatyta ir laukia kol ateis dar dvi juostos nuo Sitkunu ir nieko nereiks papildomai daryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai rašiau, ir ne kartą. Vairuotojų genocyyyydo atstovams vertėtų ne tik pastoviai mėtyti tą patį straipsnį iš skirtingų portalų, bet ir paskaityti temą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal parašyk ką nors gero apie tą kelią. Tik nesidrabstyk š., kaip esi įpratęs ten, iš kur esi atvykęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSutikite, kolegos, kad straipsnių su pasipiktinimu dėl sugadinto kelio Molėtai - Utena gausa vis dėlto kažką sako apie atgrubnagius projektuotojus ir jų užsakovus.
Įdomu, ar tie siaurinimo projektuotojai išvis turi vairavimo teises.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSutikite, kolegos, kad straipsnių su pasipiktinimu dėl sugadinto kelio Molėtai - Utena gausa vis dėlto kažką sako apie atgrubnagius projektuotojus ir jų užsakovus.
Įdomu, ar tie siaurinimo projektuotojai išvis turi vairavimo teises.
Iki
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNea, dar laukiam kol Romas kokį ekspertinio lygio straipsnį atsiųs, tik vėl kito portalo.
Įdomu, ar tie siaurinimo projektuotojai išvis turi vairavimo teises.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Man tai į galvą ateina va šitas ruožas: https://maps.app.goo.gl/VwcXnYk3h4yHkBhL8 Siauros juostos, barjerai ir dviguba ištisinė kiek akis mato.
Ir šitą: https://www.google.com/maps/@53.7775...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesinori šioje temoje išsiplėsti apie užsienius - mielai kviečiu diskutuoti apie užsienius atitinkamose temose.
Niekur nebuvo, kad 1/3 kelio lygumose ar kalvotame reljefe sudarytų ištisinės linijos, ypač kai kelais yra tiesus.
Lietuva - vien ištisinės ir atitvarai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNemanot, kad šita diskusija pasiekė akligatvį ir nebeturi pasmės?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nemanot, kad šita diskusija pasiekė akligatvį ir nebeturi pasmės?
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Ištisinės linijos gal netrukdytų jei būtų KET taisyklių laikimosi kultūra ir lietuviai mėgtų tiesiog visą laiką važiuoti 70 km/h užmiestyje vidury niekur.
Dabar turėsime nuolatinius KET pažeidinėjimus, nes Lietuvoje užmiesčio 1+1 kelių greitis pagal mūsų kultūrą turėtų būti 100 km/h, o platinimas iki 2+2 pasiekus kokį 5000-6000 automobilių per parą, nes iš karto formuojasi vadinamieji "mirties keliai".
Tai ir turime visą diskusiją tarp New Nordic'ų ultraminimalizmo (ką turime dabar) ir "tai kas turėjo būti įgyvendinta lietuvio širdžiai" (2+2 kelias su 100 km/h greičiu neturintis autostrados profilio).Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.13, 16:57.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIš dalies sutinku, bet dėl racionalaus pinigų naudojimo. Neracionaliai išleistos lėšos nėra = kelio sugadinimas.
Kai kuriose vietose nealabai aišku kodėl buvo padaryti tokie gilūs grioviai, kas automatiškai iššaukė poreikį juos aptverti atitvarais. Arba yra racionalus paaiškinimas, arba tiesiog projektuotojų nekompetencija nerandant teisingo sprendimo. Bet apie tai kažkaip niekas nekalba.
Dėl tos nuotraukos jau esu komentavęs. Priekyje matoma vertikali kreivė, kuri riboja matomuma, tai +/- nuo juodo automobilio vis vien turėtų būti ištisinė linija. O neaišku kas yra už fotografuojančio nugaros. Jeigu apsisukus ten už kokių 150 metrų ar net arčiau yra sankryža (gal net su salele), tai punktyras čia būtų tik ~100 metrų ilgio ir jis nepakankamas saugiai aplenkti, tai dėl to ir nepadarytas.
Jei lenksi važiuojantį 85km/h gal ta kreivė ir ribos, jei lenksi traktorių su 50km/h - neribos nieks. Toks jausmas, kad vairuotojas nebegali nieko pats spręst... kiekvieno vingio greitį reik nurodyti, užbrėžti liniją visiems gyvenimo atvejams.
Kažkas DK16 Lenkijos kelią kaip pavyzdį pateikinėjo... ir žiurim ką turim: DK16 – „Google“ žemėlapiai - vingis ir neištisinė? DK16 – „Google“ žemėlapiai - pakilimo viršus, žiūrim pirmyn, žiūrim atgal?
DK16 – „Google“ žemėlapiai ir čia kažkaip keistai?
Matyt be eismo saugumo audito praslydo...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKai kuriose vietose nealabai aišku kodėl buvo padaryti tokie gilūs grioviai, kas automatiškai iššaukė poreikį juos aptverti atitvarais. Arba yra racionalus paaiškinimas, arba tiesiog projektuotojų nekompetencija nerandant teisingo sprendimo. Bet apie tai kažkaip niekas nekalba.„Iki remonto kelio ruože nebuvo tinkamos vandens nuvedimo sistemos, todėl, vykdant projektą, buvo tvarkoma ir vandens nuvedimo sistema. Siekiant užtikrinti paviršinio vandens nuvedimą, projektuojami apie 0,50 m pločio vandens nuvedimo grioviai šalia kelio. Būtent dėl šių priežasčių suformuota aukštesnė sankasa, o sumontuoti kelio atitvarai užtikrina eismo saugą“, – teigia „Via Lietuva“.
Geriau jau grioviai negu stovinčios balos ir plaunamas kelio pagrindas.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą- Nelaimingas siaurinimo manija apasirgęs projektuotojas paminėjo kad "atitvarai yra ne visur". LAKD buvo paminėjusi skaičių - 20 km atitvarų 30 km ruože
O nesveika LAKD ir jos projektuotojų meilė metaliniams atitvarams labiau panašu ne į rūpestį dėl eismo saugumo, o į savanaudiškas mokesčių pinigų švaistymą.
Kai kuriose vietose nealabai aišku kodėl buvo padaryti tokie gilūs grioviai, kas automatiškai iššaukė poreikį juos aptverti atitvarais. Arba yra racionalus paaiškinimas, arba tiesiog projektuotojų nekompetencija nerandant teisingo sprendimo. Bet apie tai kažkaip niekas nekalba.
Lietuva - vien ištisinės ir atitvarai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDar įdomiau, kai pvz. Romas pasidalina nuotraukomis iš kitų šalių (CZ, HU ar kt.), kur kelių profilis beveik toks pats kaip ir padarytas A14, bet po kelių minučių ateiną į šią temą ir vis dalinasi straipsniais apie "sugadintą kelią". Tai vadinasi sugadino taip kaip Čekijoje, Vengrijoje ar Vokietijoje, nes ten turbūt visi keliai sugadinti
- LAKD piaRščkė išstenėjo ištisinių linijų skaičių - 10 km iš 30 km,
- Nelaimingas siaurinimo manija apasirgęs projektuotojas paminėjo kad "atitvarai yra ne visur". LAKD buvo paminėjusi skaičių - 20 km atitvarų 30 km ruože.
Nesinori šioje temoje išsiplėsti apie užsienius - mielai kviečiu diskutuoti apie užsienius atitinkamose temose.
Niekur nebuvo, kad 1/3 kelio lygumose ar kalvotame reljefe sudarytų ištisinės linijos, ypač kai kelais yra tiesus.
O nesveika LAKD ir jos projektuotojų meilė metaliniams atitvarams labiau panašu ne į rūpestį dėl eismo saugumo, o į savanaudiškas mokesčių pinigų švaistymą.
Tokiame kelyje Lietuvoje su 99% tikimybe būtų priprojektuota keli kilometrai atitvarų ir nupaišyta ištisinė linija.
Vengrija - nei ištisinių, nei atitvarų
Lietuva - vien ištisinės ir atitvarai
Parašė bička Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: