Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Tai gali ir nepadaugeti, bet bus kelio baze paruosta pletimuisi esant reikalui ateityje. Jei db yra kelio apsaugos zona pakankamai isplesta ir niekas nieko negales statyti, tai ok, nes antraip po kazkiek metu jei reiks platint, tai prasides pasakos, kad cia namus nori nugriauti, garso slopinimo sieneliu prikrauti ir t.t.

    Na patikek - ateityje su lektuvais neskraidysim i kieviena miesta ar miesteli, taip pat ir su traukiniu klaustukai, tai vienintelis variantas investuoti i saugius ir protingai isvystytus kelius, kur su autobusais ar automobiliais galesim pasiekti visus taskus + nepamirstam, kad zuciu kelyje norime padaryti 0
    Tai gal neapsiribokim ir kelią tarp dviejų megapolių Utenos ir Molėtų iškart tieskim 3+3 profilio?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kodėl po 30 metų turėtų padaugėti transporto? Ar gimstamumas staiga šoks ir visi kraustysis į provinciją? Ar čia laukiam smarkaus imigrantų antplūdžio? Net jei Lietuva šoktų pagal automobilizacijos laipsnį ES iš 8 vietos į pirmą, vargu ar eismas bent padvigubėtų: dabar turim 589 automobilius per 1000 gyventojų, bet dabar 15% populiacijos yra jaunesni nei 15 metų amžiaus.

    https://ec.europa.eu/eurostat/databr...lt/bar?lang=en
    Tai gali ir nepadaugeti, bet bus kelio baze paruosta pletimuisi esant reikalui ateityje. Jei db yra kelio apsaugos zona pakankamai isplesta ir niekas nieko negales statyti, tai ok, nes antraip po kazkiek metu jei reiks platint, tai prasides pasakos, kad cia namus nori nugriauti, garso slopinimo sieneliu prikrauti ir t.t.

    Na patikek - ateityje su lektuvais neskraidysim i kieviena miesta ar miesteli, taip pat ir su traukiniu klaustukai, tai vienintelis variantas investuoti i saugius ir protingai isvystytus kelius, kur su autobusais ar automobiliais galesim pasiekti visus taskus + nepamirstam, kad zuciu kelyje norime padaryti 0

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Užpraeitą savaitgalį kaip tik važiavau Utena - Molėtai keliu ir tos ištisinės tai realiai biesina. Ne kiek dėl to lad esu lakstūnas, bet dėl klasikinio nekurių mūsų vairuotojų nežinojimo, kad greičio ribojimo ženklas galioja iki sankryžos (jau ne kartą esu apie tai kalbėjęs kitose temose). Paskui velkiesi ant 70 dešimt minučių, nes kažkas neprisimena KET, o tau ištisinė.
    Ir taip, užbėgant už akių, eismo saugumo tai nei kiek nepadidina, nes dauguma ignoruoja tas nelogiškai nupieštas ištisines ir vis tiek lenkia. Jų laikosi nebent tie, kurie ir taip saugiai važiuoja, t.y. padarėme kaip visada, nubaudėme tuos, kurie ir taip laikosi taisyklių.

    P.S. Visiems sakantiems "nieko čia tokio, pavažiuosi ant 70 lyšną pusvalandį" rekomenduoju pavažinėti po Baltijos šalis didesniais atstumais, nei tiesiog Vilnius - sodyba. Kai praleidi prie vairo 6-7 valandas, tai ta lyšna valanda labai veikia. Greitis keliuose turi būti kuo labiau maksimizuojamas (kompromisas tarp greito atvykimo ir saugumo), taupant gyventojų laiką, nes kitaip davai iš viso atsisakome automobilių ir grįžtame prie arklių. O kai naujame užmiestiniame kelyje, aptvertame nuo žvėrių ir su puikiu matomumu, padarai greičio ribojimą mažesnį nei vietomis Vilniaus Geležinio Vilko gatvėje, nesistebėk kai niekas to ribojimo nepaiso.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jei gyventojų mažėja, tai nereiškia, kad nebereikia tvarkyti kelių ar tiesti dvirtakių.
    Tik projektuotojų klaidų ir nesąmonių taisymas kainuos brangiau.
    Šiuo atveju su "rekonstrukcija" buvo pasistengta, kad mažėtų kelio pralaidumas - net kai eismo beveik nėra. Užtenka vienos lėtaeigės mašinos stabdyti eismą.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.14, 10:03.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    As tai nespurantu kodel negali tiesti nauju keliu pagal automagistrales parametrus (su mintim, kad kelias butu dar saugesnis ir padauges transporto po pvz 30metu),
    Kodėl po 30 metų turėtų padaugėti transporto? Ar gimstamumas staiga šoks ir visi kraustysis į provinciją? Ar čia laukiam smarkaus imigrantų antplūdžio? Net jei Lietuva šoktų pagal automobilizacijos laipsnį ES iš 8 vietos į pirmą, vargu ar eismas bent padvigubėtų: dabar turim 589 automobilius per 1000 gyventojų, bet dabar 15% populiacijos yra jaunesni nei 15 metų amžiaus.

    https://ec.europa.eu/eurostat/databr...lt/bar?lang=en

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    As tai nespurantu kodel negali tiesti nauju keliu pagal automagistrales parametrus (su mintim, kad kelias butu dar saugesnis ir padauges transporto po pvz 30metu), bet tik paliekant po viena juosta, o kitos puses net nejudinant. Suprantu, kad zemes ispirkimas kainuoja, bet gerbiamieji, po 30metu ji nebus pigesne. As nesakau, kad reikia pastatyti tiltus ar viadukus del kastu, bet bent jau zeme ispirktu ir patiestu kelia vienoje puseje kaip automagistralese. O jei butu pinigu, tai galetu padaryti kaip yra Via Baltikoje Kedainiu rajone, kai pora viaduku pastatyta ir laukia kol ateis dar dvi juostos nuo Sitkunu ir nieko nereiks papildomai daryti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai rašiau, ir ne kartą. Vairuotojų genocyyyydo atstovams vertėtų ne tik pastoviai mėtyti tą patį straipsnį iš skirtingų portalų, bet ir paskaityti temą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal parašyk ką nors gero apie tą kelią. Tik nesidrabstyk š., kaip esi įpratęs ten, iš kur esi atvykęs.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Sutikite, kolegos, kad straipsnių su pasipiktinimu dėl sugadinto kelio Molėtai - Utena gausa vis dėlto kažką sako apie atgrubnagius projektuotojus ir jų užsakovus.
    Įdomu, ar tie siaurinimo projektuotojai išvis turi vairavimo teises.
    Kada pasidalinsi Dumalako nuomone apie kelio sugadinimą?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Sutikite, kolegos, kad straipsnių su pasipiktinimu dėl sugadinto kelio Molėtai - Utena gausa vis dėlto kažką sako apie atgrubnagius projektuotojus ir jų užsakovus.
    Įdomu, ar tie siaurinimo projektuotojai išvis turi vairavimo teises.
    Laukiame dar straipsnių iš jūsų ir kažkokių ekspertų, kurie yra išnagrinėję reglamentus, teisės aktus, literatūrą, atlikę tyrimus ir analizę susijusius su kelių techniniais parametrais, eismo sauga ir pan.
    Iki

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Nea, dar laukiam kol Romas kokį ekspertinio lygio straipsnį atsiųs, tik vėl kito portalo.
    Sutikite, kolegos, kad straipsnių su pasipiktinimu dėl sugadinto kelio Molėtai - Utena gausa vis dėlto kažką sako apie atgrubnagius projektuotojus ir jų užsakovus.
    Įdomu, ar tie siaurinimo projektuotojai išvis turi vairavimo teises.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Man tai į galvą ateina va šitas ruožas: https://maps.app.goo.gl/VwcXnYk3h4yHkBhL8 Siauros juostos, barjerai ir dviguba ištisinė kiek akis mato.
    O kam šiuos ženklus praleidi? https://www.google.com/maps/@53.7781...oASAFQAw%3D%3D
    Ir šitą: https://www.google.com/maps/@53.7775...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesinori šioje temoje išsiplėsti apie užsienius - mielai kviečiu diskutuoti apie užsienius atitinkamose temose.
    Niekur nebuvo, kad 1/3 kelio lygumose ar kalvotame reljefe sudarytų ištisinės linijos, ypač kai kelais yra tiesus.
    Lietuva - vien ištisinės ir atitvarai
    Man tai į galvą ateina va šitas ruožas: https://maps.app.goo.gl/VwcXnYk3h4yHkBhL8 Siauros juostos, barjerai ir dviguba ištisinė kiek akis mato.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Nemanot, kad šita diskusija pasiekė akligatvį ir nebeturi pasmės?
    Nea, dar laukiam kol Romas kokį ekspertinio lygio straipsnį atsiųs, tik vėl kito portalo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Nemanot, kad šita diskusija pasiekė akligatvį ir nebeturi pasmės?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ištisinės linijos gal netrukdytų jei būtų KET taisyklių laikimosi kultūra ir lietuviai mėgtų tiesiog visą laiką važiuoti 70 km/h užmiestyje vidury niekur.
    Dabar turėsime nuolatinius KET pažeidinėjimus, nes Lietuvoje užmiesčio 1+1 kelių greitis pagal mūsų kultūrą turėtų būti 100 km/h, o platinimas iki 2+2 pasiekus kokį 5000-6000 automobilių per parą, nes iš karto formuojasi vadinamieji "mirties keliai".

    Tai ir turime visą diskusiją tarp New Nordic'ų ultraminimalizmo (ką turime dabar) ir "tai kas turėjo būti įgyvendinta lietuvio širdžiai" (2+2 kelias su 100 km/h greičiu neturintis autostrados profilio).
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.13, 16:57.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Iš dalies sutinku, bet dėl racionalaus pinigų naudojimo. Neracionaliai išleistos lėšos nėra = kelio sugadinimas.
    Kai kuriose vietose nealabai aišku kodėl buvo padaryti tokie gilūs grioviai, kas automatiškai iššaukė poreikį juos aptverti atitvarais. Arba yra racionalus paaiškinimas, arba tiesiog projektuotojų nekompetencija nerandant teisingo sprendimo. Bet apie tai kažkaip niekas nekalba.

    Dėl tos nuotraukos jau esu komentavęs. Priekyje matoma vertikali kreivė, kuri riboja matomuma, tai +/- nuo juodo automobilio vis vien turėtų būti ištisinė linija. O neaišku kas yra už fotografuojančio nugaros. Jeigu apsisukus ten už kokių 150 metrų ar net arčiau yra sankryža (gal net su salele), tai punktyras čia būtų tik ~100 metrų ilgio ir jis nepakankamas saugiai aplenkti, tai dėl to ir nepadarytas.
    Na rimta įmonė parengtų argumentuotą atsakymą spaudai ir jei taip viskas logiška greitai pasibaigtų tos diskusijos. PR straipsnius tai sugeba nepriekaištingai kept. Turi atstovus spaudai, tai gal pasistengia bent kartą kokybiškai pakomunikuoti. Dabar eilinį kart už projektuotojų, auditų slepiasi.

    Jei lenksi važiuojantį 85km/h gal ta kreivė ir ribos, jei lenksi traktorių su 50km/h - neribos nieks. Toks jausmas, kad vairuotojas nebegali nieko pats spręst... kiekvieno vingio greitį reik nurodyti, užbrėžti liniją visiems gyvenimo atvejams.
    Kažkas DK16 Lenkijos kelią kaip pavyzdį pateikinėjo... ir žiurim ką turim: DK16 – „Google“ žemėlapiai - vingis ir neištisinė? DK16 – „Google“ žemėlapiai - pakilimo viršus, žiūrim pirmyn, žiūrim atgal?
    DK16 – „Google“ žemėlapiai ir čia kažkaip keistai?
    Matyt be eismo saugumo audito praslydo...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kai kuriose vietose nealabai aišku kodėl buvo padaryti tokie gilūs grioviai, kas automatiškai iššaukė poreikį juos aptverti atitvarais. Arba yra racionalus paaiškinimas, arba tiesiog projektuotojų nekompetencija nerandant teisingo sprendimo. Bet apie tai kažkaip niekas nekalba.
    „Iki remonto kelio ruože nebuvo tinkamos vandens nuvedimo sistemos, todėl, vykdant projektą, buvo tvarkoma ir vandens nuvedimo sistema. Siekiant užtikrinti paviršinio vandens nuvedimą, projektuojami apie 0,50 m pločio vandens nuvedimo grioviai šalia kelio. Būtent dėl šių priežasčių suformuota aukštesnė sankasa, o sumontuoti kelio atitvarai užtikrina eismo saugą“, – teigia „Via Lietuva“.
    Blogiausiame Lietuvos kelyje rekonstrukcija atlikta lyg be galvos: vairuotojai nesupranta, „Via Lietuvai“ viskas gerai

    Geriau jau grioviai negu stovinčios balos ir plaunamas kelio pagrindas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    - Nelaimingas siaurinimo manija apasirgęs projektuotojas paminėjo kad "atitvarai yra ne visur". LAKD buvo paminėjusi skaičių - 20 km atitvarų 30 km ruože
    Na atitvarai šiaip skaičiuojasi metražu kiekvienoje pusėje atskirai. Kaip jau ir minėjau, jeigu per 30 km ruožą, yra 1/3 kelio jais įrėminta, neatrodo siaubingai daug.

    O nesveika LAKD ir jos projektuotojų meilė metaliniams atitvarams labiau panašu ne į rūpestį dėl eismo saugumo, o į savanaudiškas mokesčių pinigų švaistymą.
    Iš dalies sutinku, bet dėl racionalaus pinigų naudojimo. Neracionaliai išleistos lėšos nėra = kelio sugadinimas.
    Kai kuriose vietose nealabai aišku kodėl buvo padaryti tokie gilūs grioviai, kas automatiškai iššaukė poreikį juos aptverti atitvarais. Arba yra racionalus paaiškinimas, arba tiesiog projektuotojų nekompetencija nerandant teisingo sprendimo. Bet apie tai kažkaip niekas nekalba.

    Lietuva - vien ištisinės ir atitvarai
    Dėl tos nuotraukos jau esu komentavęs. Priekyje matoma vertikali kreivė, kuri riboja matomuma, tai +/- nuo juodo automobilio vis vien turėtų būti ištisinė linija. O neaišku kas yra už fotografuojančio nugaros. Jeigu apsisukus ten už kokių 150 metrų ar net arčiau yra sankryža (gal net su salele), tai punktyras čia būtų tik ~100 metrų ilgio ir jis nepakankamas saugiai aplenkti, tai dėl to ir nepadarytas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dar įdomiau, kai pvz. Romas pasidalina nuotraukomis iš kitų šalių (CZ, HU ar kt.), kur kelių profilis beveik toks pats kaip ir padarytas A14, bet po kelių minučių ateiną į šią temą ir vis dalinasi straipsniais apie "sugadintą kelią". Tai vadinasi sugadino taip kaip Čekijoje, Vengrijoje ar Vokietijoje, nes ten turbūt visi keliai sugadinti
    Penktadienį buvau kelyje ir klausiausi LRT radijo laidos apie sugadintą kelią A14.
    - LAKD piaRščkė išstenėjo ištisinių linijų skaičių - 10 km iš 30 km,
    - Nelaimingas siaurinimo manija apasirgęs projektuotojas paminėjo kad "atitvarai yra ne visur". LAKD buvo paminėjusi skaičių - 20 km atitvarų 30 km ruože.

    Nesinori šioje temoje išsiplėsti apie užsienius - mielai kviečiu diskutuoti apie užsienius atitinkamose temose.
    Niekur nebuvo, kad 1/3 kelio lygumose ar kalvotame reljefe sudarytų ištisinės linijos, ypač kai kelais yra tiesus.


    O nesveika LAKD ir jos projektuotojų meilė metaliniams atitvarams labiau panašu ne į rūpestį dėl eismo saugumo, o į savanaudiškas mokesčių pinigų švaistymą.
    Tokiame kelyje Lietuvoje su 99% tikimybe būtų priprojektuota keli kilometrai atitvarų ir nupaišyta ištisinė linija.

    Vengrija - nei ištisinių, nei atitvarų


    Lietuva - vien ištisinės ir atitvarai
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    ​​
    Click image for larger version  Name:	20241027_113624.jpg Views:	2044 Size:	875,2 kB ID:	2164087​​
    Paskutinis taisė Romas; 2025.02.10, 12:26. Priežastis: ištisinių linijų skaičių - 10 km

    Komentuoti:

Working...
X