Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Savaitgalį pravažiavome A16 ten ir atgal. Kadangi išvažiavome anksti, tai eismas buvo patenkinamas.

    Kelininkai ištikimi sau - ties Birštonu eilinį kartą vyksta remonto darbų imitacija su greičio ribojimais. Kairėje kelio pusėje toliau nuo kelio įrenginėjamas takas nuo Birštono iki Nemajūnų sankryžos. Nors nėra nusklembtas kelkraštis, savaitgalį nevyksta jokie darbai važiuojamojoje dalyje, tačiau iš anksto sudėti greičio ribojimo ženklai "50". Gal koks kelininkų viršininkas švenčia 50- metį.

    Tas pseudo remonto ruožas iš dalies persidengia su vidutinio greičio radarų 4,4 km ilgio ruožu tarp Birštono ir Jundeliškių sankryžos


    Viena nuotrauka iš A16.
    25/13 km ties Igliškėliais (Marijampolės sav.)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal pagaliau pajudės Trakų Vokės viaduko rekonstrukcija

    CVPP 2024.02.27 Pirkimo Nr. 710180
    Magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto papildomi darbai
    Pasiūlymų pateikimo terminas - 2024.03.08
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-619451

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    įdomu ar šio kelio klausimas yra NSGK darbotvarkėse.. puikus butelio kaklelis vilniečiams nešantiems kudašių. Jeigu politikams tikrai rūpėtų saugumas kaip jų reitingai jau seniai būtų rasti pinigai ir būdai šią atkarpą sutvarkyti, eilinė gėda.
    Būtent.

    Apskritai šis kelias turi būti nedelsiant apstatytas aplinkkeliais, viadukais/tuneliais ir tiltais kur jų reikia: jokio tranzito per gyvenvietes ir vengtini susikirtimai viename lygyje. Ir to reikia pirmiausia net ne kariniams, o kasdieninio gyvenimo tikslams.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	465 Size:	153,1 kB ID:	2105399
    Paskutinis taisė spekas; 2024.03.09, 17:38.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tas viaduko rekonstrukcijos strigimas turbūt ilgam - užteks ir šių metų vasarai.

    Lrytas.lt 2024.01.20
    „Lietuvos kelių“ vadovas ragina keisti Viešųjų pirkimų įstatymą: kad nebūtų taip, kaip prie Trakų Vokės
    įdomu ar šio kelio klausimas yra NSGK darbotvarkėse.. puikus butelio kaklelis vilniečiams nešantiems kudašių. Jeigu politikams tikrai rūpėtų saugumas kaip jų reitingai jau seniai būtų rasti pinigai ir būdai šią atkarpą sutvarkyti, eilinė gėda.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tas viaduko rekonstrukcijos strigimas turbūt ilgam - užteks ir šių metų vasarai.

    Lrytas.lt 2024.01.20
    „Lietuvos kelių“ vadovas ragina keisti Viešųjų pirkimų įstatymą: kad nebūtų taip, kaip prie Trakų Vokės
    Asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko tvirtina, kad Viešųjų pirkimų įstatymas turi būti keičiamas, jog nesikartotų tokia situacija, kokia šiuo metu yra dėl viaduko remonto darbų kelyje tarp Vilniaus ir Trakų.
    Pasak jo, jau metus viadukas stovi panašioje būsenoje, nes įstatymas įpareigoja pabrangus darbų kainai rengti naują pirkimą. (...)

    Praeitų metų kovo mėnesį buvo pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Nuo kovo 27 d. eismas viaduku uždarytas ir nukreipiamas apylankomis.
    Viaduko remonto darbus planuota atlikti iki 2023 metų rudens pabaigos.

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...traku-30131224

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Na puiku... O nebuvo racionalu pvz žinant, kad bus tiesiamas kelias iki Trakų kelią padarant 4 juostų, pirma šalia pastatyti naują viaduką ir tada rekonstruoti senąjį? Gal mano šis pasūlymas nevykęs, bet tokia pirma mintis ateina.
    Ką reiškia "žinant"? Konkrečių planų dėl to kelio rekonstrukcijos nėra.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Na puiku... O nebuvo racionalu pvz žinant, kad bus tiesiamas kelias iki Trakų kelią padarant 4 juostų, pirma šalia pastatyti naują viaduką ir tada rekonstruoti senąjį? Gal mano šis pasūlymas nevykęs, bet tokia pirma mintis ateina.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai dar kokius ~5 metus reiks ten sukinėtis ratais kvadratais toje vietoje, važiuojant į Trakų pusę?
    Atrodo, juokais pasakyta prognozė pildosi.
    Kažkas darosi panašaus į ilgai užstrigusią A9 / A17 Panevėžio aplinkkelio viaduko rekonstrukciją.

    Delfi.lt 2023.10.10
    Vairuotojai į Trakus priversti judėti apylankomis, o kada tai baigsis niekas nežino
    Iš sostinės vykstantys į Trakus, jau kurį laiką susiduria su nepatogumais. Vairuotojai pasakoja, kad šalia Trakų Vokės sankryžos, ties nusukimu Varėnos link, pradėti kelio darbai netrukus buvo sustabdyti, todėl visą vasarą gyventojai ir pravažiuojantys priversti važiuoti apylankomis. Vairuotojai teigia, kad nerimą kelia ir sklindančios kalbos, kad rangovas tęsti darbus atsisakė. (...)

    „Delfi“ susisiekus su Lietuvos automobilių kelių direkcija, jos atstovai patvirtino, kad minimoje vietoje kelio darbai šiuo metu iš tiesų yra sustabdyti.
    „Šiuo metu minimoje vietoje statybos darbai yra laikinai sustabdyti. Pagal parengtą kapitalinio remonto projektą šioje vietoje buvo numatyti pakloto ir prietilčių elementų keitimo bei laikančiųjų konstrukcijų remonto darbai. Pradėjus darbus ir išardžius viaduko pakloto bei prietilčių elementus buvo nustatyta, kad laikančiųjų konstrukcijų būklė yra bloga, jas reikia keisti. Tokio tipo pažaidų galimybės nustatyti neišardžius pakloto bei prietilčių elementų – nėra. Dėl reikalingų papildomų darbų statybos darbai buvo laikinai sustabdyti. Šiuo metu projektas koreguojamas, numatant ir laikančiųjų konstrukcijų pakeitimą“, – komentavo LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius komunikacijos vadybininkė.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...cijos-94757815

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nu stebint nudurnėjimo tempus tai aš bet ko tikiuosi...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tai dar kokius ~5 metus reiks ten sukinėtis ratais kvadratais toje vietoje, važiuojant į Trakų pusę?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O kas sakė kad iš viso statys? Tada jau eismas vyks levitacijos būdu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O koks yra realus to viaduko plotis? Ar telpa ten 2x2 kelias?
    Geras klausimas.
    Kai kažkada bus tiesiamas 2*2 juostų greikelis į Trakus, teks iš naujo statyti viaduką

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O koks yra realus to viaduko plotis? Ar telpa ten 2x2 kelias?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už nuorodą.
    Blogos naujienos, bet gražios nuotraukos





    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...a-56-2057288#_

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šią vasarą važiuojant A16 link Trakų teks planuot laiką su didele atsarga.
    Trakų Vokėje nuo kitos savaitės bus rekonstruojamas A16 kelio viadukas per kelią A4.

    LAKD 2023.03.23
    Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus
    Viaduko remontas kelyje į Trakus įstrigo: Kelių direkcija stabdo projektą, rangovas nesutinka
    Viaduko Trakų plente remonto darbai prasidėjo kovo pabaigoje, tačiau nepraėjus nė dviem mėnesiams juos teko stabdyti. Lietuvos automobilių kelių direkcija sako, kad vykdant projektą nustatyta, jog laikančiųjų konstrukcijų būklė labai prasta, tad dabar vertinama situacija ir galimybės dėl papildomų sprendinių. Rangovai sako nesutinkantys, kad reikia stabdyti visą projektą.


    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Padarytų pirmiausia Via Baltica iki Lenkijos pilnai ir Utenos.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų.
    Ji savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,

    Palyginkime, kaip per 2½ metų pasikeitė A16 tarp Vilniaus ir Trakų vizijos:

    LAKD strategija-2019
    Atkarpą nuo Vilnaius m. ribos iki Trakų numatyta rekonstruoti iki 2035 metų


    Yra ir užuomina apie Trakų aplinkkelį "po 2035 metų"


    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m


    LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
    Kalbama tik apie Galvės gatvės atkarpos rekonstrukciją. apie terminus ir pinigus nekalbama
    Apie kelio iki Trakų rekonstrukciją nekalbanma net per ateinančisu 14 metų, o apie Trakų aplinkkelį išvis užmiršta

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Tie antraščių kūrėjai, kurie kalba kad dabar bus "iki Trakų be spūsčių" turbūt niekad nėra važiavę savaitgalį 15 km kolonoje iki Trakų 40-50 km/ val. .
    Yra visiškas Susiekimo ministerijso marazmas, kad net vizijose nėra numatoma rekonstuoti kelią nuo Vilniaus ribos iki Trakų.

    Jokio darbų tęstinumo.

    Kodėl startegijoje iššoko Galvės gatvė be pinigų ir terminų, nesunku atspėti - juk tai "humanitarinė pagalba" miesto bendrapartiečiams, kurie per 5-6 metus absoliučiai nieko nenuveikė gatvių pralaidumui didinti.

    O kodėl atsisakoma kelio rekonstrukcijos nuo Vilnaius miesto ribos iki Trakų, sunku rasti racionalių priežasčių. Nebent tai saldus kerštas pirimtakui Jaroslavui, kuris kaip tik gyvena Trakų rajone. O tai, kad nesant raconalių priežasčių nebus rekonstruojamas kelias A16 iki pačių Trakų , kasdien ir toliaui kentės tūkstančiai vairuotojų.
    Kaip manote, kokie šansai, kad atėjus naujai valdžiai 2024 (tikiuosi taip bus) visgi pajudės Trakų pietinio aplinkkelio darbai? Nes jis palei 2035 yra BEprotystė. Lietuvoje su svarbių kelių tiesimu paskutiniais metais yra kažkoks nudurnėjimas (nepersūdau).

    Taip pat klausimas kada prasidės 4 juostų tiesimas nuo Vilniaus iki Trakų pietinio aplinkkelio?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kiek žinau, projektas buvo parengtas dar lapkritį, keista, kad dar niekur oficialiai neišplaukė.

    Numatoma, kad iš A16 kelio kiekviena kryptis turės savo atskirą juostą ir galimybę turėti atskirą fazę, o iš šalutinio kelio - dvi juostos, ''tiesiai ir į dešinę'' bei ''į kairę''.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Sveiki, gal kas žinote kaip surasti šviesoforų projektą su Zigmantiškių g.? Ir gal yra kur nors priesprojektiniai pasiūlymai nuo rekonstruojamo viaduko link Trakų m. į 4 eismo juostų greitkelį?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tuomet lieka tik tikėtis, kad infrastruktūros mokestis bus panaudotas pagal paskirtį (kaip keliams panaudojamas "visas" degalų akcizas)
    Atsiras 2300 papildomų automobilių kasdien ir 2-2,5 mln. EUR tam srautui suvaldyti.

    Kažkaip ilgokai vyksta šviesoforinės sankryžos projektavimas. Už tokius pinigus Lentvario sankryžoje turėtų gautis neblogas šviesoforas.

    Komentuoti:

Working...
X