Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Kad per daug aiškiai parašyta KET:



    Nerandu nieko apie signalo galiojimą butent tik toje juostoje bei kiek pastebėjau, kai įrenginėja naujai šviesoforus, visur žymi rodykles, jei yra ne viena juosta sankryžoje.
    74 punktas, kurį pacitavau aukščiau.

    Rodyklių žymėti negali, nes tai reikštų apsaugotą fazę, pvz pėstiesiems negalėtų būti leidžiamo signalo.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Nerandu nieko apie signalo galiojimą butent tik toje juostoje bei kiek pastebėjau, kai įrenginėja naujai šviesoforus, visur žymi rodykles, jei yra ne viena juosta sankryžoje.
      Čia ne apie juostas. Jeigu kažkokiai krypčiai yra įrengtas (šviečiantis) raudonas su atitinkama rodykle, tai reiškia ta kryptimi eismas draudžiamas. O žalias, jeigu be krypčių nuorodų, tai leidžia eismą visomis kitomis kryptimis.
      Nenorėkime, kad KET, kaip kokiems pradinukams, išsamiai ir detaliai aprašytų šimtą įvairių skirtingų variantų kada kaip ką daryti.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        74 punktas, kurį pacitavau aukščiau.

        Rodyklių žymėti negali, nes tai reikštų apsaugotą fazę, pvz pėstiesiems negalėtų būti leidžiamo signalo.
        Tiesa, ačiū.

        Tačiau Lazdynėlių g. net nėra pėsčiųjų perėjos, o Drujos g. nėra signalų virš kiekvienos juostos.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.
          Ok, tai kaip šita taisyklė "groja", kai yra šviesoforo signalas, leidžiantis sukti į dešinę, kartu su pagrindiniu "žaliu blynu"? Nelabai suprantu, kodėl tada į dešinę galima sukti kai nedega dedikuota rodyklė, o į kairę - ne?
          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-27 132022.png
Views:	139
Size:	827,6 kB
ID:	2217210

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

            Ok, tai kaip šita taisyklė "groja", kai yra šviesoforo signalas, leidžiantis sukti į dešinę, kartu su pagrindiniu "žaliu blynu"? Nelabai suprantu, kodėl tada į dešinę galima sukti kai nedega dedikuota rodyklė, o į kairę - ne?
            Nes dešinė neturi atskiro šviesoforo, o tik papildomą sekciją prie pagrindinio šviesoforo - vadovautis reikia pagrindiniu šviesoforu bei jo sekcija.
            Nedeganti sekcija nereiškia draudimo važiuoti, čia tiesiog sovietinis palikimas.

            Mane šiek tiek baugina tokios vairuotojų KET spragos.

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

              Ok, tai kaip šita taisyklė "groja", kai yra šviesoforo signalas, leidžiantis sukti į dešinę, kartu su pagrindiniu "žaliu blynu"? Nelabai suprantu, kodėl tada į dešinę galima sukti kai nedega dedikuota rodyklė, o į kairę - ne?
              O tamsta savo įdėtoje nuotraukoje nematote raudono signalo su rodykle į kairę, kuris būtent ir draudžia sukti į kairę, nepriklausomai kas šviečia kituose šviesoforuose? Ar visada žiūrite tik į apatinę šviesoforų eilutę?
              Taip pat, kai nedega kažkokia rodyklė, bet dega žalias signalas, kur matote raudoną signalą su rodykle į dešinę, kuris būtent draustų sukti į dešinę? Nes realybėje būna ir tokių šviesoforų, kad žalias skritulys leidžia važiuoti tiesiai ir į kairę, o atskiras šviesoforas draudžia sukti į dešinę.

              Comment


                Ignalina

                Bauginkis nesibauginęs, 99,9 proc. vairuotojų nuo teisių išsilaikymo į KET net nepažiūri dešimtmečiais, o tu tikiesi, kad kažkoks forumo atsitiktinis komentatorius tau specifinius KET teisinius niuansus galės pacituot? Aš žinau, jog į kairę reikia laukti konkretaus šviesoforo signalo, žinau, jog į dešinę galiu sukti prie "žalio blyno" - apie kokią spragą kalbi? Man šiuo atveju įdomus konkretus teisės akto tekstas ir jo pritempimas prie realios situacijos.

                Nežinau net, aš iš 74 punkto neišskaitau, kad negalioja 73.1. Gal jei 73.1. būtų parašytas taip: 73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą visomis kryptimis (tiesiai, į dešinę, į kairę, apsisukti), išskyrus 74 punkte nurodytus atvejus...

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                  Bauginkis nesibauginęs, 99,9 proc. vairuotojų nuo teisių išsilaikymo į KET net nepažiūri dešimtmečiais, o tu tikiesi, kad kažkoks forumo atsitiktinis komentatorius tau specifinius KET teisinius niuansus galės pacituot?
                  Gal galima būtų komentarą, kas per paskutinius du dešimtmečius pasikeitė šiame KET skyriuje apie eismo reguliavimo signalus iš esmės (be keletos smulkių patikslinimų ir naujų apibrėžimų, kurie nekeičia jokios esmės), kad kažkas dėl papildomo "nepasižiūrėjimo" kažko negalėtų suprasti?

                  Kaip pvz. 2004 m.:
                  117. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
                  117.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;
                  117.2. žalias rodyklių formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklių nurodytomis kryptimis. Tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje (rodyklė, leidžianti sukti į kairę, leidžia ir apsisukti);
                  117.3. žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad jo laikas baigiasi ir netrukus bus įjungtas draudžiamasis signalas;
                  117.4. žalias signalas su pėsčiojo simboliu leidžia eiti pėstiesiems;
                  117.5. žalias signalas su dviračio simboliu leidžia važiuoti dviračiais ir mopedais;
                  117.6. žalias signalas su juodo kontūro rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimis ir įspėja, kad šviesoforas turi papildomą sekciją (sekcijas);
                  117.7. geltonas signalas draudžia eismą ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui;
                  117.8. kartu įjungti geltonas ir raudonas signalai draudžia eismą ir įspėja, kad bus įjungtas žalias signalas;
                  117.9. geltonas mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad sankryža arba pėsčiųjų perėja nereguliuojama;
                  117.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas geležinkelio pervažose, leidžia eismą įsitikinus, kad prie pervažos neartėja bėginė transporto priemonė;
                  117.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui;
                  117.12. raudonas signalas su pėsčiojo simboliu draudžia pėsčiųjų eismą;
                  117. 13. raudonas signalas su dviračio simboliu draudžia dviračių ir mopedų eismą;
                  117. 14. raudonas X formos signalas ir žalias žemyn nukreiptos rodyklės signalas (reversinis šviesoforas) atitinkamai draudžia arba leidžia važiuoti ta juosta, virš kurios jie įrengti. Jeigu reversiniame šviesofore yra geltonas įstrižai į dešinę (kairę) nukreiptos rodyklės formos signalas, jis įspėja, kad važiuoti ta juosta bus draudžiama, ir įpareigoja nedelsiant persirikiuoti į gretimą juostą rodyklės nurodyta kryptimi. Kai šviesoforai yra išjungti arba įjungtas geltonas signalas, įvažiuoti į juostą, pažymėtą dviguba brūkšnine linija, draudžiama.
                  118. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje. Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų (iš jų ir dubliuojančiųjų) šviesoforų signalais.
                  119. Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
                  Dabar galiojanti redakcija nuo 2024-12-01:
                  73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
                  73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą visomis kryptimis (tiesiai, į dešinę, į kairę, apsisukti);
                  73.2. žalias rodyklės (rodyklių) formos signalas juodame fone leidžia eismą rodyklės (rodyklių) nurodyta (nurodytomis)kryptimi (kryptimis); tą pačią reikšmę turi ir žalia rodyklė papildomoje šviesoforo sekcijoje; kai leidžiama sukti į kairę, leidžiama ir apsisukti;
                  73.3. žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir informuoja, kad jo laikas baigiasi ir netrukus šviesoforo signalai pasikeis;
                  73.4. žalias signalas su pėsčiojo simboliu leidžia eiti pėstiesiems;
                  73.5. žalias signalas su dviračio simboliu leidžia važiuoti dviračiais, elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis;
                  73.6. žalias signalas su juoda (juodomis) rodykle (rodyklėmis) leidžia eismą rodyklės (rodyklių) nurodyta (nurodytomis) kryptimi (kryptimis); kai leidžiama sukti į kairę, leidžiama ir apsisukti;
                  73.7. geltonas signalas draudžia eismą (išskyrus Taisyklių 29 ir 166 punktuose nurodytus atvejus) ir informuoja, kad šviesoforo signalai pasikeis; jeigu signale yra juoda (juodos) rodyklė (rodyklės), jis draudžia eismą rodyklės (rodyklių) nurodyta (nurodytomis) kryptimi (kryptimis) ir informuoja, kuria (kuriomis) kryptimi (kryptimis) bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam rodyklės (rodyklių) formos signalui; jeigu signale yra dviračio simbolis, signalas galioja dviračiams ir elektrinėms mikrojudumo priemonėms;
                  73.8. kartu įjungti geltonas ir raudonas signalai draudžia eismą ir informuoja, kad netrukus bus įjungtas žalias signalas;
                  73.9. geltonas mirksintis signalas leidžia eismą ir informuoja, kad sankryža arba pėsčiųjų perėja nereguliuojama;
                  73.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas geležinkelio pervažose, leidžia eismą įsitikinus, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė;
                  73.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą; jeigu signale yra juoda (juodos) rodyklė (rodyklės), jis draudžia eismą rodyklės (rodyklių) nurodyta (nurodytomis) kryptimi (kryptimis) ir informuoja, kuria (kuriomis) kryptimi (kryptimis) bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam rodyklės (rodyklių) formos signalui;
                  73.12. raudonas signalas su pėsčiojo simboliu draudžia pėsčiųjų eismą;
                  73.13. raudonas signalas su dviračio simboliu draudžia dviračių ir elektrinių mikrojudumo priemonių eismą;
                  73.14. raudonas X formos signalas ir žalias žemyn nukreiptos rodyklės signalas (reversinis šviesoforas) atitinkamai draudžia arba leidžia važiuoti ta eismo juosta, virš kurios jie įrengti; jeigu reversiniame šviesofore yra geltonas įstrižai į dešinę arba į kairę nukreiptos rodyklės formos signalas, jis informuoja, kad važiuoti ta eismo juosta bus draudžiama, ir įpareigoja nedelsiant persirikiuoti į gretimą eismo juostą rodyklės nurodyta kryptimi; kai šviesoforai yra išjungti arba įjungtas geltonas signalas, įvažiuoti į eismo juostą, pažymėtą dviguba brūkšnine horizontaliojo ženklinimo linija, draudžiama.
                  74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.
                  Nežinau net, aš iš 74 punkto neišskaitau, kad negalioja 73.1. Gal jei 73.1. būtų parašytas taip: 73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą visomis kryptimis (tiesiai, į dešinę, į kairę, apsisukti), išskyrus 74 punkte nurodytus atvejus...
                  Tai ir nurodoma, kad reikia vadovautis signalais skirtais jų judėjimo krypčiai. Jeigu yra signalas su rodyklėmis ta kryptimi ir jis tuo metu draudžia eismą, kodėl reikia žiūrėti į kitą signalą?
                  Paskutinis taisė sleader; Vakar, 14:52.

                  Comment

                  Working...
                  X