Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
    Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.

    ---
    Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Tas atstumas tarp stop linijos ir šviesoforo tikrai nėra geras. Skiriasi automobilių proporcijos, kai kuriuose atramos yra storesnės, uždengia. Bet šitą išspręsti yra gana paprasta: tiesiog padidinti tą atstumą nuo STOP linijos iki šviesoforo ir viskas.
      Bet tuomet gilinsim kitą problemą - atitraukus STOP liniją, sankryžos pralaidumas dar labiau sumažės.

      Edit: nesimatė Riedučio pranešimo, bet mintis ta pati.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Kaip tik dabar kainuoja daugiau, nes įrengiamos gembės. O ir šviesoforų dažnai būna daugiau, nes Lietuvoje mėgsta juos kabinti virš kiekvienos juostos, nors užtenka vieno kiekvienai krypčiai.
        Ne dviejų?

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Ar yra taisyklės už kiek metrų turi būti įrengta Stop linija?
          Manau, tokios taisyklės reikalingos atsižvelgiant į šviesoforų išsidėstymą, gatvės parametrus ir visa kita.

          ---
          Beje, įsivaizduoju natūralų polinkį atitraukti liniją kuo arčiau sankryžos, esą tilps viena kita lengvoji auto, o dabar tuščias asfalto laukas, o kiek daug kamščių...
          Nuo 3,5 iki 10m nuo šviesoforo priklausomai nuo matomumo arba 1m nuo perėjos arba kertamo kelio krašto. Tai vat be šviesoforo gali būti 1m, o su šviesoforu apie 20m.
          Ir problema ne tik tilpime, bet ir fazės trukmėje
          Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.26, 15:46.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Ne dviejų?
            Viršuje vieno.

            Comment


              Laisvės pr. – Žemynos g. sankryžoje pasikeitė eismas
              Nuo liepos 26 dienos Laisvės pr.–Žemynos g. sankryžoje įsigalioja nauji šviesoforinio reguliavimo pakeitimai – šviesoforuose papildomai atsiras specialūs simboliai – rodyklės, kurios pagal Kelių eismo taisykles ir Kelių šviesoforų įrengimo taisykles nurodo, kurie manevrai rodyklių kryptimis yra apsaugoti, tad nuo šiol bus saugiau atlikti kairiųjų posūkių manevrus iš šalutinės gatvės.

              Užsidegus žaliam šviesoforo signalui pirmiausia eismas bus leidžiamas visomis kryptimis iš šalutinės gatvės (nuo Žemynos g. pusės), tuo tarpu transporto priemonėms iš kitos šalutinės gatvės (nuo J. Baltrušaičio pusės) degs raudonas šviesoforo signalas. Po to bus leidžiama važiuoti iš kitos šalutinės gatvės pusės. Tai reiškia, kad kairieji posūkiai tapo apsaugoti, atskyrus šalutinių gatvių srautus.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Geriau Austrijos pavyzdžiu stumti šviesoforus arčiau sankryžos centro. Dabar juos kažkodėl atitraukia dar prieš perėją
                Dar geriau Amerikos pavyzdžiu montuoti šviesoforus už sankryžos.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
                    Tiesa, šitas tikrai DAUG rečiau pasitaiko. Ir tikrai atsimenu, pats specialiai anksčiau dažnai sustodavau UŽ linijos, kad būtų sunkiau norinčiam užlįsti...

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Kažin, nebent kai mentalitetas pasikeis - matydavau labai daug atvažiuojančių iš galo ir užlendančių prieš pirmą stovintį automobilį ant perėjos. Ir dabar dar tokių pasitaiko, bet žymiai mažiau.
                      Mieste to nebuvo.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Man vis išlieka klausimas ar nenusijęs toks remontas su naujo mero atėjimu, nes tokių remontų neteko pastebėti. Lieka klausimas ar tokius "paprastai paremontuotus" šviesoforus būtume pamatę, jei būtų ir toliau buvęs Šimašius. Kyla rimtas nerimas, kad Vilnius bandys konservuoti sovietinį standartą šviesoforiniame reguliavime.

                        Atsimenu Ričardas Savukynas labai kritikavo naują šviesoforų standartą dar kai Vilniuje atsirado pirmieji nauja tvarka reguliuojami šviesoforai, jų nelabai mokėta tinkamai įrengti. Pastaruoju metu kai jis komentavo Saltoniškių g. sankryžos eismo tvarkos gražinimą į seną, paminėjo, kad jei kažkas neveikia, gražint atgal (Ctrl-z padaryt). Tai turiu tokį nerimą, kad jis ir bendrai ts-lkd mediasfera Benkunsko administraciją veikia grįžt pagal eismo standartus (juostų pločiai, šviesoforų tvarka, etc.) į kokius 2000-uosius.

                        p.s. man nekliūtų, jei būtų tiesiog prilipdomos reikalingos šviesoforų spalvos kaip beveik visam likusiam pasaulyje, net jei konservuotų sovietinį standartą, tiek kad turėtume šiokią tokią standartų košę.
                        Išsiaiškinau, kad Narbuto gatvėje buvo įgyvendintas dviračių tako projektas, ir jis neapėmė pačios gatvės šviesoforų rekonstrukcijos. Pagal kitą projektą ateityje bus atnaujinti ir sankryžos šviesoforai, jau pagal dabartines šviesoforų įrengimo taisykles.

                        Comment


                          dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7
                          SĮSP pranešimas
                          Click image for larger version

Name:	2023-08-25.jpg
Views:	285
Size:	268,8 kB
ID:	2071286

                          Comment


                            Negali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.

                            Comment


                              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                              dsanto, ar Drujos/Liepkalnio sankryžoje viskas OK su šviesoforų įrengimu? GSV: https://goo.gl/maps/ohKHtM9trPgFFMaD7 SĮSP pranešimas
                              Click image for larger version

Name:	2023-08-25.jpg
Views:	285
Size:	268,8 kB
ID:	2071286
                              Taip neturi būti. Vienas kairiojo posūkio šviesoforas turi būti viršuje (vietoje šviesoforo be rodyklių). Už sankryžos neturi būti.

                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Negali būti už sankryžos kartojančių šviesoforų pagal dabartinį standartą. Čia išvis kažkokį tep lep padarė - visose likusiose pusėse seno standarto šviesoforai, netgi naujai užkabino pėsčiųjų šviesoforą su geltonu signalu.
                              Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Galima rekonstruoti ir vieną sankryžos pusę, bet ji turi atitikti šviesoforų taisykles. Pasiaiškinsiu.
                                Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
                                Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Čia labiau panašu į sankryžos pusės pusę, nes nesugebėjo nei gembės porą metrų į kairę pratęst, nei normalaus pėsčiųjų šviesoforo užkabint.
                                  Nors negali pykt, pažanga vis dėl to yra - galėjo tiesiog prikabint sekciją į kairę ir didžiuotis rezultatu.
                                  Taip, tą patį pagalvojau. Pats principas įrengti atskirą šviesoforą į kairę rodo progresą. Tik reikėtų pataisyti šviesoforų išdėstymą.

                                  Comment


                                    Dar labai nepakenktų horizontalųjį ženklinimą pradėti anksčiau, nes dabar važiuodamas antra juosta net neįtari, kad ji tuoj baigsis ir pavirs tik posūkiui skirta ir tenka rikiuotis jau atsistojus eilėn. Tokie fokusai ne tik šioje sankryžoje.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X