Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prie Santariškių - Žaliųjų Ežerų gatvių ir Molėtų plento žiedinės sankryžos įrenginėjami šviesoforai.
    Rytais ten būna kamščiai, ypač nuo Verkių- Balsių pusės. Tačiau ar tai tinkamas būdas spręsti problemą. Negi nepasimokyta iš nesėkmingos šviesoforų prie Olandų žiedo istorijos.

    Vis tiek paskui įsiremiama į Mokslininkų- Geležinio Vilko gatvių sankryžą ar į kilometrinius kamščius Kalvarijų gatvėje,
    Prastai sureguliuoti šviesoforai perstumtoje Žvalgų - Kazlausko g. sankryžoje.
    Sumažėjo pralaidumas Kuro aparatūros sankryžoje - ir dėl perbraižytų juostų, ir dėl absurdiškai sureguliuotų šviesoforų teikiant prioritetą Ozo, o ne Kalvarijų gatvei. Ozo gatvė kartais per patį piką iki tos sankryžos galima važiuoti be jokių stabčiojimų, o Kalvarijų gatvėje kamščiai pirmadieniais - antradieniais siekia Jeruzalę.

    Bandau spėti . Balsių kamščių problemą išspręstų tik Ožkinių tiltas, bet ne šviesoforai Santariškių žiedinėje sankryžoje.

    Comment


      Gal šviesoforai susiję su sraigtasparnių aikštele? Kad galėtų stabdyt eismą be policijos pagalbos?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Gal šviesoforai susiję su sraigtasparnių aikštele? Kad galėtų stabdyt eismą be policijos pagalbos?
        Man irgi taip atrodo, nes daroma kartu su pilnu žiedu apšvietimu viduje ir išorėje. Taip pat padarė naują įvažiavimą ties M. Marcinkevičiaus, tai greitajai nuo Geležinio Vilko bus galima į žiedą nevažiuoti.

        Comment


          Ta "šviesoforų sureguliavimo" mantra kartojama jau labai ilgai. Reiktų suprasti, kad neįmanoma jų kažkaip "sureguliuoti", kad nebūtų kamščių. Ypač turint omeny, kad šviesoforai turi atliepti ne tik automobilių vairuotojų, bet ir pėsčiųjų eismo interesus. Būtų laikas pažiūrėti realybei į akis ir pripažinti, kad "kamščiai" Vilniuje (kaip ir bet kuriam kitam mieste) iš principo negali būti ir nebus kažkaip išspręsti. Bet ką galima padaryti, tai sukurti geresnes sąlygas ir judumo pasirinkimus tiems, kas renkasi kamščiuose nedalyvauti. Pavyzdžiui, sukurti VT sistemą, kuri turėtų prioritetą eisme ir/arba nesiskirtų su esamais automobilių srautais. Kitaip tariant, tramvajus ar kažkas panašaus. Amžinas kartojimas, kad reikia kažkaip stebuklingai sureguliuoti kažkokius šviesoforus nieko nepakeis, kaip nekeičia jau daug metų.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Reiktų suprasti, kad neįmanoma jų kažkaip "sureguliuoti", kad nebūtų kamščių. Ypač turint omeny, kad šviesoforai turi atliepti ne tik automobilių vairuotojų, bet ir pėsčiųjų eismo interesus.
            Apie kokius pėsčiuosius kalbi, jei kamščiai yra 4 - 5 km atkarpoje Santariškių iki Kuro aparatūros sankryžos arba kai vairuotojai iš Balsių įstrigę miške 7 - 9 km atstumu.
            Kamščiai Kalvarijų gatvėje nuo Santariškių iki Kareivių g. - Ozo g. kol kas tiesiogiai koreliuoja su tuo kaip sureguliuoti šviesoforai:
            - Padaromas prioritetas važiuoti Kazlausko-Žvalgų g - iškart atdiranda kamščiai. Ten Kalavarijų gatvėje važiuojant link centro suprojektuota kažkokia "raudonoji banga"
            - Padaromas "prasiurbimas" Kuro aparatūros sankryžoje kad nereikėtų stovėti Lukšio g., - priimtino lygio kamščiai Kalvarijų gatvėje, o kai sutrumpinama žalia fazės iki tokio lygio, kadi Ozo g. galima važiuoti vos ne 60 km/h - iškart atsirandas kamščiai Klavarijų gatvėje.

            Absurdiškas "atliepimas pėsčiųjų interesams":, kai pridaroma dirbtinių fazių, kai važiuoti tiesai galima, o į dešinę sukti - jau nebegalima.
            Pvz. Molėtų plento - Santaros g. sankyžoje, kur pėsčiųjų beveik niekada nebūna.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Absurdiškas "atliepimas pėsčiųjų interesams":, kai pridaroma dirbtinių fazių, kai važiuoti tiesai galima, o į dešinę sukti - jau nebegalima.
              Pvz. Molėtų plento - Santaros g. sankyžoje, kur pėsčiųjų beveik niekada nebūna.
              Kai į dešinę sukantys nustos užvažinėti ant pėsčiųjų, tuomet galėsim išvengti apsaugotų fazių. O tamstos pavyzdyje yra mygtukai pėstiesiems, tokiais atvejais fazės dėliojamos taip, kad į dešinę raudonas kartu su žaliu tiesiai būna tuomet, kuomet būna iškviesta pėsčiųjų fazė.

              Eilinį kartą pasimatė, koks saugaus eismo ekspertas iš tamstos gaunasi. Eik geriau parašyt kelias pastraipas apie atitvarų žalą paties psichinei sveikatai.

              Comment


                O, jau pasilgom iš tamstos sklindančio gaižaus Didžiasalio stiliaus bendravimo.

                Comment

                Working...
                X