Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Click image for larger version Name:	262020145719.jpg Views:	1 Size:	253,3 kB ID:	1787495
    Pakeitė Šilo tilto - Žirmūnų g. tarybinį "naują" šviesoforą į naują naują, be rodyklių. Iš esmės niekas nesikeičia, tad nesuprantu kam dėti su sutampančiomis su sekcija rodyklėmis.

    Pliusas, kad iš įpročio vairuotojai važiuoja degant tik pagrindiniam žaliam.

    Click image for larger version  Name:	20201117_130134.jpg Views:	0 Size:	891,9 kB ID:	1839862
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.11.17, 18:29.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

      Pakeitė Šilo tilto - Žirmūnų g. tarybinį "naują" šviesoforą į naują naują, be rodyklių. Iš esmės niekas nesikeičia, tad nesuprantu kam dėti su sutampančiomis su sekcija rodyklėmis.
      Sename variante buvo papildoma sekcija į kairę. Nedegant sekcijai, degdavo pagrindiniai žali signalai. Neva vairuotojai galėtų pažiūrėti į dešinįjį šviesoforą ir, pamatę žalią blyną, galėtų pasukti į kairę.

      Nors Šiauliuose savivaldybė nemano, kad toks variantas kam nors šautų į galvą. Ten ant dešiniojo šviesoforo rodyklių nededa:



      Comment


        Pėsčiųjų perėjų modernizavimo (ciklų trumpinimo) progreso sekimas. Violetine spalva - planuojamas prastovos trumpinimas.

        Click image for larger version  Name:	Pesciuju sviesoforai.jpg Views:	0 Size:	262,8 kB ID:	1868337

        Pagrinde pokyčiai dabar atlikti palei Pylimo g. Iš viso kol kas tik 15 vietų

        Click image for larger version  Name:	Pesciuju sviesoforai 2.jpg Views:	0 Size:	279,0 kB ID:	1868338

        www.vilniustransport.lt/prioritetas-pestiesiems
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Dar biškiuką apie blogą infrastruktūros ir šviesoforų dizainą Vilniuje.
          Vakar ties legendiniu pėsčiųjų šviesoforu ties legendiniu Rimi Žalgirio/Geležinio sankryžoje buvo eismo įvykis, dėl kurio visą pavakarę buvo sutrikęs eismas toje vietoje.
          Matomai srautas, kaip visada, normaliu greičiu (paprastai apie 40-50km/h) varė per raudoną dešinėn iš Žalgirio į Geležinį, bet vienas iš jų kažkodėl nusprendė kalti ant stabdžių. Kitas jam įsimūrijo į užpakalį. Paprastai taip būna, kai "netikėtai" ten į važiuojamąją dalį per žalią (mašinoms tuo metu raudona) išeina koks neatsargus pėstysis ar dviratininkas. Manęs pačio vos nenudaužė ten prieš kelias dienas.

          Prieš kurį laiką rašiau per tvarkaumiestą (tik vienas iš daugelio pranešimų)
          Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

          ... Artimiausiu metu pakoreguosime esamus pėsčiųjų perėjos kelio ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas, kitų priemonių įrengti nenumatoma. Primename, kad tiek vairuotojai, tiek pėstieji privalo vadovautis šviesoforo signalais, o vairuotojai papildomai privalo pasirinkti saugų greitį bei įvertinti matomumą kelio vingyje.
          Kaip suprantu, lauks žuvusių (kurių anksčiau ar vėliau tikrai bus) ir tada aiškinsis, kaip čia dabar taip visai netikėtai gavosi.

          Comment


            Jei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Jei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti
              Kameras, greičio kalnelius (arba kitokias greičio ribojimo priemones). Taip pat šviesoforus reiktų pasukti labiau į tą kampą, iš kurio realiai važiuoja mašinos, o ne į visai kitą pusę. Jei teko pro tą šviesoforą važiuoti, tikrai suprasi, ką turiu omeny.
              Žodžiu daug ką ten galima ir reikia padaryti, bet VMS kol kas absiriboja varnelių dėliojimu. Belieka laukti žuvusių arba rimtai sužeistų. Gal tada kažkas pajudės.

              Comment


                Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik
                  Ženklai jau yra. Nepadeda. Toliau važiuoja ištisinis srautas per raudoną. Avarija, kaip matai, irgi su ženklais.
                  Ženklų, beje, kaip tik nevardinau, nes jie realiai nieko nekeičia. Ten reikia greičio ribojimo priemonių ir/arba kamerų.
                  Paskutinis taisė John; 2021.04.17, 16:07.

                  Comment


                    Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?
                      Irgi variantas. Juo labiau, kad dėl tokio idiotiško dizaino kai kurie nespėja visko pereiti per vieną ciklą. Arba išvis eina per raudoną. Arba užtrunka kokias 6 minutes eidami per gatvę. Padarius būtent ten nereguliuojamą perėją išsispręstų bent trys didelės problemos toje sankryžoje. Bet matyt VMS paprasčiau padėlioti varneles.

                      Comment


                        Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.

                        Comment


                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                          Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.
                          Šito reiktų klausti bepročio, kuris rengė šitos sankryžos rekonstrukcijos projektą.

                          Comment


                            Nesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Vilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
                              Į pasikeitimus visur lėtai reaguojama. Bet šitas šviesoforas stovi jau n metų.

                              Comment


                                Nusukime iš Ozo g. link Saltoniškių (Ukmergės g.) Jau labai daug metų tokia pati situacija. Ten net autobusų vairuotojai (46, 73) nesivargina laukti žalios. Ką jau kalbėti apie lengvuosius automobilius.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Nesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.
                                  Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą
                                    Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
                                    Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.19, 09:49.

                                    Comment


                                      Padvokatausiu velniui, bet šviesoforai atskirtuose posūkiuose tikrai sunkiau pastebimi. Nepadeda tai, kad kai kurie atskirti posūkiai kaip tik ir skirti tam, kad į dešinę būtų galima pasukti nesustojant prie šviesoforo. Artėji prie juostos, žiūri - nusukimas - check, šviesoforo skersai kelio nematyti - check, ir suki, o sukdamas dar pradedi dairytis į kairę, nes už posūkio reikės įsilieti į srautą. Ir tą atskirą šviesoforą pastebi labai vėlai. Aišku pravažiuoti per raudoną nestabdant reikia išskirtinio žioplumo arba naglumo. Bet gal ir galima rasti kažkokį akivaizdesnį sprendimą, pvz. šviesoforus statyti arčiau posūkio pradžios ir su rodykle į dešinę?

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
                                        Galėsiu padaryti video.
                                        Kad reiktų pasukti šviesoforą rašiau savivaldybei per Tvarkaumiestą gal prieš kokius metus, nes anksčiau tie šviesoforai išvis žiūrėjo velnias žino kur. Tai vieną šiek tiek pasuko, bet labai nedaug ir visvien tie šviesoforai žiūri kažkur į dausas. Bet, pasak VMS, visa tai atitinka kažkokius STR ar kažkokius kitokius panašius kriterijus, po kuriais galima padėti varneles, ką jie sėkmingai padarė ir tokiu būdu, jų supratimu, išsprendė problemą. Nepaisant VMS problemos sprendimo, mašinos ten toliau varo per raudoną dideliu greičiu ir varys tol, kol neatsiras pirmas lavonas. Tada VMS išspręs problemą pagal siūlomus variantus.
                                        Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 13:20.

                                        Comment


                                          Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.

                                          Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X