Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Sutinku, kad saugiau yra geriau. Bet jeigu visur, reikia nereikia, bus tik apsaugoti posūkiai, vairuotojams bus padaryta ir meškos paslauga, nes dar labiau atpras praleidinėti pėsčiuosius ir dviratininkus kitose sankryžose, kur posūkiai neapsaugoti. O antra, kai reguliavimas į dešinę bele kaip padarytas, kaip šiame video, tai tikrai neprisideda prie sklandaus eismo organizavimo:
- 1 patinka
-
Atrodytų ideali vieta pritaikyti naują reguliavimą į dešinę, jei jau čia iš vis reikia atskiro šviesoforo. Būtų galimybė išsukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius esant pagrindiniam žaliam. Pėsčiųjų eismas vis vien neapsaugotas, nes vienas išvažiavimas į Kareivių g. (dešinėn) nereguliuojamas.
Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 10:34.
- 2 patinka
Comment
-
Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPanašu, kad čia dar ne visos. Pavyzdžiui, yra lentelės iš Klaipėdos g. į Pylimo g. Taip pat man rodos vis dar yra posūkyje iš Narbuto g. į Laisvės pr. link Spaudos rūmų.
P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!Paskutinis taisė Diim4iik; 2019.11.20, 18:32.
- 3 patinka
Comment
-
Nu bet komentaras teigia kitaip. Aš į komentarą ir reaguoju.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.
P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
Comment
-
O tai kas ten bus kitaip, nei yra dabar, su tuo pėsčiųjų praleidimu?Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.
Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
- 2 patinka
Comment
-
Iš gerosios pusės, skersai einančių pėsčiųjų saugumas didesnis.
Iš blogosios pusės, išilgai einančiųjų pėsčiųjų saugumas nepakitęs (nebent tikrai pakaks to poros sekundžių paankstinimo).
Tiesiog pavyzdžiai iš Kauno privertė sunerimti dėl lakstančių - viliuosi, kad nesisaugodami srauto iš kairės atidžiau vertins pėsčiuosius, o ne greičiau įveiks sankryžą.
Comment
-
O kaip dabar vyksta lygiagretaus pėsčiųjų eismo praleidimas sukant į dešinę? Jei kabėtų tos lentelės dar 100 metų, niekas net ir nepastebėtų, kaip praleidžiami pėstieji.Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.
Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
Facebook paskyroje SP irgi teigia, kad bus tik 5 sekcijos, bet manau, kad čia klaida, nes pirkime buvo daugiau.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.
P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
Vilniuje pagal konkursinę medžiagą numatytos tarybinio valdymo papildomos sekcijos, t.y. pagrindinis žalias bus su rodyklėmis. Nedegant sekcijai, nebus galima sukti į dešinę. Tik galbūt Antakalnio - Šilo g., jeigu labai kimšis, tai iš pagrindinio žalio išims rodykles, ir tada bus galima sukti į dešinę degant žaliam ir nedegant sekcijai kartu su pėsčiaisiais.Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš gerosios pusės, skersai einančių pėsčiųjų saugumas didesnis.
Iš blogosios pusės, išilgai einančiųjų pėsčiųjų saugumas nepakitęs (nebent tikrai pakaks to poros sekundžių paankstinimo).
Tiesiog pavyzdžiai iš Kauno privertė sunerimti dėl lakstančių - viliuosi, kad nesisaugodami srauto iš kairės atidžiau vertins pėsčiuosius, o ne greičiau įveiks sankryžą.
Comment
-
Būtent tai ir domina, jei toks eismo valdymo būdas bus įvestas. Daugiau kol kas ramu, nebent išaiškės papildomos judrios pėsčiųjų-dviračių pervažos su nauju reguliavimu. Reikalaus ypatingo dėmesingumo kertant su greičiu iš įpročio.Parašė dsanto Rodyti pranešimąTik galbūt Antakalnio - Šilo g., jeigu labai kimšis, tai iš pagrindinio žalio išims rodykles, ir tada bus galima sukti į dešinę degant žaliam ir nedegant sekcijai kartu su pėsčiaisiais.
Pavyzdžiui: Laisvės pr. - Viršuliškių g. nuims žalias lenteles, įves "senovinę" sekciją į dešinę. Lieka apsaugota dviračių pervaža, formuosis nauji įpročiai (nauji ratuotieji tik taip ir pažins). Tarkim netikėtai sugalvos pakeisti tvarką nauja be rodyklių pagrindiniam. Pervaža vėl bus neapsaugota.
Comment
-
Jeigu nuėmus lentelę iš karto uždedama papildoma sekcija pagal naują tvarką, tai pėstieji kaip buvo leidžiami degant žaliam signalui kartu su transportu, taip ir lieka, tik jiems skiriama bent 1 s pirmumo, ko nebuvo sukant pagal lentelę:Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Būtent tai ir domina, jei toks eismo valdymo būdas bus įvestas. Daugiau kol kas ramu, nebent išaiškės papildomos judrios pėsčiųjų-dviračių pervažos su nauju reguliavimu. Reikalaus ypatingo dėmesingumo kertant su greičiu iš įpročio.
- 1 patinka
Comment
-
Sorry už offtopic, bet kaip baisiai atrodo tas betoninis stulpas su šviestuvais ir šviesoforu ant jo, tie elektros skydeliai, kabantys kabeliai, ženklų perteklius... negi negalima to sutvarkyti?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Čia Kauno praeito amžiaus dešimto dešimtmečio paveldasParašė Resutas Rodyti pranešimą
Sorry už offtopic, bet kaip baisiai atrodo tas betoninis stulpas su šviestuvais ir šviesoforu ant jo, tie elektros skydeliai, kabantys kabeliai, ženklų perteklius... negi negalima to sutvarkyti?
- 1 patinka
Comment
-
Na 5 minučių nereikia lauktiParašė PoDV Rodyti pranešimąKai Vilnius yra geresnis už Kauną pagal dviračių takus, Vilnius akivaizdžiai prastesnis pagal šviesoforus: gembės įvairių formų, dar keistesnės nei Kaune fazės (pėstieji turi laukti ne max 120 sec kaip Kaune, o gal kokias 5 min), bereikalingi platinimai...
Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
Comment
-
Mačiau 2012 m. taisyklėse parašyta, kad kaip suprantu reiktų orientuotis į max 60 sec. Sakyčiau, reiktų maksimaliai vengti tų visų 120 sec ir ypač 180 sec.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na 5 minučių nereikia laukti
Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
Mąstau, kad pėsčiųjų poreikiams tam tikrais atvejais būtų tikslinga statyti viadukus (deimanto formos skirtingų lygių sankryžas). Tada būtų galima leisti mažesniems nei 60 sec laukimo laikus, o srautas dėl kurio užlaikomi šviesoforai eitų skirtingame aukštyje.46. Reikia užtikrinti, kad degant šviesoforo žaliam signalui, įskaitant šviesoforožalio mirksinčio signalo trukmę, pėsčiasis pereitų ne mažiau kaip pusę važiuojamosios kelio dalies. Jeigu reikia pereiti perėją per dvi važiuojamąsias dalis, žalio šviesoforo signalo laikas turėtų trukti tiek, kad būtų galima spėti pereiti platesniąją važiuojamąją dalį, saugumo salelę arba skiriamąją juostą ir ne mažiau kaip pusę antrosios važiuojamosios dalies.Jeigu ilgesnė kaip 60 s laukimo trukmė yra neišvengiama, reikia patikrinti, ar yra galimybė per vieną ciklą du kartus pėstiesiems uždegti žalią signalą. Esant trumpam žaliam pėsčiųjų signalui arba ilgai pėsčiųjų laukimo trukmei kyla pavojus, kad pėstieji nepaisys šviesoforų signalų.
- 1 patinka
Comment
-
Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na 5 minučių nereikia laukti
Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
Comment
-
Panašu, kad kartais Vilnius padaro keistų kliurkų, kurių gal net niekur kitur Lietuvoj nepasitaiko. Šiuo atveju, pėsčiųjų laukimo laikai ir šviesoforų rekonstrukcijų metodai.Parašė John Rodyti pranešimą
Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.
120 sec, sakyčiau, yra galutinė sveiko proto riba (60 sec virš komfortiško laukimo laiko ribos), o Kaune pvz. po vidurnakčio Savanorių pr. (90-100 km į vakarus nuo Vilniaus) gali be problemų išsikviest šviesoforą ir tau po lygiai 7 sec įjungs žalią šviesą (tau dar countdown laikmatis tai parodys), tiesa dienos metu - įvairiai, gali rasti ir 20 sec, dažnu atveju koks 80 sec, bet max visada bus 120 sec (rodo laikmatis).
Šiaip džiugu, kad Kaunas, galima sakyt, taupo ant šviesoforinių sankryžų, t.y. vietoj sovietinio reguliavimo sankryžų tiesiog uždeda vokiškus šviesoforus su visais jų privalumais
Gembės standartizuotos, laukimo laikai ypatingai neerzina, netgi nemažai vietų yra įrengtas laikmatis.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.15, 23:03.
- 5 patinka
Comment
-
Yra naujai rekonstruotų sankryžų iš kurių išskirčiau du tipus:
1. Pėstiesiems užsidega žalia visomis kryptimis vienu metu
2. Užsidega ne vienu metu bet eismui yra belekiek fazių ir pėstiesiems reikia laukti savosios, o jei nori kirsti sankryžą įstrižai, tai tikėtina kažkokiu būdu nė viena iš dviejų krypčių nepavyks to padaryti sklandžiai. Ir net jei yra skiriamoji juosta, tai vis tiek šviesoforas neužsidegs anksčiau, kad bent pusę įveiktum.
Abejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.
- 2 patinka
Comment
-
Apskritai turetu buti daug kur padaryta taip kaip Pilaites pr / Sietyno sankryzoje. Ten raudona dega automobiliams nakti rodos dazniau nei zalia. Kaip ir turetu but, nes matant tolumoje raudona vairuotojai nespaudzia kad spetu pralekt. Nera jokio tikslo spaust dugna kai matai priekyje raudona sviesofora. O privaziuojant automobiliui pasikeicia jo judejimo juostoje i zalia. Bet davikliai sureguliuoti taip kad jei privaziuosi greitai teks stabdyt, o jei vaziuoji normaliu greiciu, apie 50, tai net nestabdant uzsidega zalia ir vaziuoji toliau (jei nera pesciuju).
- 4 patinka
Comment
-
Nebijai, kad kokie 5 pareigūnai pavaišins elektrošoku?Parašė themanual Rodyti pranešimąAbejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.
- 1 patinka
Comment
Comment