Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Na, nuotraukoje matau daugiau pėsčiųjų, nei vairuotojų, tai... O jei rimčiau, tai B kategorijos gatvėje ir neturi būti paprastų įvažų į teritorijas, tad ir daroma tokia pseudo sankryža su neegzistuojančia C kategorijos gatve. Po teisybei, net ir D kategorijos gatvelės čia nėra.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
Comment
-
Kiek žinau, dalyje bus sudėti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
Comment
-
Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.
Comment
-
Taip, esant lentelėms tas paankstinimas netenka prasmės, nes automobilis bet kuriuo momentu gali atsidurti ties perėja. Panaikinus lenteles, paankstinimas suteiks pirmenybę pėstiesiems ir dviratininkams.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
Comment
-
Viršutinėje schemoje 1 signalinė grupė yra pagrindinis žalias be rodyklių, 7 signalinė grupė yra papildoma sekcija. Degant žaliam signalui, kai papildoma sekcija išjungta, nuo lapkričio 1 d. galima sukti į dešinę. Tuo metu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis, kuris neturi pirmumo. Sukantis į dešinę visada turi pirmumą.Parašė RiedisNuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.

Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?
Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.
Nelabai supratau apatinę schemą. Čia iš kitos sankryžos.
Comment
-
Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.
Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.27, 20:01.
Comment
-
Jei čia tos pačios sankryžos schemos, tai apatinėje klaida IV fazėje, nes 1 signalinė grupė leidžia važiuoti visomis kryptimis.Parašė Riedis Rodyti pranešimąAčiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.
Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
Comment
-
Neesu tikras dėl vietos dešinėje.
Jei skersai per sankryžą (kur laukiantys pėstieji matosi), tai taip - atskirai. Berods pilnai apsaugota perėja.
Visos kitos berods kartu su eismu tiesiai - neįsižiūrėjau gerai iš visų pusių, tad galiu klysti.
Tiesą pasakius, panašu, kad būsimas dviračių takas Rinktinės g. - Apkasų g. (1 nuotraukoje tolumoje, 2 nuotraukoje kairėje) turbūt liks nepilnai apsaugotas. Bet užtat žalios rodyklės lentelėje panaikintos, kas tokioje judrioje sankryžoje labai svarbu. (jos buvo iš visų 4 pusių).Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.10, 20:22.
Comment
-
Tai man ir klausimas kyla. Jei du posūkiai apsaugoti, o du neapsaugoti, ar negali tie, kur apsaugoti, būti dalį laiko apsaugoti su papildomomis sekcijomis. Aišku, čia projektuota pagal 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles, tai daro nebuvo tokios galimybės.Parašė Riedis Rodyti pranešimąNeesu tikras dėl vietos dešinėje.
Jei skersai per sankryžą (kur laukiantys pėstieji matosi), tai taip - atskirai. Berods pilnai apsaugota perėja.
Visos kitos berods kartu su eismu tiesiai - neįsižiūrėjau gerai iš visų pusių, tad galiu klysti.
Kodėl neapsaugotas? Juk perėja toje pusėje apsaugota.Parašė Riedis Rodyti pranešimąTiesą pasakius, panašu, kad būsimas dviračių takas Rinktinės g. - Apkasų g. (1 nuotraukoje tolumoje, 2 nuotraukoje kairėje) turbūt liks nepilnai apsaugotas.
Comment
-
Iš pirmo tavo posto buvau supratęs, kad abiejose pusėse perėjos apsaugotos.Parašė Riedis Rodyti pranešimąGaila nepadariau nuotraukos iš tos pusės, bet man atrodo pažymėtas šviesoforas leidžia sukti tiesiai ir į dešinę kartu su pėsčiaisiais (turbūt su paankstinimu)

- 1 patinka
Comment
-
Važiuojant dviračiu ar tiesiog einant tikrai daug saugiau ir maloniau ramiai važiuoti per žalią žinant, kad netikėtai už posūkio niekas neatlėks ar nebus užblokuotas kelias, kai auto pasuka ir sustoja dėl kokios kliūties ties perėja. Juk žalių rodyklių nuėmimo esmė ir yra, kad pėstieji, einantys per žalią, būtų saugūs ir jų srautas kuo mažiau kirstųsi su automobilių. Neapsaugoti posūkiai į dešinę turi tą pačią problemą kaip ir žalios rodyklės.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŽirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.11, 08:43.
Comment
-
Ne visai. Degant raudonam signalui su lentele, didžiausias pavojus tenka skersine kryptimi einantiems pėstiesiems. Taip pat kyla pavojus, kad sukdamas į dešinę vairuotojas dešinėje esančią perėją privažiuos būtent tuo momentu, kai pėstiesiems tuo metu užsidegs žalias signalas. Tokiu atveju galimos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, analogiškai ir su dviratininkais. Nuėmus lentelę, nebėra pavojaus skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir dviratininkams. O dešinėje esantys pėstieji ir dviratininkai gauna žalią 1-2 s anksčiau nei transporto priemonės. Taigi privažiavęs pėsčiųjų perėją / dviračių pervažą vairuotojas mato pėsčiuosius ir dviratininkus. Be abejo, pėsčiasis ar dviratininkas važiuojamąją dalį gali pasiekti ne fazės pradžioje, o eigoje. Bet sukdamas į dešinę vairuotojas žino, kad sukant per žalią reikia praleisti lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Važiuojant dviračiu ar tiesiog einant tikrai daug saugiau ir maloniau ramiai važiuoti per žalią žinant, kad netikėtai už posūkio niekas neatlėks ar nebus užblokuotas kelias, kai auto pasuka ir sustoja dėl kokios kliūties ties perėja. Juk žalių rodyklių nuėmimo esmė ir yra, kad pėstieji, einantys per žalią, būtų saugūs ir jų srautas kuo mažiau kirstųsi su automobilių. Neapsaugoti posūkiai į dešinę turi tą pačią problemą kaip ir žalios rodyklės.
Comment
-
Bet kokia problema tame, kad yra atskiros sekcijos į dešinę ten, kur yra atskiros juostos? Automobiliams irgi ne visada lengva pastebėti ta pačia kryptimi važiuojančius dviračius/paspirtukus, ypač, kai jie atsiduria akloje zonoje ar užstoja kokie medžiai. Manau kuo daugiau apsaugotų perėjų - tuo geriau ir saugiau.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ne visai. Degant raudonam signalui su lentele, didžiausias pavojus tenka skersine kryptimi einantiems pėstiesiems. Taip pat kyla pavojus, kad sukdamas į dešinę vairuotojas dešinėje esančią perėją privažiuos būtent tuo momentu, kai pėstiesiems tuo metu užsidegs žalias signalas. Tokiu atveju galimos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, analogiškai ir su dviratininkais. Nuėmus lentelę, nebėra pavojaus skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir dviratininkams. O dešinėje esantys pėstieji ir dviratininkai gauna žalią 1-2 s anksčiau nei transporto priemonės. Taigi privažiavęs pėsčiųjų perėją / dviračių pervažą vairuotojas mato pėsčiuosius ir dviratininkus. Be abejo, pėsčiasis ar dviratininkas važiuojamąją dalį gali pasiekti ne fazės pradžioje, o eigoje. Bet sukdamas į dešinę vairuotojas žino, kad sukant per žalią reikia praleisti lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą.
Comment

Comment