Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    ​​​​​​Tai nedraudžia jam įsijungti vienu metu su atomobilų srautu.

    Užsiminta apie dviračių eismo signalą. Tai įtariu esant bendram pėsčiųjų/dviračių signalui gali būt reguliuojama pagal bet kurį variantą.

    Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.

    P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.
    Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.

    Comment


      Žirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!

      Click image for larger version

Name:	IMG_20190822_002447.jpg
Views:	61
Size:	106,5 kB
ID:	1743288

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Žirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!
        Na, nuotraukoje matau daugiau pėsčiųjų, nei vairuotojų, tai... O jei rimčiau, tai B kategorijos gatvėje ir neturi būti paprastų įvažų į teritorijas, tad ir daroma tokia pseudo sankryža su neegzistuojančia C kategorijos gatve. Po teisybei, net ir D kategorijos gatvelės čia nėra.

        Comment


          Gal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Gal Vilniuje, rekonstruojant 99 šviesoforus (nuimant žalias korteles), bus sudėti ir aktyvuoti pėsčiųjų mygtukai?
            Kiek žinau, dalyje bus sudėti.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Kartu negali įsijungti. Tiek pėsčiųjų, tiek dviračių šviesoforai turi įsijungti mažiausiai 1-2 s anksčiau. Esant bendram pėsčiųjų ir dviračių šviesoforui galioja tas pats.
              Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                Tiesa, dar atidžiau patikrinau. Tikrai yra bent apie 1s ankstinimas visame ateities g. / laisvės pr. take. Minėtą problemą panašu, kad išpręs žalių kortelių nuėmimas (toje vietoje pasirodo yra tokia ir ne visiem vairuotojam atrodo verta sustoti ir apsižiūrėti prieš kertant taką).
                Taip, esant lentelėms tas paankstinimas netenka prasmės, nes automobilis bet kuriuo momentu gali atsidurti ties perėja. Panaikinus lenteles, paankstinimas suteiks pirmenybę pėstiesiems ir dviratininkams.

                Comment


                  Parašė Riedis
                  Nuo Baltupio g. į Ateities g. numatomas pagrindinis šviesoforas be rodyklių su papildoma sekcija.



                  Kuo skiriasi situaciškai abiejų ciklų IV (ketvirta) fazė ? Ar išjungtos papildomos sekcijos metu netenki pirmumo iš priešpriešos kairėn (Didlaukio g.) sukančius?

                  Juoda rodykle pažymėjau spėjimą, kada galima bus sukti esant išjungtai papildomai sekcijai.
                  Viršutinėje schemoje 1 signalinė grupė yra pagrindinis žalias be rodyklių, 7 signalinė grupė yra papildoma sekcija. Degant žaliam signalui, kai papildoma sekcija išjungta, nuo lapkričio 1 d. galima sukti į dešinę. Tuo metu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis, kuris neturi pirmumo. Sukantis į dešinę visada turi pirmumą.

                  Nelabai supratau apatinę schemą. Čia iš kitos sankryžos.

                  Comment


                    Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.

                    Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
                    Paskutinis taisė Riedis; 2019.08.27, 19:01.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Ačiū už terminologiją ir patikslinimą, pastebėjau dokumentuose daugiau variantų su 2 schemomis. Pamaniau gal čia tos "adaptyvios" sistemos dalis skirstant srautus.

                      Apatinė schema panaši į srauto pakeitimą pvz. sukant iš Ateities g. į Baltupio g. per 2 fazes iš eilės, o ne 2 atskirtas.
                      Jei čia tos pačios sankryžos schemos, tai apatinėje klaida IV fazėje, nes 1 signalinė grupė leidžia važiuoti visomis kryptimis.

                      Comment


                        Gal žinote kas čia per priedas?

                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Gal žinote kas čia per priedas?

                          Garsiakalbis.

                          Comment


                            Parašė Riedis
                            Žalgirio-Apkasų-Tuskulėnų-Rinktinės sankryžos rekonstrukcija.

                            Žalgirio - Apkasų g. įrengtos 2 juostos į kairę. Apsaugotas posūkis kairėn.

                            O čia pėstieji irgi atskirai dešinėje eina?

                            Comment


                              Neesu tikras dėl vietos dešinėje.

                              Jei skersai per sankryžą (kur laukiantys pėstieji matosi), tai taip - atskirai. Berods pilnai apsaugota perėja.
                              Visos kitos berods kartu su eismu tiesiai - neįsižiūrėjau gerai iš visų pusių, tad galiu klysti.

                              Tiesą pasakius, panašu, kad būsimas dviračių takas Rinktinės g. - Apkasų g. (1 nuotraukoje tolumoje, 2 nuotraukoje kairėje) turbūt liks nepilnai apsaugotas. Bet užtat žalios rodyklės lentelėje panaikintos, kas tokioje judrioje sankryžoje labai svarbu. (jos buvo iš visų 4 pusių).
                              Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.10, 19:22.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Neesu tikras dėl vietos dešinėje.

                                Jei skersai per sankryžą (kur laukiantys pėstieji matosi), tai taip - atskirai. Berods pilnai apsaugota perėja.
                                Visos kitos berods kartu su eismu tiesiai - neįsižiūrėjau gerai iš visų pusių, tad galiu klysti.
                                Tai man ir klausimas kyla. Jei du posūkiai apsaugoti, o du neapsaugoti, ar negali tie, kur apsaugoti, būti dalį laiko apsaugoti su papildomomis sekcijomis. Aišku, čia projektuota pagal 2012 m. šviesoforų įrengimo taisykles, tai daro nebuvo tokios galimybės.

                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Tiesą pasakius, panašu, kad būsimas dviračių takas Rinktinės g. - Apkasų g. (1 nuotraukoje tolumoje, 2 nuotraukoje kairėje) turbūt liks nepilnai apsaugotas.
                                Kodėl neapsaugotas? Juk perėja toje pusėje apsaugota.

                                Comment


                                  Gaila nepadariau nuotraukos iš tos pusės, bet man atrodo pažymėtas šviesoforas leidžia sukti tiesiai ir į dešinę kartu su pėsčiaisiais (turbūt su paankstinimu)

                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Gaila nepadariau nuotraukos iš tos pusės, bet man atrodo pažymėtas šviesoforas leidžia sukti tiesiai ir į dešinę kartu su pėsčiaisiais (turbūt su paankstinimu)

                                    Iš pirmo tavo posto buvau supratęs, kad abiejose pusėse perėjos apsaugotos.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Žirmūnų Lidl. Kaip įprasta Lietuvoje, ties kiekviena parduotuvėle reikia šviesoforo. Bet Vilniuje dar būtina apsaugoti dešinįjį posūkį į parduotuvėlę, dviratininkus ir pėsčiuosius. Juk tokia pavojinga sankryža!

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20190822_002447.jpg Views:	1 Size:	106,5 kB ID:	1743288
                                      Važiuojant dviračiu ar tiesiog einant tikrai daug saugiau ir maloniau ramiai važiuoti per žalią žinant, kad netikėtai už posūkio niekas neatlėks ar nebus užblokuotas kelias, kai auto pasuka ir sustoja dėl kokios kliūties ties perėja. Juk žalių rodyklių nuėmimo esmė ir yra, kad pėstieji, einantys per žalią, būtų saugūs ir jų srautas kuo mažiau kirstųsi su automobilių. Neapsaugoti posūkiai į dešinę turi tą pačią problemą kaip ir žalios rodyklės.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.11, 07:43.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Važiuojant dviračiu ar tiesiog einant tikrai daug saugiau ir maloniau ramiai važiuoti per žalią žinant, kad netikėtai už posūkio niekas neatlėks ar nebus užblokuotas kelias, kai auto pasuka ir sustoja dėl kokios kliūties ties perėja. Juk žalių rodyklių nuėmimo esmė ir yra, kad pėstieji, einantys per žalią, būtų saugūs ir jų srautas kuo mažiau kirstųsi su automobilių. Neapsaugoti posūkiai į dešinę turi tą pačią problemą kaip ir žalios rodyklės.
                                        Ne visai. Degant raudonam signalui su lentele, didžiausias pavojus tenka skersine kryptimi einantiems pėstiesiems. Taip pat kyla pavojus, kad sukdamas į dešinę vairuotojas dešinėje esančią perėją privažiuos būtent tuo momentu, kai pėstiesiems tuo metu užsidegs žalias signalas. Tokiu atveju galimos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, analogiškai ir su dviratininkais. Nuėmus lentelę, nebėra pavojaus skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir dviratininkams. O dešinėje esantys pėstieji ir dviratininkai gauna žalią 1-2 s anksčiau nei transporto priemonės. Taigi privažiavęs pėsčiųjų perėją / dviračių pervažą vairuotojas mato pėsčiuosius ir dviratininkus. Be abejo, pėsčiasis ar dviratininkas važiuojamąją dalį gali pasiekti ne fazės pradžioje, o eigoje. Bet sukdamas į dešinę vairuotojas žino, kad sukant per žalią reikia praleisti lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą.

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Ne visai. Degant raudonam signalui su lentele, didžiausias pavojus tenka skersine kryptimi einantiems pėstiesiems. Taip pat kyla pavojus, kad sukdamas į dešinę vairuotojas dešinėje esančią perėją privažiuos būtent tuo momentu, kai pėstiesiems tuo metu užsidegs žalias signalas. Tokiu atveju galimos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, analogiškai ir su dviratininkais. Nuėmus lentelę, nebėra pavojaus skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir dviratininkams. O dešinėje esantys pėstieji ir dviratininkai gauna žalią 1-2 s anksčiau nei transporto priemonės. Taigi privažiavęs pėsčiųjų perėją / dviračių pervažą vairuotojas mato pėsčiuosius ir dviratininkus. Be abejo, pėsčiasis ar dviratininkas važiuojamąją dalį gali pasiekti ne fazės pradžioje, o eigoje. Bet sukdamas į dešinę vairuotojas žino, kad sukant per žalią reikia praleisti lygiagretų pėsčiųjų ir dviratininkų eismą.
                                          Bet kokia problema tame, kad yra atskiros sekcijos į dešinę ten, kur yra atskiros juostos? Automobiliams irgi ne visada lengva pastebėti ta pačia kryptimi važiuojančius dviračius/paspirtukus, ypač, kai jie atsiduria akloje zonoje ar užstoja kokie medžiai. Manau kuo daugiau apsaugotų perėjų - tuo geriau ir saugiau.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X