Per tvarkaumiesta.lt siūliau apskritai tokiose sankryžose pėstiėsiems eiti "kiaurai" išskirti atskirą fazę, kad niekada mašinos ir pėstieji tarpusavyje nesikirstų. Bendroj sumoj būtų saugiau, nebūtų to sankryžos blokavimo, kai į dešinę negali sukt dėl pėsčiųjų, o už tavęs užblokuoti tie, kuriems reikia tiesiai eit, daliai pėsčiųjų greičiau pavyktų kirsti "skersai", nei palaukt dviejų ciklų. Atmesta buvo su labai neįtikinamom priežastim "stebim pasaulio praktikas, ne lochai sėdi, darnus judrumas bla bla..." stiliuje. Tai ką jau čia padarysi. Sankryžoms pertvarkyt suplanuoti biudžetai, reikia įsisavinti, gal jau už durų aišku, kas laimės konkursus... na kam tam visam trukdyt ? Juk vėliau galima bus pasakyt, kad modeliavimas nepasiteisino ir vėl pokyčiams biudžeto įsisavint
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus šviesoforai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
„geriau būtų buvę“ - nebuvo, nes žalia rodyklė negalima dėl apsaugotų kairiųjų posūkių pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip tokių sankryžų Vilniuje yra daug. Bet tuoj dsanto (galvojantis, kad kažką išmano apie eismo saugą) pradės kalbėti "tos sankryžos buvo įrengtos dar pagal seną standartą, todėl galima".Parašė DArnas Rodyti pranešimąNetiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasiskaitykite Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Aš neatsakau už tai, kas kaip jomis vadovaujasi ar nesivadovauja.Parašė DArnas Rodyti pranešimą
Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip tai "neatsakau"? - Nori pasakyti kad tu nedirbi minsterijoje ir nesi vienas iš naujų šviesoforų taisyklių autorių? Tai kodėl tada prieštarauji naujos tvarkos priešininkams?Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš neatsakau už tai, kas kaip jomis vadovaujasi ar nesivadovauja.
Žinau, prieš porą metų bandei forume teigti, kad "nedirbu ministerijoje".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bande čia ne vienas jį išryškinti. Bet dsanto arba labai užsikonspiravęs, arba tikrai yra selfemployed.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip tai "neatsakau"? - Nori pasakyti kad tu nedirbi minsterijoje ir nesi vienas iš naujų šviesoforų taisyklių autorių? Tai kodėl tada prieštarauji naujos tvarkos priešininkams?
Žinau, prieš porą metų bandei forume teigti, kad "nedirbu ministerijoje".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai nei vienoje iš modernizuojamų sankryžų tokios galimybės panašu kad nebus? Visi pagrindiniai šviesoforai su rodyklėmis...Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dėti papildomas sekcijas į dešinę yra gerai. Tik pagrindinis žalias signalas turi būti be rodyklių, kad būtų galima sukti į dešinę nedegant papildomai sekcijai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje senose sankryžose sudės storesnes rodykles į pagrindinį žalią signalą, kad vairuotojai aiškiai matytų leidžiamas kryptis nedegant papildoma sekcijai:
20-tyje Vilniaus sankryžų bus įrengtos naujos papildomos sekcijos į dešinę. Tose sankryžose, kur dešinėje yra pėsčiųjų perėja, pagrindinis žalias signalas bus su rodyklėmis (kaip paveikslėliuose aukščiau). Trijose sankryžose, Dariaus ir Girėno – Pelesos g., Ateities – Baltupio g., Eišiškių pl. – Metalo g., pagrindiniame žaliame signale nebus rodyklių, bet nuo to pralaidumas nedidės, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų ir taip.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=463490
T.y. Vilniuje nebus naujo reguliavimo - dega žalias be rodyklių ir papildoma sekcija išjungta - leidžiama sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius, Bent kol kas.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?Parašė dsanto Rodyti pranešimąVilniuje senose sankryžose sudės storesnes rodykles į pagrindinį žalią signalą, kad vairuotojai aiškiai matytų leidžiamas kryptis nedegant papildoma sekcijai
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
2. Rodyklės forma pastebima geriau, kai rodyklės formos signalas šviečia tamsiame fone. Tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei signalo su juodo kontūro rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodo kontūro rodyklės. Žaliame signale turi būti rodyklės tamsiame fone.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai pagal seną standartą taip ir turi būti. Pagrindinis žalias su juodomis rodyklėmis, papildoma sekcija su žalia rodykle. Vilnius pedantiškai laikosi seno standarto.Parašė Briedis Rodyti pranešimąDaro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisiškai sunkiai suvokiama, bet niekas neprieštaraujaParašė Briedis Rodyti pranešimąTeisingai supratau, modernizuoti galima pagal seną negaliojantį standartą?
 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.Parašė dsanto Rodyti pranešimą20-tyje Vilniaus sankryžų bus įrengtos naujos papildomos sekcijos į dešinę. Tose sankryžose, kur dešinėje yra pėsčiųjų perėja, pagrindinis žalias signalas bus su rodyklėmis (kaip paveikslėliuose aukščiau). Trijose sankryžose, Dariaus ir Girėno – Pelesos g., Ateities – Baltupio g., Eišiškių pl. – Metalo g., pagrindiniame žaliame signale nebus rodyklių, bet nuo to pralaidumas nedidės, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų ir taip.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.Parašė Briedis Rodyti pranešimąDaro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.Paskutinis taisė sleader; 2019.08.19, 18:41.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš didelio rašto išėjo iš krašto. Pėstieji, dviratininkai nepaiso raudono signalo. Betrūksta, kad ir vairuotojai pradėtų tą patį daryt.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.
Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu ta sekcija bus įrengta.Parašė dsanto Rodyti pranešimąNereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šviesoforų taisyklės nurodo pėsčiųjų / dviračių šviesoforų žalią signalą įjungti mažiausiai 1-2 s anksčiau nei sukančių transporto priemonių.Parašė RiedisGaila, bet Šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia paleisti automobilių srautus vienu metu su bendru pėsčiųjų/dviračių šviesoforu - nėra apsaugota, nors tose pačiose taisyklėse rekomenduojama.
Kur taisyklėse rekomenduojama apsaugoti? Yra nurodytos tam tikros sąlygos, prie kurių būtina apsaugoti, pvz.: kai transporto priemonės suka dviem juostom.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dariaus ir Girėno – Pelesos g. bus įrengta.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu ta sekcija bus įrengta.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai nedraudžia jam įsijungti vienu metu su atomobilų srautu.Žalias signalas pėstiesiems negali užsidegti vėliau nei žalias signalas transporto priemonėms, kurios sankryžoje pasuka ir paskui kerta pėsčiųjų perėją.
Užsiminta apie dviračių eismo signalą. Tai įtariu esant bendram pėsčiųjų/dviračių signalui gali būt reguliuojama pagal bet kurį variantą.Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas mažiausiai 1–2 s anksčiau
Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.
P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.
Comment
 
Comment