Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per tvarkaumiesta.lt siūliau apskritai tokiose sankryžose pėstiėsiems eiti "kiaurai" išskirti atskirą fazę, kad niekada mašinos ir pėstieji tarpusavyje nesikirstų. Bendroj sumoj būtų saugiau, nebūtų to sankryžos blokavimo, kai į dešinę negali sukt dėl pėsčiųjų, o už tavęs užblokuoti tie, kuriems reikia tiesiai eit, daliai pėsčiųjų greičiau pavyktų kirsti "skersai", nei palaukt dviejų ciklų. Atmesta buvo su labai neįtikinamom priežastim "stebim pasaulio praktikas, ne lochai sėdi, darnus judrumas bla bla..." stiliuje. Tai ką jau čia padarysi. Sankryžoms pertvarkyt suplanuoti biudžetai, reikia įsisavinti, gal jau už durų aišku, kas laimės konkursus... na kam tam visam trukdyt ? Juk vėliau galima bus pasakyt, kad modeliavimas nepasiteisino ir vėl pokyčiams biudžeto įsisavint

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      „geriau būtų buvę“ - nebuvo, nes žalia rodyklė negalima dėl apsaugotų kairiųjų posūkių pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
      Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.

      Comment


        Parašė DArnas Rodyti pranešimą
        Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.
        Šiaip tokių sankryžų Vilniuje yra daug. Bet tuoj dsanto (galvojantis, kad kažką išmano apie eismo saugą) pradės kalbėti "tos sankryžos buvo įrengtos dar pagal seną standartą, todėl galima".

        Comment


          Parašė DArnas Rodyti pranešimą

          Netiesa. Iš tos pačios Linkmenų g. galima pasukti į dešinę į Konstitucijos pr. su žalia lentele, nors atvažiuojantys Konstitucijos pr. nuo pedagoginio žiedo turi sekciją posūkiui į kairę į Linkmenų g.
          Pasiskaitykite Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Aš neatsakau už tai, kas kaip jomis vadovaujasi ar nesivadovauja.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Aš neatsakau už tai, kas kaip jomis vadovaujasi ar nesivadovauja.
            Kaip tai "neatsakau"? - Nori pasakyti kad tu nedirbi minsterijoje ir nesi vienas iš naujų šviesoforų taisyklių autorių? Tai kodėl tada prieštarauji naujos tvarkos priešininkams?
            Žinau, prieš porą metų bandei forume teigti, kad "nedirbu ministerijoje".

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Kaip tai "neatsakau"? - Nori pasakyti kad tu nedirbi minsterijoje ir nesi vienas iš naujų šviesoforų taisyklių autorių? Tai kodėl tada prieštarauji naujos tvarkos priešininkams?
              Žinau, prieš porą metų bandei forume teigti, kad "nedirbu ministerijoje".
              Bande čia ne vienas jį išryškinti. Bet dsanto arba labai užsikonspiravęs, arba tikrai yra selfemployed.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Dėti papildomas sekcijas į dešinę yra gerai. Tik pagrindinis žalias signalas turi būti be rodyklių, kad būtų galima sukti į dešinę nedegant papildomai sekcijai.
                Tai nei vienoje iš modernizuojamų sankryžų tokios galimybės panašu kad nebus? Visi pagrindiniai šviesoforai su rodyklėmis...
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Vilniuje senose sankryžose sudės storesnes rodykles į pagrindinį žalią signalą, kad vairuotojai aiškiai matytų leidžiamas kryptis nedegant papildoma sekcijai:

                  Click image for larger version  Name:	9-1.jpg Views:	1 Size:	173,3 kB ID:	1742342Click image for larger version  Name:	5-1.jpg Views:	1 Size:	174,6 kB ID:	1742343Click image for larger version  Name:	7-1.jpg Views:	2 Size:	173,7 kB ID:	1742346Click image for larger version  Name:	3-1.jpg Views:	1 Size:	175,1 kB ID:	1742344

                  20-tyje Vilniaus sankryžų bus įrengtos naujos papildomos sekcijos į dešinę. Tose sankryžose, kur dešinėje yra pėsčiųjų perėja, pagrindinis žalias signalas bus su rodyklėmis (kaip paveikslėliuose aukščiau). Trijose sankryžose, Dariaus ir Girėno – Pelesos g., Ateities – Baltupio g., Eišiškių pl. – Metalo g., pagrindiniame žaliame signale nebus rodyklių, bet nuo to pralaidumas nedidės, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų ir taip.

                  https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=463490

                  T.y. Vilniuje nebus naujo reguliavimo - dega žalias be rodyklių ir papildoma sekcija išjungta - leidžiama sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius, Bent kol kas.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Vilniuje senose sankryžose sudės storesnes rodykles į pagrindinį žalią signalą, kad vairuotojai aiškiai matytų leidžiamas kryptis nedegant papildoma sekcijai
                    Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
                    2. Rodyklės forma pastebima geriau, kai rodyklės formos signalas šviečia tamsiame fone. Tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei signalo su juodo kontūro rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodo kontūro rodyklės. Žaliame signale turi būti rodyklės tamsiame fone.

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
                      Tai pagal seną standartą taip ir turi būti. Pagrindinis žalias su juodomis rodyklėmis, papildoma sekcija su žalia rodykle. Vilnius pedantiškai laikosi seno standarto.

                      Comment


                        Teisingai supratau, modernizuoti galima pagal seną negaliojantį standartą?

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Teisingai supratau, modernizuoti galima pagal seną negaliojantį standartą?
                          Teisiškai sunkiai suvokiama, bet niekas neprieštarauja

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            20-tyje Vilniaus sankryžų bus įrengtos naujos papildomos sekcijos į dešinę. Tose sankryžose, kur dešinėje yra pėsčiųjų perėja, pagrindinis žalias signalas bus su rodyklėmis (kaip paveikslėliuose aukščiau). Trijose sankryžose, Dariaus ir Girėno – Pelesos g., Ateities – Baltupio g., Eišiškių pl. – Metalo g., pagrindiniame žaliame signale nebus rodyklių, bet nuo to pralaidumas nedidės, nes dešinėje nėra pėsčiųjų perėjų ir taip.
                            Pelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Pelesos - D&G sankryžoje pasukant į miesto pusę pralaidumas sumažės (dabar galima pasukti bet kada - bus leidžiama pasukti mažiau nei trčdalį ciklo). "Ačiū" valdžiai ir dsanto.
                              Nereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Daro kažkokį nesuprantamą mix'ą. Vienoj pusėj juodos rodyklės žaliame fone pagal senąjį standartą, kitoj pusėj žalios juodame fone pagal naująsias taisykles. Kodėl signalai nesuvienodinami?
                                https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418375
                                Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.
                                Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
                                Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.
                                Paskutinis taisė sleader; 2019.08.19, 18:41.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Nes čia Vilnius. Reikia padaryti kuo komplikuočiau, sudėtingiau ir nesuprantamiau, juk padarysi gerai - bus neidomu.
                                  Man tai "geriausi" tie atskirai reguliuojami posūkiai į dešinę ir atskiri pėsčiųjų bei dviratininkų šviesoforai. Vakar važiuoju Ukmergės g., privažiuoju sankryžą ir paspaudžiu mygtuką dviratininkams, po kelių sekundžių užsidega žalias pėstiesiems, bet dviratininkams raudona. Į dešinę iš priešpriešos niekas nesuka. Man tegu parodo valdininkai nors vieną adekvatų žmogų, kuris tokioje situacijoje su dviračiu stovės prie raudonos ir lauks neaišku kada užsidegančios žalios. Akivaizdu, kad patys dviračiu nevažinėja.
                                  Po keliolikos sekundžių uždegamas raudonas automobiliams, kurių jau priartėjo prie sankryžos ir dabar jie jau sustoja laukti, bei uždegamas žalias dviratininkams, kurie jau seniai nuvažiavę ir de facto yra už kelių šimtų metrų. Tikrai sklandžiai suorganizuotas eismas.
                                  Iš didelio rašto išėjo iš krašto. Pėstieji, dviratininkai nepaiso raudono signalo. Betrūksta, kad ir vairuotojai pradėtų tą patį daryt.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Nereikia pamiršti, kad degant papildomai sekcijai galima sukti nesustojant, o esant lentelei privaloma sustoti.
                                    Jeigu ta sekcija bus įrengta.

                                    Comment


                                      Parašė Riedis
                                      Gaila, bet Šviesoforų įrengimo taisyklės leidžia paleisti automobilių srautus vienu metu su bendru pėsčiųjų/dviračių šviesoforu - nėra apsaugota, nors tose pačiose taisyklėse rekomenduojama.
                                      Šviesoforų taisyklės nurodo pėsčiųjų / dviračių šviesoforų žalią signalą įjungti mažiausiai 1-2 s anksčiau nei sukančių transporto priemonių.

                                      Kur taisyklėse rekomenduojama apsaugoti? Yra nurodytos tam tikros sąlygos, prie kurių būtina apsaugoti, pvz.: kai transporto priemonės suka dviem juostom.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Jeigu ta sekcija bus įrengta.
                                        Dariaus ir Girėno – Pelesos g. bus įrengta.

                                        Comment


                                          Žalias signalas pėstiesiems negali užsidegti vėliau nei žalias signalas transporto priemonėms, kurios sankryžoje pasuka ir paskui kerta pėsčiųjų perėją.
                                          ​​​​​​Tai nedraudžia jam įsijungti vienu metu su atomobilų srautu.

                                          Žalias dviračių eismo signalas turi būti įjungtas mažiausiai 1–2 s anksčiau
                                          Užsiminta apie dviračių eismo signalą. Tai įtariu esant bendram pėsčiųjų/dviračių signalui gali būt reguliuojama pagal bet kurį variantą.

                                          Gal modernizavus užsimintą Laisvės pr.-Žemynos sankryžą sureguliuos saugiau.

                                          P.S. suklydau įvardydamas kaip rekomendaciją. Labiau mano interpretacija, kad taisyklės tik kaip rekomendacija veikia.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X