Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rimvydas Avižonis
    Kelio A5 rekonstrukcija Kalvarijos sav. (85 -87 km). 2025 m. spalio 4 d.


    91 km. Pervažiavimas į kitą juostą


    Pirmasis viadukas nuo pasienio




    Mazgas su vietiniu keliu Naujienėlė - Brazavas
    Tolumoje matosi nuo 2024.10 mėn. veikiantis autostrados ruožas

    https://www.youtube.com/watch?v=TaLWxQHzSjw
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.08, 22:34. Priežastis: Nuotraukų rodymas

    Comment


      O kodėl Romai neįkeli akivaizdaus įrodymo iš Rimvydo Avižonio video, kur taip gynei savo netiesą? Sunku pripažinti?

      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2025-10-09-07-24-40-890_com.google.android.youtube-edit.jpg
Views:	1311
Size:	273,4 kB
ID:	2224097

      Comment


        Pavėlavai, žr. 2254 pranešimą

        Comment


          Romas labai labai retai prisipažįsta buvęs neteisus, jei ką. Net ir dabar iki galo neprisipažino.

          Comment


            „Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

            Kartu su projektavimo įmone Tyrens Lietuva, Kauno savivaldybė ir Kauno rajono savivaldybių (Kauno rajono bendruomenė) atstovams pristatėme magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (nuo ruožo pradžios iki 16,45 km) rekonstrukcijos galimybių studiją ir priešprojektinius sprendinius.
            Projektu siekiama:
            Pagerinti tranzitinio transporto eismo sąlygas;
            Užtikrinti geresnį susisiekimą su tarptautiniu transporto koridoriumi „Via Baltica“;
            Sukurti patogesnį ir saugesnį susisiekimą vietiniams gyventojams;
            Mažinti triukšmą, taršą ir eismo įvykių riziką.
            Planuojama rekonstruoti 16,45 km ilgio kelio ruožą nuo Sargėnų (A1/A5) sankryžos iki Garliavos (A5/130) sankryžos. Ši atkarpa jungia tankiai apgyvendintas teritorijas – Akademiją, Noreikiškes, Ringaudus, Garliavą, Jonučius ir kitas gyvenvietes.
            Šiuo ruožu kasdien pravažiuoja apie 70 tūkst. transporto priemonių, o iki 2060 m. prognozuojamas srautas gali išaugti iki 130 tūkst. automobilių per parą.
            Tyrimai rodo, kad daugiausia spūsčių šiuo metu susidaro Raudondvario plento ir Akademijos sankryžose. Nuo 2017 iki 2023 m. šiame ruože užfiksuoti 40 įskaitinių eismo įvykių, kuriuose žuvo 4 ir buvo sužeisti 47 žmonės.
            Pristačius galimybių studiją, artimiausiu metu planuojama skelbti viešuosius pirkimus pirmojo etapo projektavimo darbams.

            https://vialietuva.lt/naujienos/via-...is-aplinkkelis

            Comment


              Pristatė studiją, bet ji paslėpta po devyniais užraktais
              Truputi juokingą viešai skelbti tokią info, bet kartu pasakyti "bet jums nerodysime". Kam žmonėms žinoti, kad kažkur, kažką parodė, jeigu nėra nurodos į dokumentus.

              Comment


                iki 2060 m. prognozuojamas srautas gali išaugti iki 130 tūkst. automobilių per parą
                Tokiam laikotarpiui planuoti reikia sugebėjimų.
                Kokius srautus planavo 1990 metais 2030 m. perspektyvai?

                Comment


                  Aišku ši rekonstrukcija be jokių abejonių būtina, ruožas labai sudėtingas, bet kainikė vistiek tokia biški nustebinanti.


                  Comment


                    Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
                    Aišku ši rekonstrukcija be jokių abejonių būtina, ruožas labai sudėtingas, bet kainikė vistiek tokia biški nustebinanti.

                    Čia 770 mln. eurų, kaip parašyta, tai kosminė kaina. Aišku jeigu ten suplanuota viso kelio perstatymas į 3+3 ir gausybė jungiamųjų kelių - gal ir gali taip būti. Ypač jeigu numatyta pvz. Č. Radzinausko tilto rekonstrukcija pristatant papildomus tiltus ar perstatant esamą. Nors šioje vietoje sakyčiau geriau būtų atskyrinėti vietinį eismą kita trasa ir pvz. pastatyti atskirą tiltą per Nemuną vietiniam transportui, sujungiant Kauną su Akademija ir Ringaudais kitu papildomu keliu, nei dabartinis A5, kad pilnai nuimti vietinį transportą.

                    Paskutiniai dabar baigiamos A5 magistralės ruožai kainavo ~10-15 mln. eur/km. Su jungiamaisiais keliais, viadukais, ekodukais ir pan. Tai ta nurodyta kaina už ~16 km kelio, kelia didelę nuostabą.
                    Paskutinis taisė sleader; 2025.10.15, 13:34.

                    Comment


                      Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
                      Aišku ši rekonstrukcija be jokių abejonių būtina, ruožas labai sudėtingas, bet kainikė vistiek tokia biški nustebinanti.
                      Jei bus 1 : 1 Vakarų Europos standartas, tai beveik vidutinė kaina. Sudėtingi darbai lauktų ties Nemuno upe, įkalnės, visokių naujų viadukų statyba, senų platinimas, jungiamųjų kelių tiesimas. Svarbiausia būtų kokybiškai įrengtas kelias.

                      Darbas galėtų būti vykdomas etapais, kad nenukrautų taip dramatiškai finansavimo nuo kitų kelių, kurių remontas irgi būtinas. Svarbiausia dalis manau tiltas per Nemuną ir įsiliejimas tarp A1 ir A5. Su atkarpa link Garliavos manau išgyventume dar kokius 10 metų. A1 atkarpa ties Eiguliais ir Biruliškėmis žymiai labiau nusipelnė rekonstrukcijos nei atkarpa link Garliavos.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.15, 13:48.

                      Comment


                        Kaina matomai įvardyta, kad gauti ES paramą, ką Kaunas tiesiog įvaldęs.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Kaina matomai įvardyta, kad gauti ES paramą, ką Kaunas tiesiog įvaldęs.
                          Prie ko čia Kaunas?
                          Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                          Comment


                            Parašė Bootsy Rodyti pranešimą

                            Prie ko čia Kaunas?
                            Cituoju PIRMĄ sakinį:
                            "Kartu su projektavimo įmone Tyrens Lietuva, Kauno savivaldybė ir Kauno rajono savivaldybių (Kauno rajono bendruomenė) atstovams pristatėme...".

                            Via pasiūlė priešprojektinius, dabar Kaunas išsimuš iš Ingos lėšų.

                            Comment


                              Parašė Bootsy Rodyti pranešimą

                              Prie ko čia Kaunas?
                              , asile?

                              Comment


                                Čia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Cituoju PIRMĄ sakinį:
                                  "Kartu su projektavimo įmone Tyrens Lietuva, Kauno savivaldybė ir Kauno rajono savivaldybių (Kauno rajono bendruomenė) atstovams pristatėme...".

                                  Via pasiūlė priešprojektinius, dabar Kaunas išsimuš iš Ingos lėšų.
                                  Tikrame, Via Lietuva saite publikuotame straipsnyje parašyta taip:

                                  Valstybinės reikšmės kelių valdytoja „Via Lietuva“ kartu su projektavimo įmone „Tyrens“ Kauno miesto ir rajono savivaldybių atstovams pristatė magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (nuo ruožo pradžios iki 16,45 km) rekonstrukcijos galimybių studiją ir priešprojektinius sprendinius. Pagal juos bus rengiami techniniai darbo projektai ir planuojami rangos darbai.
                                  Paskutinis taisė ngtvs001; 2025.10.16, 08:45.

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    Čia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
                                    Tikriausiai arba 3+3, arba 2+2+2+2 siekiant atskirti vietinį ir tanzitinį eismą

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Čia gal jau norima padaryti tris juostas viena kryptimi?
                                      Turbūt, nes eismo intensyvumas dvigubai didesnis kai Vilnius - Kaunas ir netgi truputį didesnis nei ties Kleboniškio tiltu, kur dabar yra 2+2+2+2 juostos. Taip pat fūrų eismas ten labai didelis, pats didžiausias iš visų kelių ruožų Lietuvoje.

                                      Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	323
Size:	450,9 kB
ID:	2225224 Click image for larger version

Name:	Untitled2.jpg
Views:	317
Size:	557,2 kB
ID:	2225225

                                      Paskutinis taisė Lettered; 2025.10.16, 08:53.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Idomu, kas laukia chruščiovkių Raudondvario plente? Tie daugiabučiai jau dabar prie pat aplinkelio. Jeigu ten platins, kaip platino Kleboniškių tiltą, daugiabučių gyventojai galės iš savo balkonų ranka pasiekti tiltą.
                                        https://maps.app.goo.gl/jiUFm9ZqtZYngBop9?g_st=ac

                                        Comment



                                          Kas iš tų Kleboniškio 2+2+2+2 tiltų, kai paskui eilinis 2+2 keliukas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X